Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Щофьорското копче свети. Ама, аз бих сложил диод, а не крушка. 6W(което е 12V 0.5A) ми се струва множко за там.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Така успях да сменя крушките на копчето за регулиране на фаровете,пепелника,запалката както и тези двете който са за вентилатора на парното и за позициите на обдухване, както и тази на нишата до двата лоста.Отворих и копчетата за сваляне на прозорците там също трябва да свети но не бях взел крушки за да ги сменя.Като следваща задача ми е да сваля копчето за регулиране на огледалата,сваляне на шофьорското стъкло и за отключване на вратите.

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Ей, както си се засилил,...........от стара баба млада булка не става,.................да знаеш,........

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          ДРАЗНЕШЕ ме м-н ама все не можех да се наканя

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            Братлета,най-вероятно утре ще монтирам задните амове и пружините.
            ???
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Така...отхвърлих още един етап от подготовката на Тераното.Днес монтирах новите задни пружини/крънски/ и нови амове.
              Всичко изглеждаше лесно,ама....само изглеждаше..
              Най-напред премерих разстоянието в момента преди смяната.
              Първо от земята до арката...





              .....а после и от основата на грайфера на гумата пак до арката...





              Ролетката показа от земята 87см. а от грайфера 14см.Снимах и няколко кадъра за сравнение/преди-след/.








              Джипа изглеждаше равен след натягането на торсионите,макар че нормалното му положение е с леко вирната задница.





              Идеята ми за лифтването беше следната.Отпред натегнахме торсионите и повдигнахме предницата с 5 см.Новите пружини ги проектирахме да повдигнат задницата с 5см. и така смятам,че съотношението щеше да се запази.
              Така...започнахме в сервиза при Танко интервенцията,но...още на старта и засечка.Гумаджиите ,които ми сменяха гумите да вземат и да ми навия едната гайка накриво с гайковерта....
              Припъшках...и ...с тръбата я скъсах.Друг избор нямаше....





              Ами сега...барабанни болтове откъде.Въобще не знаех кой и къде в грда продава такива.Лошото е ,че и на когото и звъннех по тела никой не знаеше...
              Тъкмо вече се примирих,че ще трябва да пообиколя по магазините за болт,аре още една засечка...
              Задните амове щях по план да монтирам старите от Патрола ,които имах на Монро.Те са с по-широки дупки на тампончетата и за целта с помоща на Славин се сдобих още преди няколко седмици с 4-ри дистанционни втулки.Да обаче,вътрешния размер ми го мери един колега на нов амортесьор /оригинален за Тераното/,но явно тампончетата ги правят с по-малък диаметър,за да влезнат по-плътно.И така...имах 4-ри втулки с вътрешен диаметър 15мм. ,а оста на моста беше 16мм..с помоща на Танко на колонната бормашина се заехме да разпробиваме втулките.Доста зор си беше 45мм дълбока втулка да я разпробиеш ... :108:
              Както и да е....скоро втулките бяха готови и вече щяхме да монтираме едната страна,когато Танко ми поднесе следващата изненада...
              Брат вика...единия амортесьор на Монрото не става.Пружинира като обикновена пружина,а не се вдига бавно нагоре с цел да противодейства на изхвърлянето на пружините.
              Ами сега... :hmm: ...Викам си...май не трябваше да се захващам хич с тази интервенция,ама след като сме започнали,борба ще има...няма как
              Тръгнах да търся вече и амортесьор и болт.Интересното е,че болта ,който мислех, че ще е проблемен се намери много бързо и то в нашия магазин.На мен още в началото ми заприлича на такъв от Форд Транзит преден,ама не бях сигурен.Сравняването обаче показа,че твърдо болта ще стане.Единственото нещо различно беше,че оригиналния е със ситна резба,а фордовия е с едра.Той си беше с гайка разбира се,ама...трябваше да търся допълнителен ключ за джанти,а това не ми хареса и затова при едни колеги си закупих и подходяща глуха гайка с едра резба.Лошото беше с по-сигурното нещо...амортесьора.Отивам в склада и хората ми вадят амортесьор на Токико/набеден за японски.. :hmm: /,но за мой ужас той се оказва маслен...
              Ами сега....Монро не ми продават по един брой,а дори ги и нямаше налични.Токико пък само маслени и нищо друго в града.В крайна сметка реших,че и без това пружините са доста твърди и май дори ще е по-добре да сложа маслени.Все пак амовете са от Патрол,а не оригиналните за Терано.По-усилени са и по-дълги в разпънато състояние с 3 см.,което щеше да ми донесе повече ход,а в същото време и щеше да компенсира по-високите пружини.И така...сдобих се с два маслени амортесьора на Токико и...бегом в сервиза.
              След като пречките дотук бяха преодолени остана елементарното...монтажа..
              Едната страна....

















