Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Дамяне, а центровката как е? От бедна горивна смес също може да грее.
    Последно редактирано от Аndro 160; 03-08-11, 00:16.

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      Относно нещата които пречат (теглич,букси и тн.) природата си знае работата

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        Преди около месец катерих"Драгоевския балкан"и за пръв път чух да се задейства виското ми..........звука е все едно се включи друг двигател/голяма перка има пущината/,охлади моментално!и аз се придържам към мнението че ремонта на виското си е загубена кауза,ще те предаде когато най много ти трябва!
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

          Вчера минах през аверчето на частите(магазина за японски авточасти) и му споделих за проблема.Цената която ми предложи с отстъпката е около 100 лева за виско на японски производител, но не оригинално.Мисля да се въсползвам от него да видим какво, ще стане.След като приятели са ми споделяли, че на дизеловото терано водната помпа се продава с виското за 200 лева ми се стори добра и логична цената от 100 лева.Допълнително мисля да си монтирам и ел. вентилатори за климатика, че и неговия радиатор отпред грее та грее.
          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

          Коментар


          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

            Ако е 100 кинта май си заслужава риска да пробваш,,,,,,стига да пасне!И за всеки случай допълнително ел.перка!
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

              Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
              След като приятели са ми споделяли, че на дизеловото терано водната помпа се продава с виското...
              На дизела са комплект, да. При теб е отделно. Цената поне в Русия е що-годе еднаква с това на дизела. Как е тук - знаеш кого да питаш.

              Номерата на виското ти са 21082-86G00 или 21082-86G0A. Все пак можеш да ги провериш и по твоя VIN номер, пак знаеш къде.

              ПП: А аз пак да дам моите 5 стотинки - купувай оригинално, ако можеш да си го позволиш. Неоригиналното излиза понякога по-скъпо. Говоря от личен опит с моето терано.

              До тук:

              - 2 комплекта биалетки на боклука - сега съм с оригинални.
              - 2 комплекта горни шарнири на боклука след много кратък пробег - сега пак съм с оригинални
              - 2 комплекта подгревни свещи - сега отново съм с оригинални, макар при свещите хавата да не е толкоз отчайваща.
              - комплект тампони по предно окачване и стабилизираща щанга - полиуретан. Ще ги сменям.
              - комплект полиуретанови тампони за задното окачване - въобще няма да ги слагам.
              - комплект семеринги по предни главини - бяха заедно с лагерите, които смених. Ще ги сменям.
              - комплект дюзи втора ръка + комплект разпръсквачи за тях - след смяна на разпръсквачи течаха. Опитах корекция и имаше резултат, но продължаваха да седят леко влажни. Сега съм с нови, оригинални, а междувременно купувах няколко комплекта дифтунги за тях,

              Толкова ми струваше извода че е по-добре да се купува оригинално. Изключение от правилото прави единствено термостата. Неоригиналния, купен от евро07 се справя по-добре от оригиналния. Има по-малко хистерезис.

              При това, като изключим горните шарнири и биалетките, другото съм го сменял по-скоро от лигавщина, отколкото от реална нужда.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                За виското и въобще за оригиналните части съм абсолютно съгласен, че трябва да са оригинални, но моя джип така или иначе не е всекидневна кола.За основните градски преходи си имам малък "бонбон" мазда 121 с която си джиткам, че даже и извън града. Така, че мога да си позволя на този етап да пробвам с не-оригинално виско.Но биалетките си ги взех оригинални и съм доволен за сега(те нямат км. още).Сега съм малко в стенбай защото съм наумил един куп щуротии с които да го "закича" и съм почнал някой работи, които още не съм довършил:
                - монтиране на халогени на багажника;
                - монтиране на плоча за лебедка и направа на тръбната конструкция отпред;
                - направа на предпазна скара на газовата бутилка която е под джипа;
                - ремонт на стойката на резервната гума, че се скъса(вече е направен);
                - смяна на филтрите, капачка, палец, свещи, че нещо сякаш се опита да прекъсва;
                - закупуване на хай-лифт джак( той, ще е ориентир за точка "2");
                - смяна виско и добавяне на ел. вентилатори 2 бр. отпред за обдухване на климатика;
                - смяна на всички гумени "О" пръстени по инсталацията на климатика и смяна на фреона;
                Със сигурност има и още, но сега не мога да се сетя.
                Последно редактирано от damyan82; 09-08-11, 10:30.
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Моля помогнете, на път съм, в момента в Добрич до 25.08, как да е дойдох от Бургас до тук, но някъде към Обзор ми светна лампичката дето е като помпичка и надпис чек на нея, свети в жълто и мига често. Проблема който забелязах е прекъсване в работата около 2000 оборота, по изразено на газ отколкото на бензин и най-неприятното е че при изключване от скорост гасне. Дайте съвет какво мога да пипна тук в непозната обстановка, или поне адрес на някой свестен диагностик в Добрич.
                  Да уточня, не е прегрявала изобщо колата по завоите на Обзор, катереше с включен на макс климатик, залепен зад някакво бусче дето ме изтормози да карам на втора, но стрелката на водата се вдигна до към 2/3 -ти. На високи обороти няма видим проблем, нормално залепя 130км/ч. на 5та с около 3500-4000 оборота.
                  Последно, колата е Маверик 2,4 118кс.

