Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    СА отделни вериги! Опитай си климатика да речем при 5-6 градуса външна температура. Компресора ще се пусне, а перката не, или поне така би трябвало, освен ако някой не е правил еквилибристики по жиците. Перката се включва от термодатчик, а компресора - от датчик за налягане. И двете имат "аварийно" спиране при свръхналягане, но това си е отделна верига - при нормална работа дори в жегите до свръхналягане не би трябвало да се стига - тогава климатика започва да работи на кратки пресекулки и охлаждането намалява драстично. Всъщност, според мен е тъпо перката да спира при свръхналягане, ама ей-на, така са я направили.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Моя климатик НЕ тръгва под 0 градуса!!!
      Компресора въобще не откъва да зацепи.Дори при първия оглед /беше –8град./ си помислих,че има проблем и климата не работи.При купуването на джипа обаче беше +6град. и аз се сетих,че може да има защита сложена от производителя...Пробвах и климата послушно си тръгна и си работеше безпроблем!
      Така,че...теста ако някой си го прави да не е под +1-2градуса,че иначе нищо няма да стане
      Поздрави!
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        Моя климатик НЕ тръгва под 0 градуса!!!
        Компресора въобще не откъва да зацепи.Дори при първия оглед /беше –8град./ си помислих,че има проблем и климата не работи.При купуването на джипа обаче беше +6град. и аз се сетих,че може да има защита сложена от производителя...Пробвах и климата послушно си тръгна и си работеше безпроблем!
        Така,че...теста ако някой си го прави да не е под +1-2градуса,че иначе нищо няма да стане
        Поздрави!
        Казах 5-6 градуса, а не минус 5-6 градуса! Под нулата и моя не тръгва.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Казах 5-6 градуса, а не минус 5-6 градуса! Под нулата и моя не тръгва.
          Да бре...прочетох,но го споменах по принцип,че сигурно ще има и такива четящи колеги тук,които няма да съобразят факта и ще се хвърлят да пробват както е сега при минусови температури
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Днес вече не издържах и се позанимах малко с Тераното.От край време се мъча /особено като паркирам на заден в тъмното зад блока между много коли/,със слабото осветление при движение на заден ход.Търсих нещо като плоско фарче,за да направя допълнително осветление,но...нищо подходящо.В крайна сметка вчера попаднах на едни диоди,които светеха много силно и не бяха нещо фрапиращо като цена...



            Мислех първоначално да ги монтирам директно на бронята,но...въпреки че на опаковката гордо се мъдреше надпис "Waterproof"...нещо много вяра им нямам на братята китайци.Затова добавих към тези придобивки и два плафона/последните са много евтини,има ги навсякъде,така че и да строша някой няма да е проблем/.



            И така...пристъпих към монтаж.избрах място за плафоните/то не че имаше кой знае какви възможности/ и се захванах да окабелявам и монтирам.



            Вградих диодите в плафона ,че и си пасна мястото вътре с точност до десета ,и много скоро всичко беше готово.Визията не стана съвсем както на мен ми се искаше,но не беше и съвсем зле.







            Използвах момента и да силиконизирам добре тунингованото от мен преди време стъкло на десния стоп....



            В крайна сметка дойде и часа на истината.Тъкмо беше и почти тъмно,та да видя колко повече се осветява назад.Мисля че разликата е очебийна....



            Новите плафони направо горят ретини...







            За сега бива.В пълната тъмнина след монтажа при паркирането ми в двора,разликата беше още по-видима.Консумацията им е нищо/0.5w х 2бр. = 1W/,а светенето е много.
            Ами това е.Доволен съм от крайния резултат.Понамръзнах доста днес,но си заслужаваше!
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Провокирано от съседната тема за по-алтава предница на Тераното и по-конкретно слабия хебел,днес легнах въпреки студа под моята машина да огледам нещата.Гледах и снимките на Дамян,но...нещо не вдявам.Моя хебел е по-различен от неговия.Захватите му към рамата с 4 болта и е доста по-масифен/абе все едно гледам хебела на Патрола /
              Не разбирам разликата от къде идва...бензин/дизел или при Тераното след 2000г. е отчетен факта със слабия хебел и е промене като е направен доста по-усилен...
              Ето и снимки да видите разликата....
              Хебела на Дамян със защитата му.



              И моя ....разликата е убийствена!







