Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вярно горното е майтап, капака е от на Спарки "Гранда"
    В същност дядо има съвсем точни въпроси за тази машина.
    Била е Gелендеваген 280 инжекцион с автоматични скорости,
    После "....май$торчета са се сбрали и са мамка и €б@ли...."Опитали са да е направят 300Д.....не им се е получилО...Сега е геленде вагина
    За да и върна първоначалния вид ми трябва малко информация.
    Някой да има картинка как се свързват тръбите на хидравликата, щото двигателя е "струпан" в коша, кормилната кутия също си е на мястото, маркучи някакви има но щуцери пасващи на отворите няма.....
    Следващия въпрос е от къде да се намери тампон да скоростната кутия, сега тя кротко си лежи на гредата, а на мен така не ми харесва
    Третия въпрос е за картинки на електро инсталацията. Гореспоменатите "майсторчЕта" за резАли и вързвАли както им падне ( това също не ми харесва)
    Четвъртото питане е за горивната магистрала. Заради дизела са орязали всичко Купил съм външна помпа ( предполагам че "Мерцедес" от онова време не е изневерил на традицията и не е била в резервоара ) и вероятно седи някъде отзад близко до резервоара, но къде точно, има ли филтър около нея, ако "да" къде - преди след,.....
    После още въпроси.....
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • Аз имам тампон за Гей класа, но е един брой.

      На повечето общи въпроси имам прости отговори, но за да не ти прекъсвам ракията, ще ти звънна утре, щото нямам никакво време за да мина.

      За някои специфични проблеми Търтьо да споделя, ако му се споделя, но май не виждам такива.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Един де, тампона е отзад на скоростите и е само един, намирам нещо но цена от 200-300 лв. за две парчета метал и малко гума само защото е "G-ца" ми е гадна ( не че аз ще давам парите)

    • Мъъъ дааа специалисти вирусулози и геостратези дал бог, а някой да помогне за хидравликата няма но продължаваме - резервоара е свален и измит с пароструйка. Вътре в него има някаква джиджавка с филтърче монтирана в нещо като чашка там клапани нещо има ли или просто е била гняс и ръжгЯ затрудняваща теча на гориво...........
      П.П. Дали е форумен "майстора" слагал дизела и дали при него освен тампона на автомата не е останала и част от електриката, по-точно релето на инжекцион помпата?
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • Самодържец
        Самодържец коментира
        Редактиране на коментар
        Така е, прав си. И авто-майстори дал Бог.

      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Нали знаеш стари баби какво казват - Който не става за нищо или отива общ работник в строителството или си отваря автосервиз 😲
        Аз съм бил и двете 😂🥂😂

    • Още въпроси мъчат деди, "мерцедесовата" кутия 722.6 която се слага на "Грндовете" може ли да тръгне някак си без компютъра?
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • Забрави, Деди. Тия клапани трябва нещо да ги управлява. Модулатора за налягане също. Сам видя разликата между електронна и механична - хидравличния "мозък" е на порядък по-прост при електронната.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • Няма начин!
          Иначе за релето ... еднакво е на всички мерцове с КЕ-джетроник.
          Ако се сетиш звънкай да ти думам.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            Тестъре, въпросите са два ( ама мало съм ги омешАл) единия е за Г-цата, а другия за "гранд WK" първа генерация с мецедесовия мотор и скорости. Г-цата съм и поръчал тампон на скоростите и като превърша с механиките ще боря възтановяване на запалването и може да се чуем, другото е малко сранно, WK самопроизволно палило индикация за "бавни" и имало само първа и задна в този случай, "майсторчета" му прегледали мозъка и сега и това няма. "Бавните" ги открих и възстанових но колата не се движи. Вижда си скоростния лост, електриката в кутията(мозъка) но нещо не вижда компютъра на скоростите. Според книгите трябва да има някаква предна и задна хидравлично без участие на компютри ъъъ мъ нъцки.Това ми е въпроса "Що съ не движи" Общите лайки за ниво на масло и т.н. съм ги минал и пак съм в патологията..........

