Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Интересното което забелязах при немците е, че използват оригиналните греди на покрива, което означава ,че издържат повече от 50-75кг

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от masagero Преглед на мнение
      Интересното което забелязах при немците е, че използват оригиналните греди на покрива, което означава ,че издържат повече от 50-75кг
      Принципно може да се прави такъв извод,но...съществуват китове за подсилване на въпросните заводски греди/по-скоро на гредичките отдолу на които са захнванати/ и не е сигурно дали няма тунинг в това отношение ....
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Здравейте колеги, от една година карам терано2 2,7 2001г. и съм много доволен, но има нещо което ме измъчва. Тези високи обороти които държи при скорост 120.Повече него натискам но ми се струва , че 3000 оборота на 120 км, е височко. Че и въпроса ми е такъв.Има ли да ги сваля по някакъв начин. Благодаря предварително и поздрави на всички Терановци.

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от marto petrov Преглед на мнение
          Здравейте колеги, от една година карам терано2 2,7 2001г. и съм много доволен, но има нещо което ме измъчва. Тези високи обороти които държи при скорост 120.Повече него натискам но ми се струва , че 3000 оборота на 120 км, е височко. Че и въпроса ми е такъв.Има ли да ги сваля по някакъв начин. Благодаря предварително и поздрави на всички Терановци.
          1. 3000 оборота е центъра на скалата на оборотомера. Центъра на скалата на оборотомера на никой автомобил не е подбран случайно. Спокойно можеш да караш и до към 3300 - 3500 - все още си достатъчно далеч от червеното.

          2. Ако искаш по-висока скорост при по-ниски обороти, или слагаш по-големи гуми, или слагаш по-бързи диференциали. Твоите са 4.375 (ако иде реч за 2.7ТДИ). Можеш да сложиш 4.11 от трилитрово терано 2, но цената няма да ти хареса. Значи остава да му сложиш 31 инчови гуми, от което скоростта при едни и същи обороти се вдига с 6-7%, тоест, ако с 3000 оборота си карал със 120, сега ще караш с около 128. Макар че лично съм засичал и 130 километра в час са на около 3100 оборота. Аз редовно го юркам със 140, което е 3300 - 3400.

          3. Ако си с оригиналния размер гуми, скоростомера на тераното показва с една идея по-малко от реалната ти скорост, тъй че като показва 120, реално караш със примерно 110. Лесно се вижда като сравниш с показанията на GPS. Като сложиш 31-ци, започва да показва вярно, но тогава показва по-малък пробег от реалния.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Здравей колега,прочетох тази тема както и другата ти за доработките по Патрула и ми е интересно как се държи Тераното обогатено с метан.Питам те защото съм приготвил една метанова уредба и за мойто камионче 260 с РД28Т.А колкото до работата и по двата джипа мога само да те поздравя за положения труд и внимание към детайла
            Борис 0888 999 едно едно9
            PATROL Y260 RB30S

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Първоначално публикуван от bobkata16v Преглед на мнение
              Здравей колега,прочетох тази тема както и другата ти за доработките по Патрула и ми е интересно как се държи Тераното обогатено с метан.Питам те защото съм приготвил една метанова уредба и за мойто камионче 260 с РД28Т.А колкото до работата и по двата джипа мога само да те поздравя за положения труд и внимание към детайла
              Здравей колега.Тераното се държи много добре.Ускорението е като на бензинова кола и ако изключа метана само на дизел ми се струва,че нещо не е наред с вървенето
              Реализира прилична икономия-на дълъг път около 25-30%на дизел и като прибавим стойността на метана стават около 20% икономия.Същия разход е засичан по прохода Хаимбоаз-междуселски пътища с каране основно на 3-та и 4-та ск., около 60км. каране с включен климатик и...закопчан преден мост.Това ако е каране само по равното/да не говорим за магистрала/ и сложа едни хъбове отпред/предстои/ми се струва,че икономията ще е още малко по-добра!
              Другия плюс е много доброто ускорение на джипа,което си също голямо предимство....
              Недостатъците:
              1.Бутилка в багажното/за сега не ме притеснява като заеман обем...все пак съм вече с дълга база/
              2.За да се реализира по-добра икономия,трябва да се подава повечко метан-свързано е с монтаж на по-голяма бутилка
              3.Донякъде си ограничен с търсене на метанстанции,които ги няма навсякъде/това най-ще ме тормози при дългите летни експедиции по Родопите и т.н,защото на всеки 150-200км. трябва да търся метан/
              Ами иначе това е....ако имаш някакви конкретни въпроси давай без притеснения!
              П.П.в раздел Технологий има подфорум "Газови и метанови уредби".
              Там има тема за Метан на дизелов джип.Прочети в нея ако не си я чел вече.Има един колега barzashki ...
              Той сложи метан след мен именно на Патрол с RD28T...мисля че е доволен.Пиши му на ЛС за въпроси,смятам,че няма да ти откаже информация!
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Благодаря ти за инфото.Прочетох темата и ще се метам пък да видим.Важното е да се твори
                Борис 0888 999 едно едно9
                PATROL Y260 RB30S

