Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    Това кино Арена където е на околовръстното шосе ли???В задръсвания попадаш ли или не??Ако е маршрута за който си мисля имаш....околовръстното-Цариградско шосе...Според мен това е по-скоро режим на полу-градско.Няма много общо с карането по малките улички/тръгни-спри/ и особено както е при мен...1.4км. в посока/т.е. все студен/...
    Това си е тежко, градско каране.
    Life is too short to drive dull cars!

    Fight global warming !
    ... turn on your A/С !

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
      Това си е тежко, градско каране.
      Е..ако е все в задръстванията разбира се...Ама ако се движи потока нормално не мисля че е съвсем тежко градско каране.По този маршрут съм карал многократно и в задръствания и в нормално натоварено движение.Когато не е тръгни /спри...си се кара нормално 3-та 4-та ,че и 5-та...Ако пък се кара все в задръствания ..този разход направо ми изглежда направо непосилен...че и със закопчан преден мост.....т.е. ако се сложат едни хъбове и това тежко градско ще стане 10/100км.....Простете ми...ама имам същата джипка и направо не ми се вярва..
      Дай Боже да е наистина така...ама както Спарки се изрази по-назад съм по-скоро скептично настроен към тежко градско каране и този разход с този джип разбира се де!
      Поздрави!
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Движението е както го уцелиш. В час пик е ужасТЪ. А около университета - съвсем. Вчера за отсечка 300-400 метра ми трябваха около 25 минути. (от паметника Левски, покрай университета, направо в посока центъра). Ама това между 18:15 и 18:45, когато всичката гмеч минава от там.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Здравейте пак.
          Джипката се кара основно от жената. Това пътуване й отнема между 30 и 40 минути (10км). Сами си правете сметка за средната скорост. Може би разхода е такъв, защото жената не го натиска много, освен ако някой не я амбицира и тогава я гледат доста учудено на следващия светофар
          Когато е включен климатика лятото разхода се вдига до около 12.
          Но мен повече ме интересува докъде стигнаха пробите с метана.
          Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
          Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
          Opel Campo 3,1 TD '99
          Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Моят нисан също беше с капачки.След като му сложих ръчни хъбове имаше осезаем ефект откъм пъргавина и поведение-стана по - пъргава и по - маневрена, изчезна спънатото усещане във волана.Разхода падна , но малко - около 0,5 л градско. След чипосването ефекта беше в пъти + , разхода също падна.Рекорда ми е 10 л /100 градско- засичан пълен/пълен резорвоар, но това е ултра пенсионерско каране.Нормално си лапа 12 л /с ръчкане колкото може/, извън градско 7.5-8л при скорост 110км/ч.С климатик 1л -1.5л отгоре.
            Наистина какво стана със засичането на разхода на метан и регистрирана ли е уредбата?
            Поздрави!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
              Моят нисан също беше с капачки.След като му сложих ръчни хъбове имаше осезаем ефект откъм пъргавина и поведение-стана по - пъргава и по - маневрена, изчезна спънатото усещане във волана.Разхода падна , но малко - около 0,5 л градско. След чипосването ефекта беше в пъти + , разхода също падна.Рекорда ми е 10 л /100 градско- засичан пълен/пълен резорвоар, но това е ултра пенсионерско каране.Нормално си лапа 12 л /с ръчкане колкото може/, извън градско 7.5-8л при скорост 110км/ч.С климатик 1л -1.5л отгоре.
              Наистина какво стана със засичането на разхода на метан и регистрирана ли е уредбата?
              Поздрави!
              Към момента правя за втори път засичане,но чакам да мина малко повече километри по съвет на Спарки/мисля да ги направя около 100 поне/.От предното замерване съм увеличил притока на метан с още половин оборот и очаквам да видя какво ще стане!
              Метановата уредба не е регистрирана,по причина на това,че доколкото разбрах в момента в БГ няма законно лицензиран сервиз,който да прави прегледи на метановите уредби/поне така информация имам/.Другото което е...направо се чудя дали въобще да я регистрирам,защото съм съгласен да си давам ежегодно парите за преглед,...ама за истински преглед,а не за....стикер!!!
              Стикера не ми помага ако има някакъв проблем с уредбата...ама обикновено се гони само да се вземе таксата,което мен лично не ме устройва!
              П.П.Отчайвате ме с този разход....явно моя екземпляр нещо не е наред,щом не мога да докарам такъв разход...
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Кръстовището под затвора, сервиз фиат май беше-там правят прегледи и поставят метанови.Моята я слагах там/на вектрата/ и не съм доволен от работата им.Прегледите пак там ги правех-не се престарават, ама аз нямам утечки на метан.Как зареждаш тогава, на мен са ми правили проблеми за пресрочен преглед , е вярно , само когато очакват акция, но са ми правили и във Варна и в Търново.Най - голям ефект мощност/разход имах след чип тунинга, което ти го заместваш с метана.Моят беше със стандартен размер гуми-29 инча.Тези машини си харчат нафта, но за сметка на това са надеждни и евтини от към поддръжка.Ако го сравнявам с някой съвременен комон рейл, като теглиш чертата накрая годишните разходи при нисана въпреки по-високия разход излизат по- малки, а и факта че посещава сервиза само за обслужване и е наличен когато ми потрябва не е за пренебрегване.