              И така основния въпрос е...да усилвам ли въобще хебела или при моя модел няма тази нужда?
              Ако трябва да се усилва...някой да е попадал на направено такова на моя модел хебел и да може да ми постне някоя снимка...
              Предварително ви благодаря!
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Опс......грешката е ясна.Дамяновото е с десен волан ,а моето с ляв и реално на него паразитния хеле му е в ляво,а моя в дясно...
                Голям съм серсемин...
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Ми пИрфектно - взимаш от някоя морга скапана кормилна кутия от десен волан, и ето ти хебел, дето ще кара вовеки.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ми пИрфектно - взимаш от някоя морга скапана кормилна кутия от десен волан, и ето ти хебел, дето ще кара вовеки.
                    Баси...моето Терано ще е първото с две секторни кутии....
                    Само да и намеря място до хидравличната помпа някъде и съм пич....
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      СА отделни вериги! Опитай си климатика да речем при 5-6 градуса външна температура. Компресора ще се пусне, а перката не, или поне така би трябвало, освен ако някой не е правил еквилибристики по жиците. Перката се включва от термодатчик, а компресора - от датчик за налягане. И двете имат "аварийно" спиране при свръхналягане, но това си е отделна верига - при нормална работа дори в жегите до свръхналягане не би трябвало да се стига - тогава климатика започва да работи на кратки пресекулки и охлаждането намалява драстично. Всъщност, според мен е тъпо перката да спира при свръхналягане, ама ей-на, така са я направили.
                      Още утре ще го пробвам да пусна климатика и да видя. Но до момента не съм имал кола, на която да пусна климатика и да не работи перката. Много съм се занимавал с коли. Даже повечето хора ползват перката за тест дали работи климатика. Ако перката не тръгне значи няма налягане в системата и тя не сработва. Гаранция за това. Имам още три леки коли и при тях е така. При тях съм пускал климатика зимата за да изсуша прозорците и перката си тръгва веднага. Но ще пробвам това на Тераното сега за да видя как е.
                      Не вярвам някой да го е пипал, защото аз лично си го докарах от Германия, а там някой да прави такиви неща не вярвам, не защото не могат, а просто защото няма смисъл.
                      Освен при дизела и бензина да са различни изпълненията.

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        що се отнася до хебелите от дясярка на левичарка нестават,захватите са от другата страна

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                          що се отнася до хебелите от дясярка на левичарка нестават,захватите са от другата страна
                          Захватите са дубки в шасито, 4-ри броя. Кормилната кутия ползва и четирите, хебела - три от тях. В случая иде реч на мястото на паразитния хебел да сложиш кормилна кутия от десен волан, която категорично ще стане, защото и без друго стои там, където на лявоволанните стои паразитния хебел.

                          Тоест, ще имаш 2 кормилни кутии - едната ще го играе истинска кормилна кутия, а другата ще го играе паразитен хебел и няма да е вързана никъде. Понеже е в пъти по-масивна и здрава от паразитния хебел, никога няма да се строши. А понеже е и уплътнена добре - като а оставиш напълнена с масло, ще си е напълнена винаги. Ако има мерак - могат да и се извадят всичките карантии без оста, за която е хванато рамото.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Захватите са дубки в шасито, 4-ри броя. Кормилната кутия ползва и четирите, хебела - три от тях. В случая иде реч на мястото на паразитния хебел да сложиш кормилна кутия от десен волан, която категорично ще стане, защото и без друго стои там, където на лявоволанните стои паразитния хебел.

                            Тоест, ще имаш 2 кормилни кутии - едната ще го играе истинска кормилна кутия, а другата ще го играе паразитен хебел и няма да е вързана никъде. Понеже е в пъти по-масивна и здрава от паразитния хебел, никога няма да се строши. А понеже е и уплътнена добре - като а оставиш напълнена с масло, ще си е напълнена винаги. Ако има мерак - могат да и се извадят всичките карантии без оста, за която е хванато рамото.
                            Само не е ясно дали ще има място да се събере там цяла кормилна кутия....
                            Да не говорим,че...май една кормилна кутия ще си е цифра дори и втора употреба....
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                              Само не е ясно дали ще има място да се събере там цяла кормилна кутия....
                              Да не говорим,че...май една кормилна кутия ще си е цифра дори и втора употреба....
                              За десен волан не би трябвало да е цифра.

                              ...и защо да няма място? Като си купиш терано с десен волан, къде мислиш че е кормилната кутия?
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                За десен волан не би трябвало да е цифра.

                                ...и защо да няма място? Като си купиш терано с десен волан, къде мислиш че е кормилната кутия?
                                Днес огледах предполагаемото място....Трудна работа...
                                На десен волан си стои там,ама една камара неща са от другата страна!
                                От огледа останових,че най-малко ще трябва със сигурност да се преправят тръбите от съда за хидравличната течност до секторната кутия.Минават точно там,където би трябвало да се пусне на секторната кутия хебела покрай рамата.Това е ,което пречи със сигурност,а при монтаж вече още какви би излязло като проблем един Господ знае...
                                Добра идея ,но...малко ми се струва кушия да се реализира!
                                Поздрави!
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X