                  Коментар


                  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Здрасти, когато си влизал в Добрич си минавал покрай два сервиза а може и повече да са. Когато минавах от там го загледах. То човек от тамошния регион е хубаво да ти каже къде могат да ти помогнат.

                    Коментар


                    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Валял ли те е дъжд? Ако да, току виж като изсъхне се оправила. При мен идваха едни момчета от Дупница преди време, с дизелак. Предния ден им светела лампата, та едвам се прибрали. Докато дойдат, всичко изсъхнало, и като дойдоха при мен вече проблем нямаше никакъв. Едно че вече нямаше грешка, едно че всичко се държеше както трябва, като го гледах в реално време. Чак накрая ги питах като е станал проблема, да н би да ги е валял дъжд или да са минали на скорост през някой голям гьол, и се оказа че и двете неща са се случили.

                      Това че лампата мига значи че грешката ту се появява, ту изчезва (когато изгасне лампата). Най-лесно би било да се прочетат грешките. Въпроса е че там, където си, нямам никаква идея къде-що.

                      Иначе, конкретното може да е от много неща, и само гадаем.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Дъжд не ме е валял, колата беше добре загряла когато светна лампата. Тук в Добрич, намерих един сервиз за диагностика на инжекциони, звъннах на телефона, но ми казаха, че нямат софтуер за този модел. Мигането беше много интензивно, около 2 пъти по-бързо от това на аварийните светлини.
                        Смешното е, че преди 2часа, като починах малко и подкарах из града, лампата светеше отново, но след едно кратко спирана и запалване ужасно дразнещото ме мигане изчезна, остава да гадая дали е изгоряла лампата или се е оправил проблема, ако се е оправил, ще трябва явно да попрегледам кабели, букси и каквото друго се сетите да ми кажете.
                        Сервизите на входа на Добрич също ги огледах, на единия даже пише, че е към "Форд мото пфое", ама ме притеснява дали са само името или наистина могат да прочетат грешките.

                        Коментар


                        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Лошо, днес заваля и тук, преди малко се опитах да подкарам, че да търся сервиз, първо лампата свети отново, но това което е най-неприятно трябваше да подгрявам 15минути по часовник за да мога изобщо да потегля, под 2500 оборота е ад, това което днес ме впечатли, не зная дали е било така и вчера, лампата на заводския имобилайзер продължава да мига след като запаля, такова чудо не ми се е случвало до днес. Помолил съм куп приятели тук в града да намерим свестен диагностик, ама за момента сме на камък, незнам дали ще мога при тази ситуация да се довлека до София, реципрочно Перник. Надеждата ми е във вас, дайте съвет какво може да се направи, дали е нужно евентуално чистене на компютър от грешки, това поне всеки що-годе свестен газаджия го може, или е нещо друго.

                          Коментар


                          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Компютъра се чисти сам. Чистенето на грешки е градска легенда, поне за тоя вид автомобил.

                            В момента, в който се отстрани неизправността, колата си влиза в нормален режим и си работи като в нормален режим. Дори не всички грешки я привеждат в сервизен режим. В накои случаи продължава да си работи нормално, независимо че има грешки. Например при лош сигнал от някой температурен датчик.

                            Просто трябва да се прочетат. Това е. А и явно има връзка с влагата. Отвори отпред и прегледай всички жици. Изключи всички куплунзи, огледай за следи от влага и подсуши и почисти, ако трябва. Включая кабели на свещи и прочие неща около запалителната система. Все пак, докато правиш това, изключи акумулатора (първо минуса, после плюса).

                            По тоя начин ще изтриеш грешките, ще рестартираш компа, а и ще имаш застраховка докато се ровичкаш да не направиш някоя беля по невнимание.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Спарки много ми набъбна сметката пред теб!
                              Разкачих акумулатора и ровейки открих, че едно маркуче (е сега ще ме оплюете, щото хич и незнам от къде и за какво е, свързано е към щуцер на нещо като капачка на цилиндричен черен съд, зад въздушния филтър) е опряло в ремък и е протрито, прерязах протритата част, сложих алуминиева тръбичка с малко по-голям диаметър и като завъртях ключа мигащата чек лампичка угасна. Повторих за всеки случай още няколко пъти упражнението и всеки път лампичката след запалване угасва. Остана да свети обаче червения индикатор на имобилайзера, независимо, че направих едно контролно кръгче и загуба на обороти при изключване от скорост, свещите 9съм сменил преди по-малко от 10х км. сложих НЖК купени от официалния вносител, въпреки това, ако препоръчате отивам веднага до най-близкия сервиз да ги свалят, кабелите незная как мога да ги проверя, ако има някакъв ел.параметър дето подлежи на замерване, моля напишете и ми напишете каква стойност трябва да има. На просвирване дава, че има верига, но патения ми опит с предишен автомобил показва, че едно е да има верига, друго да е читав.
                              Моля някой колега дето има фабричен имобилайзер да каже свети ли му червената индикация когато работи, за година и половина не съм обръщал никога внимание.

                              Коментар


                              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Да не смучи въздух от някъде.Я прегледай маркуча за въздух.И също така ако искаш извади дебитомера и го почисти.Почистването става с спрей от вида на ВД-40. Тая лампа на заводския имобилайзер аз даже не я знаех.Тук в Варна мога да ти препоръчам един двама дето да го видят, но си на една идея на север.Пък ако искаш, ще им потърся телефоните.
                                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X