Обява

Свий
Няма добавени обяви.

лада нива безкрайни ремонти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • лада нива безкрайни ремонти

    Здравейте купих си нива 1.7карбуратор 2004 г.Уж нямаше какво да и се прави,интересното е че когато я купувах нямаше да дропне нищо,след 2 седмици каране основно по асвалт се почна.Първо се обади каре-вътрешно,смених го два дни по късно изтропа и другото смених ги всичките.Всички тампони от зад,всички втулки и от пред.Кардани карета уж гресирани нищо не е виждало грес,смених ги и тях и гресирах.Хоп обадиха се и лагерите на предните главини,смених ги.О и уж масла сменени,да само в задния дефиренциал беше що годе бистро,смених и тях на мотора също.Та направо съм за оплакване,да споделя че според мен проблема за повечето поражения е че беше с гуми 235-75-15 смених ги и тях сега е с ласа-ок144.И и ми останаха няколко проблема за сега, и имам нужда от мнения и съвети за лувт в шлиците на карданите колко е допустим че има,другия ми проблем е лявата полуоска скъса маншона за 15 километра на асвалт,смених го но имам чуството че пак ще се къса много го усуква някък

  • #2
    Луфт в шлиците не трябва да има. Ама пък и да има, не е болка за умиране. Дразнещо е. Сложи си полиуретанови маншони и ще забравиш за тях.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #3
      Съболезнования!

      Нека нивоводите да вземат отношение, ама аз продължавам да се чудя защо въобще се закупуват подобни недуразумения в година 2021.
      Да беше 1990 - разбирам, ама сега?

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Понеже вземаха да свръшват главите в моргите за кия спортидж

    • #4
      Не разбрах защо се вайкаш и какво очакваш от Лада на 17 години? Всички части и масла, които си сменил, са консумативи.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #5
        Има някаква грешка. Тези коли - Нива и УАЗ не се развалят никога!
        Те просто са си развалени още при проектирането, а нещо вече развалено, няма как да се развали.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #6
          Лувта при шофиране почти не се осеща,на ръка да шлиците наранявания нямат,много ръжда имаше по тях почистих ги и гресирах някък ми се виждат истънели .Тези полиуретанови маншони от къде се взимат,гледах някакви силиконови,нахлузват се с фуния.Само вътрешен маншон скъса,днес го смених уж с такъв където излизат от завода

          Коментар


          • #7
            Взех я предимно за лов и риболов,и честно казано не знам защо точно лада.Руска кола не съм имал.Добре е че всички ремонти правя сам че ако трябваше и в сервиз не ми се мисли.Да ви кажа за всеобщо учудване няма и точка ръжда от долу

            Коментар


            • disko04
              disko04 коментира
              Редактиране на коментар
              "Руска кола не съм имал"-ето защо точно Лада.

          • #8
            Свалях подобен "нивляк" от един елитен столичен квартал към града, след ремонт.
            Ремонтът и мястото нямат никава връзка.
            Все едно бях на кастинг за "Оркестър без име".
            Такъв фън, тази кола ме върна поне 20 години назад във времето.

            Собственикът си я употребява ежедневно, обаче.
            Доколкото зная към 200км на ден.
            И въпреки товя си я харесва... Какво пък.
            Шарен свят
            Враг усраине

            Коментар


            • #9
              Момко, един съвет от мен, пък ако искаш го ползвай...

              Пускай обява за нивата, и колкото даде първия-давай!
              Досега си нямал вземане-даване с руска техника, не си го причинявай от тук нататък.
              Каквото и западно да вземеш-ще е много по-читаво от руските недоразумения.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #10
                Маншона на лявата вътрешна полуоска, Нивата къса последен, колкото и да е некачествен! По скоро има проблем в карето! Лек луфт в шлиците на карданите води до по-голяма вибрация при високи скорости, по черни пътища не се усеща!

                Коментар


                • #11
                  Карето е чисто ново 15-20 километра.След като днес смених маншона го измих и огледах обстойно -нищо.Вибраций при 90-120 няма, на исключена от скорост се появяват слаби вибрации за сега.Лостове не треперят,рездатки не вият.Сериозно се замислям за какво я взех,все си мислех че за предимно в гората ще ми върши работа,но вече ме съмнява а и частите хич не са евтини даже по скъпи от на западни подържам други 5 семейни коли хем части на понусими цени хем и не съм имал такива трудности при ремонта като на тая ладюха

                  Коментар


                  • grendo77
                    grendo77 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Технологията в Нивата е била водеща в 70-те години на миналият век, много добра за горски пътища и много лоша за автомагистрали. Така като гледам си насочен към първото! Но като ремонтираш автомобил от 70-те, трябва да се съобразяваш с този факт! Тука смяна на детайли по метода " развиване и завиване" не работи! Първото нещо, което трябва да знаеш преди да започнеш смяна на дадена част, е да разбереш как работи тя! Иначе си обречен на неуспех! Научиш ли се няма да имаш проблем , ако не успееш отиваш в отбора на критиците и!

