Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • УжасТна ужасТ ме споходи, не кУрОнавирус а ВАГина груп продуктс
    Ба`ааму и курник Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07015.JPG
Прегледи:890
Размер:70.0 КБ
ID:6733481

    Q7 от 2ОО7 година съдава вакум картера като поработи до такава степен, че свири като прахосмукачка и неможеш да махнеш капачката а наливане на масло докато не махнеш щеката на маслото
    НякакЪф идеЙ де да търся смукалката
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      клапан на маслена помпа... силно далечен изстрел в тъмното

  • Клапан картерна вентилация, според мен. Ако има такова нещо. Бензинка толкова вакуум може да създаде само ако смукателните колектори са отворени към картера. Маслена помпа не е със сигурност - тя няма никакво отношение към каквито и да е вакууми.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • Не знам на това как е, но при някои Мерцедеси има помпа за картерни газове с ремъчно задвижване.
      А може и задвижка на вихрови клапи, ако има такива.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • При това курник ( на първо ровене във ВАГина сайтовете) е някаква засукана система с циклонни филтри, клапан регулатори на налягане с някакви мембрани и бутала, резервоар да се събира маслото от парите, пък той се изпразвал само когато загасиш двигателя но кое как действа, какви параметри трябва да има и как се проверяват още ми е загадка, б@си ако се окаже че "на този модел си е така"
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • trapper
          trapper коментира
          Редактиране на коментар
          Владо, не мой така да се отпускаш. Аре, оправи това Ауди, че Мицубиши пинин ти глася.

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          Деди, защо си го причиняваш, за спорта или са ти малко хамериканските курници отпред. Кажи, ако е второто, да ти докарам един да се ровиш.

      • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Бензинка толкова вакуум може да създаде само ако смукателните колектори са отворени към картера.
        Те ти вярната диагноза, нещо след дросела вързано към блок,картер или към оттичането на маслото от главата .

        Коментар


        • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          ...някакви мембрани...
          Ми...спукана мембрана, примерно. И вместо да отваря над дадено налягане на картерни газове, пуска постоянно.

          В циклонните филтри няма нищо екзотично - през ръцете ти вероятно са минали такива вече. Hyundai Terracan например е така. Даже филтъра го имам - мислих да го слагам на тераното.

          Виж в събирането и изпразването само при изгасен мотор, ако наистина е така (не мога да се сетя за нито една причина да е така), някаква ВАГинска еко-щутория ще да е.

          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            ....ще го търся туй за мембраната, ама да събера малко "ноу хау" против тоталното ми "донт ноу" на ВАГините. Що`т видиш ли преди две седмици зорлем ми натресиха ауди а3 за смяна на масло и "дреболийки" .....смених маслото , паля ъъъъъ гмъц на предстартовия контакт не светва лампа за масло - паля, акумулатор и т.н. гаснат, телефон до собственика ( той до щеркЯ си, тя и собственичка ползвател) "Ааааа свети и после гасне" - следва "Лънч- диагностика" лампата свети, куплунг на датчика към маса ( понеже е с един кабел) лампата свети, нов датчик мяу няма светлина, рекламация - мяу няма светлина ъъъъъъ пЦувня четаньиЕ, питаньиЕ, йощ пцуваньиЕ проверваньиЕ - за да светне лампата двигателя трябва да се врАти, но да няма налягане на лойта ( то е ясно че ще се случи след изтропване на двигателя, мЪ карай) , а на ътката кво и е свЕтило си нямам идея...продължавам с "дреболиите" - не работят пръскалките ( няма да разказвам в подробности) но се оказа, че туй възел софистикейтед р`ираш ли работи само при затворен капак на двигателя.......абе ВАГински му работи

        • Има коли на които си е така и в картера се поддържа значителен вакуум (било от смукателните колектори, било с нарочна помпа).

          Но не зная дали тази е така.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от дядо владо
            ...но се оказа, че туй възел софистикейтед р`ираш ли...
            Идиот! Скоро не се бях смял така.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Има коли на които си е така и в картера се поддържа значителен вакуум (било от смукателните колектори, било с нарочна помпа).

              Но не зная дали тази е така.
              И от чий зор това? По-малко "въглехидрати" в изгорелите газове? Като знам какви масларници има от новите возила, явно прихващат от нас - отчитат дейност.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • kalin09
                kalin09 коментира
                Редактиране на коментар
                Някой някъде е открил ,че ДВГ има по-високо КПД с подналягане в картера.

              • Ясен
                Ясен коментира
                Редактиране на коментар
                По-скоро е борба с конденза в голям двигател който крайно рядко се използва продължително на висока мощност.

