Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Днес имах възможността да поработя по джипа. Свалих спирачните тръбички на дифа и отделих главините с полуоските от короната. Отворих дифа и махнах короната. Разглобих касетата и намерих проблема с LSD-то. Оказаха се 2 счупени пластини, които играят роля за натяга на другите фрикционни пластини.
    Ето и снимките от това което съм свършил днес.
    Това е състоянието на дясното колело под барабана.Състоянието е далеч по-добро.







    Ето и короната

    Циментацията на лагерите


    Миене, миене, много миене.


    Това изкапа


    от тук


    Тая семеринга трябва ли да пропуска маслото от дифа?


    И разглобена касета







    Ето ги и виновниците



    Айде на коментарите!!!
    От къде сега да намеря тези счупени пружинни шайби???
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      Поръчвал съм за франсетата от Patrol fen. Желателно е да смениш и двете, от двете страни (общо 4 броя, 2 по 2 различни).

      Номерата им можеш да намериш в руския сайт, като вместо да въвеждаш твоя VIN, избери трилитрово терано, примерно 2005-та година. Налични не вярвам да ги има някъде.

      По-голям проблем ще ти е регулацията на дифа, защото ще сменяш лагери. Контактното петно се регулира заедно с натяга на лагерите посредством подложни шайби - по една от всяка страна. Лошото е че ако вземеш целия кит (май някъде към 20-ина бройки), ще ти излезе златен (май към 200-300лв).

      Данните за реглаж можеш да намериш в сервизното ръководство за преден диф на трилитрово терано 1. Ти пиньон няма да пипаш и той си е нагласен. Гледай само частта с натяга, луфта (луфта може и малко по-голям да дойде) и контактното петно и подминавай информацията за пиньона и нещата покрай него.

      От друга страна, ако имаш луфт и на пиньона (луфт там не трябва да има въобще), ще трябва да се занимаеш и с това а там хавата отново е с подложни шайби + дистанционна такава, отново с много варианти.

      ...но това е програма максимум. Току виж като смениш лагерите и си сложиш твойте подложки всичко си дойде на мястото. Това е и програма минимум.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Поръчвал съм за франсетата от Patrol fen. Желателно е да смениш и двете, от двете страни (общо 4 броя, 2 по 2 различни).

        Номерата им можеш да намериш в руския сайт, като вместо да въвеждаш твоя VIN, избери трилитрово терано, примерно 2005-та година. Налични не вярвам да ги има някъде.

        По-голям проблем ще ти е регулацията на дифа, защото ще сменяш лагери. Контактното петно се регулира заедно с натяга на лагерите посредством подложни шайби - по една от всяка страна. Лошото е че ако вземеш целия кит (май някъде към 20-ина бройки), ще ти излезе златен (май към 200-300лв).

        Данните за реглаж можеш да намериш в сервизното ръководство за преден диф на трилитрово терано 1. Ти пиньон няма да пипаш и той си е нагласен. Гледай само частта с натяга, луфта (луфта може и малко по-голям да дойде) и контактното петно и подминавай информацията за пиньона и нещата покрай него.

        От друга страна, ако имаш луфт и на пиньона (луфт там не трябва да има въобще), ще трябва да се занимаеш и с това а там хавата отново е с подложни шайби + дистанционна такава, отново с много варианти.

        ...но това е програма максимум. Току виж като смениш лагерите и си сложиш твойте подложки всичко си дойде на мястото. Това е и програма минимум.
        За какво се налага да се прави регулация след като сменям лагери? Разгледах го и не видях такава нужда. Вътрешните гривни се набиват докрай и това си е. Отделно вътре в прасето на страната на левия лагер има две големи дебели шайби. Може би това е регулацията, но ако ползвам същите лагери не трябва ли да не се налага регулация???
        Моля те ако имаш инфото за трилитровото терано(мануала) пусни ми го(damyan_82@abv.bg).
        Луфт на пиньона нямам никакъв.
        Неразбрах обаче за какви 4 броя пружинни шайби говориш. При мен са само тези двете които съм посочил на последните снимки и се намират на дъното след като махнеш всички фрикционни пластини.
        Да имаш случайно някой вин който да ползвам???
        Много искам да намеря ръководството за да се запозная допълнително за нещата които спомена. Все пак за първи път правя подобно нещо и вашия(твоя) опит, ще ми е необходим много.
        На една от снимките съм посочил една семеринга на ръкава от към страната на колелото. За какво е по точно? доста мекичка е и се чудя нуждае ли се от смяна. Може би за да пази маслото от дифа да не минава към главината на колелото, но като погледна главината виждам лагера( конусен ролков) него кой го маже? А и от там след нея посока главината си имаше солидно количество масло което изтече и съм го снимал даже.
        Въобще има много неясни.
        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

        Коментар


        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

          Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
          За какво се налага да се прави регулация след като сменям лагери...
          Най вероятно няма да можеш да вкараш старите подложни шайби, или ако ги вкараш лагерите ще дойдат много натегнати. Така става на практика.
          Семеринга трябва да държи маслото в ръкавите, а лагерите се мажат с грес, като за целта има още един семеринг, който пък държи греста в главината. До колкото си спомням така беше.

