Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Ми, другия вариант е да се направи нов здрав паразитен хебел, с по-дебела ос, евентуално с конусни лагери, с добри семеринги, та да може да се напълни с грес и тя да си стои вътре. Не е велика философия, да не кажа никаква, ама аз все още съм си с оригиналния хебел, а имам 3 чифта резервни оригинални втулки и 2 чифта семеринги, та нямам нужната мотивация да загубя 2-3 дни.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Ми, другия вариант е да се направи нов здрав паразитен хебел, с по-дебела ос, евентуално с конусни лагери, с добри семеринги, та да може да се напълни с грес и тя да си стои вътре. Не е велика философия, да не кажа никаква, ама аз все още съм си с оригиналния хебел, а имам 3 чифта резервни оригинални втулки и 2 чифта семеринги, та нямам нужната мотивация да загубя 2-3 дни.
      Е да...направата на по-здрав паразитен хебел е едно добро решение и в същото време не до там сложно.Може и напред в бъдещето да си направя един...знам ли...
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Моя хабел се е раздрънкал бая, даже заради него май ми дърпа надясно волана, чудя се нов или някакъв ремонт на стария. Части за ремонт продават ли се отдело? А някой дали има чертеж на тази усилваща планка?
        Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
        X-trail 2.2 Di 2003
        Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
          Моя хабел се е раздрънкал бая, даже заради него май ми дърпа надясно волана, чудя се нов или някакъв ремонт на стария. Части за ремонт продават ли се отдело? А някой дали има чертеж на тази усилваща планка?
          Мисля,че се продават втулки/то се разбиват именно те/.Имаше някаква заигравка...по каталог май даваха цял хебел,ама от Терано 1 ли ставаха...
          Спарки да каже как беше!
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            За терано 1/pathfinder ги има като резервна част, и струват някакви левчета. И двата семеринга ги има - добре е и те да се сменят.

            ...това ако оста и рамото са наред, тоест ако все още старите втулки са си там и не е влизал достатъчно боклук за да износи металните части.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14541764907932.png
Прегледи:1
Размер:53.4 КБ
ID:5445869

              Това е схемата от Терано 1, номер 7 и 9 ли са само частите за хабела, не мога да вържа кое точно е втулката. Това е линка: http://nissan4u.com/parts/terrano/el...llustration_2/
              Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
              X-trail 2.2 Di 2003
              Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                [ATTACH=CONFIG]539218[/ATTACH]

                Това е схемата от Терано 1, номер 7 и 9 ли са само частите за хабела, не мога да вържа кое точно е втулката. Това е линка: http://nissan4u.com/parts/terrano/el...llustration_2/
                Ами там си пише в програмата...7 е тампон ,а 9 е семеринг.Явно първо е набит семеринга ,а тампона остава външно/а аз си мислех,че е обратно.../
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Да тампон и семеринг са 7 и 9, но втулка се не вижда никъде, може би си върви в едно с рамото? Май само Спарки знае )
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                  X-trail 2.2 Di 2003
                  Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Втулката е 7, семеринга е 9. Трябват ти по 2 броя и от двете.

                    На англиски няма еднозначна дума за "тампон". Bushing може да значи много неща.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Златен си Спарки, да думата е многозначна по принцип. Интерсно ми е ако го оправя дали ще изчезне дърпането надясно, няма да е скоро но ще пиша за резултата.
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                      X-trail 2.2 Di 2003
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                        Интерсно ми е ако го оправя дали ще изчезне дърпането надясно
                        Не е невъзможно, но надали. Размени предните гуми и виж дали няма да се оправи.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Любо,днес любимият ти ПАТРОЛ е рожденник,навършва 22,все още е в добра форма !
                          п.п.-Почти възстанових щетите,които успя да направиш за 30 км шофиране на събора в Стара Загора
                          NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
                          ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Първоначално публикуван от GEORGI Y60 Преглед на мнение
                            Любо,днес любимият ти ПАТРОЛ е рожденник,навършва 22,все още е в добра форма !
                            п.п.-Почти възстанових щетите,които успя да направиш за 30 км шофиране на събора в Стара Загора
                            Ами да е жив и здрав рожденика...

                            П.П. Ами това за 30-км.....от страст е и любовта беше бурна...
                            П.П.П.Малей...за страничния наблюдател едва ли не съм му съдрал задника от трошене...
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Привет!Да използвам темата за консултация.Вчера гледах едно Терано,което беше запазено,НО...държеше петстотин оборота/това на студен двигател/ и всичката кола искаше да се разпадне!!Или има автоматичен обогатител,който не работи,или ръчен,тъй като отляво на волана се мъдреше дупка,в която може би е имало врътка за обогатителя,ако изобщо имат такъв...на Тойотата имах!Другото,което ми направи впечатление е малко по-острата и груба работа на мотора,но може би имам 'обременяване' от тойотовските двигатели.Иначе при подаване на газ до към 900 оборота заспива,което вероятно ще е и работата при загрял мотор,но на студено-проблем!Та как е с обогатителите?
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Със или без интеркулер? Ако със - бягай далече. Трябва да поддържа студен около 800-850, а топъл 725 +/- 25. Това се ръководи от компютъра, и щом не ги поддържа, има нещо не в ред.

                                Студен по принцип работи малко остро и с повече вибрации, но нищо фрапиращо за дизел. Чак да се разпада.... айде де. 70-ките тойоти работят по-шумно със сигурност. И хлопат повече.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X