              • kalin09
                kalin09 коментира
                Редактиране на коментар
                http://nutterracingengines.com/racin...uum_facts.html
                Първото попаднало.

            • Имам бегъл спомен от тоя мотор, освен инжекторите и нагара по клапаните (ма това не е за в случая), вихровите клапи, мисля че нещо там даваха проблеми 2-3 такива мотора. Обаче не си спомням за вакуума конкретно.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • Ей ви го проблема, най-често (не нa тоя мотор, но пак VW и пак TSI):



                Вакуум и да има фабрично, не е редно да е голям и не е редно да звучи като прахосмукачка.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Така се оказа, сменен "агрегата" с нов и положението е по-приемливо ( не че съм фен на такива "иновации")☕

              • https://offroad-bulgaria.com/forum/о...05#post6734405

                Коментар


                • Дядо и всеки с конкретен опит,

                  Какво мислиш за полиуретановите тампони (бушингс)? Струват ли си, има ли проблеми с тях, да ги ползвам ли или да взема оригинални, търся съвет?

                  За да не скърцат мисля да ги монтирам с тефлонова лента за ВиК нужди, има ли друг трик предотвратяващ скърцането след време?

                  Не мисля, че се нуждая остро от смяна на моите но така или иначе съм разколачил джипа мисля да сменя оригиналните по предницата със следните - Front Control Arm Bushings Quadratec Part #: 16158.4014 Energy Suspension Part #: 2.3108R

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.3108R_v1_20120502.jpeg
Прегледи:528
Размер:47.5 КБ
ID:6739367
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Бях наслагал такива преди мнооого време. След месец отидоха в коша, сложих оригинални и забравих за случая.

                    За водопроводната лента ще го приема за майтап.

                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    "За водопроводната лента ще го приема за майтап." - Никак не е майтап, не рално ползващи се джипове след обзори, това е единственото което работи дълго време според механици в Америка. Тънка тефлонова лента, леко обмазана колкото да се наниже металната втулка.

                    Мисля да ги сложа, ако е толкова зле ще ги махна за нула време, защото ще са пресни мазни

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Те не се залепват толкова като гумените. И дърти да са се сменят лесно.

                    Полиуретана има смисъл ако ще ходиш по състезания, ама там се сменя и без друго често, а и разни скърцания и прочие са без значение. Същото е с амортисьорите с уши със сферичен лагер - при нормално "гражданско" ползване и двете сдават по-бързо и правят повече проблеми от обикновен ЧИТАВ (оригинален) гумен тампон.

                • .....за триене
                  Дублирах пост, после немога да го премахна съвсем - иска текст форума, и се сетих тогава да питам: Някакви идеи за свързване на малък двигател към скоростна кутия когато са от различни машини при това са и не съосни
                  Последно редактирано от дядо владо; 08-05-21, 10:44.
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • NovemberCharlie
                    NovemberCharlie коментира
                    Редактиране на коментар
                    Кардан?

                  • дядо владо
                    дядо владо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мощноста е никаква - десетина коньове. Това е някакво ужасТно самоделно тракторЕ (4х4 при това) правено от ония дето най-често им викат "пустиняци". Събрано е от каквото са имАли, като всичко е слагано и заварявано. Съответно няма начин нещо да се ремонтира без рязане, а срежеш ли настава голям купон. Проблема сега е в онуй нещо дето му викат амбреаж и работи с долен ляФ пИдал. Или на разбираем език имаме скоростна кутия от трабант завъртяна на 90 градуса, така че да предава движение напред и назад. със заварен диференциал за да е 4х4 и едноцилиндров "ломбардини"На двигателя беше насаден някак си маховик с кутията го свързваха странни арматурни железца и планки и съединителя почти работеше,......Целта на упражнението беше да се сложи електрически стартер, да се задвижва хидравлична помпа и алтернатор, съединителя да е адекватен и т.н..............за сега ми идва наум да изхвърля всичко и да го заменя с нещо малко със скорости ( ЗАЗ, фиат 126Р. или ако има някой малък японец) което не ми пречи и да си мисля за някакъв вариант да се използват наличните части 🙄

                  • Никола
                    Никола коментира
                    Редактиране на коментар
                    Дядо виж как е изпълнен съединителя на някоя мото фреза най-лесно е така. Просто при теб ще трябва да действа на обратно като пуснеш педала да опъва ремъците.

                • Виж от някой жабарски нужник скорости и съединител,на дъртите алфи кардан свързва мотора до съединител и скорости,които са на задният мост.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • bocho64
                    bocho64 коментира
                    Редактиране на коментар
                    То хубаво са на едно съединител и скорости ама са има няма 80/90 Санта. Сложени напреки ще стърчат от тракторето.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X