Добре де - толкова ли няма наоколо някой с поне елементарни познания? Това е прост като военен логистик автомобил и не изисква нито диагностика, нито специални инструменти. Ако я дотъркаляш да София, ще ти я регулирам.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
лада нива безкрайни ремонти
Свий
X
-
свещите са керемидени еднакви,и в момента няма кой да я погледне само сервизи но повечето там разбират колко мен,то за бензин бих си я карал и така с малко смукач,на газ ми е проблема в ниските и смукач не помага,газаджията каза че ще се оправи след ремонт или смяна на делко гледал го е нещо не е наред
Коментар
-
Аз останах с убеждението, че проблема е с ниските и глъхненето при подаване на газ на бензин, а на газ всичко е наред.Първоначално публикуван от galin79 Преглед на мнениена бензин само ниски обуроти не държи иначе върви добреРиболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
не не аз сигурно не съм обяснил правилно.на бензин няма никакъв проблем с ускоряван,по чукарите и с малко газ си поема върви идеално,единствено няма празен ход и гасне,вече на газ е друго на място се форсира идеално без забиване или прекъсване,но като тръгнеш в ниските има едно като заглъхване,съединител малко газ и се оправя примерно ако я карам над 15-20 километра няма проблем има го само в най ниските
Коментар
-
Търси читав сервиз, защото това е най-честото заключение на газаджиите "Абе нещо от тоците ще да е".
Правилната последователност е почистване и регулиране на карбуратора, нормална работа на бензин, проверка на делкото за луфтове във втулката и в лагерчето на авансовата плочка, проверка за окиси в буксата за датчика на Хол(важно), после вече докарване на нормална работа на газ.Добре е да се провери и регулировката на клапаните и натяга на веригата.Едва когато всичко това е изпълнено ще имаш добре работещ двигател.Двигателят в една нива е най-здравата част.
Коментар
-
Първоначално публикуван от galin79 Преглед на мнениене не аз сигурно не съм обяснил правилно.на бензин няма никакъв проблем с ускоряван,по чукарите и с малко газ си поема върви идеално,единствено няма празен ход и гасне,вече на газ е друго на място се форсира идеално без забиване или прекъсване,но като тръгнеш в ниските има едно като заглъхване,съединител малко газ и се оправя примерно ако я карам над 15-20 километра няма проблем има го само в най ниските
То делкото подава ток и на газ и на бензин.
Газта иска по-голямо предварение. Врътни леко делкото към предварение и виж как е. Другото, може да е малко преобогатена сместа. Пробвай с притваряне на газта към първа клапа.
Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
-
да изпарителя е чисто нов,газаджията е въртял делкото то си и личи,и затова ми каза че има проблем в него,буксата на датчика на хол е добре,със стария изпарител на място на тихи мъркаше като коте но в движение пълна трагедия
Коментар
-
Иди при Пешко в гаража на поликлиниката да я оправи.
сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
-
Да кажа за задължителната работа на бензин, и после да се прави газта:
На всичките ми коли с газ-поради пинтилък бензиновата система спира да работи след известно време, което никак не пречи на работата на газ. Още повече, че има коли с изтърбушени бензинови системи, и ползват само едната дроселова клапа, и си работят безгрижно на газ.
Та как(и дали изобщо) работи колата на бензин няма никакво отношение към работата на газ. Единственото общо е, че трябва всичко "по тоците" да е наред за да работи добре.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
То туй ладата проста раУта било един маркуч във филтъра, парче тел и пак върви ръйш ли!
А с карбураторите май все още сте на Вие.Ако има изкривен корпус на карбуратора как ще работи на газ?Ако засмкува въздух от О пръстените на клапана за ППХ и винтовете за регулировка?
-
Говорим за изправна техника, не за руска.
Как пък на западно-далекоизточните коли с карбуратори веднъж не им се изкриви основанието, как не се напукаха гумените уплътнения, как веднъж не се наложи да регулирам каквото и да било по тях? Просто колите си вървят, и карбураторите си вършат работата без да напомнят за себе си.
Просто наслояванията от комунизма са много дебело наслоени, та даже и 30 години не стигат да се изринат от главите на някои хора...
-
Айде моля ти се, да не съм виждал "далекоизточни" карбуратори с изкривено "основание"
Все ще си чувал за ауди 80 и вечните разправии с карбураторите Кейхин?За прекрасният Pierburg който масово се заменя с механичен ДААЗ?
Ама туй не е като карбуратора от пусковия на ЮМЗ-то?
-
-
да при Ицо ,ходих и при Ганчо във Враца но имаше временен резултат за газта и мио каза да оправя делкото да покарам малко да слегне испарителя и да отида да го настрой пакПървоначално публикуван от galin79 Преглед на мнениекъде е тоя гараж на поликлиника и да сложи ми горна плочка за лада
Коментар
-
Сегашните изпарители да не ги правят от чам!? Няколко изпаритела съм купувал през годините за различни коли, но такова нещо като слягане за сефте чувам. Пикасото най-много съм го карал и за над 100 000 км по газовото са сменяни само филтри.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар