Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от GEORGI Y60 Преглед на мнение
    Много добре се е получила бронята,БРАВО на Бакалов за майсторската изработка.
    Любо,тази лебедка ще влезе ли някога в употреба ? А големите халогени от старата броня,ще ги монтираш ли пак ?
    Тераното придобива все по-добър вид,но никога няма да може да достигне класата на стария ти Патрол
    Ще видиш ти...ще ме молиш да ти продам Тераното,ама аз ще се опъвам......особено ако реша да му пресадя и един цял мост отпред и ще стане невероятна машина...
    С халогените въпроса малко стои шибано.Даде ми ги приятел ,който живее в Англия да му ги продавам,но аз ги харесах тогава много и го питах колко ще струват аз да ги купя.Тогава той ми отговори,че ако ги искам само и единствено за мен и моя джип ми ги подарява,но дойде ли момента да не ми вършат вече работа ще си ги иска и ще се продават.
    За сега не знам дали ще ми влезнат в употреба и...ще се спотайвам за известно време,но след това ще трябва да му ги завърна или по-вероятното е да ме накара да му ги продавам...
    П.П.За лебедката..ами ще се ползва,особено като тръгна по експедиции с Марин и умрялата му закъсваща Тойота...
    Поздрави на Варна и всички приятели от там!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
      Дай да кажа и аз нещо освен че е станала много добре.
      Мястото на което казваш че е направено като продължение на веждата беше добре да го направиш наистина още по полегато точно както върви веждата защото при мен този ръб,който се образува "накрая на веждата" като се засиля по черен път и на разни бабуни като свие окачването и ми захваща гумата и я къса.Дано при теб да не е така.
      П.С.За следващите критики към мен да кажа,че отдавна съм с TJM,така че да спестим темата за усилените торсиони.

      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=72402
      Забележи къде е разликата...


      ...при теб бронята е поне около 6-7см по-ниско/като гледам пълнежа над нея и калника,докато при мен при сходна височина на бронята в зоната до арката на калника, въпросното разстояние е по-малко и съответно бронята отстои на по-голямо разстояние както от земята,така и от гумата!.Пробвах вече минаване по доста отсечени гърбици,както и по-скоростно минаване с едното колело през бордюр...ами нищо не е опряло до момента.Смятам ,че точно в разстоянието между калника и бронята се крие разковничето.При теб като цяло бронята е разположена поне 6-7-см. по-ниско от моята и...ами нормално е да ти опира...
      П.П.Ето на тази снимка си личи колко е разстоянието от гумата до ръба на бронята...Тераното не може с тази конструкция на предницата да докара и половината от нужния ход за да опре...


      Поздрави!
      Последно редактирано от lubashki777; 08-07-13, 20:31.
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Брей брей бреййййййй. Да поздравя майстора и да му благодаря за валчера. Да поздравя и собственика на тази броня ама как, ще влезеш в гората с тая красота незнам... Провокатор такъв. Сега всички, ще се юрнат да си копуват терано.
        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Поздравления!Наистина уникално изпълнение, без да преувеличавам това е най-добре направената броня в този клас, поне за мен.Още веднъж поздравления.
          Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
          Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
            Тук вече се изчервих максимално ...

            Почвам да се надувам като пуяк ...

            ... ми тя ръкохватката на СО-то още не е изстинала ...
            Мии, освен да ти намеря няколко франсета за клиенти.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Любашки, поздравления , много добре е станала.
              Ако позволиш да споделя някой от притесненията си?
              Двете планки които държат цялата броня изглеждат направени от 4 мм . Всичко се държи на тях. Ако опиташ да се теглиш с лебедката под малко по- голям ъгъл , няма ли опасност планките да поддадат и цялата конструкция да се изкриви наляво или респективно надясно? В този ред на мисли , не е ли добре те да бъдат усилени против възможност за хоризонтално отместване. Във вертикална посока е ясно , че ще устиска спокойно на 100-150 килограма. Ушите които използваш за закрепване на щита под бронята , биха могли да се използват за допълнителни две опорни точки на плочата, като по този начин , можеш да си пуснеш защитата и под предния мост, аз го виждам реализирано с две леко дъговидно извити гредички или тръбички. Така изпълнено , не виждам никаква възможност за деформация при удар. Всичко ще се поеме от рамата , а точно в тази си част където е захваната оргиналната броня , тя много лесно се криви. Не е ли по добре як захват на плочата и отделно броня, захваната към плочата с предвидени планки, които да се деформират при по -силен удар. По този начин става доста сложно за изпълнение , но като че ли по- добре от експлоатационна гледна точка. Краищата на бронята към гумата се държат само от винкелчетата , може би по едно диагоналче към предната част на бронята? Знам , че на оргиналната броня там е само пластмаса, ама даже едно леко странично натискане на бронята би довело до кофти поражения.
              Не може ли управлението на лебедката/предполагам, че под сивия пластмасов капак който стърчи от горната и част се крие то/да се измести от нея и лебедката да се вдигне още няколко см нагоре?
              Не го приемай като критика, съгласен съм със Спарки , че това е най добрата самоделна броня на терано която съм виждал. Когато имах терано , я бях докарал до момента с картонените шаблони и доста съм се напъвал да измисля нещо. За жалост до реализация от метал така и не стигнах.

