Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Топъл топъл колко да е топъл. Все трябва да можеш да пипаш по него. Това означава, че ако е много топъл мотора, ще трябва пък да го чакаш малко да изстине за да го баряш. Мисля, че не е чак толкова ангажиращо... То ако има доста хлабини или пренатягане, ще се осети драстично.
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
      Топъл топъл колко да е топъл. Все трябва да можеш да пипаш по него. Това означава, че ако е много топъл мотора, ще трябва пък да го чакаш малко да изстине за да го баряш. Мисля, че не е чак толкова ангажиращо... То ако има доста хлабини или пренатягане, ще се осети драстично.
      Е то пипането няма да е с голи ръце....Всичко става с гаечни ключета, и луфтомер.Принципно на никоя кола на се дават точни хлабини,а последните са в някакви граници от-до....
      Не съм гледал на Тераното колко трябва да са ,но Спарки по-горе каза 0.25 на всички клапани.Интересното е ,че обикновено на всмукателни и изпускателни клапани се дават различни хлабини на повечето автомобили...
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
        Топъл топъл колко да е топъл. Все трябва да можеш да пипаш по него. Това означава, че ако е много топъл мотора, ще трябва пък да го чакаш малко да изстине за да го баряш. Мисля, че не е чак толкова ангажиращо...
        Съвсем си е ангажиращо. Регулира се на ГОРЕЩ двигател. 2.7 двигателя е с долен вал, а повдигачите(прътите) имат съответното топлинно разширение. Затова казвам че е желателно лятото, защото на студено време много бързо изстива. А се регулира при работна температура, тоест при такава, при която стрелката за температура на охлаждащата течност е в нормалното си работно положение, или близко до него. Затова и казвам че е добре да има под ръка винтоверт - защото свалянето и слагането на капака няколко пъти става много по-лесно. А между няколкото сваляния и слагания имаш и няколко припалвания за по 5-6 минути, за да си качи наново температурата и да можеш да уеднаквиш всички клапани да са с еднаква хлабина. Най-накрая има и контролно измерване, след по-дълъго припалване, например 10-20 минути.

        Поне аз така го правя, пък както виждаш още имам ръце да пиша по клавиатурата.

        Ферозата обаче я регулирах на студено. Там е много по-голям чанч - 16 клапана върху един вал. Просто няма място да бръкнеш. А и има дадени хлабините на студен двигател, та може да се регулира на студено, а после на горещо само да направиш контролно измерване и дребни корекции. На тераното обаче хлабините на студен двигател въобще ги няма дадени никъде, така че няма как това да се случи.

        ПП: Аз и друг път съм споменавал - стария ми форд транзит 2.4 дизел пак беше с долен вал, но вместо на кобилиците да има болт с контра гайка, както е класическата схема, имаше само кух болт с голяма глава, който върви стегнатои трудно в кобилицата. Уникална лесниния, понеже реално постоянно е законтрен. Само въртиш да докараш хлабината, и толкоз. Няма законтряне, няма нищо друго. Регулираше се за нула време. На друг автомобил такава система обаче не съм виждал.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
          Интересното е ,че обикновено на всмукателни и изпускателни клапани се дават различни хлабини на повечето автомобили...
          Дават се, ама най-често за студен. Погледни в ръководството и ще видиш че са толкова. Вече 2 пъти съм регулирал клапани, та знам всичко наизуст.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Дават се, ама най-често за студен. Погледни в ръководството и ще видиш че са толкова. Вече 2 пъти съм регулирал клапани, та знам всичко наизуст.
            На Патрола сменях хидравличните повдигачи с механични и с пулове.Данните по които регулирахме хлабината бяха от y61 и та си го даваха също само на загрял мотор,но имаше разлика в хлабините на всмукателни и изпускателни...
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
              На Патрола сменях хидравличните повдигачи с механични и с пулове.Данните по които регулирахме хлабината бяха от y61 и та си го даваха също само на загрял мотор,но имаше разлика в хлабините на всмукателни и изпускателни...
              2.8 е алуминиев и с горен вал, а тоя е чугунен и с долен вал. Нищо общо. То въобще всеки двигател си е различен в това отношение де. Каквото пише - това гласиш, и толкоз.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Ей Спарки заяде се с мен... Добре, че съм с хидравлични. Поздрави за усърдната работа.
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                  Ей Спарки заяде се с мен... Добре, че съм с хидравлични. Поздрави за усърдната работа.
                  Не съм се заяждал бре. Просто от опит споделих каква е хавата.С каквито данни разполагаш, така регулираш. Като няма данни за студен двигател, няма и как да си ги изсмучеш от пръстите, съответно - регулираш на горещ с наличните данни за горещ.

