Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Деда победи гравитацията!


    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:_DSC2365-1.jpg Прегледи:0 Размер:474.5 КБ ID:6611928
    Не ме е страх от големи разходи - страх ме е от малки приходи!
    Най-добрият ром е студеният ром!
    Кралско правило : Със камила може,с камилар - не!!!

    Коментар


    • Добре си го ,, изловил ,, песа
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Bat_Pepo Преглед на мнение
        Деда победи гравитацията!
        Дур бе, сакън, вай алла` сега ще ме налазят всякакви с увиснали да им преодолявам гравитацията и доктор Енчев ще остане без клиенела

        П.П. По въпроса с пенещия се АТФ след повторно разглабяне чесанЬие с пуленЬие на кутията (нищо притеснително не открих) нови масла филтър и най-важното ремонт на хидротрансформатора вече не се пИняви (кафе)
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • MM1980
          MM1980 коментира
          Редактиране на коментар
          'щисчупяглаватапроста пробвано ли е?

          п.п. жви и здрави да са хайванчетата

      • А той от край време владее силата Даже и на Гагич пасата от блатото извади
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • ай да покажем и самият дядо, този път дядо и коте

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200614_121726.jpg
Прегледи:921
Размер:695.3 КБ
ID:6613101
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • А! Хванал си го без наколенки!

            Ето и тука - седи на две плочи!
            Инструмента да си точи!
            Хем го точи,хем го сочи -
            и намига с двете Очи !



            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC1865-1-1.jpg
Прегледи:820
Размер:662.1 КБ
ID:6613402
            Не ме е страх от големи разходи - страх ме е от малки приходи!
            Най-добрият ром е студеният ром!
            Кралско правило : Със камила може,с камилар - не!!!

            Коментар


          • Дядо(и който има опит в тази област) здравей,

            Моля те препоръчай какво да правя с шарнирни болтове на Вранглер Сахара, болтовете knuckle joint горен ляв е казал мяу, около 1мм луфт, останалите по джипа са ОК.

            Какви марки/модели би препоръчал или само оригинал Мопар?
            И двата шарнира ли да сменя едновремено, и горен и долен в комплект?

            Благодаря предварително!
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              Честно да ти кажа нямам опит с шарнирите, поради липса на подходящи инструменти ги пращам при Еди Рангелов за ремонт.
              По общия ред ако питаш сменям само дефектиралата част, не както някои от колегите "айде горната, ама и долната, и като сме почнАли отляво , та и от дясно, ама дай и задните..."
              За марка - ползвай "Рокауто.ком" там при "бол джойнтовете" има и "економи" и "дейли драйвер" и "хеви дюти" не е казано да е баш пък "Мопар" - т.е. к`вот ти хареса.

            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Мерси много Дядо, поръчах комплект долен и горен на Феби Билщайн, ще видим дали ще стане и какво ще успея с монтажа.

            • Самодържец
              Самодържец коментира
              Редактиране на коментар
              От личния си опит не съм съвсем убеден в качеството на феби, за джийп пък още по-малко и то вранглер. Иначе цените им са повече от приятни. Това за тука де.

          • Контактувайки със свети Кия (хаджи Пенчо) дедо курОнавирус не хванА, но хванА нещо по-лошо, а именно "Киа соренто" първа генерация.
            Около 18 годишна, ама мъжка........... иска да мЪ оножда.
            Да не си помислите, че е моя и да ми пратите ДАНС, НАП, БОП цоп и мутри рекетьори,. не - чужда и с течащо парно,
            Дедо помощ не отказва - ще сменим ли радиатора - О.К......и тук е проблема таблото неиска да се маха. В ляво и дясно го държат по два болта, долу зад централната конзола са още по два, но нещо има горе в средата и немога да го видя къде има скрито закрепване, Някой може ли да сподели опит?
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Контактувайки със свети Кия (хаджи Пенчо) дедо курОнавирус не хванА, но хванА нещо по-лошо, а именно "Киа соренто" първа генерация.
              Около 18 годишна, ама мъжка........... иска да мЪ оножда.
              Да не си помислите, че е моя и да ми пратите ДАНС, НАП, БОП цоп и мутри рекетьори,. не - чужда и с течащо парно,
              Дедо помощ не отказва - ще сменим ли радиатора - О.К......и тук е проблема таблото неиска да се маха. В ляво и дясно го държат по два болта, долу зад централната конзола са още по два, но нещо има горе в средата и немога да го видя къде има скрито закрепване, Някой може ли да сподели опит?
              Ха честито! Пусни някаква снимка на таблото.
              По спомен се бърка изитдоле след демонтаж на панела с радиото, Ама си зависи от конкретния модсел табло.

