Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Първоначално публикуван от SSG_alfa Преглед на мнение
    Извинявам се за забавянето, майстора ме подведе, уж я имаше плочката, ама се оказа, че я няма и това след 2дена ровене. Накрая поне ми каза, че модела е стандартен и се произвежда в Казанлък.
    Най-тъпото е, че той ми човърка по колата и сложи някаква пластина върху плочата за да намали дебита на въздуха , явно целия проблем ще се окаже в някакво неконтролирано засмукване на въздух след клапата.
    Довечера ще ти сваля точно размерите на плочката, но след като е стандартна едва и ще е проблем да се намери. А и да не забравя, майстора заяви, че може да я достави до 3-4дни.
    Ако може дай ми размерите, а аз ще я потърся в Варна и ако не я намеря, ще я поръчаме от твоя човек.
    П.С.
    Май тая тема за газовото трябва само на лични да я обсъждаме, че дразним аудиторията и ставаме за смях...

    На всички е ясно за газовия инжекцион, но също така аз лично съм виждал и доста проблеми от различни модели на инжекциони.Моето газово го платих доста(420лв)(Ловато) с монтаж(от мен) и настройка от газаджия. Но понякога да ви кажа е по добре да си платиш на чужд човек да ти свърши работа отколкото на познат.Затова сега съм на това положение. Джипа върви и то доста добре за своите 116 кончета, проблеми никакви. Не съм първия сложил обикновенно газово няма и да съм последния.
    Станалото станало не мога да върна времето. Ще си карам с него.
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      По въпроса за модела на газовата спор винаги може да има, всяка допълнителна електроника в колата ме притеснява . Една година карам с тази уредба без да ми дава проблеми, при много малка разлика с бензина като мощност и разход 13.5-14.5/100 смесено с преобладаващо градско.
      Проблема с газта изскочи едновременно със светването на лампата за грешки, след днешните констатации от майстора се съсредоточавам към търсене на неконтроирано засмукване, щом неможе да се постигне достатъчно богата смес и то след като загрее колата, на база всичко изчетено и прокоментирано тук, явно към това трябва да се насоча.

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        Колеги дайте съвет относно това що е то имобилайзер на бензиновия мотор, както веднага ви писах светеше лапата на имобилайзера, днес най сетне го вързах на компютър на момче дето го смятат за добър спец, та той провери всички датчици, заяви, че са ОК, но според него има проблем в цитираната гад, опита да обучи ключа отново и хлъцна, обясни, че фактически имобилайзера и двигателя "не се виждали". Каквото и да значи това, според него трябва да се пробва да се намери нов имобилайзер, да се клонира моя и да се види ще работи ли, та опирам до въпроса имате ли представа къде мога да намеря такава част и на каква цена?

        Коментар


        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

          1. Всички врати трябва да са отключени (включително тая на багажника)

          2. В разстояние на максимум 10 секунди превключваш с контактния ключ от позиция 0 до позиция "ON" 6 пъти.

          3. Поставяш ключа в позиция "OFF", без да го вадиш.

          4. След 2 секунди, системата ще влезе в режим "програмиране", което ще индикира с премигване на мигачите 2 пъти.

          5. Натиска се и се задържа бутона за отключване на дистанционното.

          6. Докато бутона за отключване се държи натиснат, се натиска и отпуска 3 пъти бутона за заключване.

          7. Отпуска се бутона за отключване.

          8. Мигачите ще премигнат веднъж, ако програмирането е минало успешно.

          9. Повтарят се стъпки от 5 до 8, за всички достанционни, които искаме да програмираме. Поддържат се най-много 4 дистанционни.

          10. За приключване на програмирането, ключа се поставя в позиция "ON". Мигачите ще премигнат 2 пъти, указвайки излизане от режим "програмиране".

          11. Изключва се от контакт, вади се ключа, и се проверява дали всички програмирани дистанционни работят нормално.

