Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    Спарки моето отива да позагрява на много дълъг баир,където скоростта е около 40-50км/ч....това според мен не е висока скорост и вентилатора едва ли би пречил на обдухването...
    При дългия баир ще се включи виското, така или иначе. Вентилатора на климатика така или иначе не може да даде на радиатора на двигателя това, което дава големия. Още повече - той е близо до радиатора на климатика и реално предимно охлажда него - там скоростта на въздуха е най-голяма. Потока, вече минал през един радиатор, съвсем не е тоя, който е бил между вентилатора и радиатора, а по-скоро е лек полъх - убити са всички турболенцийки и завихряния от вентилатора. Единствения реален ефект би бил ако между двата радиатора е уплътнено херметически - тогава въздуха от електрическия няма какво друго да направи, освен всичкия да мине и през тоя на двигателя, ама случая не е тоя.

    Ако искаш пробвай, но се съмнявам да има съществена разлика.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      При дългия баир ще се включи виското, така или иначе. Вентилатора на климатика така или иначе не може да даде на радиатора на двигателя това, което дава големия. Още повече - той е близо до радиатора на климатика и реално предимно охлажда него - там скоростта на въздуха е най-голяма. Потока, вече минал през един радиатор, съвсем не е тоя, който е бил между вентилатора и радиатора, а по-скоро е лек полъх - убити са всички турболенцийки и завихряния от вентилатора. Единствения реален ефект би бил ако между двата радиатора е уплътнено херметически - тогава въздуха от електрическия няма какво друго да направи, освен всичкия да мине и през тоя на двигателя, ама случая не е тоя.
      Ако искаш пробвай, но се съмнявам да има съществена разлика.
      Реално като пусна парното и за няколко минути температурата пада надолу...та затова си мислех,ако включвам принудително перката на климатика/която е доста по-мощна от тази на парното/,въпреки загубите дали няма да има някакъв положителен ефект.Всъщност...не е сложно да се направи и ако не работи в правилна посока,просто няма да се ползва и това е!
      П.П.при мен виското явно работи,защото в противен случай в тия условия джипа би прегрял.Въпроса е...дали работи на 100% или примерно на 80%...Затова смятам,че с малко помощ би изкарало още известно време,че нещо точно след отпуските финансово е невъзможно отделянето на 400лв. за виско!
      Поздрави!
      Последно редактирано от lubashki777; 23-07-12, 07:06.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Братлета....има ли нещо писано по въпроса.Аз не намерих,ама това не е критерий...
        Става въпрос за ето това решение на задните тампони на долния носач.
        Прикачени файлове
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          май ти ще си първия с подобни отзиви,като гледам май си ги монтирал вече или снимките не са на твоето терано

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            Братлета....има ли нещо писано по въпроса.Аз не намерих,ама това не е критерий...
            Става въпрос за ето това решение на задните тампони на долния носач.
            И за какво ти е?

            Първо, там трябва да има тампон.
            Второ, след като ги смениш веднъж, не би трябвало да имаш проблем поне едни 70-80000км, а от сега ти гарантивам че унибал тям няма да удържи дълго, защото се пълни с боклуци.
            Трето - не знам откъде си го взел, ама испълнението е.... без думи.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              И за какво ти е?

              Първо, там трябва да има тампон.
              Второ, след като ги смениш веднъж, не би трябвало да имаш проблем поне едни 70-80000км, а от сега ти гарантивам че унибал тям няма да удържи дълго, защото се пълни с боклуци.
              Трето - не знам откъде си го взел, ама испълнението е.... без думи.
              Спокойно бре...нищо не съм вземал и това на снимката НЕ е моето Терано!!!
              Снимките са от нета,но ми стана интересно,защото и аз смятам както повечето хора,че това е неудачно решение.Там наистина си трябва тампон...
              Просто исках да видя какво ще кажете и вие
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Вчера реших профилактично да почистя широко обсъжданата цедка на входа на ГНП-то.Принципно нямам оплаквания откъм мощност и вървене,но все пак ...
                Огледах добре и за да имам по-добър достъп свалих акумулатора и откачих разширителния съд.



                За колегите ,които се интересуват къде точно се намира въпросната цедка да гледат внимателно....На следващата снимка се вижда в предния край на ГНП-то къде влиза входящата нафта,като маркуча и завършва с холендров накрайник/гледате точно зад помпата на хидравликата/....



                ...ето поглед и от страни.



                Ето този болт отгоре се развива, и....



