Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: При Дядо Владо

    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
    П.П. Продължавам да не мога да качва снимки....... МОДЕРАТОООООООР предлагам кафе ....
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06720.JPG
Прегледи:1
Размер:81.2 КБ
ID:5821967
    Ето го злосторника ( кой модератор пи кафе е тайна)
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • От: При Дядо Владо

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      [ATTACH=CONFIG]997459[/ATTACH]
      Ето го злосторника ( кой модератор пи кафе е тайна)
      Такава простотия, май само севернохамерикански или севернокорейски енгенеер може да сътвори.

      Коментар


      • От: При Дядо Владо

        Ма с финес. Цветни заварки. Ако бяха черни имаше шанс и да работи, докато така - никакъв.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: При Дядо Владо

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          [ATTACH=CONFIG]997459[/ATTACH]
          Ето го злосторника ( кой модератор пи кафе е тайна)
          Какво е това?
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • От: При Дядо Владо

            Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
            Какво е това?
            Чарк от недуразумението Либърти KJ.

            Коментар


            • От: При Дядо Владо

              похвали се с мозайката де
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • От: При Дядо Владо

                Не че нещо , ама с тая свинщина как се обяснява изгарянето на бушона при пипване на тпс-а?
                Фиат Купе
                Опел Фронтера В
                Мицубиши Паджеро Пинин

                Коментар


                • От: При Дядо Владо

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Такава простотия, май само севернохамерикански или севернокорейски енгенеер може да сътвори.
                  Тц, това е "афтърсервиз" нек`де си. Вероятно то е убило "Либито" донор от което се вземаха части, някой някъде го е сътворил и после не е могъл да запали....

                  Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                  Какво е това?
                  Колелото от което получава сигнал датчика на коляновия вал. Релуктор ринг по тяхно му(или нещо такова)

                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                  похвали се с мозайката де
                  Няма пък, ще ми я уручасат и ще се напука

                  Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                  Не че нещо , ама с тая свинщина как се обяснява изгарянето на бушона при пипване на тпс-а?
                  Никаква идея. Факт е само, че с новото колата запали и си замина
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • От: При Дядо Владо

                    [QUOTE=дядо владо;3504376]

                    Според мен такова таркало е тотално грешно инженерно решение.

                    Ама кой ли съм аз да споря с инженери купени от Италиански макараноджии.

                    Коментар


                    • От: При Дядо Владо

                      И що бе , инженер Пенчо , какво точно не ти хареса? Колко двигателя си отворил и колко конструирал?
                      Фиат Купе
                      Опел Фронтера В
                      Мицубиши Паджеро Пинин

                      Коментар


                      • От: При Дядо Владо

                        Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                        И що бе , инженер Пенчо , какво точно не ти хареса? Колко двигателя си отворил и колко конструирал?
                        Не съм конструирал ама съм ремонтирал повече от три основно. После ми писна да се цапам. И предпочитам да си платя.
                        А ти?

                        Коментар


                        • От: При Дядо Владо

                          По-интересното е кое е правилното инженерно решение. Делко?
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: При Дядо Владо

                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                            Не съм конструирал ама съм ремонтирал повече от три основно. После ми писна да се цапам. И предпочитам да си платя.
                            А ти?
                            Преди много години им изпуснах бройката , и далеч не са само зазки и кии.
                            Фиат Купе
                            Опел Фронтера В
                            Мицубиши Паджеро Пинин

                            Коментар


                            • От: При Дядо Владо

                              Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                              Не че нещо , ама с тая свинщина как се обяснява изгарянето на бушона при пипване на тпс-а?
                              Аз на Деди му казвАх нЕколко пъти - насищане на индуктивност се казва. Всяка реална индуктивност (бУнина понашему) търпи подаване на напрежение за определено време, след което се насища и заприличва на прав проводник. Бобините се правят така, че за кратко време да можеш да набуташ достатъчно количество енергия в нея, за да може да работи на високи обороти. Това значи ниско съпротивление на първичната, комбинирано с ниска ингуктивност. Когато въпросния датчик не дава каквото трябва, резултата е слети импулси в един по-дълъг, който става достатъкно дълъг за да я насити. Следва ток много над нормата и гърмене на бушон, а при настоятелни опити и изгаряне на транзистор.

                              Малко странна работа са индуктивностите на пръв поглед, та дано има разбрали.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: При Дядо Владо

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                По-интересното е кое е правилното инженерно решение. Делко?
                                На стандартното зъбно колело с пропуснат зъб не знам какво не му харесвате?Това въпреки, че е недомислено и на места е твърде изтънено, пак не си обяснявам какъв зор е видяло, че да се счупи.Заварките изглеждат грамотно направени, биенето е нормално да го има, а заварчикът не е длъжен да разбира от индуктивност.И според мен ако беше направено с телоподаващо или електрожен щеше да работи, неколкократно съм заварявал подобни пръстени за АБС повредени при избиване на лагери и никога не е имало проблем, дори с осцилоскоп не може да се хване разлика в сигнала.Поздравления за обяснението за индуктивността, никога нямаше да се сетя, по скоро бих предположил, че бобината ще изгори.Точно при форсиране от тихи обороти бобините и свещите са най-натоварени и пробивното напрежение се увеличава.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X