Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Последно за отзад остава този варянт. От всичкото това мислене как да стане ме заболя главата. Вслушах се в съветите на колеги и мисля, че не е толкова грозно. Проблема със светлините, обаче си остава. И за отзад и отпрес си трябват мигачи.



    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
      Изчетох цялата тема с интерес, Нисана става страхотен, радвам се че успях да го видя на събора в Приморско, но все още беше само с изрязаната предна броня. И в този ред на мисли, като гледам сме доста Нисанаджий (въпреки че аз съм с Маверик) от цяла България, що не си организираме една среща като се запролети.

      Поздрави
      Като си ме видял, що не се обади???
      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
        Като си ме видял, що не се обади???
        Миии на другия събор, надявам се пак да е някъде по черноморието, а ако е около любимият гр.Варна още по добре. Ще се радвам да се запознаем, а и да се насладя на направеното по Нисана ти, както всеки път като видя на Спарки машината и ми изпада ченето
        Но да не спамя повече хубавата тема.
        Поздрави.

        Коментар


        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

          Първоначално публикуван от veneli Преглед на мнение
          Тръбата на ауспуха отзад ми се вижда уязвима за черно,може да я изнесеш пред задна лява(така беше на моя като го взех)
          Според мен не е, поне аз по черно не съм имал проблем с ауспуха. Но и да има, проблема се решава с един теглич, който стои малко по-ниско или на нивото на тръбата.
          Имаш ли снимки на твоето, че ми стана интересно как изглежда?

          Един коментар за гумите на Дамян, на моето Жипче сложих БФГ А/Т 31ци, разликата е голяма от посочения оригинален размер, стойката се променя а и се лифтва с около 5см.

          Поздрави
          Последно редактирано от mitko punev; 05-01-12, 16:36.

          Коментар


          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

            Ауспуха наистина изглежда една идея надолу. Имам някой идеи за него, но нека първо тръгне в движение, че има по-важни работи за оправяне.
            За гумите съм съгласен. Моите не струват. За в бъдеще, ще са 31-ци. За сега обмислям варианта за Гудрич МТ или Каймани, но предвид цените и на двете за Гудрича е в плюс.
            Освен гуми си трябва и повдигане. Нямам средства за оригинален кит, но проучвам алтернативно решение.
            Май, ще трябва да помисля и за някакво увеличение на мощността на мотора.
            Имам много работа, но не се плаша.
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

              За гумите, БФГ-то е много добро и А/Т и М/Т, влизат идеално само леко се пилват с флекса калобраните.
              Ето как стоятНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000391.jpg
Прегледи:3
Размер:140.4 КБ
ID:5333570

              За лифт, може с едни подложки и малко по-дълги амове за отзад, а отпред може с торсьоните да се играе ама до някъде.
              Нека по-запознатите се изкажат.
              А за чипосването, утре ще ходя до http://www.digitaltuning.bg/tuning/n...2.7-tdi-125-cv и след това ще докладвам

              Коментар


              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                Разгеле. А честити гумета.


                За лифта - козата си сака пръч. Подложките са бюджетно решение, но на изморени пружини какво ще дадат? Отпред ако го вдигнеш както си е със стандартните горни носачи, пак е ограничение. За да се държи нормално - пак няма да минеш без смяна на предни амортисьори.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Разгеле. А честити гумета.


                  За лифта - козата си сака пръч. Подложките са бюджетно решение, но на изморени пружини какво ще дадат? Отпред ако го вдигнеш както си е със стандартните горни носачи, пак е ограничение. За да се държи нормално - пак няма да минеш без смяна на предни амортисьори.
                  Мерси, края на лятото ги турих, ама не сме се виждали

                  А за лифтването казвай какво е най-добре, аз си знам че мойте пружинки са уморени, но пък в тази или в друга тема стана въпрос, че например на Калмини кита е различен за къса и дълга база, освен това единствения вариант за тая фирма ми е Вромус-е кефи ме какви неща правят, и паричките малко не познават, мое си е мнението.
                  Виден съфорумец ме посъветва да си сложа отзад амове от Газела и те са ухо/ухо а за от пред ми е ясно-горни носачи от теб и нови амове.