                  Ама, да регулираш на студено с данни за горещ, или на горещ с данни за студен - всякак погледнато нищо не правиш и по-добре да не пипаш. А освен друго и реглажа на горещо е по-издържан технически - двигателя работи в тоя режим през по-голямата част от времето, в което работи въобще.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Не съм се заяждал бре. Просто от опит споделих каква е хавата.С каквито данни разполагаш, така регулираш. Като няма данни за студен двигател, няма и как да си ги изсмучеш от пръстите, съответно - регулираш на горещ с наличните данни за горещ.

                    Ама, да регулираш на студено с данни за горещ, или на горещ с данни за студен - всякак погледнато нищо не правиш и по-добре да не пипаш. А освен друго и реглажа на горещо е по-издържан технически - двигателя работи в тоя режим през по-голямата част от времето, в което работи въобще.
                    Да така е...Ще дойде време и там ще бръкна!
                    Да отхвърля някоя и друга по-важна задача/в момента правя багажник отгоре и експедиционен шкаф в багажното...скоро ще има и снимки /,и ще направя и този реглаж!
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      И така приятели,доработката на Нисана продължава.На дневен ред излезе така необходимия /особено в експедиционно отношение/ шкаф с чекмедже в багажното отделение.
                      Материала на който се спрях е водоустойчив шперплат с дебелина 15мм.Здрав и лек материал.
                      И така...проекта започна с много мерене,много смятане,много чертане и обмисляне как точно да се получи най-добре.Първоначалната ми идея беше да го направя с две самостоятелни чекмеджета,но предвид,че на Тераното задната врата е една,разпределяйки светлия отвор тотално се отказах.Реших,че много по-ефективно ще е да направя едно по-голямо чекмедже.Така печелех хем по-малко детайли за напасване и сглобяване,хем и малко по-голямо пространство на самото чекмедже,защото щяха да липсват средните прегради ,които щеше да има при две чекмеджета,както и разделителна дъска по средата/все пак и плъзгачите трябва да се хванат на нещо/ и така се образуваше едно пространство на ширина около 5см.,което реално печелех за сметка на по-голям обем на единичното чекмедже.
                      Стартирах проекта....
                      Първо се заех с основния корпус...








                      ....а след това сглобих и корпуса на чекмеджето,като оставих нужното пространство от двете му страни за съчмените плъзгачи.








                      Наложих и горния капак,за да видя какво се случва с размери и ъгли....Всичко изглежда точно








                      Закупих специални ъглови профили,за да подсиля дъното на чекмеджето ...








                      Използвах за първи път и една скорошна придобивка ....ъглова представка за пробиване или завиване на видий.
                      Да ви кажа честно горе-долу върши работа,ама не е съвсем това което очаквах/добре че струваше 12-13лв./








                      Монтирах и плъзгачите,а кантовете лакирах обилно с лазурен лак8някои хора твърдят,че водоустойчивия шперплат нямал нужда и не поемал влага дори и през срязовете,ама...аз да си ги намажа все пак :grin: /








                      Първи проби на място в багажното отделение.Реших да използвам фабричните места с халките на пода които има на Тераното,за закрепване с планки и 6мм болтове към пода в частта плътно до вратата,а назад към седалката заложих отново на фабричните отвори за монтаж на 3-тата седалка и там с 8мм. болт захванах корпуса.Мисля,че стана доста здраво... :hmm:





                      Лека -полека шкафа започна да придобива вида си....





                      Частта от ляво я направих отваряема....





                      ....а от дясно май ще я оставя без капак отгоре.Така там ще мога да събирам по-разнороден по обем багаж/пък и без това материала не ми достигна за капак... :grin: /





                      Готовия продукт ще изглежда ето така,разбира се не с този външен вид...Мисля да го облека с бежова кожа,за да се слее с интериора на купето!








                      На отваряемата чест направих здрави подпори,за да може да стъпва добре и стабилно на тях/идеята ми е да се слага душек надуваем и да се спи вътре,та трябва да е здраво/











                      От ляво за сега остава така....занапред ще видим!





