Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    На моя автобус точно там си имаше заводско копче за включването на допълнителните светлини на бронята.
    RAV 4
    F650GS

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Трябваше на Патрола да ги сложиш тези халогени,преди да го продадеш
      Поздрави от ВАРНА !
      NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
      ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        От къде взе копчето? Търся си отдавна нещо така добре пасващо.
        По магазините за ел. компоненти ги продават.Цената е смешна...около 2-2,50лв за брой.Пасва почти точно,само иска едно леко зерязване на зъбчето в светлия отвор в ъгълчето.
        Ако не намериш свиркай..ще ти купя от Ст. Загора и ще се разберем как ще си ги получиш.

        Първоначално публикуван от Румен Милков - FREEFLYER Преглед на мнение
        На моя автобус точно там си имаше заводско копче за включването на допълнителните светлини на бронята.
        При мен имаше едно копче с катинарче,като то само и единствено когато е заключена колата при натискане я отключва.Същото нещо обаче става и с натискане на бутоните на вратите,така че направо не виждам с каква цел е поставен,ама...толкоз му беше...махнах го!
        За халогените копчето ми е на лоста за мигачите на волана...

        Първоначално публикуван от GEORGI GE Преглед на мнение
        Трябваше на Патрола да ги сложиш тези халогени,преди да го продадеш
        Поздрави от ВАРНА !
        Гоше...ако ти кажа,че направо ги бях забравил тия халогени и ги открих едва преди няколко дни...ама дюшеш ми дойдоха на Тераното.
        Ти за компенсация имаш на покрива,а аз там няма да слагам...
        Поздрави!
        Последно редактирано от lubashki777; 14-08-12, 14:27.
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          От къде взе копчето? Търся си отдавна нещо така добре пасващо.
          хм на моя Маверик '94 това там си е съвсем оригинално копче за халогените, които са вградени по принцип. Та виж от старо табло в някоя морга ..
          Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
          X-trail 2.2 Di 2003
          Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Много-хубаво се е получило.

            Преди няколко дена се върнах от Финландия - там масово леките коли (и стари и нови) са оборудвани с такива фарове . Явно наистина са необходими през зимата.

            Какво може да се направи без сериозни интервенции за автоматично включване на късите светлини заради приетия закон за целогодишно "светене в тъмното" ?
            На тераното липсва индикация за това на таблото , а през деня изобщо немога да различа дали приборите светят или не.
            Градско каране редовно след някое потегляне забравям да ги светна - до сега вече два пъти са ме глобявали заради тях - как да им обясня че в другите 99 % съм изряден....

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Защо толкова на пред си ги изнесъл ? Едно подпиране и са готови.
              GSM 0877 08 99 19
              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Екстра са станали. И аз съм се замислил за едни такива лампички.
                Интересно ми е, не се ли тресат малко повече на празен ход и работа на място?

                Благодаря.
                Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                Opel Campo 3,1 TD '99
                Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Любо, как ще мачкаш дървета с тия ламби ве...?,,, ааа да с новата броня.
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    В скандинавските страни , това явление по предните брони на автомобилите си има логично обяснение. Първо е тъмно през голямата част от годината, което не е чак такъв проблем. Причината за тази масовост са лосовете, които са безбожно тъпи , но за сметка на това доста тежки добитъци. Всички магистрали са оградени с мрежи от двете страни , но този тъп добитък реши ли да минава няма спиране-тежи към 800кг. Застават си посредата на магистралата и си ближат сол от осоленото пътно платно , и нищо не е в състояние да ги разкара от там освен ярка светлина.......и тя не винаги помага, а катастрофите с лосове не са рядкост.

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
                      Много-хубаво се е получило.

                      Преди няколко дена се върнах от Финландия - там масово леките коли (и стари и нови) са оборудвани с такива фарове . Явно наистина са необходими през зимата.

                      Какво може да се направи без сериозни интервенции за автоматично включване на късите светлини заради приетия закон за целогодишно "светене в тъмното" ?
                      На тераното липсва индикация за това на таблото , а през деня изобщо немога да различа дали приборите светят или не.
                      Градско каране редовно след някое потегляне забравям да ги светна - до сега вече два пъти са ме глобявали заради тях - как да им обясня че в другите 99 % съм изряден....
                      Продават се устроства,които със запалването на мотора включват фаровете/това без да пипаш лоста за включване-той стои на изключено положение/ и след гасене изключват.Има доста разновидности,като най-простите са просто с включване на късите ,след това идват и тия,които имат и нагласяне на времето на включване и изключване след палене/гасене,след това пък има такива устройства,които се включват на ДЪЛГИТЕ и там тъй като имат някакъв микропроцесор в тях може да се намаля процентно силата на светлината/тъй като е забранено движението на дълги с последното устройство се намаля примерно на 20-30% мощостта и така реално дългите светлини стават по-скоро ДНЕВНИ/
                      Такива устройства струват от по 16.00лв. за първите и стигат до около 35-40лв. за последните.Аз лично мисля да си сложа от последните...повечко струват,но пък в крайна сметка ще се слага веднъж ,а не през месец!

                      Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
                      Защо толкова на пред си ги изнесъл ? Едно подпиране и са готови.
                      Ами умувах да са по-близо до решетката,но не намерих удобен начин за монтаж.Болтовете за захващане на халогените към планките стърчат и няма как да се вкара халогена по-навътре.Другото което е,че това е някакъв временен вариант,до момента когато ще си направя металната броня и тогава халогените ще са монтирани директно на нея,като планките ще отпаднат.Ту не ми се искаше много да орезилявам заводската броня,а и разстоянието пред решетката не позволява директен монтаж на халогените на самата броня.
                      Не разбрах много за какво подпиране говориш....