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                  Към момента правя за втори път засичане,но чакам да мина малко повече километри по съвет на Спарки/мисля да ги направя около 100 поне/.От предното замерване съм увеличил притока на метан с още половин оборот и очаквам да видя какво ще стане!
                  Метановата уредба не е регистрирана,по причина на това,че доколкото разбрах в момента в БГ няма законно лицензиран сервиз,който да прави прегледи на метановите уредби/поне така информация имам/.Другото което е...направо се чудя дали въобще да я регистрирам,защото съм съгласен да си давам ежегодно парите за преглед,...ама за истински преглед,а не за....стикер!!!
                  Стикера не ми помага ако има някакъв проблем с уредбата...ама обикновено се гони само да се вземе таксата,което мен лично не ме устройва!
                  П.П.Отчайвате ме с този разход....явно моя екземпляр нещо не е наред,щом не мога да докарам такъв разход...
                  Поздрави!
                  Мисля че няма да имаш проблем, че имаш метанова уредба при прегледите.
                  Жена ми кара метанова кола и вчера мина ГТП и изобщо не се е споменало за преглед на метана.
                  Но наистина е хубаво да си има такъм преглед.

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Първоначално публикуван от lubomv Преглед на мнение
                    Мисля че няма да имаш проблем, че имаш метанова уредба при прегледите.
                    Жена ми кара метанова кола и вчера мина ГТП и изобщо не се е споменало за преглед на метана.
                    Но наистина е хубаво да си има такъм преглед.
                    Ооо..въобще не става въпрос за годишния преглед на джипа,а по-скоро за да не ми правят проблем по метанстанциите когато зареждам.Въпросът е дали въобще да минавам на преглед за уредбата,защото като гледам прегледа се състои основно да ти залепят годишен стикер и да ти вземат паричките.За тази манипулация обаче ,направо не си заслужава да им се дават парите.
                    По законовите изисквания например на пропан/бутановата бутилка на всеки 5 години трябва да се ренгеноскопия на материала....да не си мислите ,че някой го прави това...
                    Прегледа е просто дай 20лв. на ти стикер за годината....Затова се чудя дали въобще да минавам на такъв псевдо-преглед.
                    Kikimora написа:
                    Кръстовището под затвора, сервиз фиат май беше-там правят прегледи и поставят метанови.Моята я слагах там/на вектрата/ и не съм доволен от работата им.Прегледите пак там ги правех-не се престарават, ама аз нямам утечки на метан.Как зареждаш тогава, на мен са ми правили проблеми за пресрочен преглед , е вярно , само когато очакват акция, но са ми правили и във Варна и в Търново.Най - голям ефект мощност/разход имах след чип тунинга, което ти го заместваш с метана.Моят беше със стандартен размер гуми-29 инча.Тези машини си харчат нафта, но за сметка на това са надеждни и евтини от към поддръжка.Ако го сравнявам с някой съвременен комон рейл, като теглиш чертата накрая годишните разходи при нисана въпреки по-високия разход излизат по- малки, а и факта че посещава сервиза само за обслужване и е наличен когато ми потрябва не е за пренебрегване.
                    Абе да ти кажа честно като гледам как ви горят машините по 10-11л. в задръстванията...хич не ми се вижда много!
                    Смятай ако се кара без да се попада в задръствания,разхода може да ви падне на 10/100...което за мен е направо перфектно за тежък джип.
                    При мен не мога да достигна такъв разход...може да е и от кратките разстояния на които го карам или знам ли защо...
                    За сравнение...Патрола с изключени хъбове ми даваше около 16л. градско лятото,а зимата ще е бил повече/просто не съм го засичал/...ето това вече можем да кажем,че е голям разход.Спрямо него...Тераното на колегата в задръстванията щом го е засичал 10.8л. на 100км....направо е като на малолитражка!
                    Смятам,че разохода си ни е доста добър....Надявам се с обогатяването на метан да стане още по-надолу,ама ще видим....
                    П.П.Досега съм зареждал два пъти в Ст. Загора и никой не ми искал дори стикер или преглед.Първия път дори беше с полу-висяща зареждачка/когато правехме опитите в началото/.Доколкото разбирам в миналото направо не е можело да се зарежда без преглед,но поне в момента никой и никъде не прави проблем...
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Ами тези въпросните се разхождат с една джаджа - детектор на метан, /която даже и работи/ по всички връзки. И аз имам аналогични наблюдения допреди да замина в Испания-никой не му пука , зареждат наред. Разхода за който говорим е през лятото, мойте разтояния също бяха кратки, но смених маршрута. До Св.Марина спрях да ходя през "Толбухин" , а по булевар 8/и приморски, пътя за виница, околовръсното.Отивам в пъти по бързо, без да попадам в задръствания, не чакам за ляв завой и т.н което си е плюс особено като тръгвам все в последната секунда.Зимата ми е давал и 18л/януари месец 2009г, температура -22градуса, снежец/, ама в такива условия важното е да стигнеш читав , разхода е без значение.Сигурно си го направил, но ако не си- виж си хлабините на клапаните, моя нямаше нито един клапан като хората, ако имаш ЕГР изключи го-само цапа всмукателния колектор безсмислено/каква екология от тоя мотор?/ .Аз се бях заканил да му слагам вентилатор на интеркулера, защото лятото във Варна, често го усещах как става маломощен след като съм висял в задръстване и го сритам при първата възможност.Явно на дългата база тоя мотор е съвсем на ръба на нужното и всяка малка промяна се усеща.Виж 3.0 дизел е съвсем друго удоволствие, ама е и доста по-проблемен.