              Коментар


              • Те, там със стрелките са болтовете на желязната рамка която според мен трябва да излиза с таблото.....ама нъцки

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име: Прегледи:0 Размер:59.2 КБ ID:6632245
                От към шофьора е огледално......идеЙ
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • Виж под кората на колонката.

                  Разкачи и това дето е между въздуховода и колонката.

                  Коментар


                  • Като гледам искаш да спестиш махане на едно-друго. Маха се ВСИЧКО, което може да се махне. На снимката виждам не-махната шината пред корубата, където е филтъра за купето, както и всичко по централната конзола.

                    4-те странични болта от картинката може да държат гредата, а не кората. Не съм махал много табла - само 3 вида и все японски, но на всичките кората се маха отделно от гредата.

                    Процедура се така:
                    1. Козирка на табло с уреди, после самите уреди, жабка, кори под волана, странични кори
                    2. Лайсни/пластмаса на централна конзола
                    3. Всичко по централната конзола (пепелник, радио, управление на парно/климатик, мини-жабки и прочие). Управлението на въздуха и парното само се отвърта, не се маха напълно, акок има жила.
                    4. Ербеци, ако има такива и могат да се махнат на място (понякога се махат с таблото), или ако не могат, често са хванати и към таблото и към гредата едновременно - махат им се болтовете към гредата.
                    5. Волана се сваля съвсем надолу, ако е регулируем, може да се откачи и от гредата за да слезе още по-надолу.
                    6. Таблото има поне 2 странични и ниско долу болтове/гайки и поне още 2 високо горе, накъде около обдухвателите - отвиват се.
                    7. Таблото обикновено има и няколко захвата покрай железата на централната конзола
                    8. Горе в средата понякога е щипка или щифт и просто трябва да се дръпне по-силно, а понякога и там е болт.

                    Понякога е малко проблематично да изкараш всичките там духалки и прочие, но по-често не е. Проблема е после да ги онодиш обратно, докато слагаш таблото.
                    Последно редактирано от sparkybg; 06-08-20, 21:35.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • Виж и под кората на чистачките,понякога и отвън има болтове.
                      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                      Коментар


                      • Както се казва - благодаря на отзовалите се(кафе) Таблото се сваля като цял детаил заедно с кормилото, но с устопцувни матерни мръснословия освен указаните има и два болта над кормилния прът високо горе ( пада се някъде зад приборите, но те не се свалят), свалят се и два болта на кормилното каре и/или този на кормилния вал + безкраен брой изключително нефункционално наредени куплунги (тук малките жълти пишчици ужасно ме разочароваха)махат се и декоративните кори на колонките отпред и когато е извадено средното барче (подлакътника със всичко), се маха и въздуховода към задните пътници, на финала кутията с радиатора на климатика и тази с радиатора на парното се оказаха два отделни детаила........абе нетехнологично от всякъде
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Кутиите за климатика и за парното на всичките, дето съм разглеждал на картинка даже, все са били отделни модули. На тераното отделен модул е и вентилатора с неговия си корпус. Но пък моторът му може да се сменя с отвиване на 3 болтчета без да сваляш нищо друго.

                        • Валери Недялков
                          Валери Недялков коментира
                          Редактиране на коментар
                          Моя климатичен модул е в една обща за парното и климатика кутия.
                          Абе Дядо,мойто табло май беше песен в сравнение с тази мъка.

                        • дядо владо
                          дядо владо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Така е, "крайслерските" са по-приятни нищо че са японско "денсо", обаче кавото е, това е ☕

                      • Абе Деди, ти с тоя Сизифовски труд, който тук си описал ще получиш току виж и званието "Герой на Социалистическия труд". Дето се вика и Стаханов ще ти завиди. В началото на Септември ще се отбия при теб, като си дойдо до София. Успех със сглобяването.
                        JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                        Тел: +359 887 847261

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X