                      Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                      Екстра са станали. И аз съм се замислил за едни такива лампички.
                      Интересно ми е, не се ли тресат малко повече на празен ход и работа на място?

                      Благодаря.
                      Малко вибрира левия и то не само на празен ход,ами и в движение...Интересното е,че той стана по-стабилния ,ама...ще го уплътня още малко по някакъв начин.Проблема идва от това,че бронята си е пластмаса и вибрира и се треса самата тя дори.Ако си беше дЖилезна...проблем нямаше да има.Скоро мисля да стартирам проекта,ама да видим,че...каквото мишката го намислила,котката го разваляла...
                      Поздрави!
                      Последно редактирано от lubashki777; 16-08-12, 07:16.
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        приложението на копчето с катенарчето е,че от ключа като натиснеш веднъж се отключва само шофьорската врата и ако си запалил двигателя от ключа не може да се отключи втори път(не че от там ще тръгнеш да отключваш) затова е копчето.другия вариант е да заключиш и отключиш шофьорската врата от вътре и така отваряш всичките.при теб това положение явно не работи,а директно като второ натискане и отключва всичко
                        а аз на същата позиция на таблото където си го монтирал,от единия край ми е катинара +свободно место,а отдругата страна за изключване на обемните датчици + още едно свободно гнездо,а малко над капака за бушоните ми е за ел. фаровете и огледалата
                        та в тоя ред на мисли нямаше ли свободно място да си сложиш новото копче та махна катинара

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                          приложението на копчето с катенарчето е,че от ключа като натиснеш веднъж се отключва само шофьорската врата и ако си запалил двигателя от ключа не може да се отключи втори път(не че от там ще тръгнеш да отключваш) затова е копчето.другия вариант е да заключиш и отключиш шофьорската врата от вътре и така отваряш всичките.при теб това положение явно не работи,а директно като второ натискане и отключва всичко
                          а аз на същата позиция на таблото където си го монтирал,от единия край ми е катинара +свободно место,а отдругата страна за изключване на обемните датчици + още едно свободно гнездо,а малко над капака за бушоните ми е за ел. фаровете и огледалата
                          та в тоя ред на мисли нямаше ли свободно място да си сложиш новото копче та махна катинара
                          Не...свободно място няма,дори трябва да вградя още един бутон/възнамерявам да направя перката на климатика да има опция и с ръчно пускане/.
                          Значи при мен от ляво на волана имаше катинарчето/вече е бутон за халогените/ и до него имам бутон за ел. фаровете.В дясно на волана имаше свободно място,но там монтирах същия такъв бутон,с който изключвам ABS-са при нужда/много полезна екстра,особено при стръмни спускания в гората гарнирани с кал или камъчета,че иначе няма спиране/.В ляво от волана,но отдолу над бушоните има две гнезда.Едното е запълнено заводско с бутона за ел. огледалата,а другото ми е отново същия бутон поставен от мен за прекъсване ръчно на метана.
                          С това празните гнезда се изчерпват...умувам къде да монтирам въпросния бутон за перката на климатика...
                          Това с катинарчето е една голяма глупост според мен.Излишен бутон на таблото.Като има нужда ще си отвори човек от бутона за заключване/отключване на вратите/,да не говорим,че...моите бутони на ключа така и още не съм ги направил и винаги отключвам с ключа/умувам за една аларма и тогава пък...едва ли ще и ги направя,защото всичко ще става от копченцето.../
                          Поздрави!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                            приложението на копчето с катенарчето е,че от ключа като натиснеш веднъж се отключва само шофьорската врата и ако си запалил двигателя от ключа не може да се отключи втори път(не че от там ще тръгнеш да отключваш) затова е копчето.другия вариант е да заключиш и отключиш шофьорската врата от вътре и така отваряш всичките.при теб това положение явно не работи,а директно като второ натискане и отключва всичко
                            а аз на същата позиция на таблото където си го монтирал,от единия край ми е катинара +свободно место,а отдругата страна за изключване на обемните датчици + още едно свободно гнездо,а малко над капака за бушоните ми е за ел. фаровете и огледалата
                            та в тоя ред на мисли нямаше ли свободно място да си сложиш новото копче та махна катинара
                            Смисълът на това копче- "катинара" е една забавна донякъде небходимост , характерна за родината на нашите джипки.
                            Както предполагам знаете , нашите джипове Терано са произведени в Испания. Та , по испанските кръстовища любим "номер" на уличните крадци е да отворят някоя дясна врата на автомобила , спрял на червен сфетофар и да грабнат каквото могат. Най-често - дамска чанта.. Затова централната заключваща система е направена така , че при първото натискане на дистанционното да се отключи само шофьорската врата , а при второто - всички останали. Така останалите врати са заключени , ако не е нужно да се отварят. В България , засега не знам дали крадците ползват тази технология....

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
                              Смисълът на това копче- "катинара" е една забавна донякъде небходимост , характерна за родината на нашите джипки.
                              Както предполагам знаете , нашите джипове Терано са произведени в Испания. Та , по испанските кръстовища любим "номер" на уличните крадци е да отворят някоя дясна врата на автомобила , спрял на червен сфетофар и да грабнат каквото могат. Най-често - дамска чанта.. Затова централната заключваща система е направена така , че при първото натискане на дистанционното да се отключи само шофьорската врата , а при второто - всички останали. Така останалите врати са заключени , ако не е нужно да се отварят. В България , засега не знам дали крадците ползват тази технология....
                              Значи наистина това копче не ми е необходимо...поне са сега де...
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Двойното отключване е Щатска измислица.
                                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X