          Коментар


          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Най вероятно няма да можеш да вкараш старите подложни шайби, или ако ги вкараш лагерите ще дойдат много натегнати. Така става на практика.
            Семеринга трябва да държи маслото в ръкавите, а лагерите се мажат с грес, като за целта има още един семеринг, който пък държи греста в главината. До колкото си спомням така беше.
            Това автоматично означава, че тоя семеринг е за смяна, защото през него е минавало масло и няма никаква грес на лагера а отмита гъста течност.
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

              И двата мануала са качени в темата с мануалите. Други нямам.

              Пружинните шайби са по 2 за всеки пакет пластини. Ако при теб пакета пластини е един, значи имаш само 2 шайби.

              Вътрешния семеринг не трябва да пропуска масло. Той затова е и сложен. При лагера трябва да има само грес.

              Относно лагерите - няма 2 съвсем еднакви. Щом ги сменяш - реглажа се прави наново, и като натяг, и като петно, и като луфт. Всъщност петното и луфта зависят едно от друго - ти гледай да стъкмиш петното, а луфта - какъвто - такъв. Лагерите се набиват до край, да, обаче от външната им страна се слагат подложки, за да се регуклира натяга и положението на короната спрамо пиньона - мести се цялата касета наляво-надясно по оста на полуоските.

              На трилитровото терано 1 дифа обаче е отворен - няма LSD, няма и пластини, съответно. На Navara в ръководството се мъдри също отворен диф.

              В момента качвам ръководствата на 2001 Navara D22/Frontier и 2006-та Frontier, но в ръководството за 2006-та липсват частите за дифовете. Погледни след някое и друго време в темата с мануалите. Ще има линкчета.

              Можеш да питаш Вальо(drukman) дали пък не му се търкаля някой диф. Има 2 навари, едната помляна, а на другата и обръща волана.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                Аз пък си мислех че съм с ЛСД!Нали като въртя едната задна гума и другата се върти в същата посока,съм с ЛСД?

                Коментар


                • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Няма нужното инфо за моя диф в тези ръководства. Оказа се обаче, че един патрол от 81-ва ползва същия диф като моя
                  Вина му е JN10KM160U08-01258 и си излиза и в програмата. Не виждам обаче и там нужното. Възможно ли е и той да не е с ЛСД.
                  В крайна сметка ще се свържа с Патролфен и ще го питам давидим какво ще ми отговори.
                  За натяга на лагерите сега като си го представих се сетих за каво ми говориш. Означава ли обаче, че ще се ходи на стругар да изработва подходящи шайби за да докарам разтоянието или си има фабрични някакви?
                  За сега по дифа ще трябва да се сменя гарнитура на капака,лагерите, семерингите и тия пружинни пластини.
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Първоначално публикуван от Руди Преглед на мнение
                    Аз пък си мислех че съм с ЛСД!Нали като въртя едната задна гума и другата се върти в същата посока,съм с ЛСД?
                    Да, но това далеч не означава, че работи на пълна сила. Ако има износване на фрикционните пластини то би следвало намаляне на работата му. Това напрактика разбрах аз поправете ме ако греша.
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                      Не виждам обаче и там нужното.
                      Какво точно е нужното, дето не го пише? Казах ти - предния диф на трилитрово терано 1 и задния на Navara D22 се регулират по същия начин. Разликата е единствено в имането или нямането на пластини за LSD-то. Всичко други им е напълно еднакво, включая и процедурите по реглаж. Ако искаш NISSAN-ските номера на пластините, въвеждаш трилитрово терано 2 2005-та година и там ще са ти дадени и варианта за H233B, и варианта за C200, със все пластините и прочие.

                      Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                      Означава ли обаче, че ще се ходи на стругар да изработва подходящи шайби за да докарам разтоянието или си има фабрични някакви?
                      Не четеш. Вече ти го написах. Оригиналния набор е 20-ина дебелини, мисля през 2 или 5 стотни. Ама са скъпи. А предварително не можеш да знаеш размерите. Става с проби и грешки. И усет, ама това ако имаш опит. Стругар трябва да ти направи шайбите, а после трябва шлайфист да ги докара до нужната точност, щото поне аз не знам ширпотребски стругар, който да не го мързи да прави примерно 5-6 шайби с точност 1-2 стотни. Отделно дето 90% такава точност въобще не могат да докарат.


