Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
    Дообре и това ще го гледаме като варянт.
    Това го гледай като ти стане съединителя за смяна. Иначе няма смисъл.

    По същата причина като дойде зимата и работи на място отдолу ще се чува чаткане или ромолене. Не съм видял терано до сега дето да ги няма и двете неща, в малка или в по-голяма степен.

    Единственото, дето си струва да погледнеш, са каретата на кардана. Поне е лесно и нищо не ти коства.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
      ......За празниците ще съм в района на Банско и ако си си там може и да се видим и да го огледам!.........
      За кои празници?....Ако минаваш през София да удариш една жица, да се видиме ей!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Говорим сега за от 06 до 09 септември/нали 06-ти е национален празник и се събират е...с някой ден отпуска де 4-5 почивни дни/!
        Мите,няма да минавам през София...направо през Велинград-Якоруда-Разлог-Банско....
        Ако имах път през София,задължително ще звънкам.
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          След обстоен оглед установихме, че нищо му няма и както винаги Спарки се оказа ПРАВ ( що бира сенасъбра да черпя). Всичко си му е у ред поне което се вижда отвън, ама предполагам и отвъре всичко си му е Ок. Таа така, да дам информация и за новото виско. Сутрин /когато не е работил доста време/се чува какво си трябва фученето, а след това утихва. Когато ярих един як баир миналата седмица при +35 градуса стрелката зацепи на около 2-3мм над средата и не помръдна повече, климатика беше на 6. Тук е и момента да попитам има ли значение от степените на вентилатора, дали климатика израсходва повече гориво и дърпа от мошността ?

          Ами това е БЛАГОДАРНОСТИ отново !

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Има значение. На ниска степен на вентилатора на климатика му се налага да охлажда по-малко обем въздух, следствието от което е че компресора се изключва по-често, или електровентилатора му се включва по-рядко.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Стоянов, колко пари излезе виското?
              Изобщо това оригинално виско има ли определен производител?
              Последно редактирано от sminkov; 29-08-12, 23:35.

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                След обстоен оглед установихме, че нищо му няма и както винаги Спарки се оказа ПРАВ ( що бира сенасъбра да черпя). Всичко си му е у ред поне което се вижда отвън, ама предполагам и отвъре всичко си му е Ок. Таа така, да дам информация и за новото виско. Сутрин /когато не е работил доста време/се чува какво си трябва фученето, а след това утихва. Когато ярих един як баир миналата седмица при +35 градуса стрелката зацепи на около 2-3мм над средата и не помръдна повече, климатика беше на 6. Тук е и момента да попитам има ли значение от степените на вентилатора, дали климатика израсходва повече гориво и дърпа от мошността ?
                Ами това е БЛАГОДАРНОСТИ отново !
                Интересно...значи и с чисто ново виско,при як баир и климатик/не знам дали и джипа е бил натоварен или не/,стрелката отива на няколко мм. над средата....
                А аз се притесних лятото,че при клекнал джип от товар и дълъг 10-12км. стръмен баир + климатик на макс стрелката ми отивала нагоре от средата със виското с което е произведен джипа...
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Ами виското излезе точно 210лв с транспорта, марката е Валео - за сега съм доволен.
                  А относно температурата - мисля, че всичко си е в реда на нещата. При мен баира беше 35 км постоянен наклон, в джипа имаше 5 човека и багаж, климатика не е спирал, вентилатора на не по-ниска степен от 5, по целиа баир само на 5та и не качи повече от 2-3мм над средата.
                  Поздрави

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Нормално е да качва над средата. Ненормално е да доближава червеното. При педал до ламарината, баир, климатик и жега, за момент може да стигне и до средата между средата и червеното. Едно че термостата има лека интертност, и второ че след като се отвори, трябва да се сгрее радиатора, въздхуха, минаващ през който трябва да сгрее виското, което от своя страна също има лека интертност. Тоест, при рязко и просължително натоварване стрелката за момент отива нагоре, а след това се връща примерно милиметър-два-три над средата и там се закротва, дори да продължавате да натискате педала до метала.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Здравейте приятели.Вчера се позанимах с една дреболия,която обаче на няколко пъти успя да ме изкара извън нерви.
                      На доста Теранота както разбирам,на подлакътника закопчалката на горния капак/тя оригинално е един пластмасов зъб/ е счупена.Моето Терано не прави изключение от многобройните си братя с този проблем.Всичко това хубаво...капака си стои и без закопчалка,но....според резонанса на мотора/особено на празен ход/и вибрациите създавани както от мотора ,така и от неравностите по пътя,този капак започва да вибрира с един побъркващ звук на тропащо нещо някъде по купето.В началото набедих жабката и всичките дреболии нахвърляни в нея,после пък нещата поставени в джобовете на вратите,но...истината скоро лъсна...Проклетия капак на подлакътника...
                      Тогава го огледах,но...направо не ми се занимаваше да мисля начин за закопчаване.Насилих се да не му обръщам внимания,ама...на няколко пъти направо така ми излази по нервите,че....вчера просто му заявих или той...или аз...
                      Последва 30-минутно оглеждане и обмисляне как да се направи ТеНеТеМе на проблема.Минаха ми какви ли не идеи/като просто да му лепна по една тънка гумичка в ъглите и това просто да заглуши вибрацията или пък да изнамеря две тънки плочки магнит и да ги залепя на барчето и на капака и още няколко идеи/,но...в крайна сметка се спрях на малко по-пипкавия ,но за сметка на това пък по-сигурния начин.
                      Имах дори и под ръка това което ми трябваше,а именно метален шнапер за алуминиева дограма....








