Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    Братя...и 20% да е пак има кяр и няма да съжалявам за монтажа и дадените пари!!!
    Поздрави!
    Ама разбира се, че е така. На фона на това колко пари се дават за тунинг на джипа защо да не се пробва да ти спестява някой лев. То нали и аз за това съм монтирал газово.
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Любашки, кажи колко ти излиза монтажа и разните му там части за метановата уредба

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Първоначално публикуван от lubomv Преглед на мнение
        Любашки, кажи колко ти излиза монтажа и разните му там части за метановата уредба
        Ами виж...при мен нещата са може би малко по-евтини,защото нямам перото монтаж.Правим го с един приятел газаджия заедно и човека не ми взема пари за труд/макар,че реално половината от работата я правя аз, а той само по-отговорните неща,но все пак си е труд и внимание което ми обръща/
        От тук нататък...Бутилка 20л/3.5кг/ втора употреба-100лв.,изпарител нов с отстъпка и турски на Мим Гас/по информация върши работа и не е лош/-70лв.,пълначка качествена със съчма ,а не с кранче-50лв. и тръба,ленти за закрепване на бутилката,накрайници и т.н дреболии около 50.00лв.
        Общо без труд 270лв.!
        П.П.Ооо...забравих и едни 3.00лв. за метан за пробите...
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          браво. Струва си.
          Дано и да излезе икономично. Ще чакам отзиви

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от lubomv Преглед на мнение
            браво. Струва си.
            Дано и да излезе икономично. Ще чакам отзиви
            Ооо...ще пиша задължително какво се случва.Няма как да няма икономия.Щом оборотите се вдигат сами с метана и джипа се ускорява доста по-бързо!!!
            До края на тази седмица,временния изпарител изчезва и ще монтираме новия,ще се подвърже и към охладителната система,след това настройки/вероятно те ще се променят в началото,защото изпарителя е чисто нов/и така...предполагам,че до няколко седмици или месец,ще имам виждане върху това какво се случва!
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
              Ооо...ще пиша задължително какво се случва.Няма как да няма икономия.Щом оборотите се вдигат сами с метана и джипа се ускорява доста по-бързо!!!
              До края на тази седмица,временния изпарител изчезва и ще монтираме новия,ще се подвърже и към охладителната система,след това настройки/вероятно те ще се променят в началото,защото изпарителя е чисто нов/и така...предполагам,че до няколко седмици или месец,ще имам виждане върху това какво се случва!
              Поздрави!
              Направо ви се възхищавам на теб и Дамян. От нищо нещо правите.

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Еее...опитваме се !
                Искрено се надявам това което правя/или което се опитвам да правя/,да помогне и на други колеги и братя от нашето съсловие!
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Любо, какъв разход ти дава на нафта на 100км.?
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                    Любо, какъв разход ти дава на нафта на 100км.?
                    Ами все още засичането ми е само в градски условия,а на дълъг път не съм имал възможност да пътувам.
                    В града зимата ми даде малко над 15/100.
                    Не е малко...но предвид факторите/закопчан постоянно преден мост,гуми 31" и разстоянието до работа,което е 1.4км. + минусовите температури/мисля че е приемливо!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Да така е. Същия разход споделя един познат, но е без 31-ци. Реално за мен този разход е много висок имайки предвид цената на нафтата освен ако не се намира на черно. Именно за това предпочетох бензиновия вариант.
                      За сравнение(не е пряко свързано с теб, а е само мое разсъждение) IVECO 3510 мисля беше 2.5 турбодизел на дядото гори в града хем натоварен до 2 тона 10/12 нафта(лично пробвано). Как така тия джипки горят толкова много?
                      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                        Да така е. Същия разход споделя един познат, но е без 31-ци. Реално за мен този разход е много висок имайки предвид цената на нафтата освен ако не се намира на черно. Именно за това предпочетох бензиновия вариант.
                        За сравнение(не е пряко свързано с теб, а е само мое разсъждение) IVECO 3510 мисля беше 2.5 турбодизел на дядото гори в града хем натоварен до 2 тона 10/12 нафта(лично пробвано). Как така тия джипки горят толкова много?
                        1. Ако карам тераното с темпото, с което се кара ивекото, разхода ще е същия. Ама то просто те гъделичка да го настъпваш.
                        2. Ако карам тераното всекидневно в по-голямата част от деня, а не 5 минути пушене/загряване, 10 минути каране, по 2 пъти на ден + 2x30 минути каране уикендите, разхода ще е под 10, ако гледаме и т.1.
                        3. Ако ивекото е с двигател с директно впръскване, разхода е с 10% надолу още по дефиниция/
                        4. Ако ивекото е с по-добра аеродинамика от тераното, разхода на скорост също отива надолу.

                        И аз съм карал бус. 2.4 атмосферка. Пак с газ до ламарината извън ми даваше преко сили 8. Ама вървежа няма нищо общо. А и не вярвам празен да тежи 1800 (колкото тежи празно тераното). По магистрала Хемус в посока София, на дългия баир не можеше да отлепи с повече от 70, а 130 вдигаше само по нанадолнище (щото с повече ме беше шубе да го карам).
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Можеш ли да обясниш как системата би заработила при RD28T на Патрола? Аз имам бутилката само. Как регулираш на празен ход да няма вдигане на обороти вследствие на метана? Моята идея е метана да действа като обогатител за по-цялостно изгаряне на нафтата и по-малко пушеци и чак след това икономията. Мислех си за нещо от рода на някакво количество метан постоянно след 1300оборота примерно. И да има копче за изключване. На какъв градус е най-добре да се подава метана и може ли директно във всмукателния колектор с друг тип изпарител?
                          Поздравления за темата, следя с голям интерес!

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                            Можеш ли да обясниш как системата би заработила при RD28T на Патрола? Аз имам бутилката само. Как регулираш на празен ход да няма вдигане на обороти вследствие на метана? Моята идея е метана да действа като обогатител за по-цялостно изгаряне на нафтата и по-малко пушеци и чак след това икономията. Мислех си за нещо от рода на някакво количество метан постоянно след 1300оборота примерно. И да има копче за изключване. На какъв градус е най-добре да се подава метана и може ли директно във всмукателния колектор с друг тип изпарител?
                            Поздравления за темата, следя с голям интерес!
                            За 6 лв се продават терморегулатор - термореле от 5 до 40 градуса. Българско производство. Не знам само да не се приеме за реклама на фирмата, но имат и други нещица. Отделно за газовите уредби също има такива елементи по температура, който й позволяват да работи след 50 градуса/рядко се монтират/. Поздрави.
                            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                              Да така е. Същия разход споделя един познат, но е без 31-ци. Реално за мен този разход е много висок имайки предвид цената на нафтата освен ако не се намира на черно. Именно за това предпочетох бензиновия вариант.
                              За сравнение(не е пряко свързано с теб, а е само мое разсъждение) IVECO 3510 мисля беше 2.5 турбодизел на дядото гори в града хем натоварен до 2 тона 10/12 нафта(лично пробвано). Как така тия джипки горят толкова много?
                              Ами не знам...повече съпротивление дава сигурно трансмисията,предавателни числа,по-нискооборотни ДВГ-та....
                              Аз също исках да си взема бензиново,но....просто като търсих нямаше читави и аз не издържах да чакам!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                                Можеш ли да обясниш как системата би заработила при RD28T на Патрола? Аз имам бутилката само. Как регулираш на празен ход да няма вдигане на обороти вследствие на метана? Моята идея е метана да действа като обогатител за по-цялостно изгаряне на нафтата и по-малко пушеци и чак след това икономията. Мислех си за нещо от рода на някакво количество метан постоянно след 1300оборота примерно. И да има копче за изключване. На какъв градус е най-добре да се подава метана и може ли директно във всмукателния колектор с друг тип изпарител?
                                Поздравления за темата, следя с голям интерес!
                                Той ти е отговорил. Изпарителя мери вакуума между турбото и филтъра, и пуска метана спрямо това. Вакуума там е право пропорционален на количеството въздух, което мотора дърпа. Единствения недостатък е че колкото е по-задръстен филтъра, толкова повече метан ще пуска.

                                Малко по-правилно (но значително по-сложно) решение е компютър да чете показанията на дебитомера и на педала за газта, и да променя количеството пуснат метан спрямо тия 2 параметъра. Обаче аз на тема "изпарители" и видовете им, съм съвършенно бос, за да мога да изградя по-пълна и подробна концепция. А и в случая "изпарителя" не е изпарител, а просто редуцир. Метана не е течен, и няма нищо за изпаряване. Но крайния ефект при редуциране на налягане пак е спадане на температурата около мястото, където това се случва.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X