          • bocho64
            bocho64 коментира
            Редактиране на коментар
            Деди как вижда електрониката на скоростите(мозъка) като не вижда компа на кутията? Кабелите от кутията отиват до компа и до никъде другаде. А най вероятно не движи щото с 0 бара налягане няма как да помръдне. Регулатора на налягане затворен на мах и воала,не мърда.

          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            Четеш на диагностика скоросния лост местиш и показва P R N D, отиваш в трансмишън контрол показва P и N при другите изписва SNA (каквото и да значи това), отиваш в двигателния компютър той казва йок не виждам компютъра на скоростите, и да дава някакво минимално налягане което не се променя с оборотите

        • За да приключим със скоростите на WK-то . Замина на някъде, (може би Надин или нов собственик), но докато се борих с него и успях да загася всички чекове и какво намерих. Под колата, а не в купето (където му е мястото) минава кабелен сноп, уж бандаж гофре, термоизолация ама МЯУ,
          на друго място под пътническата седалка още мяу, и го нямам снимано че няма нужда - в моторния отсек до блоковете с предпазители само едно краче в един голям куплунг и то МЯУ Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07152.JPG Прегледи:0 Размер:79.2 КБ ID:6849162 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07153.JPG Прегледи:0 Размер:72.1 КБ ID:6849163 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07168.JPG Прегледи:0 Размер:52.3 КБ ID:6849164
          Последно редактирано от дядо владо; 20-04-22, 22:38.
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • Продължаваме с процедурата по смяна на пола на г€лендевагината
            Имаме си нова горивна помпа и нов тампон на скоростите срещу две и половина кила пари, същото парче гума и метал за джип е няколко пъти по-евтино ъъъъ ама майната му. Проблем е мундарщината на тези "майстори" преди мен. Срупал си двигателя в коша,( категорично нямам друга дума) ами защо не махна останките от стария тампон и не почисти насъбралата се мазна гняс. Слагаш двигател с два извода за ауспух, не виждаш ли че водопроводния щранг (гръмко вероятно наречен ауспух от по-предия "майстУр") е за един отвор и няма как да се случи (отделно че е затиснат от двигателя и удря в предния кардан) - следваше резаньие с пцуваньие и сега се търси от мерцедес втората част от генерацията. М110 двигател първо два колектора по отделно събират по три цилиндъра, после раздоена тръба се захваща и продължава назад вече като единична - е те това се издирва някой ако има
            Втори въпрос е къде ТОЧНО седи горивната помпа на Г-ците
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • Помпата е отвън на презервоара, като махнеш щита.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Тц "щитА" йок, резерватиф с две мИтални сиджимки фанАт за купето.....ъъъъъ... можИ и "майстУчеата да са мхАли защитата мЪ ми сЪ не вервА, много заводско изглежда макар и потънало в ръжда

            • Дедо, пак ще ти пошестя - помпата е отвън, като може да я сложите и при маторя, както и горивният филтър, за да е удобно за каквото и да било.

              Тая помпа е 6.5bar и само магистраладжийките я конкурират.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • Skorpion_BG
                Skorpion_BG коментира
                Редактиране на коментар
                Аз нямам нищо против ако нещото работи. Ясене двигателя е в коша, сега са пипкавите работи.

              • sonda
                sonda коментира
                Редактиране на коментар
                Не мога да си представя, с какъв акъл, или без, са давани средства, за да се разсипе една кола по безобразен начин, и сетне да се реанимира по труден начин...

              • Skorpion_BG
                Skorpion_BG коментира
                Редактиране на коментар
                ,Дани това че не можеш да си представиш, не значи че не може. Просто експерименти. За акъла няма да го коментирам, то си е ясно, че отсъства по презумпция! )))

            • По случай празника ( нали сме си големи деца и е деня на детето ) пак си играя с голямата играчка - G-вагината
              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07199.JPG Прегледи:0 Размер:54.8 КБ ID:6864090
              Малко гледане под колата и си харесах тази скоба за закачане на помпата (това е над задния мост)

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07198.JPG Прегледи:0 Размер:46.2 КБ ID:6864091
              После обличаме помпата в подходящ презерватив (да не дига мноооого шум)