                      ПП: Айде, от мене да мине.

                      Пластините за H233B, C200BM и C200X са с еднакви номера, Имаш 2 пакета пластини от двете страни, и трябва да свалиш общо 4 пружинни пластини:
                      - 2бр. 38435-C6010 - води се "PLATE-SPRING"
                      - 2бр.
                      38436-C6000 - води се "DISK-SPRING"


                      Последен в пакета (най-отвън, гледайки откъм ръкавите/полуоските) седи "PLATE-SPRING", под него "DISK-SPRING", и под него са останалите пластини, редуващи се както са си били оригинално.

                      Ето ти и картинка точно на твоя диф:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:C200X.png
Прегледи:1
Размер:67.7 КБ
ID:5314311

                      Нещо друго неясно?

                      ППП: Ето ти и страницата, от която съм взел картинката:
                      http://www.japancars.ru/cat/nissan/i...0&gi=F&sec=380
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                        А ето ти я страничката точно за твойто:
                        http://www.japancars.ru/cat/nissan/i...2&gi=F&sec=380

                        Г
                        ледай варианта КА24Е 1997-1999. Дифа ти се води C200BM.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Спарки помагаш много закоето безкрайно благодаря.
                          На картинката която си посочил наистина има 4 шайби.
                          Не така стоят нещата при мен. Аз имам общо 13 пластини. Шест от тях са PLATE-FRICTION другите шест са DISK-FRICTION а последната най-отдоло е PLATE-SPRING(счупената).Номерирани са така, както започнах да ги вадя. 1-ви номер най-отгоре, а последната е счупената и съм написал на нея "горе" т.е. към другите пластини. Нямам такава 38436


                          Нещото, което ми трябва е 38435, както и ти си посочил, но само това, защото друго няма. Явно си има разлика в дифовете.
                          Нещо, което ме притеснява обаче е, че гарнитурата за капака няма да е същата като моята.
                          На онзи патрол на който посочих вина по горе, а именно тази картинка

                          доста прилича да не кажа, че е същото като моето. Освен да не са същите картинките, а принципни.
                          Но и номерата са различни. На патрола е 40202Е, а на другата картинка е 38320



                          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                          Коментар


                          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Гарнитурата ти е най малкия проблем. Там дори ще държи само със силикон, пък като ти се занимава режеш си една.
                            Проблем ще бъде намирането на пружинните шайби.
                            Според мен, по добре събирай пари за цял мост (втора употреба) от големите, а тоя му смени само накладките и го затваряй така.
                            Последно редактирано от Аndro 160; 23-10-11, 08:28.

                            Коментар


                            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Гарнитурата ти е най малкия проблем. Там дори ще държи само със силикон, пък като ти се занимава режеш си една.
                              Проблем ще бъде намирането на пружинните шайби.
                              Според мен, по добре събирай пари за цял мост (втора употреба) от големите, а тоя му смени само накладките и го затваряй така.
                              Уважавам мнението ти, но това нещо при мен може да се случи само ако тотално се строши дифа. Заради тези пластини няма да сменя дифа. По скоро бих го затворил така без да сменям нищо и да карам докато издържи. То с моето каране никога няма да се строши. Виждал съм тоя диф сложен серийно на дизелово терано, кадето въртящия момент е доста по-голям от моя с ЕТ-44 джанти и регенерати 31-ци и пак държи.
                              Мисля утре да тръгна из познати и да пиша на хора, които доставят части и да видим кой, ще намери.
                              За гарнитурата ясно един клингирит и съм готов. Идеята ми беше че ако гарнитурата е различна защо и дриго да не е различно, но гледам номерата на пластините и на двата дифа са еднакви. Дали съм с H233 или C200 ЛСД-то е едно и също.
                              Диференциала от морга по никакъв начин няма да ти го дадат да го разглобяваш и да гледаш в какво състояние е.
                              Решението:
                              Или намирам пластини и ги сменям както и лагери и семеринги или затварям без да сменям нищо.
                              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                              Коментар


                              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Добре де, от снимките аз виждам следното:
                                - снимал си 2 счупени елемента - единия изцяло, а другия само на едно място, а твърдиш че ти трябва само един?
                                - Махни кръстачката със сателитите от частта с короната. Отдолу какво има? Снимай, ако може. За тая снимка иде реч:

                                Извади всичката карантия (бележи си кое къде е било), и снимай какво има под нея. Аз все още не мога да повярвам че тоя диф има само един пакет пластини. Абсолютно никъде на съм попадал на C200 и дериватите му само с един пакет пластини, с изключение на варианта за 300ZX, но там е с виско съединител вътре, и виското си е отделен елемент.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X