Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Няма нужда да слага "някакви си". Може да си сложи неговите, като само ги подкастри сериозно и им остави само "ръбчето".
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
      То чудо таз кола въ ) махнал си и предните калобрани /те оригиналните наистина са анти-офроуд/, ама по добре помисли да сложиш някакви други защото долния ръб на калника остава много незащитен, а понася доста удари от кал и камъни, ще започне да ръждясва /както е при мен/. Аз намерих Китайски, кофти че са само черни, но материалът е гъвкав и лесно се манипулира, не е гума, може да се реже, пробива лесно, за напасване. А тази палатка от къде си я взел, някой линк можеш ли да пуснеш, ако не си пуснал вече )
      Ще гледам какво ще слагам .Имам едни гумени в гаража,ама...все не остава време да стигна до тях.Ще пробвам и с оригиналните...както Спарки казва,може и с тях да стане/макар,че не ми се развалят/...
      Палатката я купих от обява ,но беше на 2 месеца.Много съм доволен от нея.
      П.П.Между другото...имам идея да я продавам и да си търся по-голяма,но...тази отпуска по финансови причини/няма средства да доплатя разликата/, ще съм си пак с нея.
      След като се върна и насмогна на летните харчове...ще пусна една обява.Така,че ако някой се интересува да следи в съответния раздел!
      Поздрави!
      Последно редактирано от CarTest™; 27-06-12, 07:51.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Вчера отхвърлих и още една планирана задачка.От много време ми е на акъла да прекарам ABS-а през прекъсвач и в определени условия да го изключвам ръчно,след което да го пускам.Първоначалната идея беше проста....след бушона прекъсвам кабела,прекарвам го през прекъсвач на таблото и готово,ама...нали знаете,каквото намислела мишката,котката го разваляла...
        Още щом извадих бушона и разбрах,че работата няма да я бъде толкова лесно.Зумера в таблото се задейства и докато не възстанових веригата не спря.Викам си...ами сега...Спарки спомена ,че кара от много време без бушон,но...явно на Тераното след 2000г. с този зумер не става работата.За малко да се откажа,но след като се позамислих над принципа на работа на ABS-са ме осени мисълта за решението на проблема.Проследихме с един приятел кои са кабелите идващи от датчиците на колелетата в блока му,прекъснахме един от тях и...лампата на таблото си светна послушно показвайки ,че устройството не работи,а същевременно зумера кротуваше и не се чуваше никакъв.Останалото беше рутинно прекарване на кабел до ключето на таблото и подвързване.Така успях да преборя и този момент с подобренията по джипката.Сега само не знам/ама ще пробвам де/,ако в движение включвам и изключвам ABS-са,дали ще редува работене и неработене....защото принципно лампата му изгасва едва когато изключа контакта и го включа отново....
        Другото което е...при изключване и включване дали компа трупа някакви грешки/аз лично мисля че не...ама.../....чека не светва....???
        Ами това е приятели за сега.
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Не трупа грешки. Компа на ABS-а е отделен от тоя на мотора. В момента, в който изгасне лампата му смятай че си работи както трябва, без други последствия.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Здравейте,току що се завърнах от лятната ни експедиция в югозападна България/за премеждията ни там ще пиша след седмица,че заминавам на море/
            Имах проблем с Тераното....
            На първо място ми протече маркуча на долната помпа на съединителя и ден след това протече и самата помпа...Не знам дали е съвпадение или ...има някакъв проблем.Тоест да не би и след смяната на двете бъзикни ,отново в кратък срок да се случи същото,защото малко ми е странно да сдадат багажа и двете неща...
            На Второ място и основното ми питане е следния проблем.При пресичане на Пирин по асфалта,по време на изкачване на стръмно и много километри нагорнище стрелката на температурата на Терано отиде над средата с около 5мм.,т.е. горе-долу около на половината разстояние между средата и горната бяла чертичка обозначаваща нормалния диапазон на загряване на колата.Сега...знам ,че нормалното положение е на средата и дори малко под него,но нека ви запозная с условията.
            Джипа беше натоварен сериозно,в това число и на багажника на покрива се мъдреше покривната ми палатка и друг багаж.Ваншната температура/поне по датчика на джипа/ беше около 33градуса и предвижването ставаше на основно на 3-та ск. с около 40-50км.Карах и с включен климатик.
            Забелязах ,че при изключване на климатика температурата спада,но от страх на два пъти се наложи да пусна и парното/тогава имаше видим ефект/
            Та въпроса ми е...при тия условия нормално ли е такова повишаване на температурата/макар и в нормалните дадени от производителя граници/,или е знак,че в скоро време ме чака смяна на виско с водна помпа
            Значи...да уточня,че повишението на температурата не ставаше веднага,а след няколко километра каране.
            При каране по равното стрелката си стои твърдо под средата!
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Случва се, макар че моята чак до там не е ходила (с изключение на вашата сбирка, ама щото му сложиш неоригинална помпа и виско и доста време го мъчих на 3500-4000 оборота на втора бавна). Но пък и не съм го товарил чак толкова, най-малкото зашото моето не може да побере толкова.

              Термостата на колко градуса е? Изобщо сменял ли си го? Ако не, вземи на ниските градуси (ако помня добре 78 ИЛИ 82, но може и да греша - ще трябва да погледнеш в ръководството). Оригинално, ако помня добре, е 88 градусов. За зимата е екстра, ама за лятото - тсъ.

