От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2
Днес имах възможността да поработя по джипа. Свалих спирачните тръбички на дифа и отделих главините с полуоските от короната. Отворих дифа и махнах короната. Разглобих касетата и намерих проблема с LSD-то. Оказаха се 2 счупени пластини, които играят роля за натяга на другите фрикционни пластини.
Ето и снимките от това което съм свършил днес.
Това е състоянието на дясното колело под барабана.Състоянието е далеч по-добро.






Ето и короната

Циментацията на лагерите


Миене, миене, много миене.

Това изкапа

от тук

Тая семеринга трябва ли да пропуска маслото от дифа?

И разглобена касета






Ето ги и виновниците


Айде на коментарите!!!
От къде сега да намеря тези счупени пружинни шайби???
Днес имах възможността да поработя по джипа. Свалих спирачните тръбички на дифа и отделих главините с полуоските от короната. Отворих дифа и махнах короната. Разглобих касетата и намерих проблема с LSD-то. Оказаха се 2 счупени пластини, които играят роля за натяга на другите фрикционни пластини.
Ето и снимките от това което съм свършил днес.
Това е състоянието на дясното колело под барабана.Състоянието е далеч по-добро.






Ето и короната

Циментацията на лагерите


Миене, миене, много миене.

Това изкапа

от тук

Тая семеринга трябва ли да пропуска маслото от дифа?

И разглобена касета






Ето ги и виновниците


Айде на коментарите!!!
От къде сега да намеря тези счупени пружинни шайби???
. Вътрешните гривни се набиват докрай и това си е. Отделно вътре в прасето на страната на левия лагер има две големи дебели шайби. Може би това е регулацията, но ако ползвам същите лагери не трябва ли да не се налага регулация???


Коментар