Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Не знам дали си си играл с магнитчетата от хард диск... ако доближиш 2 после няма разлепване - малки и много намагнетизирани. Като ми остане време ще огледам да видя дали ще стане. Имах и идея да закача и широка лента от велкро - лепваш през цялата дължина на капака и да подскача колкото иска...

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
      Не знам дали си си играл с магнитчетата от хард диск... ако доближиш 2 после няма разлепване - малки и много намагнетизирани. Като ми остане време ще огледам да видя дали ще стане. Имах и идея да закача и широка лента от велкро - лепваш през цялата дължина на капака и да подскача колкото иска...
      Както писах и по-горе...не става въпрос само за подскачането нагоре-надолу...а и за фиксация настрани/говоря за магнитчетата/
      За велкрото си го помислих ,ама...само за секунда и като си го представих каква грозотия ще е,а след 20-30 отваряния като вземе да се раздипля пухкавата му половина...направо веднага се отхвърлих варианта...
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Колеги,да питам: от около 3 дни Нисана ми на 1-ва и 2-ра като пусна газта и нещо скърца като от гума сякаш.Някой може ли да помогне?Благодаря предварително!

        Нисан Терано 3,0

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Нормално е да качва над средата. Ненормално е да доближава червеното. При педал до ламарината, баир, климатик и жега, за момент може да стигне и до средата между средата и червеното. Едно че термостата има лека интертност, и второ че след като се отвори, трябва да се сгрее радиатора, въздхуха, минаващ през който трябва да сгрее виското, което от своя страна също има лека интертност. Тоест, при рязко и просължително натоварване стрелката за момент отива нагоре, а след това се връща примерно милиметър-два-три над средата и там се закротва, дори да продължавате да натискате педала до метала.
          Моя лятото с пуснат климатик загряваше над средата. Това при движение, а на място не качва повече от средата температурата пак при пуснат климатик. Да не би като карам (както казвате с над еди колко си км/ч) като изключи перката на радиатора, тая на климатика да пречи да взима въздух?
          Джипа си загрява нормално и сравнително бързо дори и при -10-15.
          Nissan Terrano 2.7 TDi
          ----------------------------
          Нещо което работи - не се пипа!

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от Даниел Бибов Преглед на мнение
            Моя лятото с пуснат климатик загряваше над средата. Това при движение, а на място не качва повече от средата температурата пак при пуснат климатик. Да не би като карам (както казвате с над еди колко си км/ч) като изключи перката на радиатора, тая на климатика да пречи да взима въздух?
            Джипа си загрява нормално и сравнително бързо дори и при -10-15.
            Нормално е като спре перката на климатика при летните жеги и движение с ниска скорост да отива стрелката нагоре.Перката не се включва при над 20км./ч.Обаче ако се движиш по стръмен и дълъг баир с 40-50км. и понастъпал гаста повечко,гарнирано с тлеенето на горящия от жегата асфалт е напълно нормално.Дебита на въздух при охлаждане с перката е по-голям отколкото при движение от струята.На място пък перката се включва,а и ти не форсираш предполагам мотора на 3000оборота,а режима му е на празен ход и съответно 700-900оборота/т.е. не го товариш/
            Та ситуацията си е доста логична и според мен точно така трябва да е.Не забравяй,че климатичния радиатор отдава доста жега и реално при бавно движение въздуха охлаждащ водния радиатор предварително се загрява минавайки през питата на климатичния,а това пък ставайки и с ниска скорост = по-малък дебит въздух преминаващ за единица време...и ефекта е налице...
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Абе пичове да не се бъркате нещо. Моята перка на климатика не изключва въобще, само когато изключи компресора, ако е преохладил питата, тогава спира и тя. Но иначе и със 100 км/ч да карам тя си работи.

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                Абе пичове да не се бъркате нещо. Моята перка на климатика не изключва въобще, само когато изключи компресора, ако е преохладил питата, тогава спира и тя. Но иначе и със 100 км/ч да карам тя си работи.
                Тц....не бъркаме.Моята дори и на празен ход като работи в определен момент спира и после пак тръгва/прави го макар и рядко/.
                Ти как разбираш,че перката пред радиатора на климатика ти работи при 100км/ч....???
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                  Тц....не бъркаме.Моята дори и на празен ход като работи в определен момент спира и после пак тръгва/прави го макар и рядко/.
                  Ти как разбираш,че перката пред радиатора на климатика ти работи при 100км/ч....???
                  +1
                  и моето се държи като това на Любашки. Когато е на място джипа работи почти постоянно, включва и и зключва. Кога се движа с повече от 30-40 немога да усетя дали се включва, ама май кога колата е вдвижение почти не работи.

                  Поздрави !

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Ами чувам как щрака релето и перката спира. И при 100 се чува моята перка как работи, и как изключва. Но съм абсолютно сигурен, че перката ми работи на дълъг път.
                    Аз мисля, че не трябва да изключват перките, защото щом перката не работи, значи и компресора е изключил. А за да изключи той, значи или е вдигнал много високо налягане, или е преохладил питата в купето. И двата варианта знам, че не са много добри.

                    п.п
                    С това "рядко", което си добавил може и да стане, защото аз исках да кажа, че моята перка работи много повече отколкото не работи.

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                      Аз мисля, че не трябва да изключват перките, защото щом перката не работи, значи и компресора е изключил.
                      Перката няма нищо общо с компресора - едното изключва по налягане, другото по температура. Стигне ли се до там цялата система да изключва заради свръхналягане, нещо в тоя климатик не е в ред.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Перката няма нищо общо с компресора - едното изключва по налягане, другото по температура. Стигне ли се до там цялата система да изключва заради свръхналягане, нещо в тоя климатик не е в ред.
                        Интересното е,че при мен в началото заради много хлабав ремък дори и на място перката постоянно цъкаше и включваше и изключваше през 10сек....
                        След натягане на ремъка се оправиха нещата!
                        Та не знам имали и каква /ако има де/е зависимостта компресор/перка....
                        Най-вероятно при боксуването на ремъка,компресора е спирал нацяло,а с него и перката,а при зацепване на ремъка все едно е стартирал отново и отново...Това си обяснявам аз!
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Бе тя си цъка все някога. Просто не са на един ключ с компресора. Управляват се отделно. Моята на място и в жегите практически работи постоянно. Едва като тръгна спира, но спора само тя - компресора си бичи. Той компресора много ясно се чува кога включва и изключва - съединителя изпляква достатъчно силно, та да не можеш да го сбъркаш с друго.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Моя през лятото (не че много го включвам) на място на интервали включва и изключва. След като откачи компресора вентилатора спира - след няколко секунди оборотите се вдигат леко - съединитела и вентилатора се задействат.В движение немога да усетя какви ги върши.Мериха ми налягането и се наложи съвсем малко допълване със съответния вид фреон но като цяло си бачка както преди.
                            Не ми свирят ремъците поне на пръв поглед.

                            ааа - за много-години на всички

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Досега абсолютно винаги ми са се изключвали и двете едновременно. И перката и компресора. Точно както казва Спарки се чува много добре. Даже веднага вътре се усеща влага в струята, и че е една идея по-топла. След включването всичко е наред.
                              Аз мисля, че не са на отделни вериги, защото ако нямаш налягане в системата перката въобще не тръгва, както и компресора.
                              Поне при мен е така, работи ли перката - работи и компресора и обратно. А не съм забелязал да не ми работи климатика.

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                А да не някой да го е приспособил по тоя начин. Майстори много и някой може да е свършил тая деволия.
                                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X