          Програмирането приключва във всеки от трите случая:
          - подаде се контакт (ключа в позиция "ON", както е описано в т.10)
          - програмирани са 4 дистанционни
          - след 2 минути, ако не се прави нищо нито с ключа, нито с дистанционните

          Това е превод от тук-http://www.programyourkeys.com/Nissa...ogramming.html
          NISSAN Terrano II (R20) 2.7TDI '99

          Коментар


          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

            "5. Натиска се и се задържа бутона за отключване на дистанционното.

            6. Докато бутона за отключване се държи натиснат, се натиска и отпуска 3 пъти бутона за заключване."

            То екстра да беше така, ама аз дистанционно нямам, само ключ с чип ,а да не говорим, че момчето с компа си е бая грамотно и прави ключове за някой от най-скъпите машини, т.е. има и знанието и техниката, само дето няма сигнала....
            Уфффф 3 години ме мъчи на Пасата имобилайзер и ако щете вярвайте единственото дето ме стресна в Маверика като дойде от Албиона беше гадната червена лампичка, някакво предчуствие имах, че няма да ме пропусне тоя кошмар

            Коментар


            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

              Първоначално публикуван от allex63774 Преглед на мнение
              1. Всички врати трябва да са отключени (включително тая на багажника)

              2. В разстояние на максимум 10 секунди превключваш с контактния ключ от позиция 0 до позиция "ON" 6 пъти.

              3. Поставяш ключа в позиция "OFF", без да го вадиш.

              4. След 2 секунди, системата ще влезе в режим "програмиране", което ще индикира с премигване на мигачите 2 пъти.

              5. Натиска се и се задържа бутона за отключване на дистанционното.

              6. Докато бутона за отключване се държи натиснат, се натиска и отпуска 3 пъти бутона за заключване.

              7. Отпуска се бутона за отключване.

              8. Мигачите ще премигнат веднъж, ако програмирането е минало успешно.

              9. Повтарят се стъпки от 5 до 8, за всички достанционни, които искаме да програмираме. Поддържат се най-много 4 дистанционни.

              10. За приключване на програмирането, ключа се поставя в позиция "ON". Мигачите ще премигнат 2 пъти, указвайки излизане от режим "програмиране".

              11. Изключва се от контакт, вади се ключа, и се проверява дали всички програмирани дистанционни работят нормално.

              Програмирането приключва във всеки от трите случая:
              - подаде се контакт (ключа в позиция "ON", както е описано в т.10)
              - програмирани са 4 дистанционни
              - след 2 минути, ако не се прави нищо нито с ключа, нито с дистанционните

              Това е превод от тук-http://www.programyourkeys.com/Nissa...ogramming.html
              1. Това важи за програмиране на дистанционни, които НЯМАТ отношение към имобилайзера!
              2. Поста ти е копие на друг пост във форума (в случая мой, не че има някакво значение). По-лесно щеше да е да дадеш линк към поста, вместо да го повтаряш.

              А сега до колегата с проблема: В София на Цар Симеон, близо до градинката на Симеон и Опълченска има автоключар, който със сигурност може да програмира ключове (включая нови) и да изтрива и обучава имобилайзера да ги ползва, със съответната диагностика на тая система (той с друго не се и занимава).

