Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Ето зъбите на короната

    Тези пластини


    са от тук


    а ето другите

    там се намира и тази


    ето и номера на лагера
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      Колко литра масло събира моя диференциал?( С200 )Гледам в аутодата дават 2.8 литра, но там не е упоменато за кой става въпрос, а общо нещо.В мануала за Фронтиера за С200 го дават 1.3 литра. Може ли да е толкова голяма разликата???
      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        Moже. Ако единия е LSD, а другия не - тия пластини все пак заемат някакво място. И корпуса е променен заради което.

        А побира... колкото налееш и започне да тече от пробката. После правиш едно кръгче, и ако има нужда - доливаш. 2 литра би трябвало да ти стигнат.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

          Моят събра 1.5 литра.

          Коментар


          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

            Моят пък глътна 3 литра като едното нищо и се оглеждаше за още.
            Така че приготви се за изненади. като започнеш да го пълниш
            Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
            Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
            Opel Campo 3,1 TD '99
            Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

            Коментар


            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

              След като вчера пристигнаха поръчаните от мен ремъци(хидравлика и алтернатор) днес реших да обърна внимание на оптяжните ролки. Интересен факт при мен е, че след като си поръчам нещо оригинално гледам преди да го сложа да обърна внимание на всичко което е свързано с неговата работа.
              И така едната по-малката ролка е с диаметър 80мм. В нея е "поместен" лагер 6301ZZ.Зегера който го държи е 40 мм. За съжаление нямам още лагерче, но ще си купя.
              Другата по-голямата е за климатика. Диаметъра и е 100 мм. Лагера в нея е 6204ZZ. Зегера е 50мм.
              Снимки, ще добавя когато ги направя с хубаво качество, че сега нямам нужната техника под ръка
              Другото на което обърнах внимание днес са двете задни спирачни цилиндърчета.

              Разглобени, обработени против ръжда, пребоядисани с цинков спрей, почистени и сглобени(рециклирани уж ).


              Вътрешността и на двата е безупречна. Нещото което забелязах обаче е, че са ми нужни не един а два прахови маншона. Ще взема да се разходя до моргите да си взема .
              Следва поставяне на ролките и новите ремъци. Всичко това се прави докато чакам двете пластини за LSD-то да дойдат. Поръчани са при Патролфен.
              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

              Коментар


              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                Благодарение на колегата Спарки се сдобих с това:

                Буквално целия лягам върху него за да го свия.
                Моя когато го изкарах с една ръка го свих надоло и там си и остана. Също така и гумения му тампон от доло е бил разбит, а аз даже незнаех.

                Малко инфо

                И крайния резултат.

                Освен това днес успях да монтирам и семерингите в ръкавите. Парт номера им е 43252 0F000
                След смяната на лагерите на обтяжните ролки днес също монтирах и ремъците.
                Като цяло ми остава да чакам пластините за LSD-то, трябва да купя масло за дифа, спирачна течност и накладки и съм готов.


                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Ама си бърз! FOX-овете престояха над половин година, докато ги сложа.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Днес поставих и втория амортесьор. Нещо обаче ми направи впечатление. На долния носач от задната страна има хваната една щанга(кръгла), която пък е хваната към рамата. Именно там има нещо, което аз наричам шайба. Тази шайба ми се струва скъсана. Така ли е?


                    Къде гние нисана? М моя случай задния подкалник от към страната на прага и местото където е проходния болт за задните колани.




                    Махнах мокета отзад в багажника и какво да видя...Не се бях замислял, че тука е капака за бензиновата помпа. Има следи на пипане, защото два болта липсваха. На капака на резервоара също липсва един болт, а другите ако ми трябва как, ще ги развивам незнам.