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                        Ами тези въпросните се разхождат с една джаджа - детектор на метан, /която даже и работи/ по всички връзки. И аз имам аналогични наблюдения допреди да замина в Испания-никой не му пука , зареждат наред. Разхода за който говорим е през лятото, мойте разтояния също бяха кратки, но смених маршрута. До Св.Марина спрях да ходя през "Толбухин" , а по булевар 8/и приморски, пътя за виница, околовръсното.Отивам в пъти по бързо, без да попадам в задръствания, не чакам за ляв завой и т.н което си е плюс особено като тръгвам все в последната секунда.Зимата ми е давал и 18л/януари месец 2009г, температура -22градуса, снежец/, ама в такива условия важното е да стигнеш читав , разхода е без значение.Сигурно си го направил, но ако не си- виж си хлабините на клапаните, моя нямаше нито един клапан като хората, ако имаш ЕГР изключи го-само цапа всмукателния колектор безсмислено/каква екология от тоя мотор?/ .Аз се бях заканил да му слагам вентилатор на интеркулера, защото лятото във Варна, често го усещах как става маломощен след като съм висял в задръстване и го сритам при първата възможност.Явно на дългата база тоя мотор е съвсем на ръба на нужното и всяка малка промяна се усеща.Виж 3.0 дизел е съвсем друго удоволствие, ама е и доста по-проблемен.
                        Моя ЕГР няма/поне не съм видял да има такъв/,а за клапаните...имам идея да ги проверим,ама ще е след някое време още,че си иска разглобяване на интеркоолера отгоре и т.н.,а имам по-важни задачи да отхвърля!
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Интеркулера се сваля за 2 минути, буквално. Капака на клапаните - и той за толкова.

                          Обаче понеже клапаните се регулират на горещ двигател, тая операция най-добре се прави лятото, като предварително можеш да вдигнеш задния мост и да пъснеш на 5-та скорост, за да можеш с въртене на задните гуми да си наместваш разпределителния вал. Освен друго, помага ако имаш акумулаторен винтоверт, защото поне аз не мога да мина с по-малко от 2 проверки, което значи махане, регулиране, слагане, палене за 5 минути, после пак махане, проверка и дорегулиране, пак слагане на капака, и пак палене, и така докато всичките хлабини станат еднакви, 0.25мм.

                          Та, изчакай горещо и тихо време. Най-лесно е защото двигателя изстива най-бавно, а и понеже трябва да поработи без интеркулер, съответно без филтър, ако е ветровито ще го напълни с боклуци.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Мда...така ще направя...
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              А ЕГР-а как се затапва,че нещо от други теми не ми стана много ясно и при чип трябва ли да се запуши?

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от masagero Преглед на мнение
                                А ЕГР-а как се затапва,че нещо от други теми не ми стана много ясно и при чип трябва ли да се запуши?
                                Запушваш входа му към всмукателния колектор с метална подложка и застопоряваш (ако е нужно) клапата преди колектора в отворено положение, като откачаш и запушваш вакуумчето, което я управлява.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X