Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
    Любашки освободи малко личните, че не мога да те питам нещо...
    Готово...извинявам се!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Въпрос към Спарки/че знам ,че знае отговора/
      Братле колко е разликата на Тераното с 31-те в километрите.Знам,че при изминати по километраж 100км. реално са повече,ама колко повече??
      На Патрола ми беше 13км по-малко пробега засичано с ГПС-са/т.е. при 100 изминати по километраж,релните са 113км./.Интересувам се ,за да знам как да си засичам горе-долу разхода сега като съм с 31" гуменетки!
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        (100*31)/29=106.9.

        Сматяй груби 7% нагоре. Скоростта при мен е точна с 31-ците.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          (100*31)/29=106.9.

          Сматяй груби 7% нагоре. Скоростта при мен е точна с 31-ците.
          Спарки ясно....значи при 100км. пробег по километраж с 31"-те ,всъщност ще смятам 107км. истински!
          Другото нещо което ме интересува е...как става позиционирането на въздушната струя/дали да е горе на стъклото или долу и т.н./.в смисъл самото копче по електрически път ли върти клапите на въздуховода или с някакви жила или пък с лостова система някаква???
          Преди малко това копче зацикли и накъдето и да го въртях,въздуха духаше все от страничните отвори.След малък престой и нови проби взе че се пооправи/в смисъл,че почна да прехвърля и долу и на страничните/,но до последно така и не рачи да пусне обдухване горе на стъклото!
          Разликата с ползването ми допреди два дни е ,че пробвах дали няма да затопля въздуха в купето по-бързо като го пусна да върти само вътрешния въздух от копчето.Клапата му работи,защото/явно поради позадръстен филтър на купето най-вероятно/ дебита видимо се увеличава ,спрямо този от постъпването на въздух отвън.
          Та значи какъв може да е проблема,за да не иска това копче да прехвърли въздуха горе или където е позиционирано?
          Не щеше и при само вътрешно въртене на въздуха и при външно постъпване/не съм сегурен дали има някаква зависимост от клапата/
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Пробега ти е със 7 процента нагоре, скоростта - също. Обаче понеже с оригинален размер гуми пробега е точен, а скоростта - със около 7 процента надолу, като сложиш 31-ци, пробега идва със 7 процента нагоре спремо показанието, а скоростта си идва баш на мястото, сравнено с GPS.

            Тоест, ако към момента за пробег ти показва 100км, реално си минал 107. Ако скоростомера ти показва 120км/ч, точно с толкова се движиш. (всъщност трябва да сравниш сам това с GPS).

            За другото - не знам. При мен моторчета няма. Всичко е ръчки и жила. Може да си имал нещо позамръзнало, знам ли.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Пробега ти е със 7 процента нагоре, скоростта - също. Обаче понеже с оригинален размер гуми пробега е точен, а скоростта - със около 7 процента надолу, като сложиш 31-ци, пробега идва със 7 процента нагоре спремо показанието, а скоростта си идва баш на мястото, сравнено с GPS.

              Тоест, ако към момента за пробег ти показва 100км, реално си минал 107. Ако скоростомера ти показва 120км/ч, точно с толкова се движиш. (всъщност трябва да сравниш сам това с GPS).

              За другото - не знам. При мен моторчета няма. Всичко е ръчки и жила. Може да си имал нещо позамръзнало, знам ли.
              Ако има нещо позамръзнало,няма ли да го усещам на копчето като съпротивление.В смисъл,че копчето си се върти без никакво видимо напрежение или запъване.Възможно ли е да съм скъсал някакво жило ако съм го завъртял и нещо е било позамръзнало вътре/макар,че нищо не съм усетил/
              Другото нещо е...откъде ще влезе влага да позъмръзне вътре в таблото.Четох скоро в темата на Горби,че имало някъде един капак,на който му изтървало уплътнението и влизала вода,която замръзвала.Къде се намира това капаче/вероятно и на моя го има нищо че е след 2000г./
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                И твоя го има. А в темата на Горби е обяснено и къде се намира.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Вчера отхвърлих малко планувана и не съвсем планувана работа по Тераното.Бях планувал да му сменя филтъра на купето,че нещо няма много дебит постъпваш от вън на въздушната струя.Речено -сторено.Закупих си филтър и в събота вечерта след работа,разглобих жабката/филтъра се намира зад нея/ и след малко оглед го открих де се крие.Беше лесно и бързо сменен.Ето къде се намира гадината...