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нищо им няма на автомобилите от 70-те. Проблема е че това е руско подобие на автомобил. Карал съм 3 лади. То и за сегашните им творения (уж по западен образец, но в руски заводи), има предостатъчно интересни клипчета из интернет.

                    Конкретно маншоните - масово са боклуци, за всякакви коли. Тъпото е че за нормална кола можеш да намериш оригинални, които карат по 15 години и 300000км, а за руска и оригиналните са същия боклук. Последната ми проба е с руски тампони за амортисьори - син етикет и т.н., уж с каквито излиза от завода. На третия месец бяха очеизвадно нацепени.

                  • Kirilpm
                    Kirilpm коментира
                    Редактиране на коментар
                    "Последната ми проба е с руски тампони за амортисьори - син етикет и т.н., уж с каквито излиза от завода. На третия месец бяха очеизвадно нацепени. "


                    Честито, прекарали са те
                    Да си напазаруваш читави части за руска кола, хич не е лесно, но пък е евтино, противно на писаниците във форума.Оригиналните тампони, производство на БРТ са по 30ст бройката, ако скочим на 50 стотинки за брой, можеш да си вземеш полиуретанови.БРТ-то кара поне 5-6 години.

                    А маншоните въобще не са боклуци, просто не знаеш какво и откъде да вземеш, като изключим оригиналните.

                • #12
                  Щом се справяш сам с ремонтите, притежанието на нива не е страшно.Ако смяташ да я ползваш за лов и рибилов си е съвсем адекватна, ако смяташ да въртиш много километри с нея откажи се докато е време.
                  Трябва много внимателно да си подбираш частите, читавите доставчици се броят на пръстите на едната ръка, почти всичко друго е менте.За някои части има читави западни аналози, откъм окачване и задвижване руските части са ОК, стига да знаеш какво взимаш.

                  Ако ти писне, но си я привел в добро състояние винаги можеш да я продадеш на добра цена.Не знам поради каква точно причина, но държат добра цена.

                  Коментар


                  • #13
                    За частите нищо не знаех,каретата на кардана и три от полуоските са на мастер ,май не са добри едното само е руско.Тампони от зад полиуретанови руски жълти,втулки долни предни носачи,полиуретанови оранжави-горни обикновени.Масло на всякъде от долу MANNOL- 80W90 в,дв. сложих GM-10W40 че от него съм доволен лагерите май бяха фаг днес ги сложих 85 лв с отстъпка

                    Коментар


                    • Kirilpm
                      Kirilpm коментира
                      Редактиране на коментар
                      GM 10w40 е боклук дори и по либералните стандарти за мазане на лада.Сложи нещо поне от рода на тотал или кома, понеже колата е с хидравлични повдигачи и обтегач на веригата.80w90 e ОК за навсякъде освен за кутията, там бива да сложиш 75w90 и да събереш 2л при заводска норма от 1.4л.Налива се през отвора за скоростния лост.

                      За лагерите е можело да минеш на 1/2 от цената с руски, по нищо не отстъпват на индийския фаг, там тънкият момент е с регулировката и състоянието на главината.Ако не си ги регулирал правилно не след дълго ще ги сменяш пак.

                  • #14
                    Маншоните от тук. Избираш си ги по размера. https://duraflex-bg.com/търсене-по-размер
                    На Мастер спорт каретата са супер. Ама тия полиуретанови тампони ги изхвърли. Ако намериш си сложи на Елад.
                    Маншоните които се продават в комплект с каретата не струат. Руски карета всякакви и тия на Авто Ваз не струват. Кардани - ако намериш усилени на Белкард. Та веднъж като си стегнеш Нивичката с правилните части, после само си караш безгрижно.
                    Пък на приказките на Кольо не се връзвай.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • #15
                      Така за кутията допълних някъде 1.6-1.8 литра.За опелското масло мислех че е добро,понеже две мазди примаси само с такова се карат и проблем никога не е имало.Дори единя път бащами беше пропуснал смяна и го смених на 18-20 хиляди без проблем и си беше в нормите .За реглажа на лагерите го направих по следния начин затягам без особено усилие и обирам лувта с поклащане на колелото до почти изчезване законтрих минах 10 километра не грееха правилно ли е

                      Коментар


                      • grendo77
                        grendo77 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Маслото в кутията трябва да е 75W90 и да е пълна синтетика, защото температурата в тази кутия става изключително висока! Лагерите трябва да имат луфт минимален, но да го имат! Нямат ли, не работят правилно и ги сменяш пак! Изискват и периодична проверка!

                      • kameno karp
                        kameno karp коментира
                        Редактиране на коментар
                        Правилно е.

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X