Здравейте купих си нива 1.7карбуратор 2004 г.Уж нямаше какво да и се прави,интересното е че когато я купувах нямаше да дропне нищо,след 2 седмици каране основно по асвалт се почна.Първо се обади каре-вътрешно,смених го два дни по късно изтропа и другото смених ги всичките.Всички тампони от зад,всички втулки и от пред.Кардани карета уж гресирани нищо не е виждало грес,смених ги и тях и гресирах.Хоп обадиха се и лагерите на предните главини,смених ги.О и уж масла сменени,да само в задния дефиренциал беше що годе бистро,смених и тях на мотора също.Та направо съм за оплакване,да споделя че според мен проблема за повечето поражения е че беше с гуми 235-75-15 смених ги и тях сега е с ласа-ок144.И и ми останаха няколко проблема за сега, и имам нужда от мнения и съвети за лувт в шлиците на карданите колко е допустим че има,другия ми проблем е лявата полуоска скъса маншона за 15 километра на асвалт,смених го но имам чуството че пак ще се къса много го усуква някък
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
лада нива безкрайни ремонти
Свий
X
-
Съболезнования!
Нека нивоводите да вземат отношение, ама аз продължавам да се чудя защо въобще се закупуват подобни недуразумения в година 2021.
Да беше 1990 - разбирам, ама сега?
- 4 likes
Коментар
-
Лувта при шофиране почти не се осеща,на ръка да шлиците наранявания нямат,много ръжда имаше по тях почистих ги и гресирах някък ми се виждат истънели .Тези полиуретанови маншони от къде се взимат,гледах някакви силиконови,нахлузват се с фуния.Само вътрешен маншон скъса,днес го смених уж с такъв където излизат от завода
Коментар
-
Взех я предимно за лов и риболов,и честно казано не знам защо точно лада.Руска кола не съм имал.Добре е че всички ремонти правя сам че ако трябваше и в сервиз не ми се мисли.Да ви кажа за всеобщо учудване няма и точка ръжда от долу
Коментар
-
Свалях подобен "нивляк" от един елитен столичен квартал към града, след ремонт.
Ремонтът и мястото нямат никава връзка.
Все едно бях на кастинг за "Оркестър без име".
Такъв фън, тази кола ме върна поне 20 години назад във времето.
Собственикът си я употребява ежедневно, обаче.
Доколкото зная към 200км на ден.
И въпреки товя си я харесва... Какво пък.
Шарен святВраг усраине
Коментар
-
Момко, един съвет от мен, пък ако искаш го ползвай...
Пускай обява за нивата, и колкото даде първия-давай!
Досега си нямал вземане-даване с руска техника, не си го причинявай от тук нататък.
Каквото и западно да вземеш-ще е много по-читаво от руските недоразумения.Има ли желание-има и начин!
- 2 likes
Коментар
-
Карето е чисто ново 15-20 километра.След като днес смених маншона го измих и огледах обстойно -нищо.Вибраций при 90-120 няма, на исключена от скорост се появяват слаби вибрации за сега.Лостове не треперят,рездатки не вият.Сериозно се замислям за какво я взех,все си мислех че за предимно в гората ще ми върши работа,но вече ме съмнява а и частите хич не са евтини даже по скъпи от на западни подържам други 5 семейни коли хем части на понусими цени хем и не съм имал такива трудности при ремонта като на тая ладюха
Коментар
-
Технологията в Нивата е била водеща в 70-те години на миналият век, много добра за горски пътища и много лоша за автомагистрали. Така като гледам си насочен към първото! Но като ремонтираш автомобил от 70-те, трябва да се съобразяваш с този факт! Тука смяна на детайли по метода " развиване и завиване" не работи! Първото нещо, което трябва да знаеш преди да започнеш смяна на дадена част, е да разбереш как работи тя! Иначе си обречен на неуспех! Научиш ли се няма да имаш проблем , ако не успееш отиваш в отбора на критиците и!
-
Нищо им няма на автомобилите от 70-те. Проблема е че това е руско подобие на автомобил. Карал съм 3 лади. То и за сегашните им творения (уж по западен образец, но в руски заводи), има предостатъчно интересни клипчета из интернет.
Конкретно маншоните - масово са боклуци, за всякакви коли. Тъпото е че за нормална кола можеш да намериш оригинални, които карат по 15 години и 300000км, а за руска и оригиналните са същия боклук. Последната ми проба е с руски тампони за амортисьори - син етикет и т.н., уж с каквито излиза от завода. На третия месец бяха очеизвадно нацепени.
-
"Последната ми проба е с руски тампони за амортисьори - син етикет и т.н., уж с каквито излиза от завода. На третия месец бяха очеизвадно нацепени. "
Честито, прекарали са те
Да си напазаруваш читави части за руска кола, хич не е лесно, но пък е евтино, противно на писаниците във форума.Оригиналните тампони, производство на БРТ са по 30ст бройката, ако скочим на 50 стотинки за брой, можеш да си вземеш полиуретанови.БРТ-то кара поне 5-6 години.
А маншоните въобще не са боклуци, просто не знаеш какво и откъде да вземеш, като изключим оригиналните.
-
-
Щом се справяш сам с ремонтите, притежанието на нива не е страшно.Ако смяташ да я ползваш за лов и рибилов си е съвсем адекватна, ако смяташ да въртиш много километри с нея откажи се докато е време.
Трябва много внимателно да си подбираш частите, читавите доставчици се броят на пръстите на едната ръка, почти всичко друго е менте.За някои части има читави западни аналози, откъм окачване и задвижване руските части са ОК, стига да знаеш какво взимаш.
Ако ти писне, но си я привел в добро състояние винаги можеш да я продадеш на добра цена.Не знам поради каква точно причина, но държат добра цена.
- 1 like
Коментар
-
За частите нищо не знаех,каретата на кардана и три от полуоските са на мастер ,май не са добри едното само е руско.Тампони от зад полиуретанови руски жълти,втулки долни предни носачи,полиуретанови оранжави-горни обикновени.Масло на всякъде от долу MANNOL- 80W90 в,дв. сложих GM-10W40 че от него съм доволен лагерите май бяха фаг днес ги сложих 85 лв с отстъпка
Коментар
-
GM 10w40 е боклук дори и по либералните стандарти за мазане на лада.Сложи нещо поне от рода на тотал или кома, понеже колата е с хидравлични повдигачи и обтегач на веригата.80w90 e ОК за навсякъде освен за кутията, там бива да сложиш 75w90 и да събереш 2л при заводска норма от 1.4л.Налива се през отвора за скоростния лост.
За лагерите е можело да минеш на 1/2 от цената с руски, по нищо не отстъпват на индийския фаг, там тънкият момент е с регулировката и състоянието на главината.Ако не си ги регулирал правилно не след дълго ще ги сменяш пак.
-
-
Маншоните от тук. Избираш си ги по размера. https://duraflex-bg.com/търсене-по-размер
На Мастер спорт каретата са супер. Ама тия полиуретанови тампони ги изхвърли. Ако намериш си сложи на Елад.
Маншоните които се продават в комплект с каретата не струат. Руски карета всякакви и тия на Авто Ваз не струват. Кардани - ако намериш усилени на Белкард. Та веднъж като си стегнеш Нивичката с правилните части, после само си караш безгрижно.
Пък на приказките на Кольо не се връзвай.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
- 1 like
Коментар
-
Така за кутията допълних някъде 1.6-1.8 литра.За опелското масло мислех че е добро,понеже две мазди примаси само с такова се карат и проблем никога не е имало.Дори единя път бащами беше пропуснал смяна и го смених на 18-20 хиляди без проблем и си беше в нормите .За реглажа на лагерите го направих по следния начин затягам без особено усилие и обирам лувта с поклащане на колелото до почти изчезване законтрих минах 10 километра не грееха правилно ли е
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар