Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
    Да той понася, но тази година с новото виско макар и менте съм нямал подобен случай. То даже и средата не стигна, а Любо видя багажа, който качих. Така, че има нещо нередно с неговото загряване и аз залагам на виското!
    Ти не беше ли с бензинка? Ако да - двете се държат коренно различно, така или иначе, пък и ти би трябвало да си с алуминиева глава поне, ако се не лъжа. Тъй че не разчитай и при теб да е същото.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от ronny Преглед на мнение
      Икономията от метана да не отиде за ремонт на мотора?
      Това пък защо...
      В смисъл какво общо има тук метана?
      С него или без него ,ако виското не работи коректно ремонт на мотора е твърде възможен...
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Проблема с долната помпа на съединителя е решен и джипа отново включва скоростите като часовник.Смених долна помпа с нова такава и маркуч от Опел Кадет /преден ляв/.Не разбрах защо има една дълга метална тръбичка,която излиза от маркуча и отива към задния мост,а в края и има щуцер за обезвъздушаване...
        в смисъл,че на помпата си има такъв щуцер и реално обезвъздушаването става от там.Защо обаче производителя е сложил тази дълга допълнителна тръбичка,за мен лично е загатка.
        Проблема се оказа елементарен....Помпата не е текла въобще и дори и маркуча не е текъл,а най-вероятно се е разхлабил на входа на помпата и дуфтунгите там не са уплътнявали.Вследствие на това,спирачната течност е оливала най-вероятно освен маркуча и самата помпа.Тъй като обаче поръчах предварително помпа си я смених,а маркуча който най-вероятно е също здрав ,все пак беше понапукан и си заслужаваше смяната.
        П.П.Ааа..забравих...въпросната дълга метална тръбичка отиваща към задния мост с щуцер за обезвъздушаване просто вече не е подвързана/на опелския маркуч няма изход за нея,иначе е съвсем еднакъв../
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          А накрая се изложи. Къв маркуч от хлопел ве Любо. Веднага да го махаш! Тази тръбичка за назад има смисъл вярвай ми. Едва ли производитела ще заложи още една тръбичка ей така за кеф. Мисля, че е за охлаждане. А от моята какви мизерии излязоха докато обезвъздуша съединитела...
          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
            А накрая се изложи. Къв маркуч от хлопел ве Любо. Веднага да го махаш! Тази тръбичка за назад има смисъл вярвай ми. Едва ли производитела ще заложи още една тръбичка ей така за кеф. Мисля, че е за охлаждане. А от моята какви мизерии излязоха докато обезвъздуша съединитела...
            Добре де...и какво точно охлажда.Надали сп. течност в тръбичката,която е дълга 1м. се връща и циркулира в системата.Да..някаква малка част в самото начало на тръбичката може и да се връща по системата,но...и това е малко вероятно.Охлажда се..ама си стои във въпросната тръбичка течността.Другото което е...на съединителя течността не загрява така както на спирачките,а подобно изпълнение пък виждам за първи път...така ли на останалите коли не им загрява системата и нямат нужда от подобно творение...
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              А може ли да е за разтоварване на налягането в ситемата?
              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                А може ли да е за разтоварване на налягането в ситемата?
                Ами не знам....какво значи разтоварване.Като натиснеш педала си иска да има налягане,за да заработи съединителя,а като пуснеш педала налягането и пружини връщат помпите в изходно положение и...налягане в системата няма.Направо не знам с каква цел е сложена...
                Добре де...няма ли някой компетентен по въпроса да ни светне,че ние с Дамян само гадаеме.
                П.П.Джипа си се движи нормално и без нея...
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                  А при това горно показание на температурата виското чуваше ли го? То така бучи, че няма начин да не го усетиш.
                  Едно леко въпросче. Аз това бучене съм го чувал два, три пъти до сега, когато стрелката на термостата е стигала до половината над средната линия. Това добър знак ли е или лош? Скоро обаче не ми е загрявала чак до там, та отдавна не съм го чувал. Може заради задръстената горивна помпа да загряваше толкова преди или охлаждащата течност е за смяна + промиване !?!
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                  X-trail 2.2 Di 2003
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Дизел от задръстена горивна помпа не мисля че би загрял повече.

