Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Според мен в тези жеги с пълна газ по големи наколни е нормално да си качва по средата м/у червеното и средната стойност.
    Къде да потърся информация за това дали ако загрее мноого софтуерно може да се случва нещо примерно да се ограничи горивото, да мине в нещо като авариен режим ?

    Поздрави !

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      Според мен в тези жеги с пълна газ по големи наколни е нормално да си качва по средата м/у червеното и средната стойност...
      Не е нормално.
      Говори се за изкачване на Витиня и там не вярвам да е 38*. Айде представи си магистарала в Гърция и по конкретно за Игуменица. Има много по продължителни и стръмни изкачвания, и вярно околната температура може да е 38*, че и нагоре. Кво правим? А ако трябва да теглим и ремарке?
      Не съм чел тех. ръководство и вероятно се допускат такива отклонения при определени условия, но аз не бих разчитал на това. Дизела не обича жега над 90*, а това обикновенно е средата на скалата.
      Както вече ти казаха ревизирай си системата.

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Изобщо не е сигурно че при висока скорост ще помага, а няма да пречи.

        ПП: Отклонението е от порядъка на 7-8 градуса. И при мен си загрява до където загрява, независимо от външната температура. И при 20 и при 40 градуса - максимума все е там - на 2-3мм от средата.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Изобщо не е сигурно че при висока скорост ще помага, а няма да пречи.

          ПП: Отклонението е от порядъка на 7-8 градуса. И при мен си загрява до където загрява, независимо от външната температура. И при 20 и при 40 градуса - максимума все е там - на 2-3мм от средата.
          Това от средата нагоре ли...или надолу...
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Не е нормално.
            Говори се за изкачване на Витиня и там не вярвам да е 38*. Айде представи си магистарала в Гърция и по конкретно за Игуменица. Има много по продължителни и стръмни изкачвания, и вярно околната температура може да е 38*, че и нагоре. Кво правим? А ако трябва да теглим и ремарке?
            Не съм чел тех. ръководство и вероятно се допускат такива отклонения при определени условия, но аз не бих разчитал на това. Дизела не обича жега над 90*, а това обикновенно е средата на скалата.
            Както вече ти казаха ревизирай си системата.
            Принципно е така,но...все пак производителя е дал белия сектор като нормален за загряването на мотора.При нас загряването е в тия дадени нормални за производителя граници...дори на около 5мм. под горната бяла черта/и то само при продължителни ,стръмни изкачвания с много багаж и климатик/....На равното и дори на баири ,които макар и стръмни са кратки/примерно от порядъка на 2-3км./моето не вдига повече от средата,а на равното държи дори и под средата 1-2мм.
            Направо не знам...Не друго ами 400лв. оригинално виско с водната помпа все пак аз лично не мога да си го сменя ей така само да пробвам дали ще има някаква разлика.
            Лично моята стратегия е по-скоро да направя така,че в редките ситуации на мърдане на стрелката над средата да му помагам с охлаждането за момента и така...Ако напред във времето виското започне да дава проблеми и на равното,тогава е ясно...ще се сменя,но за сега аз лично ще се въздържа!
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Здравейте,
              Имам колата от близо 2 години и никога не е достигала дори средата на скалата, независимо къде и как съм я карал.
              Незнам дали вчера там е било точно 38 градуса или е било 15, но си беше доста горещо в 15:30.
              Ако колата е нова и не е така претоварена със сигурност няма да загрява чак толкова.
              Преди 4-5 години карах един ФОРД Рейнджър (чисто нов) и той при включен климатик и скорост 140км/ч по магистралата започваше да попрегрява.
              Дори ми се е налагало да пускам парното за да мога да поддържам висока скорост лятото.
              Така че не смятам да обръщам внимание на този "проблем", просто написах коментара си за да успокоя колегата.
              Проблем би имало ако след байрчето или в София по задръстванията започне да прегрява.
              Успех
              Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
              Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
              Opel Campo 3,1 TD '99
              Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Аз в Гърция миналата година карах с максимално допустимата скорост(магистралата за игуменица)с постоянно вкл. климатик и багаж до горе (вън.температура +36) и стрелката не помръдна от 2-3мм преди средата