                  То хубаво,ама..от няколко дена забелязах,че нещо въздуха както и да го въртя все само в страничните въздуховоди духа.Казах си...ами като вземе да се запотява стъклото,как ще го обдухвам.Тъкмо бях разглобил жабката и..хайде ухапа ме кучето.Викам си тъкмо си разглобил наполовина...давай гас да се оправят нещата наведнъж.То хубаво ама...като се започна едно разглобяване.Тия пластмаси пращят,скрити видий...направо на моменти беше прединфарктно състоянието ми.В крайна сметка за да достигна свободно до панела с реглажа на въздуха разглобих половината табло,защото стигайки само до тук....





                  ...видях къде е проблема,но не можех да работя без да е свален целия панел/между другото установих ,че има проблем и с другата врътка за топло-студено/.


                  Разглобяване продължи....касетофона отдавна беше на седалката,махагоновата декорация също/малей...нея докато я отстраня без да я изпотроша, направо само дето не умрях няколко пъти/





                  Проблема веднага лъсна.Дори някой преди мен се е опитвал да поправи нещата със змейки,ама...то за тази работа се иска малко повече от това да стегнеш с две скоби,защото ако не се понапъне човек,после разглобяването отново си е чисто приключение.





                  И на двете врътки вътре стойките държащи кожуха на жилата бяха счупени,а на едната липсваше направо и ламаринената пластина държаща жилото.Наложи са на по-счупената да направя планка на която нарязах с флекса наклонени каналчета,да законтрят на кожуха на жилото и тогава я пристегнах с 4-ри скоби,като сега вече хващайки на по-голяма площ и наличните нарези спираха всякакво движение на кожуха назад.На другата врътка,пък беше счупена основата,но профила горе за пластината беше здрав.Ползвах единствената пластина,като я подсигурих с две змейки за всеки случай,а основата и след грижливо зачистване с корисилин,беше подлепена за корпуса на целия пакет с поксипол.
                  До тук добре,ама...имах и две изгорели крушки ,които се оказаха препъни камък. Извадих ги,но дори не бях виждал подобни крушки за табло/при все че продавам доста такива на ден/
                  Ето и какво представлява крушката.





                  А ето го и решението,за да отварям заради две крушки отново цялото табло.Отидох в един магазин и колегата ми каза ,че ето това може да се приспособи.Взех два броя и...почнах ТеНеТемеТо...





                  Принципно оригиналната може да се демонтира от фасунгата,но...





                  ...така се беше втопила от нагряването ,се наложи да се прибегне до тунинг/то и без това жичките на новите крушки идваха малко по-къси и нямаше да стане така или иначе/.Отрязах на 3-4-мм. направо фасунгата и подмених крушките залепвайки новите с малко силикон.





                  Таблото свети в приятно синьо-неонов цвят,и затова се наложи внимателно да отстраня силиконовите чорапчета от старите крушки/е..първата я скъсах по невнимание де... ,ама втората стана по еталон/





                  Готовия продукт/имам само снимки от първата крушка,че после стана късно и изнервящо/





                  В последния момент преди за сглобя окончателно таблото,забелязах,че и на запалката не свети крушката,но там освен зора да разбера как се разглобява,се оказа,че крушката е обикновена,каквато имах налична в жабката.Така накрая след дву-часово сглобяване вече имах обдухване навсякъде,можех да си правя в купето кеф ми топло,кеф ми студено и най-вече...вече виждах къде е копчето което искам да натисна или завъртя.
                  Ето и една малко лоша снимка/дори много лоша снимка /,с всичко светещо по таблото.





