Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Деди , кога го виждаш да приключиш Швабата , да ти нося корееца ?
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      Не знам, за сега не приемам коли до Нова година, а тогава може и да удължа срока до 2 февруари, т.е. някъде пролетно ( ако съм жив🙄 )

    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      Владо, дръж се! Цела България тебе гледа!

    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      Деди , ти ще си жив , ама дано Кончето устиска

  • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:
Прегледи:0
Размер:37.9 КБ
ID:6900571
    Ъ - въпросително възклицание в разговорния български
    Справка с българо-китайския разговорник:
    Сибалюмайкатадааа
    Ама това е вътре и ако някой ми каже как се ползва това "реле"
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:
Прегледи:0
Размер:36.8 КБ
ID:6900572
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      Нещо някакси никакси не мога да си го обясня какво тапи тази "тапа" 🙄 По моите знания винаги три от крачетата ползват един и същ полюс, другото обратния без значение дали са три плюса или три маси. Примерно уславно имаш управляван плюс като вход, от другата страна трябва да излезе същия плюс, едното управляващо е маса, другото е управляващ плюс, 3 плюса и една маса, тази "тапа" го прави 2х2 ще даде на късо част от инсталацията

    • stefsab
      stefsab коментира
      Редактиране на коментар
      Може би не съм го написал коректно, но по друг начин - контактите на "евентуалното реле" се свързват с изводите на "евентуалната бобина". На практика някакъв ключ дава контакт м/у клеми 85/86 и този контакт свързва клеми 30 и 87 - еквивалент на НО релеен контакт.

    • KingofROAD
      KingofROAD коментира
      Редактиране на коментар
      Аз пък в таблото на кораба-майка и такова реле нямах, мостовете направо в таблото си бяха поставени, в гнездото на релето...

  • Изглежда се ползва като джъмпер
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Това е виртуално реле. Бобината и контактите му са в "облака"...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Това е виртуално реле. Бобината и контактите му са в "облака"...
        Ей това е правилният отговор.

        Облакът понякога е синкав дим от подпушили кабели, но това няма значение.

        Накратко: ако туриш нормално реле, нещата ще работят малко по-добре.

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Накратко: ако туриш нормално реле, нещата ще работят малко по-добре.
          Тц, нищо нищЪ да тургам, за сега само мащЪм, че преди мен кой ли не е турнал какво ли не - това е след проверка на около 1/4 от колата


          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07331.JPG Прегледи:0 Размер:111.3 КБ ID:6900791
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • Понеже главата отиде за преглед и ремонт, Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07359.JPG
Прегледи:1007
Размер:92.8 КБ
ID:6900794 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07362.JPG
Прегледи:979
Размер:163.0 КБ
ID:6900795 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07358.JPG
Прегледи:980
Размер:98.3 КБ
ID:6900796
            докато си чака ред да стане в същност ме вълнува тази лъскавиня на горивната камера какво надолу е убила в мотора на Г-то и как да се преборя с пукнатината на генерацията, такива дреболии като назатегнати бурми от "колегите работили преди мен" ич мЪ не притесняват
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • Пукнатината на генерацията, най-лесно можеш да пребориш с генерация от Е-класа със 104 мотор. Там е иноксова, а не чугунена и не се пука. Лъскавинята, може и нищо да не е убила надолу. Би трябвало да личи по буталото.
              Не знам кой е срал там преди, но най-вероятно има и доста неща, които още не си видял. Интересно ми е, какво е правено за да докарат дотам принципно неубиваем двигател.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • kalin09
                kalin09 коментира
                Редактиране на коментар
                Да бе ,стар бензин. Къде ли съм го чувал.

              • Жоро Танев
                Жоро Танев коментира
                Редактиране на коментар
                Деди, а пищова на първата снимка и той ли е част от инсталацията на Г-то?

              • Никола
                Никола коментира
                Редактиране на коментар
                С него Дядо прогонва зли духове от гегата сигурно.

            • Отговарям поред - Калине, да каза за стария бензин и не съм се съмнявал в опита ти, само че аз сложих всичко ново и приех че двигателя е работил перфектно до последно, амЪ явно още преди да бъде сменен двигателя с дизелов е каран със стар бензин
              Жоро незнам как и защо, но през годините съм получил странния навик да ям поне веднъж на ден и то ако може всеки ден мамкЯму за това се искат малко пари, Г-то не носи пари ако разхвърляш сумите на прекараното време си е на загуба, за това "пътьом" права по някой и друг автомобил, та пищова е от новозакупен жиБ който само малко има утечка .....и се почна ровене къде ли не - стара телефонна инсталация, навигация, някакви еврокуплунги като че ли отзад е имало второ радио, жици в нищото, обелки от "Дюрекс" и дори пищова, (ама е газов д,ба,ааму). Новия собственик ( в присъствие на жена си ) категорично отказа намереното да е негово и да го е ползвал та ще чакам на местния КОСаджия да му се повреди "Черока" и ще му решим съдбата
              Никола - като в онзи стар виц ( предвид обелките от "Дюрекс") може предния собственик да го е насочвал към умрелия смок и да му е заповядвал "....в името на народа СТАНИ"
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                Никола - като в онзи стар виц ( предвид обелките от "Дюрекс") може предния собственик да го е насочвал към умрелия смок и да му е заповядвал "....в името на народа СТАНИ"
                Георги Танев (0+)
                Land Rover Discovery 1 300 TDi
                Land Rover Club Bulgaria
                0887 930 238, 0878 797 768

