От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2
Искам да попитам по-запознатите за задния диференциал.Понеже, както по-рано съм споменал, че LSD-то не работи ми се върти един въпрос.Мога ли да залегна под джипа и да изкарам касетата от дифа за да се огледа това износване в фрикционните пластини и съответно после ще имам ли достатъчно достъп за монтажа и понеже там трябва да се прави някаква настройка спрямо пиньона? Във въпросът ми се крият много неизвестни,но желание не липсва.Питам защото ако тази маниполация може да се свърши без да се сваля дифа, ще е по-добре за мен.
Един приятел в Варна от нисанския форум познава един пич, който има машина за рязане на метал с водна струя.Та по тая причина смятаме да създадем пластина с нужната дебелина и размер с която да заменим дадена износена в касетата.Принципно търпя и критики и допълнителни идеи от вас.Сега моята логика ми подсказва, че тия пластини са износени можеби равномерно и незнам дали с замяна само на една ще се случи нещо.Докато не се отвори и да се направи ревизия няма как да разбера.Иначе в мануала има един куп формули за смятане на хлабините и мисля,че с повече търпение ще се разбере за какво става въпрос.
Втора питанка.
Много ми харесва направата на бялото терано от Вромос(http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=68055) и по тая причина смятам един ден малко по-малко, да постигна и аз до сущ като неговата визия за моето.Та въпросът ми е за плочата за лебетката.Има ли някъкви универсални плочи която да монтирам и когато ми изпадне лебедка да я монтирам в последствие? Ако имам плочата ще направя и трабите и бронята.
Искам да попитам по-запознатите за задния диференциал.Понеже, както по-рано съм споменал, че LSD-то не работи ми се върти един въпрос.Мога ли да залегна под джипа и да изкарам касетата от дифа за да се огледа това износване в фрикционните пластини и съответно после ще имам ли достатъчно достъп за монтажа и понеже там трябва да се прави някаква настройка спрямо пиньона? Във въпросът ми се крият много неизвестни,но желание не липсва.Питам защото ако тази маниполация може да се свърши без да се сваля дифа, ще е по-добре за мен.
Един приятел в Варна от нисанския форум познава един пич, който има машина за рязане на метал с водна струя.Та по тая причина смятаме да създадем пластина с нужната дебелина и размер с която да заменим дадена износена в касетата.Принципно търпя и критики и допълнителни идеи от вас.Сега моята логика ми подсказва, че тия пластини са износени можеби равномерно и незнам дали с замяна само на една ще се случи нещо.Докато не се отвори и да се направи ревизия няма как да разбера.Иначе в мануала има един куп формули за смятане на хлабините и мисля,че с повече търпение ще се разбере за какво става въпрос.
Втора питанка.
Много ми харесва направата на бялото терано от Вромос(http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=68055) и по тая причина смятам един ден малко по-малко, да постигна и аз до сущ като неговата визия за моето.Та въпросът ми е за плочата за лебетката.Има ли някъкви универсални плочи която да монтирам и когато ми изпадне лебедка да я монтирам в последствие? Ако имам плочата ще направя и трабите и бронята.
Коментар