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Двата разкоса с плочата образуват една цяла конструкция която е невъзможно да се усуче в местата на захават към шасито , тоест каквото и странично натоварване да има дори при дърпане на 90 градуса , разкосите и планките на щасито ще издържат на натоварването . От друга страна оребрената от вътрешната страна защита е захваната с римове към плочата и с болтове към точките за теглене на шасито и осигурява още две опорни точки , по този начин увеличава устойчивостта на надлъжно и напречно натоварване породено от силата на опън на лебедката . Практиката сочи , че почти винаги конструкцията и захващането на плочата за лебедката и доста преосигурена , което за един джип със експедиционна насоченост няма смисъл , най често при много екстремно натоварване на лебедката се къса въжето или самата лебедка спира заради изчерпване на тока на акумулатора ...
                Удължаването на защитата според мен е безсмислено защото тя няма как да предпази носачите ( а те са най уязвимата част от предния мост ) и само ще намали клиренса , а при движение назад в калта ще се превърне в гребло или ще се закачи на някой дънер ...
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                  Любашки, поздравления , много добре е станала.
                  Ако позволиш да споделя някой от притесненията си?
                  Двете планки които държат цялата броня изглеждат направени от 4 мм . Всичко се държи на тях. Ако опиташ да се теглиш с лебедката под малко по- голям ъгъл , няма ли опасност планките да поддадат и цялата конструкция да се изкриви наляво или респективно надясно? В този ред на мисли , не е ли добре те да бъдат усилени против възможност за хоризонтално отместване. Във вертикална посока е ясно , че ще устиска спокойно на 100-150 килограма. Ушите които използваш за закрепване на щита под бронята , биха могли да се използват за допълнителни две опорни точки на плочата, като по този начин , можеш да си пуснеш защитата и под предния мост, аз го виждам реализирано с две леко дъговидно извити гредички или тръбички. Така изпълнено , не виждам никаква възможност за деформация при удар. Всичко ще се поеме от рамата , а точно в тази си част където е захваната оргиналната броня , тя много лесно се криви. Не е ли по добре як захват на плочата и отделно броня, захваната към плочата с предвидени планки, които да се деформират при по -силен удар. По този начин става доста сложно за изпълнение , но като че ли по- добре от експлоатационна гледна точка. Краищата на бронята към гумата се държат само от винкелчетата , може би по едно диагоналче към предната част на бронята? Знам , че на оргиналната броня там е само пластмаса, ама даже едно леко странично натискане на бронята би довело до кофти поражения.
                  Не може ли управлението на лебедката/предполагам, че под сивия пластмасов капак който стърчи от горната и част се крие то/да се измести от нея и лебедката да се вдигне още няколко см нагоре?
                  Не го приемай като критика, съгласен съм със Спарки , че това е най добрата самоделна броня на терано която съм виждал. Когато имах терано , я бях докарал до момента с картонените шаблони и доста съм се напъвал да измисля нещо. За жалост до реализация от метал така и не стигнах.
                  Ами..и аз имам известни опасения в някои от изброените аспекти,но...да карам по ред.

                  1.Двете планки държащи бронята са от по 8мм./то ако бяха от 4мм. направо от въздушната струя ще се огънат.../

                  2.Същите две планки са заварени и обарзуав един цял детайл с плочата на лебедката/и тя е от 8мм. и то е с огънати преден и заден край ,за да не се осуква/
                  Така като един цял детайл конструкцията става доста по стабилна и здрава.За да поддаде при странични дърпане трябва да се огънат и двете захващащи планки от по 8мм,което ще е бая зор да стане според мен.

                  3.Ами това с планките...според мен е излишно,защото реших и бронята е от 2мм. ламарина.При удар просто тя ще обере енергията и ще се сгъне.Планки по-тънки от 2мм. е глупаво да се правят,защото те от най-малкия и лек натиск ще се посукват и кривят,а ако пък са от по 2мм. дебелина,то ще се кривят от удар колкото и самата броня!

                  4.За захват допълнителен по диагонал на крайните части които са към калниците имам и аз опасения.Принципно на ръка като натисна се държи доста стабилно и почти не мърда,но и на мен ми се иска да помисля за някакво диагоналче към предната/лицевата част/ и най-вероятно след отпуските ще действам да направя нещо такова/.