                    Идеята е че виското трябва да се включи едва когато термостата е отворил поне наполовина (да не кажа съвсем), така че е нормално виското да се включва при стрелка примерно 2-3мм над средата. За сравнение неоригиналното, дето съм сложил сега, зацепва вендага след като отвори леко термостата, и отцепва едва когато стрелката е сериозно надолу. С оригиналното виско такива истории нямаше. Затова и пак ще сменям помпа+виско. А и зимата докато поне леко не сгрее вискомуфата (например при седене ня място 2-3 минути), виското стои зацепена постоянно. Бе отвратителна история.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Хм, при мен бученето се е чувало само доста над средата на термостата, както писах, никога на студено, значи може би работи както трябва ...
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                      X-trail 2.2 Di 2003
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Лошото е, че може в един момент да не усетиш как прегрява ако не работи виското.
                        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                          Лошото е, че може в един момент да не усетиш как прегрява ако не работи виското.
                          Дизела си има грешка за това. Дали прави нещо освен да запише грешка и да светне check-а, обаче, нямам идея. Има логика да прави, защото софтуерно е никакъв проблем да се направи. Ще трябва някой път да пробвам, нагрявайки изкуствено датчика.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Здравейте Колеги,

                            Преди време прочетох темата на колегата за високата температура и леко се зачудих каква ли може да е причината.
                            Викам си "Колегата е мераклия и не може да не е прегледал всичко преди път"
                            Събрах багажа и тръгнах на почивка.
                            При изкачване на Витиня, пълен до горе с багаж, 4 човека, включен климатик и натъпкано ремарке, стрелката на температурата прехвърли средата и започна леко да пълзи към червения сектор ( беше далече де, но никога не беше доближавала дори средата).
                            Но като прехвърлих първия байра веднага си отиде на мястото.
                            Термометъра на таблото показваше 39 градуса.
                            Днес се прибрах по стария път на Витиня и ситуацията се повтори - навън (според термометъра) беше 38 градуса.
                            Моя Тери не е в такова изрядно състояние като на Колегата, но въпреки всичко мисля че машините ни загряват нормално при тези горещини и багажи с който ги товарим.
                            Според мен няма смисъл да се търси някакъв проблем, защото може да се окаже ,че такъв изобщо няма.

                            Успех
                            Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                            Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                            Opel Campo 3,1 TD '99
                            Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Днес баш по жегите, както и да го натискам моя, повече от 3-4мм над средата не вдига. Това е отчетливо под половината разстояние от средата до червеното. И не зависи от жегата - на отиване пътувах в 14:30, а на връщане - между 21:00 и 21:50. Абсолютно еднакво се държа.

                              Моето никога, ама съвсем никога не си е и помисляло дори да доближи червеното.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Днес баш по жегите, както и да го натискам моя, повече от 3-4мм над средата не вдига. Това е отчетливо под половината разстояние от средата до червеното. И не зависи от жегата - на отиване пътувах в 14:30, а на връщане - между 21:00 и 21:50. Абсолютно еднакво се държа.

                                Моето никога, ама съвсем никога не си е и помисляло дори да доближи червеното.
                                Моето също не е отивало към червеното.Най-много се качи до половината на разстоянието от средата до края на белия сектор.
                                аз също си мисля,че натоварени,в тази жега , съчетано със стръмно и дълго изкачване и немаловажния фактор -климатик/радиатора му загрява и реално за охлаждането на водния радиатор влиза вече по-топъл въздух от ако не е включен климатика/,е май съвсем нормално.Като ходих до Китен пак натоварен и с климатик....никъде не вдигна над средата,а дори повечето време стоеше и на 1-2мм под нея!
                                Явно просто на нашите хайванчета им идва малко множко при гореописаните обстоятелства!
                                П.П.Във връзка с по-горе написано от Спарки,че ел. вентилатора на климатика се включва само при спрял автомобил или движещ се с малка скорост,умувам дали да не го направя да мога освен автоматичния режим ,да мога да го включва принудително и ръчно от купето.Вземе ли да вдига температура...цък копченцето и би трябвало нещата да стават по-добри.....какво ще кажете...
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X