                  До тук добре...ама бях планирал още куп неща за правене,като в оставащото малко време реших ,че освен маслото на мотора ,друго няма да мога да направя.Смяната лесна,ама...преди време имах приключение с реното на жената и подпушен отдушник на картерните газове.Казах си...я чакай да проверя как са нещата тук тъкмо съм се оплескал.
                  Не беше трагично като Реното,но....тъкмо навреме преди окончателно да се подпуши с каша от кондез и пресякано масло.
                  Разглобих цялата система и ето какво се откри пред очите ми...











                  Колко такава гняс,измъкнах с отверката и парцала направо думи нямам...





                  В крайна сметка неделята премина в гаража,но...вечерта Тераното,беше с прочистен отдушник на картерните газове,със сменено масло Тотал 7000/10W40 за дизел/,с обдухване по всички сектори на таблото ,и всички уреди и бутони в джипа светеха.Най-голямото ми удовлетворение беше,че...успях да разглобя сам табло,което никой не можа да ми обясни как , и то без да потроша нищо освен едно ушенце с метална скобичка за закопчаване /имам дори съмнения,че май беше полу-счупено още от преди ама нейсе/.
                  Ето и всичко сглобено и готово,а аз доволен зад волана.





                  П.П.за следващата неделя се очертава смяна на задните амове и новите пружини...кой знае какъв ще го ям тогава...
                  П.П.П.Ако някой ще прави същата процедура и не знае как да си разглобяса таблото да знаете...аз съм човека
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Браво Любо! Евала за ентусиазма ти!
                    Наснимай и смяната на амовете и пружините.

                    Поздрави.

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      аз пък съм решил да разглоба таблото да се пробвам или да измисла как да изулирам централните духалки над касетофона или да им сложа някъква клапа в основата,иначе няма добро отопляне тоя хамбар,а ми направи впечатление че като се затвори клапата за входящия приток отвън купет се отпля за норматив и трябва да намалям парното

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                        ..........а ми направи впечатление че като се затвори клапата за входящия приток отвън купет се отпля за норматив и трябва да намалям парното
                        Като спреш притока на външен въздух, не ти ли се изпотяват стъклата много бързо?

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                          Като спреш притока на външен въздух, не ти ли се изпотяват стъклата много бързо?
                          да запотяват се,но ми направи впечатление че почва да духа направо горещо и се отопля за нула време даже трябва да намалям парното
                          идеята ми беше,че явно неса го предвидели нещо както трябва с тея механизми и евентуално ако мога да го преправа

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Ако успееш, снимай и пусни една тема.

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                              Като спреш притока на външен въздух, не ти ли се изпотяват стъклата много бързо?
                              Аз също пробвах да топля купето въртейки само вътрешния въздух....Ами наистина по-бързо се затопля/то е и логично де,подгряваш вече затопления въздух ,а не студения отвън/.За сега не съм забелязал запотяване на стъклата,ама...ако се насочи струята към стъклата,си мисля ,че няма да се запотяват...нали ще са обдухвани,какво от това,че въздуха ще идва от купето,а не отвън...
                              Последно редактирано от lubashki777; 06-02-12, 21:27.
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                                аз пък съм решил да разглоба таблото да се пробвам или да измисла как да изулирам централните духалки над касетофона или да им сложа някъква клапа в основата,иначе няма добро отопляне тоя хамбар,а ми направи впечатление че като се затвори клапата за входящия приток отвън купет се отпля за норматив и трябва да намалям парното
                                Интересното е ,че забелязвам при мен,при добро загряване на автомобила и от централните духалки духа топло...е ако не топло поне не и студено а някакво такова средно,но...аз ги спирам.Забелязвам,че най-добре се отопля,когато врътката е на положение да духа встрани и долу/комбинирано/.Тогава обдухва и на стъклата/където всъщност е най-студената част от купето/а и долу към пода,като при тази настройка духа и във въздуховодите под предните седалки и така отопля краката на седящите отзад.Топлия въздух и по-лек и се стреми да отиде нагоре,ако духаш с горните/централните/духалки,според мен въздуха много бързо ще се вдига към тавана и долу ще ти е по-студено...еле пък на краката!
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X