От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
Да ви кажа честно,на Патрола багажника го карах 4 години и беше захванат на водобрана.Проблеми не е имало.Товарил съм го,качвали сме се трима мъже/с приблизително тегло 280кг./ и не мръдна.Не знам какво усукване може да има,но на Патрола не е имало проблем...
Спарки,реално в движение килограмите ще са много малко/около 70-80кг. с теглото на багажника/,а повечето тегло ще дойде в последствие,когато е в покой/защото ще се спи в палатката на покрива и това са едни 150кг. отгоре/!
Другото нещо което е...багажника е разглобяем от носачите.Винаги мога да променя захвата към купето ако се наложи....
П.П.Принципно водобрана също е профил.Събират се двете ламарини/едната идваща от покрива и другата идваща от долу от рамката на вратата.Захватите ми са монтирани възможно най-близо до покрива/вътрешната част/където се събират двете ламарини и се образува нещо като ъгълче,а там е доста по-здраво от периферията.На Илийката е монтиран багажника на водобрана,дори е използвал захвати на оригинален багажник/който според мен не се захваща достатъчно здраво към водобрана/ и човека писа че е здраво и няма проблеми!!!
П.П.П.Между другото имах идея с по една разностранна планка под 90градуса ъгъл точно под захватите да усиля водобрана.Дори си мислех едната страна на въпросната планка да я захвана на шпилките,а другия и край просто да опира на ламарината на купето под водобрана/разбира се от задната и страна ще има залепена гума/без да я захващам с видий.Така мисля ,че може да се подсили в зоните на захватите,без да се дупчи допълнително ламарината....какво ще кажете...
Или ако поддаде водобрана/не дай Боже разбира се де/,въпросната планка ще приплъзне и няма да има ефект от нея ако не е захваната здраво с видий към ламарината на касата на вратата...
...макар че там ъгъла не е точно 90градуса,а е по-малко и реално в така ситуация водобрана би натягал надолу и точно острия ъгъл не би позволил приплъзване...
Да ви кажа честно,на Патрола багажника го карах 4 години и беше захванат на водобрана.Проблеми не е имало.Товарил съм го,качвали сме се трима мъже/с приблизително тегло 280кг./ и не мръдна.Не знам какво усукване може да има,но на Патрола не е имало проблем...

Другото нещо което е...багажника е разглобяем от носачите.Винаги мога да променя захвата към купето ако се наложи....
П.П.Принципно водобрана също е профил.Събират се двете ламарини/едната идваща от покрива и другата идваща от долу от рамката на вратата.Захватите ми са монтирани възможно най-близо до покрива/вътрешната част/където се събират двете ламарини и се образува нещо като ъгълче,а там е доста по-здраво от периферията.На Илийката е монтиран багажника на водобрана,дори е използвал захвати на оригинален багажник/който според мен не се захваща достатъчно здраво към водобрана/ и човека писа че е здраво и няма проблеми!!!
П.П.П.Между другото имах идея с по една разностранна планка под 90градуса ъгъл точно под захватите да усиля водобрана.Дори си мислех едната страна на въпросната планка да я захвана на шпилките,а другия и край просто да опира на ламарината на купето под водобрана/разбира се от задната и страна ще има залепена гума/без да я захващам с видий.Така мисля ,че може да се подсили в зоните на захватите,без да се дупчи допълнително ламарината....какво ще кажете...

Или ако поддаде водобрана/не дай Боже разбира се де/,въпросната планка ще приплъзне и няма да има ефект от нея ако не е захваната здраво с видий към ламарината на касата на вратата...

Коментар