                      Бутилката за метана ,я интегрирах в задно отделение на шкафа и дефакто се скри в него.





                      От друга страна пък...сваляйки облегалките на задните седалки имам пълен достъп до нея за секунди...








                      В празното пространство от дясно, веднага намерих място за лопатата...





                      Дръжката и точно пасва на извивката отдолу на облегалката на задната седалка..












                      От ляво пък под затваряемата част ще монтирам компресора....идеално се събира там








                      В крайна сметка това ще е шкафа.Претеглих го и като килограми с дръжката и една две дъски за подпори на горния капа,ще е около 23кг./че го мерих без тия последните добавки /



                      Ами засега...толкоз...
                      Следваща серия е довършване на багажника за покрива и монтаж.Ще има скоро снимки и от него.
                      Поздрави на всички!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Браво Любо, много добре се е получило!

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Ей изпревари ме... Ббраво Любо. За съжаление моя шкаф, ще го направя след почивката. За сега съм с подкълцан европалет за да изравня денивелацията за спане. Иначе абсолютно същото нещо бях замислил само имам една забележка. Горния капак го направи отваряем с панти за да може докато спиш или си вътре да можеш да отвориш и да бръкнеш. Два примера, ще ти дам. Моя малкия ако се изпоти докато спи мога да бръкна за фанелка да го преублека или примерно си в гората и джипа се подхлъзне назад и се спре до някое дърво и само лебедка може да теизвади няма да можеш да отвориш чекмеджето за колани и прочие...
                          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                            Ей изпревари ме... Ббраво Любо. За съжаление моя шкаф, ще го направя след почивката. За сега съм с подкълцан европалет за да изравня денивелацията за спане. Иначе абсолютно същото нещо бях замислил само имам една забележка. Горния капак го направи отваряем с панти за да може докато спиш или си вътре да можеш да отвориш и да бръкнеш. Два примера, ще ти дам. Моя малкия ако се изпоти докато спи мога да бръкна за фанелка да го преублека или примерно си в гората и джипа се подхлъзне назад и се спре до някое дърво и само лебедка може да теизвади няма да можеш да отвориш чекмеджето за колани и прочие...
                            Сега...обяснявам нещо,което от досегашния ми опит съм преживял и разбрал.На Патрола горния капак на шкафа си играх да го правя отваряем.Никога...ама никога не ми се наложи да използвам тази му екстра.Когато си в движение обикновено си натоварен с багаж и отварянето на горния капак...направо обезмисля правенето на чекмедже,защото тогава се налага разтоварване на целия багаж,за да отвориш капака.Когато пък съм на разходка/съботно-неделна/,обикновено в планината не ходя сам/както си е и правилно де/ и ако изпадна чак в такава тежка ситуация,че да не мога да отворя вратата на багажника,все някой от другарите ще помогне с негов шегел или колан и т.н.Да не говорим,че обикновено държа на достъпно място/мисля да е на свободното такова от дясната страна-това без капак при лопатата/един комплект на Т-Макс в чантичка,който си съдържа най-необходимото за аварийни ситуации/полиспаст,няколко шегела,3м колан за дърпане,ръкавици и т.н./
                            Така...и момента със спането...Ами как ще се отваря този горен капак,след като сте легнали върху него?
                            Върху сандъка ще слагам надуваем дюшек/от тия сините INTEX/,и върху него ще се спи.Не виждам как посред нощ,ако на жена ми и потрябва нещо би могла да вземе нещо през горния капак...дори и да е отваряем...
                            Най-малкото трябва да е йога и да има свръх-естествени способности..
                            В най-.добрия случай може да се слага някакъв елементарен багаж от първа необходимост в страни от основния сандък,но там от едната страна си е отваряемо,а от другата направо мисля да не слагам капак.Така,че при нужда може странично да се понадига дюшега и от там евентуално да се бърка за нещо от крайна необходимост.Смятам обаче,че най-лесно е всичко необходимо което би потрябвало при спане,може спокойно да се слага на предните седалки и достъпа до него да става елементарен!
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Как добре си го обяснил...
                              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Гледам,че имаш колани в багажника,значи може би си имал 3-та седалка и си я махнал.Мисля да слагам дюшек като сваля облегалката на моята в багажника и на тези на 2-рия ред ,дали ще стане кой знае,но ще има опит.Иначе съм си харесал от тези палатки за покрива,но са много скъпи и за сега ще задържа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X