                  Коментар


                  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Ти поне си лесен. Едни носачи от Спарки за отпред, амове по около 70 пари бр. предни, а за отзад понеже си къса база слагаш от дълга база с амове от патрол Y60 и си готов. Аз съм този който трябва да търси пружини от "Г".
                    Спарки колко беше цената на твоето интерко за бр.?
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                      Спарки колко беше цената на твоето интерко за бр.?
                      мАни не питай.

                      За другото - за отзад съм доволен от пружини TrailMaster. Има ги за къса, за дълга база, за 2 инча лифт, и за 80мм лифт. Аз съм с 50мм лифт (2 инча).

                      Амортисьори - не мога да кажа евтин вариант. Отзад съм с TrailMaster и съм доволен. Отпред известно време бях с Monroe adventure, и като изключим твърдото возене, съм общо взето доволен. За да лифтнеш отпред качествено обаче ти трябват носачи. Казвам го не защото аз ги правя. Първоначално бях с подложки между носача и шарнира, но не е добър вариант - едно че разваля геометрията на предницата, и второ че горните носачи по принцип идват малко слабички и с времето започват да се пукат около дупките на болтовете на шарнира. Като сложиш подложка се товарят още повече.

                      Носачите на калмини си имат техни си проблеми - по-къси са, и се монтират само с тяхните си тампони, които пък с времето започват са скърцат и придобиват аксиален луфт. Първия французин, на когото продадох носачи, си ги купи точно заради това - махна калминито и сложи моите.

                      Какво аз съм правил по окачването:
                      - отзад пружини и амове TrailMaster +50мм
                      - отпред торсиони IronMan + мои носачи + амове FOX с външен резервоар.

                      Обаче особено предните амове FOX са скъпо удоволствие, но ги взех защото въпреки че първоначалната инвестиция е голяма, после с много малко стават практически нови - разглобяеми са и им се сменя всичко, което е нужно. Ако тялото и пръта са наред - това значи известно количество гумени уплътнения и в краен случай смяна на пружинни шайби, с които се настройва твърдостта, ако са изморени. Тоест, с една инвестиция от примерно 50-ина лева на амортисьор практически имаш амове в състоянието, в което са излязли от завода.

                      Вевнтуален бюджетен вариант за задни пружини са пружини за дълго терано от MilnerOffroad:
                      http://www.milneroffroad.com/index.p...oduct_id=19800

                      Предвид цената от 60 лири за комплект с ДДС, не знам да има по-бюджетен вариант от това. Обаче все още никой не ги е опитвал.
                      Последно редактирано от sparkybg; 06-01-12, 09:40.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ..........Вевнтуален бюджетен вариант за задни пружини са пружини за дълго терано от MilnerOffroad:
                        http://www.milneroffroad.com/index.p...oduct_id=19800.......
                        Честно казано ми харесаха офертите, само торсьони не видях.
                        Обаче, за + колко е това и само за дълга база ли стават тия амове и пружини?

                        Коментар


                        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                          Честно казано ми харесаха офертите, само торсьони не видях.
                          Обаче, за + колко е това и само за дълга база ли стават тия амове и пружини?
                          Амовете не ги гледай.

                          Пружините - не знам. Те трябва да имат и за къса, и за дълга база. Като искаш лифт на къса - взимаш за дълга, предполагаемо. Никаква друга информация нямам.

                          Торсионите - няма друг вариант, освен IronMan, OME, TJM, Calmini и прочие. И са 2 варианта - със стандартна дебелина, и с 2мм по-дебели. Мойте са със стандартна дебелина.