                  5.Управлението на лебедката мислех да го слагам някъде под капака в двигателния отсек,но...не намерих подходящо място.Най-удобното е зад левия фар,но при мен е заето от редуктора на метановата уредба.Оглеждайки внимателно прецених,че е по-добре лебедката да е 3-4см. по-надолу отколкото да се чудя какви изпълнения да правя ,за да монтирам някъде другаде управлението.
                  Другото което е...май предвид,че лоста за освобождаване на лебедката и сега е почти под /зад/ решетката и при този монтаж има точно място за бъркане и работа с него.Вдигна ли лебедката нагоре дори и само 2-3-см.,ще се налага да освобождавам лоста опитвайки се да бъркам при видгнат капак отгоре между решетката и радиатора,което е меко казано неудобно.Другото което и,решетката върви от бронята нагоре под ъгъл /в смисъл не е вертикална/ и вдигайки лоста още нагоре ще започне при въртенето да опира в решетката...
                  Между другото..аз лично не смятам,че лебедката ми е монтирана ниско.Напротив...смятам ,че е направо в оптималното си положение.като гледам и монтажите на колеги с Терано...ами повечето лебедките им са сигурно на около 4-5см. по-ниско от моята

                  Принципно джипа го проектирам с концепцията на експедиционна машина.Това за мен означава основно движението извън пътя да се свежда до нормални черни пътища.Разбира се ,че изненади извън пътя винаги ще има и понякога се налага да се правят разни изпълнения с цел успешно преминаване.В тия случаи обаче се кара бавно и внимателно и аз лично не смятам,че бронята би отнесла някакъв кой знае какъв силен удар.
                  Смятам също и,че при не дай Боже някой по-силен удар е по-добре да изкривя бронята,отколкото да усуквам рамата....
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Би ли обяснил на другите ти колеги с Терано как аджеба те са успели да си монтират лебетките по-ниско от теб,че нещо взех да се дразня.Преди да отговориш хубаво гледай другите колеги кое как,че от там зависи какво ще пиша аз след теб.

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
                      Би ли обяснил на другите ти колеги с Терано как аджеба те са успели да си монтират лебетките по-ниско от теб,че нещо взех да се дразня.Преди да отговориш хубаво гледай другите колеги кое как,че от там зависи какво ще пиша аз след теб.
                      Ами аз си спомням едно Терано например,което бронята му отпред ми приличаше на гребло на булдозер/в смисъл една огромна,дори колегата се притесняваше в началото дали няма да му загрява поради намален приток на въздух към радиатора/ и точно в темата за нея се коментираше,че лебедката му е монтирана доста ниско/някъде в основата на планките за захващане/.За него се сетих първо,а и за още два случая ,които съм виждал на живо в Ст. Загора...
                      Принципно не съм визирал някого определено...просто наистина съм виждал доста лебедки монтирани на Терано 2 по-ниско от моята...
                      А ти що се дразниш....
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Любо, пропусна нещо - колко тежи бронята с лебедката, колко клекна предницата и "кълве" ли повече.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Бронята е станала перфектна, очите ми не могат да се откъснат от нея, поздравления на теб и за страхотния екип който имаш и правите чудеса, само напред и творете все така

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Любо, пропусна нещо - колко тежи бронята с лебедката, колко клекна предницата и "кълве" ли повече.
                            Бронята не успях да я претегля много точно,но ориентировъчно е около 60кг. със капака над лебедката и защитата.Към тези килограми добавям и 40кг. лебедка и се получава около 100кг./можа да има някой дребен килограм отгоре-отдолу/.
                            Щатната броня е не по-малко от 20-25кг.та...окончателно вероятно имам около 70-75кг. отгоре!
                            Предницата клекна с 1.5см. и се надявам да не пада повече с карането...
                            За кълването май вече писах...
                            Нарочно минавам гърбиците из града с по-висока скорост и твърдо поне за сега не усещам някак осезаема разлика от преди монтажа.Надявам се да се запазят нещата в този или в близък до този вид,защото така ме устройва идеално!
                            П.П.Между другото...преди монтажа на амовете TJM предницата ми беше с 1см. по-ниска.след монтажа/чак не ми се вярваше/ се повдигна с въпросния 1 см. и сега след натоварването с новата броня и лебедка...падна с 1.5см.
                            Реално от предното положение отчитам само 5мм. по-ниска предница,но и много по-малко клатене/кълване/.
                            Като цяло от пътното държание на Тераното след всички промени съм много доволен.Дано не се влоши като го покарам 1 месец с натоварен нос ....
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Е нормално е да се вдигне малко като сложиш газови амове. Ако амовете ти са наприер с налягане вътре 20 бара, имаш допълнително бутане нагоре от всеки амортисьор с усилие около 10-15 кила.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
                                Би ли обяснил на другите ти колеги с Терано как аджеба те са успели да си монтират лебетките по-ниско от теб,че нещо взех да се дразня.Преди да отговориш хубаво гледай другите колеги кое как,че от там зависи какво ще пиша аз след теб.
                                Разкосите са широки 15 см и можех да монтирам бронята където си искам , но спазвайки правилото че лебедката трябва да е възможно най високо и най навътре за да не се увеличава ъгъла на атака , заварих плочата в горната част на планките , така че да може свободно да се борави с лоста за освобождаване на барабана без да ти опира ръката в декоративната решетка . По този начин монтажа на лебедката стана с достатъчна височина като за сравнение мерих едно друго Терано , и неговата лебедка стоеше със 7 см по ниско от тази на Любо . В случая единствения недостатък е че че се повдига центъра на тежестта като същевременно се увеличава изнесената тежест пред предния мост и има вероятност да "кълве" при висока скорост и големи скокове ... ама все си мисля че Любо все още няма да ходи на БАХА ...
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X