Вярно горното е майтап, капака е от на Спарки "Гранда"
В същност дядо има съвсем точни въпроси за тази машина.
Била е Gелендеваген 280 инжекцион с автоматични скорости,
После "....май$торчета са се сбрали и са мамка и €б@ли...."Опитали са да е направят 300Д.....не им се е получилО...Сега е геленде вагина
За да и върна първоначалния вид ми трябва малко информация.
Някой да има картинка как се свързват тръбите на хидравликата, щото двигателя е "струпан" в коша, кормилната кутия също си е на мястото, маркучи някакви има но щуцери пасващи на отворите няма.....
Следващия въпрос е от къде да се намери тампон да скоростната кутия, сега тя кротко си лежи на гредата, а на мен така не ми харесва
Третия въпрос е за картинки на електро инсталацията. Гореспоменатите "майсторчЕта" за резАли и вързвАли както им падне ( това също не ми харесва)
Четвъртото питане е за горивната магистрала. Заради дизела са орязали всичко Купил съм външна помпа ( предполагам че "Мерцедес" от онова време не е изневерил на традицията и не е била в резервоара ) и вероятно седи някъде отзад близко до резервоара, но къде точно, има ли филтър около нея, ако "да" къде - преди след,.....
После още въпроси..... 
							
						
					
В същност дядо има съвсем точни въпроси за тази машина.

Била е Gелендеваген 280 инжекцион с автоматични скорости,
После "....май$торчета са се сбрали и са мамка и €б@ли...."Опитали са да е направят 300Д.....не им се е получилО...Сега е геленде вагина

За да и върна първоначалния вид ми трябва малко информация.
Някой да има картинка как се свързват тръбите на хидравликата, щото двигателя е "струпан" в коша, кормилната кутия също си е на мястото, маркучи някакви има но щуцери пасващи на отворите няма.....
Следващия въпрос е от къде да се намери тампон да скоростната кутия, сега тя кротко си лежи на гредата, а на мен така не ми харесва
Третия въпрос е за картинки на електро инсталацията. Гореспоменатите "майсторчЕта" за резАли и вързвАли както им падне ( това също не ми харесва)
Четвъртото питане е за горивната магистрала. Заради дизела са орязали всичко Купил съм външна помпа ( предполагам че "Мерцедес" от онова време не е изневерил на традицията и не е била в резервоара ) и вероятно седи някъде отзад близко до резервоара, но къде точно, има ли филтър около нея, ако "да" къде - преди след,.....
После още въпроси.....
 
							
						

 
							
						


 "
"
 
  Срупал си двигателя в коша,( категорично нямам друга дума) ами защо не махна останките от стария тампон и не почисти насъбралата се мазна гняс. Слагаш двигател с два извода за ауспух, не виждаш ли че водопроводния щранг (гръмко вероятно наречен ауспух от по-предия "майстУр") е за един отвор и няма как да се случи (отделно че е затиснат от двигателя и удря в предния кардан) - следваше резаньие с пцуваньие
 Срупал си двигателя в коша,( категорично нямам друга дума) ами защо не махна останките от стария тампон и не почисти насъбралата се мазна гняс. Слагаш двигател с два извода за ауспух, не виждаш ли че водопроводния щранг (гръмко вероятно наречен ауспух от по-предия "майстУр") е за един отвор и няма как да се случи (отделно че е затиснат от двигателя и удря в предния кардан) - следваше резаньие с пцуваньие 





 
			
Коментар