                          ПП: За да се ориентираш какви амортисьори ти трябват за отзад - в сайта на TrailMaster им има и дължините. Отпред ако искаш на първо време само натегни торсионите и сложи читави амове да не се клати толкова. Накратко - най-напред си набави пружини за отзад. Ако за дългото те повдигнат прекалено много (имай в предвид че им трябват няколко месеца за да улегнат до равновесно положение), със сигурност ще можеш да ги продадеш на някой колега с дълга база и да си вземеш такива за къса база.
                          Последно редактирано от sparkybg; 06-01-12, 10:57.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            мАни не питай.



                            За другото - за отзад съм доволен от пружини TrailMaster. Има ги за къса, за дълга база, за 2 инча лифт, и за 80мм лифт. Аз съм с 50мм лифт (2 инча).

                            Амортисьори - не мога да кажа евтин вариант. Отзад съм с TrailMaster и съм доволен. Отпред известно време бях с Monroe adventure, и като изключим твърдото возене, съм общо взето доволен. За да лифтнеш отпред качествено обаче ти трябват носачи. Казвам го не защото аз ги правя. Първоначално бях с подложки между носача и шарнира, но не е добър вариант - едно че разваля геометрията на предницата, и второ че горните носачи по принцип идват малко слабички и с времето започват да се пукат около дупките на болтовете на шарнира. Като сложиш подложка се товарят още повече.

                            Носачите на калмини си имат техни си проблеми - по-къси са, и се монтират само с тяхните си тампони, които пък с времето започват са скърцат и придобиват аксиален луфт. Първия французин, на когото продадох носачи, си ги купи точно заради това - махна калминито и сложи моите.

                            Какво аз съм правил по окачването:
                            - отзад пружини и амове TrailMaster +50мм
                            - отпред торсиони IronMan + мои носачи + амове FOX с външен резервоар.

                            Обаче особено предните амове FOX са скъпо удоволствие, но ги взех защото въпреки че първоначалната инвестиция е голяма, после с много малко стават практически нови - разглобяеми са и им се сменя всичко, което е нужно. Ако тялото и пръта са наред - това значи известно количество гумени уплътнения и в краен случай смяна на пружинни шайби, с които се настройва твърдостта, ако са изморени. Тоест, с една инвестиция от примерно 50-ина лева на амортисьор практически имаш амове в състоянието, в което са излязли от завода.

                            Вевнтуален бюджетен вариант за задни пружини са пружини за дълго терано от MilnerOffroad:
                            http://www.milneroffroad.com/index.p...oduct_id=19800

                            Предвид цената от 60 лири за комплект с ДДС, не знам да има по-бюджетен вариант от това. Обаче все още никой не ги е опитвал.
                            А това го знам говорили сме го много пъти. Полезно е за другите обаче.
                            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                            Коментар


                            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Здравейте,аз мисля да направя следното на моя.Ще направя задни пружини в Крън +6.5см. по-високи от моите/горе-долу от практиката знам,че омекват с около 1-1.5см. и тъкмо ще станат на 5см. по-високи от стандартните/ и ще монтирам задни амове от бившия ми Патрол,които са на Монро и са на година ползване.В разпънато състояние идват с около 3 см. по-дълги от оригиналните и най-вече са ми без пари в момента..
                              Отпред...амове Монро/поне за сега ,защото ми трябва нещо бюджетно/,за дългата база интересно са на доста по-ниска цена от тези за късата......84.00лв. и ще ползвам и отстъпка от тази цена надолу,натягане на торсиона и това ще е за сега.За в бъдеще смяна на горните носачи с такива от Спарки ,правене на допълнителни шпилки за удължаване малко ходовета на амовете и ако даде Господ да свъртя някой лев...усилени торсиони!
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Колко, ще ти вземат в Крън? Аз говорих с тях за цена от 50 до 150лв на бр.
                                Ако вси4ко е то4но пази щампата.
                                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X