Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Ето и какво сътворихме с моя заварчик днес. Сменихме само 2 чашки по една на страна. Тампоните, ще чакат доставка и заплата така, че за сега остават старите. Малко антикор и локтайт 8151 и съм готов.







    Левите елементи. С една идея по-зле от десните, но навреме хванати.



    А ито го и "майстора" (моя милост) .

    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      Я да споделя нещо с вас, а и да питам.
      Много ме дразни резервната гума. Тръгна ли на някъде все се чудя къде да я сложа. Ако е в купето заема доста място, а ако е горе все се притеснявам за колана с който е превързана. Също така горе почти нищо друго не мога да събера.
      Тая моя мисъл не ме напуска вече от как махнах задната броня и направих оная тръбна конструкция. За връщане на гумата на стандартното и място е абсурд така, че взех решение да си направя нова броня на която да се изработи захват за резервната гума. Възникна едно голямо "НО". Как бих си изработил бюджетна броня без да имам кой знае какви инструменти!
      И така днес пак седях и гледах в една точка джипа и се чудех и се маях, как да стане и накрая се сетих. Ще се ползва кух профил като този, който вкарах в рамата за сегашната ми тръбна конструкция. Размерите му бяха по спомен 8 по 4 см. Но каква дебелина да е стената на профила?
      Наложих едно останало ми парче за да видя как изглежда и да викажа май, ще се получи. Веднага когато има свободно време, ще си взема 5-6 метра и се мятам.
      Имам и идеи за захвата на гумата, а и търся разни варянти кой как го е правил. Виждал съм и не до там сполочливи тракащи такива.
      Накратко искам си гумата отзад и никаде другаде. Неудобството е, че ще трябва да я отварям за да си отварям багажника но, ще го преживея. Ако успея да го сътворя както трябва няма да ме дразни.
      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        на мен лично много ми допада идеята да е като на терано1,освен гумата можеш да сложиш и още нещо като туба с бензин например или друг багаж
        ето ти някоя снимка да размишляваш Натиснете снимката за да я уголемите

Име:!!rkercw!m0~$(KGrHqYH-DwEtr8S9nD6BLgnDQ1g4g~~_27.jpg
Прегледи:1
Размер:39.0 КБ
ID:5388264Натиснете снимката за да я уголемите

Име:!!rgHFEgBW0~$(KGrHqUOKjEEtrP0KWt(BLbp2vrFWQ~~_27.jpg
Прегледи:1
Размер:84.3 КБ
ID:5388265Натиснете снимката за да я уголемите

Име:!!rgHFIw!W0~$(KGrHqUOKjkEtlzbdzEcBLbp20)i9w~~_27.jpg
Прегледи:1
Размер:81.9 КБ
ID:5388266 пък и в крайна сметка ако искаш да е по леко,не енужно гумата да е чак в средата,а в единия край и така конструкцията ще е по-малка и по-лека

        Коментар


        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

          Загледай стойка от стара дълга Фронтера.
          По лесно ми се струва да използваш готови компоненти(панта, ключалка) отколкото да ги правиш. А ако не се бъркам дори междуболтовото разстояние при опела и тераното е еднакво и няма да се наложи и него да преработваш. Остава да се снабдиш с такава стойка и да я монтираш на тераното.
          Ето и една снимка от нета.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:024984563.jpg
Прегледи:1
Размер:103.5 КБ
ID:5388416
          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

          Коментар


          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

            Да идеи много, но искат време. Веднага след като се усвободя от работа започвам. Благодаря за идеите.
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

              Е то едно правиш, а друго било развалено!
              Днес седнах и разгледах планката, която подготвих за паразитния хебел за усилка. Докато я гледам реших да я монтирам, но се оказа, че когато завия пръта на хебела опира в планката или накратко нещо съм я сгрешил.
              Докато гледам обаче забелязвам зверски чеп забит в маншона на биалетката. Докато го извадя установявам, че вече е тотално разбита и играе в носача.
              Та те нямат и 4000 км. как е възможно това? Сега, ще сменям тампоните на стабилизираща щанга и биалетки.
              Спарки няма ли начин да се смени щангата от терано 1 та да не ги копуваме тия биалетки?
              Как то бях писал по рано имам износване в носача там кадето влиза стержана на биалетката. Не може ли да се изработи някоя по дебела шайба с точен отвор и да се капне за носача та да не се мандахерца тая ми ти биалетка? То така монтирана скама всичките си тампони.
              Нещо много станаха пак работите за копуване...
              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

              Коментар


              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                Здравей Дамяне.Аз сега пробвам едни биалетки от мазда 3(задни) след 2002г.За сега са ок но времето ще покаже.Не са много скъпи 30лв комплекта.Но трябва малко преработка на носача и стругарски дейности за самите биалетки(втулки).

                Коментар


                • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Нещо в цялата работа не ми харесва! Самата биалетка когато я погледнеш не стои перпендикулярна на носача а стои наклонена към щангата. Така ли е при вас? В зависимост накъде бутна щангата(бутам я защото са износени тампоните) едната мога да я направя перпендикулярна, но другата става много крива... Така леко наклонени ли стоят?
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Не е проблем тоя наклон. Той се мени и с хода на очкачването, между другото.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                      А ти реши ли проблема с елипсата на долния носач?
                      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                      Коментар


                      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Ъ? Аз проблем с елипси не съм имал.

                        А и биалетката трябва да се мандахерца. В смисъл, дъпката трянва да е достатъчно голяма, за да може жато стегнеш гайката до край, биалетката да може да се "къшчи", иначе ще се износи бързо, защото ще е под силно напрежение.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Явно съм се объркал. Друго ме светни. Има ли на носача обратно обърната шайба, която да подпира долният край на тампончето минаващо през стержана на биалетката? И ако да то тогава моята липсва. Отвора в носача точно "фи" ли е или е елипса?
                          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                          Коментар


                          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Шайба има.
                            Отвора не знам какъв е, но няма логика да е елипса, защото като ходи окачването нагоре-надолу биалетката се "чекне" в 2 посоки - перпендикулярна и успоредна на носача. Едното е заради проманата в разстоянието между края на щангата и дупката а другото заради "сближаването и отдалечаването" на дупките на двата носача една спрямо друга.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Добре да предположим, че ми се изясни с биалетката.
                              Искам и друго да питам, а именно за усилката на хебела. Изработих същата усилка като тази на Калмини.

                              Снимката е копие от проекта на Явор. Има нещо нередно обаче. Когато завия волана на едната страна стержана на хебела опря в планката и с това се ограничи завиването. Няма начин да остане така, но по интересно е, че тая от снимката е същата, което означава, че и те са имали същия проблем. Как са го направили тогава? Оригинално хебела има една шайба в долния си край, която на снимката липсва. Така ли трябва да се прави, защото аз пробвах да не я махам. Тук или много нещо не ми е ясно или има някоя лека тънкост...
                              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                              Коментар


                              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Шайбата се маха. Самата планка играе и ролята на шайбата. И първо се затяга гайката на стержена, и чак след това трите болта към рамата.

                                Планаката ще трябва да я изрежеш така че рамото да не опира в нея при краен ляв волан. Имаше някаква снимка във форума на франсетата, на които продавам носачи, ама не мога да я намеря.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X