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Здравейте,днес отхвърлих още един момент от тунинга на Тераното.
                  На първо място монтирах дългоочакваните ръчни хъбове отпред.





                  Сигурно повечето от вас са наясно с монтажа и принципа на хъбовете,но вероятно има и такива ,които не знаят и няма да е лошо да се даде малко повече инфо по смяната/която всъщност е нещо елементарно/
                  Така...след като си закупим хъбовете преминаваме към поставянето им.Дали джипката ви ще е с капачки /като моята/,или със заводски хъбове ,разлика в демонтажа няма.При капачките както е при мен.....





                  ....се сваля най-напред външната предпазна капачка.





                  След което със зегер-клещи /става и с малка отверчица и...доста мамамта,ама не го препоръчвам... :grin: /се сваля и зегерката държаща карето и съответно полуоската да не се вади назад.





                  Ето и вече освободеното каре....





                  След това развиваме на основното тяло на капачката 6-те болта,и внимателно я сваляме от главината.











                  Пристъпваме към следващата част,а именно подготовка за поставяне на новия хъб.Първо го разглобяваме да две части.





                  Ето това е външната половинка.На нея стои и фланеца със зацепващите шлици.На режим 4х2/т.е. изключен преден мост/,положението е така....



                  .....а при завъртане в режим 4х4/т.е. зацепен преден мост/,врътката избутва фланеца напред и той зацепва във вътрешната половина на хъба,като така заключва полуоската към главината.





                  Вътрешната половинка на хъба има част/това е втулката с шлиците/,която реално при изключено положение се върти заедно с главината.Интересното е,че там нито има лагер нито някаква специална втулка.Наистина,няма и натоварване,но...все пак си се върти.По тази причина реших доколкото мога да сложа малко грес за лагери,с идеята при загряването от въртенето,тя да се постопи и да навлезе в тънкия процеп между корпуса и втулката.Някои колеги го правят с масло,но на мен ми се стори,че с масло ще е ден до пладне/както по-лесно ще влиза при смазване,така и по-лесно ще излиза в последствие/.Затова...понамазах вътрешния край с грес/така поне и вода по-трудно би влезнала там/ и с това подготовката на вътрешната част приключи.





                  При външната половинка на хъба момента със смазването е на фланеца с шлиците,който реално зацепва хъба.Там се маже лекичко с грес/слага се буквално много малко,че в обратния случай хъб натъпкан с грес не можете да го включите после /





                  След като го намазах,прилепих двете части на хъба и няколко пъти включих и изключих...така греста се нанесе равномерно и по шлиците на вътрешната половинка.
                  Последното нещо преди монтажа е гарнитурката уплътняваща сглобката на двете половинки.Принципно повечето хора нищо не я правят....просто я слагат и сглобяват хъба,но аз реших и я намазах много тъничко с грес за лагери.
                  Първо от едната страна....





                  ...и след като я поставих в гнездото и върху външната половина,я намазах и от другата страна.По този начин гарнитурката едно,че по-добре уплънява,второ че се инпрегнира и пуска по-малко вода и мизерии и на трето място при сглобката прилепва и не се размества/т.е. фиксира се/





                  С това подготовката преди монтажа приключва и може да се пристъпи към самия монтаж.
                  Първо монтираме вътрешната половинка на хъба към главината с 6-те болта.





