Деди най-обича да се занимава с неща дет баш не са му работа
и сега се чудя има ли начин цилиндричен фрезер да се съвмести с морзово захващане
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
При Дядо Владо
Свий
X
-
Или леко компромисен вариант - опашка морз 2, 3, 4 или колкото е към Б16 (или колкото трябва) и патронник с конусно захващане със същия конус - Б16 или колкото трябва.
Коментар
-
Коментар
-
По твое внушение вече съм го купил и монтирал (опашльока с све патронник), сега остава и да се нуча да работя с него 🥂
-
Ицо не вижда и не чете коментари. Ако иска да му отговориш - ново мнение.
Принципно цангов патронник е най-доброто възможно, но и най-скъпо - за всеки милиметър или 2 размер е отделна цанга. И съответно трябвеа да имаш нещо като 10-15 цанги комплект, за да можеш да нанижеш всичко като диаметър.Последно редактирано от sparkybg; 23-01-23, 10:51.
-
-
Чак сега се сетих, че е пропуснато важно уточнение.
Захващането на морзови адаптери на струг и бормашина е едно - подобно на това в линка по-нагоре.
Ако е на компактна фрезичка, там обикновен опашката завършва на резба и се затяга с шпилка. Но такива накрайници и адаптери трудно се намират в нашите магазини. В чуждестранско и в ибей има.
Коментар
-
Те тази е фрезичката с баш такива ( на резба) опашльоци на фрезерите, Още не съм и разбрал марка и модел, Ще пробвам, ще се уча ......Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеАко е на компактна фрезичка, там обикновен опашката завършва на резба и се затяга с шпилка..Последно редактирано от дядо владо; 23-01-23, 17:09.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Деди, идеята е че като фрезоваш, усилията са странични и ако морзовата опашка е без резба се случва да изпадне, защото стрничните усилия разклимбуцват конуса, който никога не е съвсем идеален. Бормашините нямат резба ама там винаги имаш натиск, щото само пробиваш.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Някой да е срещал такова кубче и да има идея какво прави0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Мерси, въпроса е това кубче със страна към 7 см. и пълно с някаква течност каква роля играе? От страни има куплунг с четири крачета и е част от някаква алармена система според мен, проблема е че такава не съм виждал до сега. Дали е ВКЛ/ИЗКЛ. или е и по време на движени участваща в работата на мотора. Колата е "Гранд чероки" 4.0л. 97г.
-
Нямам идея, не познавам тая кола. Но, по описанието ти ми прилича на живачния контакт на Юнгите за топлене на вода от чешмата. Кога дава контакт може да провериш лесно с мултицет, напр. Едва ли е за аларма, но може да регулира фаровете при наклони и т.н.
-
Alarm tilt sensor / Stabilization control module 510009220-12 ( 996.618.265.00 )Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеНякой да е срещал такова кубче и да има идея какво прави
https://www.exclusive-classics.nl/product/510009220-12/Three witches watch three Swatch watches.
Which witch watch which Swatch watch?
Коментар
-
...иначе казано нещо като архаичен сензор за ускорение.
Аналогът на това при WK е под жабката между седалките. С малко повече функции и жици. Тоест любимата ти ингилизка дума софистикейтид!
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Баш де, там е свързана с ИЕсПи-то ХашДи-контрола и кой знае още с какво. Върнах колата към живот, собственика дори я покара с кеф, заряза е ( по моя заръка до Геленде вагината ) и а да е запаля да си я вкарам за довършителни дейности и нъцки,......... мЪ тук говорим за кочинка дет няма живи съученици и туй заводски не и се постава ъъъъъ още тогава света ли е изджендарял П.П. Или "Геленде вагината" разпространява автомобилен вирусмортусковидалис 🙄
-
-
Дядо пак е затънАл в мислЕ.
Нямаме си мАтор, но си имаме уебетка и Г-цата се озовава на операционната.
Малко бавно върви ремонта би казал някой , но се оказа че клапани за модела - йок освен с поръчка от захарна(или западна
) Германия
Малко чакане и като да имаме сичкото що е нужно .....
.започваме с чистене на двигателя и тук се появи чуденето - буталата имат засек против удар от едната страна ( със зеленото ), а от другата нямат ( с червеното - наличния е следа от срещата бутало-клапан ) . Малко четене покава че трябва повече четене
двигателя М110 явно има много разновидности и когато е двувалов го дават със съвсем други бутала, в средата имат "хълм" а не са плоски като тези. Някой има ли информация на този какво му се полага ..........
Последно редактирано от дядо владо; 06-03-23, 15:27.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Това в никакъв случай не е засечка против удар , просто е освобождаване да се разминава клапан и бутало при нормална работа.Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар