Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
    Можеш ли да обясниш как системата би заработила при RD28T на Патрола? Аз имам бутилката само. Как регулираш на празен ход да няма вдигане на обороти вследствие на метана? Моята идея е метана да действа като обогатител за по-цялостно изгаряне на нафтата и по-малко пушеци и чак след това икономията. Мислех си за нещо от рода на някакво количество метан постоянно след 1300оборота примерно. И да има копче за изключване. На какъв градус е най-добре да се подава метана и може ли директно във всмукателния колектор с друг тип изпарител?
    Поздравления за темата, следя с голям интерес!
    На RD28T няма нищо много по-различно.Щях да го правя на моя,но...продадох го преди проекта.Вкарваш задължително подаването на газа преди турбото/защото си иска вакуум,а само там го има/и другото нещо е на рейката на гастта на ГНП-то правиш една елементарна лостова система и слагаш прекъсвач,който да ограничава посредством електромагнитния клапан подаването и спирането на гастта над 1300оборота и под тях!
    Реално под 1300обор. не трябва да подаваш гас в системата,защото се преобогатява горивната смес,почва да тресе и т.н.Сега...при Тераното,което е с електронното подаване на горивото,компютъра го прави това,но...и аз ще правя подобен прекъсвач,защото има един момент при отнемането на гастта,когато оборотите става по-ниски,а сместа е все още обогатена.При мен се изразява в едно претрисане от 1300 до 900оборота,след което компа насмогва и регулира нещата.На празен ход съм перфектен!
    При теб обаче с механичната помпа,трябва задължително да направиш прекъсвач.Дозираш горивото,докато ти хареса как върви/получава се добра разлика във ускорението/,но същевременно във всички режими на работа от 1300оборота до край...трябва да работи без проблеми/без вибрации,без тресене или пък чукане на аванса/Показателно е също за преобогатена смес,когато не можеш плавно да вдигаш оборотите и трудно задържаш на определени обороти.Тогава въртиш кранчето наобратно ,докато нацелиш дозировката.
    Това е аборигенския начин....сигурно има и начин за по-точен реглаж последством някаква електроника за точни количества подаване на метан в различните режими/обороти,температура и т.н./,но едва ли някой от нас ще даде 2000лв. ,че и нагоре за такова нещо!Еле пък при мен и с този компютър ще е и по-сложно дори..../в смисъл по-скъпо/...
    Ако има въпроси някакви и мога да отговоря...насреща съм!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
      За 6 лв се продават терморегулатор - термореле от 5 до 40 градуса. Българско производство. Не знам само да не се приеме за реклама на фирмата, но имат и други нещица. Отделно за газовите уредби също има такива елементи по температура, който й позволяват да работи след 50 градуса/рядко се монтират/. Поздрави.
      Колега, дай инфо от къде можем да си закупим тази джачка?
      GSM 0877 08 99 19
      Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
        Колега, дай инфо от къде можем да си закупим тази джачка?
        www.technolife.bg
        MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Вчера монтирах окончателно метановата уредба.Всичко освен бутилката е ново.Нов изпарител,нова зареждачка,нова стоманена тръба/магистрала от бутилката до изпарителя/.Изпарителя вече е подвързан и към водата.Остава да се монтира един прекъсвач на педала на гастта и едно копче принудително от таблото да мога ръчно да включвам и изключвам притока на метан/тия две нещица ще ги направя в неделя/,и ще последва вече по-прецизно регулиране и...тестове!
          Ето и малко снимки.








          Ооо..забравих и още една подробност...На входа на метана към въздуховода,маркуча опира във клапана на турбината.С цел да не се претрие от вибрациите,ще му направя от втори маркуч подложка!





          Подвързахме изпарителя и към охладителната система,като ползвахме маркучите на парното.Не ми се искаше да режа нищо оригинално по Тераното,но...нямаше как да се избегне в случая.Поне е на права част...и ако се наложи в един момент ,чрез две тръбички и няколко скоби мога да върна оригиналното състояние!





          Ето и бутилката....с отдушника!








