Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Ема той моя стоков бе. Няма никакъв лифт още.
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Ами хайде де...какво чакаш???
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Такаа....днес започнах и подготовката за монтаж на демпферния амортесьор.Времето обаче не стигна и за днес само подготовка на единия захват.
        Както вече писах,нямам намерение да заварям каквото и да било по щангата,най-малкото заради това,че утре ако се разбие,ще се наложи да го правя пак същото нещо и на новата.Затова,както и на Патрола се насочих към изработване на две насрещни планки с които да захвана единия край на депфера за централната щанга.
        Материала е..хром никел....






        Скоро имах нужните планки и пристъпих към теоретичен монтаж....Наложи се изработването и на дистанционна втулка,защото отвора е 16мм.,а аз нямам намерение да заварям големи Ф-та на планката...






        Смятам,че болт М10 ще върши перфектна работа!



        И така...хванах една тръба със същия диаметър на менгемето и пристъпих към теоретичния монтаж.Мисля ,че се получава добре и на джипа ще върши работа!














        Ами това е за сега...Утре ще демонтирам защитата и ще изработя планката със захвата за другия край!
        Смятам,че ако не ми мине котка път,утре вечер трябва да го тествам вече на джипа!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          1. Тия скобички са бошлаф работа според мен. (все пак практиката ще покаже).
          2. Втулката трябва да е плътна, а не с прорез. Прореза такова таковата на тампона.
          3. Тампона е от тия, които искат притискане, за да работят. Оригинално е с 2 шайби от двете страни и без втулка. Стяга се до упор (болта е с ограничител), и двете шайби сплескват и стягат тампона около болта. Долния захват на задните ти амортисьори е такъв.

          Горното си е мое мнение, разбира се.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            1. Тия скобички са бошлаф работа според мен. (все пак практиката ще покаже).
            2. Втулката трябва да е плътна, а не с прорез. Прореза такова таковата на тампона.
            3. Тампона е от тия, които искат притискане, за да работят. Оригинално е с 2 шайби от двете страни и без втулка. Стяга се до упор (болта е с ограничител), и двете шайби сплескват и стягат тампона около болта. Долния захват на задните ти амортисьори е такъв.

            Горното си е мое мнение, разбира се.
            Тия скоби ..не са бошлав работа....бошлав бяха на Патрола,че ми се наложи на бързо да ги правя.Да не казвам голяма дума обаче една година яко каране ,без проблем.Така ,че аз лично съм убеден от практиката и смятам ,че ще вършат работа,дори тези са доста по-масивни от предните!
            За тампона знам,че действа на премачкване и е без втулка,но...от Ф16 отвор до ф10 болт малко ще е трудно да се премачка според мен.Затова направих дистанционната втулка.Имам намерение,преди да го стегна зверската,да го намажа вътре с грес обилно,и след стягането шайбите ще държат гресчицата вътре и ще е мазничко.Не можах просто да намеря втулка на 16мм с вътрешен диаметър ф10 ,затова се наложи да цепна тази.
            Между другото....имам тръбичка с външен диаметър ф14...и вътрешен ф10....Спарки мислиш ли ,че тя ще е достатъчна и въпросните 2мм ще се оберат от смачкването на гумата????
            Ако е така,не ме бърка и ще е по-добре дори да сложа нея.
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Греста ще скапе гумата на тампона. Грес около гумен тампон няма място, освен ако изрично не е предвиден за това. Затова и ако отвориш сервизното ръководство на кой да е автомобил, и погледнеш как съветват да се набива тампон, ще видиш че препоръчват сапунена вода, а не масло или грес, и това съвсем не е случайно. Най-малкото масло и грес по всеки автомобил - дал господ, та би било по-лесно да се ползва.

              Стягането е за да се "втвърди" тампона. Иначе е хлабав и гумата поддава повече при натоварване. Цепната втулка ще го нарани. А една малка цепнатина някъде, дето не и е мястото, значи рано или късно скъсан тампон.

              Такава втулка на струг се прави буквално за 10 минути. Има едно пробиване, 2 стружки, и едно рязане. Няма ли кой да ти я направи? Или направо нужния болт с нужния диаметър, че и с ограничител и прочие? Пак не е велика философия.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Греста ще скапе гумата на тампона. Грес около гумен тампон няма място, освен ако изрично не е предвиден за това. Затова и ако отвориш сервизното ръководство на кой да е автомобил, и погледнеш как съветват да се набива тампон, ще видиш че препоръчват сапунена вода, а не масло или грес, и това съвсем не е случайно. Най-малкото масло и грес по всеки автомобил - дал господ, та би било по-лесно да се ползва.