              Впрочем, разликата между средата и положението, което описваш, е 7-10 градуса. Да не си помислиш че е велика разлика.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Случва се, макар че моята чак до там не е ходила (с изключение на вашата сбирка, ама щото му сложиш неоригинална помпа и виско и доста време го мъчих на 3500-4000 оборота на втора бавна). Но пък и не съм го товарил чак толкова, най-малкото зашото моето не може да побере толкова.

                Термостата на колко градуса е? Изобщо сменял ли си го? Ако не, вземи на ниските градуси (ако помня добре 78 ИЛИ 82, но може и да греша - ще трябва да погледнеш в ръководството). Оригинално, ако помня добре, е 88 градусов. За зимата е екстра, ама за лятото - тсъ.
                Впрочем, разликата между средата и положението, което описваш, е 7-10 градуса. Да не си помислиш че е велика разлика.
                Преди два месеца си купих втора ръка металната капачка която затваря термостата и я смених /моята беше пластмасова и сега отлежава за резервен вариант/.Тогава смених и термостата с такъв на 82градуса.
                В крайна сметка...това индикация за неработещо на 100% виско ли е,или...просто на машинката и идва малко в повече натоварването...
                П.П.Между впрочем майстора ,който ми доразарежда климатика ми каза,че според него климатика би работил много по-добре,ако си намеря втори вентилатор и го монтирам отдясно/говорим за вентилатор на климатика/.Гледам ,че има заводски места оставени за монтаж и не би имало проблем с монтажа.Въпроса е дали няма да пречи на охлаждането на голямата перка на водния радиатор???
                Какво ви е мнението?
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  А при това горно показание на температурата виското чуваше ли го? То така бучи, че няма начин да не го усетиш.
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Да, виското трябва да се чува при тия температури.

                    За другото - докато не сложиш втори вентилатор, няма как да разбереш. Обаче имай в предвид че като се спече климатика, ако стрелката е над средата трябва да се е задействало виското, а то дърпа повече от електровентилаторите, които на всичкото отгоре се включват само като си спрял. В момента, в който започнеш да се движиш със скорост над 20-ина километра в час, електровентилаторите спират. Та, единствено в градско каране в жегите може и да има някакъв ефект според мен.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      На моето терано оригинално няма ел. вентилатор. Преди 3 месеца заредих климатика от нула. В най-големите жеги се справя направо блестящо. Въобще не мога да си помисля, че се нуждае от допълнително охлаждане. Сега като прочетох поста на Спарки за това, че се изключват се изненадах. Спарки сигурен ли си и само на терано ли е така? На миналогодишната експедиция и моята стрелка чукна там и аз пусках парното и реално тогава разбрах, че нямам виско.
                      Купих си ново неоригинално за 100 лева, а то милото виаги си работи все едно мотора е пред прегряване т.е. не отпуска въобще. Не ми пречи освен, че е шумно и когато мотора е студен. Само незнам дали ми бърка разхода на гориво така.
                      А в тоя ред на мисли може би затова не съм изпитал нужда от ел. перка, но пак казвам няма и никога не е имал моя ел. перка.
                      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Че се иаключват като понабереш скорост съм сигурен, да. Като спреш се включват веднага. Дали е само на терано - нямам идея.

                        Постоянно включеното виско износва по-бързо помпата, вдига разхода, и прави джипката по-тромава. Поне при мен де. Не знам как е на бензинка.

                        А щом се върти постоянно виското - няма какво да се чудиш от какво е. електрическата перка не може да да де потока, който дава виското, освен ако не дръпне едни 20 ампера ток, ама случая не е тоя.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          вдига разхода, и прави джипката по-тромава.
                          Напълно подкрепям това твое мнение, но трябва сега да се бръкна едни 400 лева за оригинално... - няма да стане.
                          Поне не съм се заблуждавал, че е така.
                          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            айде и на таз манджа мерудия ) това загряване в тези жеги и натоварен мисля е съвсем нормално, не се притеснявай. На мен преди време като ми протече водната помпа /заминава някво уплътнение и сменяш помпата/ беше изтекъл ЦЕЛИЯ антифриз. Качвам се един ден, подкарвам, след 10тина км гледам температурата в ЧЕРВЕНИЯ СЕКТОР най-горе! Даже може и да не съм го забелязъл отначало, та покаръл съм така ) Най-странното беше, че отварям гледам казанчето с течност пълно, а нали е нагрята не смея да отворя радиатора, пък и като гледам казанчето би трябвало да има течност. Да ама не. Казанчето пълно, а целия радиатор празен, нещо не са подействали скачените съдове? Та да знаете, че и това го има, ма може и да знаете вече. Та въпросът беше че покарах не малко даже в червения сектор, заради объркването с казанчето, а това беше отдавна, не съм забелязъл някакви последствия да има. Тоест двигателя понася на температура
                            Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                            X-trail 2.2 Di 2003
                            Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Да той понася, но тази година с новото виско макар и менте съм нямал подобен случай. То даже и средата не стигна, а Любо видя багажа, който качих. Така, че има нещо нередно с неговото загряване и аз залагам на виското!
                              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Икономията от метана да не отиде за ремонт на мотора?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X