          Първите няколко дни ,мога да кажа,че нещата протичат добре.Стартирам мотора на дизел,оставям го да поработи малко и след потеглянето пускам ръчно метана.Джипа върви добре,няма вибрации,няма чукане на аванса и т.н.В момента съм позасилил притока на метан и разликата при 2000 оборота само на дизел след включването на метана от 500 вече е на около 750 оборота.Може би ще може да се засили още/пробвах и с разлика от 1300оборота/,но...преди монтаж на ключ изключващ метана на празен ход няма да го усилвам повече,защото при пускане на педала на около 1300оборота компа не смогва да изчисли и компенсира обороти-горивна смес и се получава едно претрисане.
          Ами това е....предстоят тестове и резултати!
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Много съм се навил и аз да го газифицирам моето камионче, но не мога да реша какво да сложа, газ или метан. Следя твоята тема и тази за газта, даже се видях с Ванката от Варна и гледах неговата машина. До десетина дена трябва да реша. Тогава се прибирам в Ловеч и го почвам. Дайте съвет кое е по добре.
            Любашки, извинявай, че ти пиша в темата. На Трявна ще почерпя.
            GSM 0877 08 99 19
            Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Ами какво да ти кажа...
              Пропан-бутана е нестабилно гориво.Има склоността да детонира във всмукателите предварително.Зимата замръзва и иска да загрее автомобила,за да се използва.
              Насреща му - Метана си е гас....не замръзва,не детонира.Казват че Метана влияел по-благотворно на горенето на дизела и от там и още по-добро изгаряне, а от там пък и по-добра икономия.
              Метана е по-евтин...Елементарната аритметика показва,че при около 1.5л. гас за обогатяване на 100км. и около /очака се да е толкова,че още не знам със сигурност/ 3.0л метан...ценово само от там имаш разлика в парите на 100км. около 1,40лв.,което реално е малко повече от половин литър дизел!!!
              Колегата гледам че е ограничил пропан-бутана температурно...т.е. да се подава над определена температура.Това те ограничава да го ползваш в градски условия,където извън летните жеги,при кратките разстояния не можеш да загрееш чак толкова!
              При метана няма нужда от това дори и зимно време,защото той си е гас!!!
              В момента при около +2град.сутрин паля джипа...оставям го да поработи около минута и оборотите да паднат под 1000 и с потеглянето пускам метана....проблеми никакви.Няма чукане,тресене ,вибрации или каквото и да било.Е..стремя се докато е студена колата да не я изрязвам,за да пазя мотора/тягата му става доста по-голяма/
              Като сложим и това,че парите които ще дадеш са почти едни и същи....аз лично съм за метана.С една малка бутилка/моята е 3.5кг.= 20л. и размери 70/20см./,нито тежи нещо съществено,нито заема кой знае колко място...във всеки случай не повече от бутилката на пропан-бутан!!!
              Не знам...аз имах възможност да го направя и на двете горива...премислих добре всички тия фактори и моя избор беше метан!
              Поздрави!
              Последно редактирано от lubashki777; 17-03-12, 12:57.
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Би ли споделил колко ти излезе цялата инвестиция.
                Кия Спортидж 2000тди
                Всеки шут отзад-е крачка на пред

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Ами то не е тайна...около 280.00лв. без да плащам труд за монтаж/включени в цената закръгляние около 10-12лв./...
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Благодарности,пусто си ми много далече за да погледна на живо.
                    Кия Спортидж 2000тди
                    Всеки шут отзад-е крачка на пред

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Казвай,ако мога да снимам нещо конкретно и да го постна тук...ако мога да съм полезен,няма проблем!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        И аз да се похваля от известно време съм с ТЕРАНО 2 3,0л и може би не е тук мястото,но му търся теглич и багажник за таван.

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                          Казвай,ако мога да снимам нещо конкретно и да го постна тук...ако мога да съм полезен,няма проблем!
                          Здравей колега,възхищавам се на изобретението ти! Искам да попитам това изобретение в този му вид,дали ще може да се монтира на коман-рейл система.Двигателя е на Тойота D4D 2.0-1CD FTV-90к.с. , както се казва,да го посъживя малко,пък ако даде и икономия.....
                          SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                            Здравей колега,възхищавам се на изобретението ти! Искам да попитам това изобретение в този му вид,дали ще може да се монтира на коман-рейл система.Двигателя е на Тойота D4D 2.0-1CD FTV-90к.с. , както се казва,да го посъживя малко,пък ако даде и икономия.....
                            Здравей колега.
                            Първо..това не е мое изобретение,а е правено доста преди мен.Аз лично имам опита,както казах някъде с обогатяване на пропан-бутан и механични помпи.С метан наистина,поне тук в БГ май са много малко направили го/или пък се скатават и не дават инфо/.
                            За мен лично беше малко непозната материя и макар,че принципа на обогатяването на дизела с пропан-бутан е същото,като се захванах имаше доста неизвестни.Днес принципно неизвестните са по-малко,а опита е една крачка повече,но...
                            Четох някъде,че за системите с директно впръскване/като твоя...комънрейл/,не е удачно и има проблем.Не съм се замислял реално какъв може да е проблема,дали е в работата на обогатения с метан въздух и дизела и по-скоро в износването на мотора...
                            Виж в раздела "Технологий.." има тема за Метан на дизел и там макар и само 5 странички,някъде в началото някой беше писал точно по този въпрос.
                            За съжаление....аз нямам инфо за това може ли...и ако не може защо!
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Знаеш ли. Скоро минах през метан станция където и поставят уредби. Попитах дали поставят на дизели. Отговора им бе НЕ, дори и в цялата страна не поставяли уредби на дизелов двигател.
                              Значи баце си по добър от тия дето монтират

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                Здравей колега.
                                Първо..това не е мое изобретение,а е правено доста преди мен.Аз лично имам опита,както казах някъде с обогатяване на пропан-бутан и механични помпи.С метан наистина,поне тук в БГ май са много малко направили го/или пък се скатават и не дават инфо/.
                                За мен лично беше малко непозната материя и макар,че принципа на обогатяването на дизела с пропан-бутан е същото,като се захванах имаше доста неизвестни.Днес принципно неизвестните са по-малко,а опита е една крачка повече,но...
                                Четох някъде,че за системите с директно впръскване/като твоя...комънрейл/,не е удачно и има проблем.Не съм се замислял реално какъв може да е проблема,дали е в работата на обогатения с метан въздух и дизела и по-скоро в износването на мотора...
                                Виж в раздела "Технологий.." има тема за Метан на дизел и там макар и само 5 странички,някъде в началото някой беше писал точно по този въпрос.
                                За съжаление....аз нямам инфо за това може ли...и ако не може защо!
                                Поздрави!
                                Благодаря ти за разясненията,но аз ще продължавам да следя темата с интерес,пък и може някой който се е занимавал с такива двг.(коман-рейл) ,да внесе малко яснота за причините ,поради които може....или неможе... да се мантира такава система...
                                SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X