                ...цедката би трябвало да е в дупката под него.
                При мен обаче такава липсваше.Светих с фенерче,оглеждах внимателно,да не пропусна нещо,но въпреки това....нея си я нямаше.Тъкмо си помислих..."ами как да имаш проблем,като то няма какво да се подпушва"...
                Тогава обаче ме озари прозрение и след щателен оглед веднага забелязах къде инджИнерите от Нисан са поставили поне на моя модел въпросната цедка!
                В самия болт ,който държеше холедровия накрайник,вътре тя си стоеше и ми се хилеше...



                Видимо не изглеждаше зацапана,но...така и така съм я свалил,решиш да я почистя.Добре ама...инждИнерите от Нисан ме хе изненадаха още веднъж...
                Цедката си беше кербована вътре в болта и вадене нямаше.



                Прецених ,че в тази ситуация най-удачния начин за почистване е със спрей за карбуратори да се пръска .Виждал съм как помита мръсотията направо със ураганна сила,но...в момента нямах такъв спрей,нито пък можех в неделя да си купя отнякъде.Затова реших,имайки в предвид и това,че цедката всъщност си беше наред,да я накисна в една чашка с коресилин около 30 минути и след това да я продухам с помпа.
                След процедурата ,последва сглобяване.
                Това е...надявам се да съм бил полезен!
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Избягвай да ползваш коресилин върху неща по горивопровода на дизелов двигател. Случва се да не даянят на такова. Просто опитвай преди това, ако можеш. Правил съм си бели така - рядко, но се случва.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Избягвай да ползваш коресилин върху неща по горивопровода на дизелов двигател. Случва се да не даянят на такова. Просто опитвай преди това, ако можеш. Правил съм си бели така - рядко, но се случва.
                    Принципно си го помислих,но...метален болт и метална цедка,не видях какво толкова може да се прецака...
                    След процедурата,цедката с болта беше продухана и забърсана добре.За сега проблем няма,че да видим...
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Любашки , Спарки е прав ! Избягвай коресилина за тази цедка. Моята съм я чистил десетки пъти ,( защото карам на отработено масло ) и съм установил , че най добре се почиства с обезмаслител за двигател- накисва се за 15 мин. и става като нова. Този препарат почиства много добре и парафина , който има неприятното свойство да полимеризира върху "най-тънките" места от горивопровода.
                      Успех!
                      ПП
                      Корпуса на цедката , който държи мрежичката, е пластмасов , та той може да се напука и счупи от коресилина
                      Последно редактирано от nisanterano; 30-07-12, 20:52.

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
                        Любашки , Спарки е прав ! Избягвай коресилина за тази цедка. Моята съм я чистил десетки пъти ,( защото карам на отработено масло ) и съм установил , че най добре се почиства с обезмаслител за двигател- накисва се за 15 мин. и става като нова. Този препарат почиства много добре и парафина , който има неприятното свойство да полимеризира върху "най-тънките" места от горивопровода.
                        Успех!
                        ПП
                        Корпуса на цедката , който държи мрежичката, е пластмасов , та той може да се напука и счупи от коресилина
                        Благодаря за съвета.За в бъдеще ще я чистя само с обезмаслител.
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Любо благодаря за информацията.И аз трябва да се заигравам ама да видим кога

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Първоначално публикуван от masagero Преглед на мнение
                            Любо благодаря за информацията.И аз трябва да се заигравам ама да видим кога
                            Е...нали за това пишем тук,за да не се блъскат всички и да им е по-лесно с неща вече правени от други колеги!
                            Радвам се,че има полза....
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              От две години отлежават едни халогени в гаража.Имах идея ,като направя метална предна броня/подобна на Мариновата/,да ги монтирам на нея,но...тъй като бронята май малко се отдалечава напред във времето,тази неделя не стърпях и реших да ги монтирам.
                              Първо си подготвих подходящи планки....











                              ....след това се позанимах и с инсталацията....





                              Монтирах бутон на таблото,като използвах мястото на един оригинален такъв за отключването на вратите/направо не знам какъв му е замисъла на този оригиналния,при положение,че от бутоните на предните врати се заключва централно всичко и после се отключва централно всичко/





                              Новия бутон освен,че е светещ мисля да монтирам по веригата и един зумер за забравени светлини...ей така за всеки случай да не бутам някъде... :grin:





                              След електрическата част,последва и монтаж и подвързване и на самите халогени.








                              Проба дали работи всичко коректно.








                              Крайния резултат...мисля че бива....

















                              За сега така ще е,а след направата на желязната броня,просто ще ги прехвърля на нея,като планките с които в момента се захващат ща отпаднат!
                              Пробвах ги вечерта на тъмното...няма такова светене.Фаровете ми направо се губят все едно съм на габарити...
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                От къде взе копчето? Търся си отдавна нещо така добре пасващо.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X