                    Ето и обещаните снимки на парт номерата на 2 от 3-те ремъка за бензиново терано за алтернатор и климатик.Горния мисля беше за алтернатора.
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                      Днес поставих и втория амортесьор. Нещо обаче ми направи впечатление. На долния носач от задната страна има хваната една щанга(кръгла), която пък е хваната към рамата. Именно там има нещо, което аз наричам шайба. Тази шайба ми се струва скъсана. Така ли е?
                      Отпускаш торсионите, отвиваш голямата гайка на оста, после отвиваш двата болта към носача и издърпваш оста в носача, и после я сваляш. Очертаваш си мястото на шайбата. Избиваш остатъците от предната шайба, а ако и задната е за смяна - избиваш и тях. Правиш си нови "чашки" (някъде из форума бях пуснал чертеж), слагаш на мястото на старите и заваряваш с телоподаващо. Купуваш си оригинални тампони, оригинална втулка между тях, и ако и оста е наядена - нова ос. Големите гайки отзад на оста се стягат яката.

                      Чашките гният и се протъркват, а отвора по средата от кръгъл става елипсовиден, първо се протрива втулката, а после започва да се изяжда и оста, като в крайна сметка е възможно и да се счупи (пресен пример от вчера на тераното на познат на мой приятел).

                      Това беше единствената реално необходима интервенция (и то не на 100% необходима) по ходовата част на моето терано. Чашките се правят от стомана 20, или S355. Предната може да е по-дълбока от оригинално (моята е около 50% по-дълбока). Практически 1/3 от тампона влиза в нея след стягането. Това осигурява с една идея по-твърдо държане там, от което се подобрява пътното поведение при спиране (при спиране тампоните се спъхват и castor-а се променя, при което ако сходимостта не е както трябва или има хлабини по кормилните шанги, предницата леко дърпа нанякъде).
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Дааа явно имам още доста работа. Точно така си помислих и аз. Сега остана да ми подскажеш в коя тема са чертежите на чашките и всичко ще е наред.
                        Нещата които евентоално(още не съм ги разглобил за да видя), ще ми трябват са:
                        Тампони 4бр. - 54476-01W00
                        Втулки 2бр. - 54479-50W00


                        Чудя се къде още, ще му бръкна на тоя нисан.
                        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                        Коментар


                        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Точно това ти трябва. За чашките обаче - никакъв спомен. Знам че ги взех от terrano-irk.ru, но не помня в коя тема и на кого отговорих.

                          Моите ги правих по размер. Трябва да са такива, че тампона да влиза стегнато, например с 1мм по-тесни от тампона. Като дълбочина - около 7мм. Задната стена - около 3-4мм. Обща височина - 10-12мм. Това за отпред. Отзад се слагат само гривнички. По тоя начин бутваш леко носача напред, което пък ти разтоварва леко другия тампон на долния носач. Дупката - с около 3мм по-голям диаметър от втулката между тампоните така че да има мегдан да подмръдва.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Моите ги правих
                            Да де, но какъв е начина на изработка за да знам към кой майстор да се насоча. Стругар ли да търся...или де да знам. И материала къде се продава(въпросната стомана)?
                            За размера все някъкси, ще се вземе по тия скъсаните.
                            Пък като ги разглобя, ще видя дали има нужда да сменям втулки и тампони и тогава, ще разлайвам кучетата.
                            Аз как какво го спрях, то какво излезе.
                            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                            Коментар


                            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                              Да де, но какъв е начина на изработка за да знам към кой майстор да се насоча. Стругар ли да търся...или де да знам. И материала къде се продава(въпросната стомана)?
                              За размера все някъкси, ще се вземе по тия скъсаните.
                              Пък като ги разглобя, ще видя дали има нужда да сменям втулки и тампони и тогава, ще разлайвам кучетата.
                              Аз как какво го спрях, то какво излезе.
                              Стругар. А стомана 20 и S355 са достатъчно масови, и не са трудни за намиране. В София ги пазарувам от Ангел Стоилов, ама по твоя край - де да знам. И не си прави илюзии че можеш да минеш със старите тампони - няма да стане. Втулките също почти сигурно са заминали. (моите бяха ОК, в интерес на истината, но те и чашките и тампоните ми бяха ОК). Разглобиш ли там веднъж, без нови тампони няма да минеш. Радвай се ако осите ти са наред, щото са най-скъпи от всичко. Ако обаче са попротъркани - най-добре ги смени, да не те изненадат някъде неприятно. Купувай само оригинални тампони. Всичко друго е боклук - пробвано.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Мисля,че това е темата която търсиш.http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=119155
                                NISSAN Terrano II (R20) 2.7TDI '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X