Обява

Свий
Няма добавени обяви.

лада нива безкрайни ремонти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Добре де - толкова ли няма наоколо някой с поне елементарни познания? Това е прост като военен логистик автомобил и не изисква нито диагностика, нито специални инструменти. Ако я дотъркаляш да София, ще ти я регулирам.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • свещите са керемидени еднакви,и в момента няма кой да я погледне само сервизи но повечето там разбират колко мен,то за бензин бих си я карал и така с малко смукач,на газ ми е проблема в ниските и смукач не помага,газаджията каза че ще се оправи след ремонт или смяна на делко гледал го е нещо не е наред

      Коментар


      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        То делкото подава ток и на газ и на бензин. Газта иска по-голямо предварение. Врътни леко делкото към предварение и виж как е. Другото, може да е малко преобогатена сместа. Пробвай с притваряне на газта към първа клапа.

    • Първоначално публикуван от galin79 Преглед на мнение
      на бензин само ниски обуроти не държи иначе върви добре
      Аз останах с убеждението, че проблема е с ниските и глъхненето при подаване на газ на бензин, а на газ всичко е наред.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • не не аз сигурно не съм обяснил правилно.на бензин няма никакъв проблем с ускоряван,по чукарите и с малко газ си поема върви идеално,единствено няма празен ход и гасне,вече на газ е друго на място се форсира идеално без забиване или прекъсване,но като тръгнеш в ниските има едно като заглъхване,съединител малко газ и се оправя примерно ако я карам над 15-20 километра няма проблем има го само в най ниските

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Охлаби с половин-един оборот винта на изпарителя, би трябвало да се оправи.
          Не се сещам-платното сменяно ли е скоро? Ако е изгубило мекотата си-пак може да прави такива номера.

          Ама най-добре-нали знаеш

        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          Изпаритела му трябва да е чисто нов.

      • Търси читав сервиз, защото това е най-честото заключение на газаджиите "Абе нещо от тоците ще да е".

        Правилната последователност е почистване и регулиране на карбуратора, нормална работа на бензин, проверка на делкото за луфтове във втулката и в лагерчето на авансовата плочка, проверка за окиси в буксата за датчика на Хол(важно), после вече докарване на нормална работа на газ.Добре е да се провери и регулировката на клапаните и натяга на веригата.Едва когато всичко това е изпълнено ще имаш добре работещ двигател.Двигателят в една нива е най-здравата част.

        Коментар


        • Първоначално публикуван от galin79 Преглед на мнение
          не не аз сигурно не съм обяснил правилно.на бензин няма никакъв проблем с ускоряван,по чукарите и с малко газ си поема върви идеално,единствено няма празен ход и гасне,вече на газ е друго на място се форсира идеално без забиване или прекъсване,но като тръгнеш в ниските има едно като заглъхване,съединител малко газ и се оправя примерно ако я карам над 15-20 километра няма проблем има го само в най ниските

          То делкото подава ток и на газ и на бензин. Газта иска по-голямо предварение. Врътни леко делкото към предварение и виж как е. Другото, може да е малко преобогатена сместа. Пробвай с притваряне на газта към първа клапа.
          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

          Коментар


          • За да няма малки обороти възможно е да има натегнат клапан ( клапани). Премери компресията. Има ли разлика м/у цилиндрите, голяма ли е?

            Коментар


            • да изпарителя е чисто нов,газаджията е въртял делкото то си и личи,и затова ми каза че има проблем в него,буксата на датчика на хол е добре,със стария изпарител на място на тихи мъркаше като коте но в движение пълна трагедия

              Коментар


              • boreto2
                boreto2 коментира
                Редактиране на коментар
                При натегнат клапан и ново делко да сложиш пак няма да има ниски обороти. Мани ги тия газаджии. Направи двигателя да работи на бензин, па тогава газовата уредба.

            • и на газ тихи си има държи ги може би една идея трябва да се вдигнат,това заглъхване го има само в ниски,о то само ако карам 1-2 с 5-10 километра по чукари,по асфалт ускорява и върви добре
              Последно редактирано от galin79; 31-05-21, 21:22.

              Коментар


              • Откъде се подава газта? С Ладова плочка ли си?

                Коментар


                • Иди при Пешко в гаража на поликлиниката да я оправи.
                  сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                  dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                  Коментар


                  • къде е тоя гараж на поликлиника и да сложи ми горна плочка за лада

                    Коментар


                    • Chicho1
                      Chicho1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Нали си от Мездра? Над/зад поликлиниката има гаражи. В лървия от ляво работи Пешко. Той ще ти оправи работата на бензин. А за газта при Ицо.

                  • Да кажа за задължителната работа на бензин, и после да се прави газта:
                    На всичките ми коли с газ-поради пинтилък бензиновата система спира да работи след известно време, което никак не пречи на работата на газ. Още повече, че има коли с изтърбушени бензинови системи, и ползват само едната дроселова клапа, и си работят безгрижно на газ.

                    Та как(и дали изобщо) работи колата на бензин няма никакво отношение към работата на газ. Единственото общо е, че трябва всичко "по тоците" да е наред за да работи добре.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • Kirilpm
                      Kirilpm коментира
                      Редактиране на коментар
                      То туй ладата проста раУта било един маркуч във филтъра, парче тел и пак върви ръйш ли!

                      А с карбураторите май все още сте на Вие.Ако има изкривен корпус на карбуратора как ще работи на газ?Ако засмкува въздух от О пръстените на клапана за ППХ и винтовете за регулировка?

                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Говорим за изправна техника, не за руска.

                      Как пък на западно-далекоизточните коли с карбуратори веднъж не им се изкриви основанието, как не се напукаха гумените уплътнения, как веднъж не се наложи да регулирам каквото и да било по тях? Просто колите си вървят, и карбураторите си вършат работата без да напомнят за себе си.

                      Просто наслояванията от комунизма са много дебело наслоени, та даже и 30 години не стигат да се изринат от главите на някои хора...

                    • Kirilpm
                      Kirilpm коментира
                      Редактиране на коментар
                      Айде моля ти се, да не съм виждал "далекоизточни" карбуратори с изкривено "основание"
                      Все ще си чувал за ауди 80 и вечните разправии с карбураторите Кейхин?За прекрасният Pierburg който масово се заменя с механичен ДААЗ?

                      Ама туй не е като карбуратора от пусковия на ЮМЗ-то?

                  • Първоначално публикуван от galin79 Преглед на мнение
                    къде е тоя гараж на поликлиника и да сложи ми горна плочка за лада
                    да при Ицо ,ходих и при Ганчо във Враца но имаше временен резултат за газта и мио каза да оправя делкото да покарам малко да слегне испарителя и да отида да го настрой пак

                    Коментар


                    • Сегашните изпарители да не ги правят от чам!? Няколко изпаритела съм купувал през годините за различни коли, но такова нещо като слягане за сефте чувам. Пикасото най-много съм го карал и за над 100 000 км по газовото са сменяни само филтри.
                      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                      Коментар


                      • Kirilpm
                        Kirilpm коментира
                        Редактиране на коментар
                        Това, че не си чувал нещо, не значи че го няма.Едновремешните изпарители не са точно еталон за качество на мембраните,особено нашите родни ВМЗ.
                        В наши дни българските мембрани за изпарител Ловато струват 15лв, италианските 30 и повярай ми разликата не е само в името.

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X