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Щом загрява повече от нормалното значи има някакъв проблем .Няма значение дали е пълен ,празен с климатик или без.Моят бус го товаря меко казано душманската , няма никакви признаци на загряване (чукам на дърво) дори и в големите жеги по дълги и тежки изкачвания и претоварен.Ако тези неща оказваха влияние ,то по тази логика зимата не трябва да вдига нормална температура.
                  RAV 4
                  F650GS

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Не искам да прозвучава като даване на ъкъл, защото съм сигурен, че тези неща се знаят, но много често се пропускат дребни подробности и затова ше споделя моя опит от боренето на проблема:
                    Свалям термостата и наново без термостат затварям системата.
                    Източвам антифриза и наливам с вода. Наливам една опаковка препарат за промиване на охл. система.
                    Паля и оставям двигателя за загрее.
                    Източвам водата, разкачам маркучите към радиатора и промивам обилно и продължително един път двигателя и втори път радиатора.
                    Свалям радиатора и го измивам много добре отвън.
                    Качвам радиатора и монтирам термостат с по ниска температура на отваряне.
                    Затварям системата и наливам неразреден антифриз - вода 1 - 1. При двигатели склонни към прегряване това съотношение може да бъде 1 - 2.
                    Сега остава само виско - перката. По принцип е консуматив. Дали работи оптимално е трудно да се прецени. Лесно е когато не работи и там смяната е задължителна. Ако признаците са, че виското по скоро работи палиме, караме и гледаме.
                    Трябва да сме решили проблема.
                    Поздрави и успех!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      При стигане на стрелката над 2-3мм над средата, виското се чува дори и без отворени прозорци. Тъй че ако загрява над това и виско не се чува, то гарантирано не е в ред. Абсурдно е да не го чуеш.

                      Моето ги вдига тия температури (2мм над средата) на участъците на Хемус, на които за да поддържам натоварен и с климатик 120-130 трябва педала да е залепен за ламарината. В останалите участъци стралката нормално седи на 1-3мм под средата. Там седи и при всички останали случаи.

                      Вуското също се чува и при градско каране на климатик. В момента, в който климатика пусне вентилаторите и си на място (чакаш на светофар), след това при тръгването виското е зацепило и се чува за известно време след тръгване, дори да не е загрял двигателя и стрелката да е доста надолу.

                      Та, в тия жеги и с пуснат климатик при градско каране не си ли чувате перката да вие чат-пат, значи пишете виското бЕгАло. Перката се чува отчетливо, независимо дали с отворени или затворени прозорци. Просто няма как да се сбърка.

                      Друго освен оригинал НЕ препоръчвам. Имайки глупостта да купя неоригинално, тая година пак ще го сменям, защото не ми харесва как се държи ни лятото, ни зимата (особено зимата).
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Проблема е открит - заминало виско. Изобщо не зацепваща перка дори и при напълно загрял (достигнал работна температура) двигател. Сега остава да прежаля 400 левчета и да реша проблема. Перката заедно с водната помпа ли си върви ?

                        Поздрави !

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Не пиши за едно и също в няколко теми.

                          В работна температура трябва да е отцепило. Зацепва когато стралката е над средата с примерно 2мм.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Не пиши за едно и също в няколко теми.
                            Усетих се след време.

                            Извинете МЕ !

                            Поздрави и благодарностИ <>

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Изобщо не е сигурно че при висока скорост ще помага, а няма да пречи.

                              ПП: Отклонението е от порядъка на 7-8 градуса. И при мен си загрява до където загрява, независимо от външната температура. И при 20 и при 40 градуса - максимума все е там - на 2-3мм от средата.
                              Спарки моето отива да позагрява на много дълъг баир,където скоростта е около 40-50км/ч....това според мен не е висока скорост и вентилатора едва ли би пречил на обдухването...
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                Спарки моето отива да позагрява на много дълъг баир,където скоростта е около 40-50км/ч....това според мен не е висока скорост и вентилатора едва ли би пречил на обдухването...
                                От моите наблюдения, можеш да се юркаш по баирите и пак да не загрее обаче изпънеш ли го по нагорещен асфалт, въздухът който влиза в мотора може да е адски нажижен с доста по-висока температура. Обикновенно тогава загрява повече двигателя. Не мисля, че е проблем.
                                Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                                X-trail 2.2 Di 2003
                                Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X