              ПП: А "такава част" можеш да намериш по моргите, ако се стигне до там. Или просто да се шунтира, за което са нужни съответните знания.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                Първоначално публикуван от SSG_alfa Преглед на мнение
                То екстра да беше така, ама аз дистанционно нямам, само ключ с чип
                Ами намери си едно дистанционно и виж дали не можеш да го обучиш. Дане да е имало, но да не е стигнало до теб. Аз си взех едно дистанционно от моргата и си направих дубликат заедно с нов ключ.
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Отдавна не бях писал.
                  Внасям така да се каже тема за размисъл, защото материята не ми е много ясна.
                  Смятам скоро време малко по малко да си изработя най-после малко защити по джипа. Под защити имам предвид странични прагове и малко тръби отпред.
                  Страничните прагове, ще са от права тръба(нещо което е правено вече в тоя форум) Ф70. Към нея ще са заварени три броя ф50 завършващи с планки(дебели 8мм) захванати за рамата.
                  Оригиналните степенки съм ги махнал и именно от там свалих размера на захватите.
                  Има едно голямо НО. Оригиналните степенки са захванати общо с 6 болта(мисля бяха М10).
                  Тъй като идеята на новите е да се вдига странично джипа с джак те естествено трябва да станат здрави. Далеч съм обаче от мисълта, че тия М10, ще издържат и единственото което ми хрумна е по още един болт проходен(допълнителен) през рамата и цялостен заваръчен шев от долната страна на планката за рамата така, че като се вдига първо шева да поеме товара.
                  Сега тук е въпроса да споделите нещо. В грешка ли съм - на прав път ли съм.
                  Планките съм ги направил. Понеже те са доста дебели съм намерил и нови болтове с якост 8.8.
                  Въпрос на време е да се разтършувам за тръби и се мятам.
                  Когато свърша с праговете, ще коментираме предницата.
                  Като цяло обаче имам притеснения. След монтажа на багажника степенките и другите тръби евентуално отпред няма ли да се увеличи много тежестта на джипката ми. Тя и без това не се слави с достатъчна динамика а след това...
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Направи си яки предна и задна брони и там си закачай"джека" а тези страничните прагове от тръби ....няма смисъл!Поне аз не бих си сложил излишни железа!Олекотяване му е майката!....и сложи си лебедка!
                    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                    Коментар


                    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Оригиналните захвати не стават. Слаби са и не са проходни. Направи страничните тръби на скоби, обкващащи шасито, без заварки към него. За късо 3 скоби са достатъчни. За дълго бих направил 4.

                      10-20 кила отпред няма да се отразят драстично на динамиката. По-скоро предницата ще започне да "кълве" малко повече. Оправя се до някъде с натягане на торсиони и евентуална смяна на амортисьори.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Здравейте, искам и аз да задам един лаишки въпрос, вчера са се окопали с Теарно2 и забелязали, че на понижена предавка не работи предното с моите познания по ределителните кутии не виждам причина на бързите да са включени двата моста, а на бавните само един.
                        Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

                        Коментар


                        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Освен да ги няма "коуеуетата" в раздатъчната кутия, друг начин това да се случи няма.

                          ПП: Между бързи 4х4 и бавни 4х4 има "неутрал". Да не би да са бичили на неутрал, и да си мислят че правят нещо.

                          Другия вариант да е разтегната веригата в раздатката за предното, и при натоварване на преплъзва.

                          ...и най-вероятния случай - гледали са джипката от едната страна, пък е буксувала гумата от другата страна.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Еееее текна спирачна течност от задно ляво колело.
                            Тъкмо се бях поразвихрил с една лека разходка и поедно време педала потъна.
                            Тук е мястото да попитам нещо. Преди да стане това тая сутрин легнах отдоло за да видя някой работи и силно ми направи впечатление корозиралите тръбички.Тръбичките са за спирачна течност бензин и т.н.
                            Какво мога да направя в случая? Изобщо не искам така да останат. Продават ли се като оригинална част с доставка, защото в крайна сметка мога да си ги откача и ако има нови да си ги монтирам???
                            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                            Коментар


                            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Те сигурно се продават, ама цената няма да ти хареса. Правят се. Медни или пак стоманени. Обаче, тъй като тераното има доволно количество тръбички, ако искаш да ги правиш всичките си е доста разправия.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Причината за теча на спирачната течност е Свършили накладки.От дясно едната дори се беше изметнала и слязла от стержана на цилиндърчето, което е причинило теча. Снимки нямам за сега защото бях адски мръсен да отмивам всичко. Износването на накладките е супер странно(ще пусна снимки). Имам обаче съмнение и в цилиндъра. Изметнатата накладка е скъсала даже и външния прахов маншон на цилиндъра. Ще измия, ще почистя и ще разгледам хубаво, но ми се ще да махна този цилиндър или най-малкото да му сменя праховия маншон.
                                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X