При незагряли кюнци имаш конденз на вода по кюнците, принципно, особено ако катализатора работи. Макар че в тоя режим и мирише като на разредител за боя (ако работи катализатора).
Отделно, ако харчи вода чак при такива пушеци, би-трябвало и антифриза да намалява.
Другото - нали имаше и инспекционна камера? Свещите долу и търсиш "измито" бутало. Ако няма, продължаваш да се чешеш дет не те сърби. 
							
						
					Отделно, ако харчи вода чак при такива пушеци, би-трябвало и антифриза да намалява.
Другото - нали имаше и инспекционна камера? Свещите долу и търсиш "измито" бутало. Ако няма, продължаваш да се чешеш дет не те сърби.
 
							
						

 , да попитам и аз нещо - случайно да са ти известни времената за впръскване на бензин при празен ход на 4-литровите матори на Черока(93-та година уж, поне на теория трябва да е НО.) Сега времето е 4.2мс и газаджията, който бори газовия инжекцион, твърди, че са високи. Трябвало да са под 4мс
, да попитам и аз нещо - случайно да са ти известни времената за впръскване на бензин при празен ход на 4-литровите матори на Черока(93-та година уж, поне на теория трябва да е НО.) Сега времето е 4.2мс и газаджията, който бори газовия инжекцион, твърди, че са високи. Трябвало да са под 4мс .
.
							
						
 , ...и докато чака за да не го чакат два двигателя и една кутия си поработва
, ...и докато чака за да не го чакат два двигателя и една кутия си поработва .....
 ..... (притискателните е ясно, те са с една дебелина)
 (притискателните е ясно, те са с една дебелина)
							
						


 , не за друго
 , не за друго
							
						
Коментар