                Коментар


                • И понеже идва Коледа дядо тръгна да си търси коледна елхичка, но по стар си негов обичай от цял разсадник с елхички откОпа борче Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07363.JPG Прегледи:0 Размер:100.6 КБ ID:6901447 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07364.JPG Прегледи:0 Размер:81.7 КБ ID:6901448

                  Някой с идея какво може да е разпарчосало този хидравличен компенсатор
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • kalin09
                    kalin09 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Клапана не се е върнал и налягането на маслото го е "раздвоило". Нормална за заседнали клапани гледка.

                  • дядо владо
                    дядо владо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мерси, не ми се е случвало до сега. Главата е ремонтирана ( само едната заради паднало поради прегряване клапанно легло ) стартира двигателя и на 4-5 минута заклини клапан на предния цилиндър, сега на най-задния, явно нещо по подменените части не е в ред 🙄

                  • u_bo
                    u_bo коментира
                    Редактиране на коментар
                    Провери си разп.вал за кривина.

                • След всички проверки и подмяни колата взе да киха кашля и гърми след като загрее гррррр чесаньЕ къде ме не съби и нови датчици на коляновия и разпределителния вал си тръгна ( дано няма проблеми ) щастливо......но дедо го апи кучи узад, че и тЪрЪлеш си намери да си пусне в гащите - "Мицубиши Делика( то и L300)" от края на 90-те, да му присадя резервоар ама оргиналдЪ японче е, дизел с два резервоара, два поплавъка два някакви датчици за лампа "резерва" някак си свързани и не показващ уред на таблото Някой със схеми на свързване или идеи къде да ги търся
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • дядо владо
                    дядо владо коментира
                    Редактиране на коментар
                    От това което видях, струва ми се че всичко е като едно цяло т.е. един резервоар разделен на две независими части (заради конструкцията на колата) свързани по между си с тръби и някаква ( вероятно много проста ) система с налягане и подналягане за изравняване на нивото, не видях помпи ключета и т.н.

                  • trapper
                    trapper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Подобно е при Мицубиши Пинин. Баките са от двете страни на задния кардан и са свързани отгоре с тръбичка и жици. Май имам и снимки ... някъде.

                  • vasil lazarov
                    vasil lazarov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Два резервоара са от лявата страна. Свързани са само с един маркуч, пълниш от предния, а сондата за горивото е в задния. И двата имат нивомери, и последно го карах юли, и тогава индикацията на таблото работеше, макар и доста невярно.

                • Ето го снимано, в ляво е предния в дясно задния резервоар и съответно нивомер Левия (те предния) има датчик за резерва в зеленото кръгче, нещо на магнитен принцип двупроводно, но задния завършва с нещо с един проводник и не реагира на маса, що е то още се чудя Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07382.JPG Прегледи:0 Размер:61.4 КБ ID:6902778 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07383.JPG Прегледи:0 Размер:67.8 КБ ID:6902779
                  Последно редактирано от дядо владо; 11-12-22, 22:01.
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • stefsab
                    stefsab коментира
                    Редактиране на коментар
                    Най-вероятно са последователно свързани. Може да има "уловка" - да има два типа нивомери - за единичен резервоар с по-голямо съпротивление и за два резервоара, при който нивомера на първия е с "половината" съпротивление а втория поплавък е с другата "половина" съпротивление.

                    Таблото с приборите също дава проблеми - огледай го и него. Обикновено нивомера се захранва от стабилизатор на напрежение, за да не се влияят показанията за гориво от зареждането на акумулатора.

                • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име: Прегледи:0 Размер:37.9 КБ ID:6900571
                  Ъ - въпросително възклицание в разговорния български
                  Справка с българо-китайския разговорник:
                  Сибалюмайкатадааа
                  Ама това е вътре и ако някой ми каже как се ползва това "реле"
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име: Прегледи:0 Размер:36.8 КБ ID:6900572

                  Ето как се прави по "Голфсвагенски" Това не е творчество на някого, а си е Ургиналдъ от завода.

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Foto-bloka-v-salone.jpg Прегледи:0 Размер:116.6 КБ ID:6903347
                  -Чем занимаетесь по жизни?
                  -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
                  -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

                  Коментар


                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    E, ВАГинския начин е по-харен - поне се вижда. Онова горното във вид на реле си е чиста педерастия.

                • Деди! Бех качвАл разни "глупости" за Мицубиши https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B7%D0%BA%D0%B8. НЕкои работи още работят, ама ме мързи да ровя! Тебе, ако не те мързи можеш да изровиш нещо.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • дядо владо
                    дядо владо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мерси както се казва, на "Котомишиту" сложих само един резервоар (бутилка за пропан) малко попреработих горивоподаването и щастливо си тръгна, сега боря 42ри джипски автоматик който след като загрее при включване на задна гасне, а се твърди че хидротрансформатора е рециклиран ......или по точно "наздраве"😣

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X