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07200.JPG Прегледи:0 Размер:50.8 КБ ID:6864092
              Изработваме подходяща скоба специално боядисана в същия цвят като наоколо - т.е. ръжгЯво
              И си имаме подаващо гориво.....ами сега

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07201.JPG Прегледи:0 Размер:53.2 КБ ID:6864093
              Сега кой ще помогне - от тези два "Г" образни щуцера кой е подаващия и кой връщащия, че всичко е наскубано и "проба$грешка" не ми се работи
              Последно редактирано от дядо владо; 01-06-22, 16:50.
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • Shider
                Shider коментира
                Редактиране на коментар
                Пък и диаметрите май са различни, или само така изглежда на снимка...
                По пътя на логиката - дебелия е входящия, обратното гориво се връща по тънкия.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Логиката може и да е обратна - по тънкия са 6 бара и няма нужда да е дебел.

                "Нормалните" автопроизводители слагат стрелкички, ма явно Мрeцедес са над тия неща.

              • stefsab
                stefsab коментира
                Редактиране на коментар
                Някъде трябва да има и двустъпален регулатор на налягане.
                Някъде на дозиращата глава трябва да има и регулатор на диференциално налягане, за промяна на работното налягане при студено/топло.

                По колите най-често тръбопровода с налягане е по-тънък от връщащия.



            • Има стрелкички, сепак. Деди, смЕни цайсите.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • Освен , че има стрелки ... има и още доста неща за проверка ...
                Деди ... ако речеш че има поне 3 бири у ладилото ..... Ида!
                Но, ми требе поне един работен ден и .... труп за съживяване.
                После ... само че ме пцуеш .... че съм ти показал какво и що се случва.
                Друга тема е, че ремонта на това започва от около 90 лв. за дюза ...
                После ... може и още ..
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ме баш боли лЕвото ъъъъ ухо за цената, ( колата е на горе пишещия Скорпион т.е негови парЕ), а май е усрАл друг членестоног - некоЙ си Търтей+мастурчЕа,🙄 та за да ми е слаТка рАкията аз ще я вдигна на крака ( т.е. на колела с двигател ) 😈но живота малко ме натиска та немОем толкова брЪзо...
                  П.П. Бира нЕма да видиш при мен, щоТ идваш с твой си транспорт и го караш, а пиагури по пътищата не искам да призвеждам 😂🤣😂 - щЪ локаме кафе ☕

                • Skorpion_BG
                  Skorpion_BG коментира
                  Редактиране на коментар
                  Владо, Търтея няма никаква вина, за всико съм си виновен аз, той направи това което аз поисках. Така, че сега ще си плащам грешките. Много ще съм благодарен на всики които помогнат да се "оживи трупа"!

                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Скорпионе, тук хич, ама хич не съм съгласен. Периодически на мен ми се обаждат или направо идват разни хора с желание да им направя нещо по машините и ако не ми се вижда технически издържано - отказвам. Поне аз така смятам човека незнае и ти като "майстор" трябва да му обясниш къде греши, а не само пари да се лапкат П.П. Нафтата ти си е все още тук и те чака 😃
                  Кар тестъре, заровил съм се в патологични кочинки от половин България, малко да поразчистя и ще продължим с ..........кафе😂🍻😂

              • Влади, тази помпа, мисля че няма да ти свърши работа. Мерцедесовите са за по-високо налягане и са с доста по-дълъг корпус.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тази е дават за това по каталог, не е мерцедесова, а кЕтйцка, но като събера тръбите и жиците ще мера налягания.....

              • Впрос, този детаил съм го произвел на ръка, но някой от заклетите форумни "метъли" ще помогне ли как да стане по машинно?
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07202.JPG Прегледи:0 Размер:65.3 КБ ID:6866719Диаметър около 18мм височина на "коронката" пак толкова, между зъбите 2.5 мм. Вътрешен отвор 9мм. мАтрял -хАлумин (още не смея на ползвам услуги 3 D принт)
                Последно редактирано от дядо владо; 11-06-22, 10:29.
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Фреза, делителен апарат и 2.5мм диск за рязане.

                  Що не смееш да ползваш услуги за 3D принт? Не боли.

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 4 потребители онлайн. 1 потребители и 3 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X