                Стягането е за да се "втвърди" тампона. Иначе е хлабав и гумата поддава повече при натоварване. Цепната втулка ще го нарани. А една малка цепнатина някъде, дето не и е мястото, значи рано или късно скъсан тампон.

                Такава втулка на струг се прави буквално за 10 минути. Има едно пробиване, 2 стружки, и едно рязане. Няма ли кой да ти я направи? Или направо нужния болт с нужния диаметър, че и с ограничител и прочие? Пак не е велика философия.
                Знам ,че не е философия,но....искаше ми се утре да го сложа,а в неделя стругар няма откъде да изкопая.
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Хубавите работи ставали бързо съм чувал, но и аз като теб си падам бързак.
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Така...днес беше завършен проекта "демпферен амортесьор"...!!!
                    Втория етап приключи сравнително безболезнено.Очакванията ми бяха за закучена и мъчна работа,но...всичко мина точно според плана и с малко помощ от приятел/Бакалов благодаря ти.. :friends: /,в 16.30ч. вече тествах демпфера .
                    Размислих за прорязаната дистанционна втулка и разбрах,че Спарки снощи беше прав.Много бързо така прорязана,щеше да скъса тампона на ухото на демпфера.Затова...разпробих планките до Ф12 и сложих друга/вече цяла /втулка,която външно беше вече на нужния ми размер-Ф16
                    С Марин огледахме и избрахме начина на монтаж от страната на рамата и след огледа направих нужната планка и...бях готов за монтаж.
                    Звъннах на Живко Бакалов и той за мое щастие беше долу в сервиза и ми отговори,че няма проблем за съдействие със СО-то.И така....започна монтажа.Първоначално след като измерих хода на амортесьора и определих центъра му,точкувахме планката за рамата.Реално планката решихме да не е точно на самата рама,а на стойка ,която се хващаше за нея.





                    Стремих се ,монтажа да така,че амортесьора да е с лек наклон нагоре към рамата.Така ,ако попадне вода и мизерия в чашата където е стержана,поне малко от малко ще се оттича!


                    След първите проби се наложи планката малко да бъде изтеглена напред,защото на пълен ляв,амортесьора леко опираше в кормилната щанга.Не беше фатално,но...решихме с Живко,че така и така го правим сега...нека да е както трябва!
                    Последва изрязване на първите точкувания и местене на планката.След това як шев със СО-то и бяхме готови!














                    В крайна сметка мястото беше третирано с Протекта 3в1 и след изсъхване монтирах окончателно демпфера.
                    Финалното му положение изглежда така!








                    Мястото където може принципно да се монтира демпфера на Терано 2 е доста оскъдно.Няма кой знае какви възможности и при монтажа се стремих основно така да го разположа,че при въртенето на пълен ляв и пълен десен волан,да не опира при движението си никъде.Накрая при доброто притягане,единия край му щръкна резбата на болта и при десен волан минаваше на 2мм. от една планка.И така за финал...флекса игра и излишната част от болта беше изрязана.Сега вече всичко си дойде на мястото!





                    С това и този етап от подготовката на Тераното завърши.Тестовете показаха едно невероятно стабилно държание на машината.Пробвах я веднага на черно с доста дупки...е няма такъв кеф.Нито един удар или вибрация на волана.Пълен контрол при много дупки и голяма скорост.Братлета...който кара Терано и не си сложи демпфер направо се мъчи....вервайте ми!!!
                    Поздрави на всички,а следваща серия ,ще е багажника на покрива!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Извинявам се че малко встрани от сегашната тема, но дали някой от вас знае с колко ще се повдигне задницата на късото Терано с пружини от дълга база? Не намерих данни за това из форума (или несъм търсил усилено)
                      Land Rover Discovery 3.9 V8

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Между 3 и 5 сантиметра.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Между 3 и 5 сантиметра.
                          Без да пипаме амовете?

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Любо , дай някакви данни за ама , който използва . Сгънато - разгънато и т.н .
                            :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                              Без да пипаме амовете?
                              Че те амовете нямат пряко отношение към височината, а само към ходовете.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Височината не се влияе от амовете,но ако не се пипнат и те намалява хода в едната посока,а това не е добре за проходимостта.
                                Генко...някъде назад в темата има снимки и размери
                                Мисля,че хода е около 30см.
                                Амортесьора си е демпфер от Терано 1
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X