                      ....и хромникелово винкелче 15/15мм....
                      Ето и как реших проблема.
                      Първо изрязах винкелчето на подходящия размер,за да влезе точно в гнездото на бившето закопчаване и след това го разпробих на точните места....





                      Предварително бях разглобил капака на подлакътника и то не само от барчето,а и горната/външната/ му страна от вътрешната, и последва белязане и пробиване и там.





                      Последва монтаж на винкелчето.Първоначално мислех да го прихвана с видии,но здравия разум и естетиката надделяха и го закрепих с миниятюрни болтченца и гайки.Така хе няма да се притеснявам дали ще се разбие отвора в пластмасата,хем и стана с естетичен вид както отвътре така и от вън!








                      Последва и сглобяване към горната част на капака...започна да изглежда и по-компактно....








                      Монтирах и едната половинка на шнапера на мястото и, отново с болтченца/че се наложи и да ги режа на дължина 7мм,а това при техния размер беше почти "мисията невъзможна"-говорим за рязане с ножовка,че на флекса му беше свършил последния тънък диск/








                      А ето го и вече събрано с горния капак....направо почти заводски вид доби..











                      Последва белязане и монтаж и на другата половинка от шнаперчето...дори намерих малки видийки с еврейска звезда на главата и след монтажа то изглеждаше все едно е сложено от производителя там...





                      Мисията беше вече почти на финала....Последва завършваща проба на творението и лек реглаж на съчмите на шнапера да притягат една идея по-силно зъбчето/забравих да спомена,че шнапера има реглаж на усилието на двете придържаши съчми/








                      Крайния резултат....едно добре щракващо закопчаване на капака на подлакътника.





                      Последва проба...нямаше хлоп...нямаше троп!!!
                      Отгоре не се вижда нищо и за да се види ТеНеТеМе-то ,човек трябва да легне почти върху скоростния лост.
                      Много съм доволен от тази на пръв поглед дреболия,защото понякога една такава вибрация може направо да ме подлуди.
                      Изпълнението мисля ,че стана по възможно най-добрия начин и като тип закопчаване и като естетика.
                      Това беше моя начин да се справя с този проблем.
                      Дано съм бил полезен на някого с идеята и изпълнението и!
                      Поздрави на всички!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Браво ! Много добре се е получило, направо като от завода, вече знам как ще ремонтирам моето като се счупи

                        благодаря и поздрави за ентусиазма

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          При мен англичанина се е постарал и пантата да строши.
                          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                            При мен англичанина се е постарал и пантата да строши.
                            Хихи...тя поне по-лесно се подменя...аз поне половин час умувах как да измисля закопчаването така,че хем да е стабилно хем и да е естетично,че много мразя неща дялани с теслата
                            От резултата съм повече от доволен...
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Аз обмислям да изиграя закопчаването с магнит от хард диск и метална подложка + моментно лепило.

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
                                Аз обмислям да изиграя закопчаването с магнит от хард диск и метална подложка + моментно лепило.
                                Аз също имах такава идея,но...
                                Първо ми се стори ,че поради спецификата на подлакътника няма да стане естетично/реално трябва магнита да се залепи на средата,там където е било оригиналното захващане,но там си е една дупка и липсва плоска част за залепването му./
                                Другото нещо,което ме отказа от тази идея беше,че при подпиране/особено при качване в джипа имам навика да се подпирам там/ капака се усуква в пантите на ляво и на дясно.В следствие на това при мен беше започнал при покой да си стои не в централно положение,а малко на една страна.С моя начин на монтаж всичко обаче си дойде на мястото,защото закопчаването фиксира капака в средно положение и никакво подпиране не може да го усуче настрани.Това с магнита няма как да се постигне....
                                Поздрави!
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X