              Другата страна си чакаше реда...





              А съвсем скоро и двете страни бяха готови





              Пружините паснаха съвсем точно и реалното повдигане стана както беше планирано....с 5см.





              Ето и мерилката след интервенцията.Първо от земята до арката....92.5см от едната страна...





              И от основата на грайфера до арката...18.5см. пак от същата страна....





              От другата страна даде с по 1 см. повече,но вероятно пода не беше съвсем нивелиран и реално като се разпредели си идва точно 5см....








              След монтажа въпреки всичко ,дори ми остана време и смених най-после маслата в скор. кутия и раздатката.Сипах Мотул 75W90....много добро масло!


              Ето и снимка на същото място от сутринта,но вече повдигнат....Определено джипа навири задницата...




















              Дотук добре,ама...не ме свъртя и си рекох чакай да видя ходовете му как са с новото окачване...
              Мисля ,че регистрирах някъде близо 17см. ход...което беше много добро постижение ... :good:











              При 19см. от основата на грайфера ,при теста рулетката показа...37см.Това при почти губещо сцепление на гумата със земята....





              Амовете се разпънаха до край,а пружините не успяха да излезнат от леглата си.Всичко е точно според изчисленията...





              Постигнах сравнително добри ходове за тази машина...доволен съм!




















              След малко покарване съм на мнение,че май изобщо не сбърках с маслените амове.Пружините не са по-високи от стандартните,но са доста по-усилени/ориг. са с дебелина на витката 13.5мм,а новите с дебелина 15мм./.
              Реално повдигането идва от това,че новите пружини не отдават...т.е. по-твърди са.Това от една страна е лошо за комфорта при празен джип,но за експедиционни цели е по-добре,че там си е доста багаж.
              От друга страна ако бях забол и газовото Монро....щяха да падат май бъбреци.Сега маслените амове донякъде компенсират по-твърдите пружини и возията бива.На асфалт джипа се държи стабилно,не люлее и не вози дразнещо твърдо....по-скоро определям возията като стегната!
              Ами това е....следваща серия ще е с багажник за покрива....Голяма кушия се очертава и там,ама няя се пУашим ся а...!!!!
              Поздрави на всички!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Интересува ме тая задна лява гума дето е влязла в калника при меренето на ходовете колко реално разтояние има в смъсъл такъв ако сложиш по голям минус джанти.Питам защото аз един ден няма да слагам по всяка вероятнос джанти а гледам има фланци на 30мм. и 38мм.
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  С ефективен офсет повече от 0, според мен ще опира в арката. На снимката е с нулеви джанти. Според мен всичко над нула (демек по-изнесено), не е за терано, освен със сериозни интервенции по ламарините и задължителен боди лифт.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Да Спарки говорили сме го, но май като гледам не е толкова влязла в подкалника след лифта...
                    Иначе много добре е станал.
                    Любашки, ще съдействаш ли един ден за пружини и за мен?
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                      Да Спарки говорили сме го, но май като гледам не е толкова влязла в подкалника след лифта...
                      Иначе много добре е станал.
                      Любашки, ще съдействаш ли един ден за пружини и за мен?
                      Ами реално на снимката се вижда арката и малкия диаметър на гумата/т.е. външната/.Реално при усукването,големия диаметър е докато премине вътрешния ръб на гумата,така че е малко спорно дали не минава на малко разстояние.За мен важното е,че не опира и джипа има много добри ходове.Другото което е...нямам как отпред да си с 0-лево ЕТ/защото там при по-голямо наистина иска доста рязане и преправяне/,а отзад да си примерно с -10 или -15....Ще стои грозно най-малкото!
                      За пружините когато решиш винаги ще ти помогна.Няма проблеми!
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди




                        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Еее....направо ме разби.Пак ме обзе носталгията...
                          Хубава снимка,но...показва и нещо което е притеснително от гледна точка на тунинга на Тераното....Патрола висок колкото Тераното,ама то е качено на тротоара...Кога ще го стигаме тоя лифт направо не знам...
                          Поздрави и благодаря за хубавите снимки!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Здравей Любчо !
                            Ако дойдеш на състезанието в Трявна,ще ти дам да направиш едно кръгче с Патрола....
                            И стига си за него.
                            NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
                            ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от GEORGI GE Преглед на мнение
                              Здравей Любчо !
                              Ако дойдеш на състезанието в Трявна,ще ти дам да направиш едно кръгче с Патрола....
                              И стига си за него.
                              Имам идея да ходя като зрител,ама ще видим до тогава,че много време има.Дано не стане като в приказката дето каквото намислела мишката,го разваляла котката...
                              Благодаря ти предварително за предложението...сигурно ще се възползвам..!
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Е, колко е той бордюра....
                                И аз си мисля за багажник... Някак си допълва визията...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X