                  След това,поставяме зегерката на карето.





                  И накрая сглобяваме външната част към вътрешната посредством 6-те малки болтчета в комплекта на хъба.





                  С това процедурата приключва.Времетраенето на смяната е около 15мин на хъб/това със снимките /
                  Хъба е монтиран ,а капачките отиват задължително в багажника,че...резервен план винаги трябва да има...
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    След смяната на хъбовете,ми остана още малко време и се заех с още две нещица.
                    Първото нещо е предвид предстоящата ни отпуска и експедиция монтирах покривната палатка.Принципно не очаквах изненади с предварително конструирания багажник,направените нови планки за закрепване и начина по който си мислех да стане всичко.
                    Изненада ме само едно болтче ,което подпираше и надигаше палатката в единия и край с 2-3-мм.,но бързо беше свалено и запилено ,а останалата процедура беше просто въпрос на едни два часа/е..и малко хукане де... /
                    Резултата....








                    Стана добре и точно по първоначалния замисъл.Надявам се ,че няма да я изгубя някъде по планините... :hmm: :grin:


                    Второто нещо,което отдавна се каня да направя е...да сваля заводските степенки.Наистина както и Спарки спомена,те са доста афиф,и при удар отдолу освен ,че ще се огънат,най-вероятно и ще направят щети по прагове и врати.
                    Да не говорим,че и страничния просвет се губи буквално с 10 см...








                    Разликата след свалянето е....очевидна...








                    Тубата дори не опира за няколко см. в праговете....





                    Машината придоби по-проходим вид... Визията е в пъти по-готина,но най-важното е,че и проходимостта трябва да се увеличила доста/сега няма как да ми подпира на всеки по-голям камък/.















                    Ами това е за сега.Очаквам с любопитство как ще се представи Тераното в експедицията.Какво ще ми поднесе като изненада по отношение на проходимост,какъв разход ще даде и дали ще оправдае очакванията ми за нормално подреждане на багажа в дългата база и така....
                    Като се завърнем,ще пиша какви са отзивите ми за машината и подготовката и до сегашното ниво!
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Здравей,
                      Един малък съвет от мен - ако не си захванал предната регистрационна табела с винтове за бронята, направи го.
                      Иначе - приятна почивка.

                      Успех
                      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                      Opel Campo 3,1 TD '99
                      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                        Здравей,
                        Един малък съвет от мен - ако не си захванал предната регистрационна табела с винтове за бронята, направи го.
                        Иначе - приятна почивка.

                        Успех
                        Не не съм...но ще го направя.Благодаря за съвета.Само остана и номера си да загубя някъде..
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          И не само предната табела .Аз моята щях да я изгубя на Ивайловград-уж беше хваната с болтове

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Любо, ще останеш много приятно изненадан до къде, ще те отведе машината. Аз моето къде го наврях в Пирин и то при положение, че е без никаква подготовка!!!
                            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                              Любо, ще останеш много приятно изненадан до къде, ще те отведе машината. Аз моето къде го наврях в Пирин и то при положение, че е без никаква подготовка!!!
                              Ще видим....
                              Надявам се да оправдае очакванията ми и то най-вече за безаварийно пътешествие.За другото...в най-лошия случай имам приятели с мен...
                              П.П.Дамянски,найстина след свалянето на степенките визията се промени,а и проходимостта/нали като идва коментирахме,че моя със степенките изглежда по-нисък и те лъжат.../ ще е по-добра.Сега под праговете преди да подпра на тях имам още 10-на см.
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                То чудо таз кола въ ) махнал си и предните калобрани /те оригиналните наистина са анти-офроуд/, ама по добре помисли да сложиш някакви други защото долния ръб на калника остава много незащитен, а понася доста удари от кал и камъни, ще започне да ръждясва /както е при мен/. Аз намерих Китайски, кофти че са само черни, но материалът е гъвкав и лесно се манипулира, не е гума, може да се реже, пробива лесно, за напасване. А тази палатка от къде си я взел, някой линк можеш ли да пуснеш, ако не си пуснал вече )
                                Последно редактирано от CarTest™; 27-06-12, 07:50. Причина: Търговски линк
                                Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                                X-trail 2.2 Di 2003
                                Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X