Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
При Дядо Владо
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Дур бе, сакън, вай алла` сега ще ме налазят всякакви с увиснали да им преодолявам гравитацията и доктор Енчев ще остане без клиенелаПървоначално публикуван от Bat_Pepo Преглед на мнениеДеда победи гравитацията!    
 
 П.П. По въпроса с пенещия се АТФ след повторно разглабяне чесанЬие с пуленЬие на кутията (нищо притеснително не открих) нови масла филтър и най-важното ремонт на хидротрансформатора вече не се пИняви (кафе)
							
						0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка (кафе)
							
						0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Дядо(и който има опит в тази област) здравей,
 
 Моля те препоръчай какво да правя с шарнирни болтове на Вранглер Сахара, болтовете knuckle joint горен ляв е казал мяу, около 1мм луфт, останалите по джипа са ОК.
 
 Какви марки/модели би препоръчал или само оригинал Мопар?
 И двата шарнира ли да сменя едновремено, и горен и долен в комплект?
 
 Благодаря предварително!Бъдете живи и здрави!
 Коментар- 
	
	
	
 Честно да ти кажа нямам опит с шарнирите, поради липса на подходящи инструменти ги пращам при Еди Рангелов за ремонт.
 По общия ред ако питаш сменям само дефектиралата част, не както някои от колегите "айде горната, ама и долната, и като сме почнАли отляво , та и от дясно, ама дай и задните..."
 За марка - ползвай "Рокауто.ком" там при "бол джойнтовете" има и "економи" и "дейли драйвер" и "хеви дюти" не е казано да е баш пък "Мопар" - т.е. к`вот ти хареса.
 
- 
	
	
	
 Мерси много Дядо, поръчах комплект долен и горен на Феби Билщайн, ще видим дали ще стане и какво ще успея с монтажа.
 
- 
	
	
	
 От личния си опит не съм съвсем убеден в качеството на феби, за джийп пък още по-малко и то вранглер. Иначе цените им са повече от приятни. Това за тука де.
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Контактувайки със свети Кия (хаджи Пенчо) дедо курОнавирус не хванА, но хванА нещо по-лошо, а именно "Киа соренто" първа генерация. а именно "Киа соренто" първа генерация. 
 Около 18 годишна, ама мъжка........... иска да мЪ оножда. ама мъжка........... иска да мЪ оножда. 
 Да не си помислите, че е моя и да ми пратите ДАНС, НАП, БОП цоп и мутри рекетьори,. не - чужда и с течащо парно,
 Дедо помощ не отказва - ще сменим ли радиатора - О.К......и тук е проблема таблото неиска да се маха. В ляво и дясно го държат по два болта, долу зад централната конзола са още по два, но нещо има горе в средата и немога да го видя къде има скрито закрепване, Някой може ли да сподели опит? 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ха честито! Пусни някаква снимка на таблото.Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеКонтактувайки със свети Кия (хаджи Пенчо) дедо курОнавирус не хванА, но хванА нещо по-лошо, а именно "Киа соренто" първа генерация. а именно "Киа соренто" първа генерация. 
 Около 18 годишна, ама мъжка........... иска да мЪ оножда. ама мъжка........... иска да мЪ оножда. 
 Да не си помислите, че е моя и да ми пратите ДАНС, НАП, БОП цоп и мутри рекетьори,. не - чужда и с течащо парно,
 Дедо помощ не отказва - ще сменим ли радиатора - О.К......и тук е проблема таблото неиска да се маха. В ляво и дясно го държат по два болта, долу зад централната конзола са още по два, но нещо има горе в средата и немога да го видя къде има скрито закрепване, Някой може ли да сподели опит? 
 По спомен се бърка изитдоле след демонтаж на панела с радиото, Ама си зависи от конкретния модсел табло.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Като гледам искаш да спестиш махане на едно-друго. Маха се ВСИЧКО, което може да се махне. На снимката виждам не-махната шината пред корубата, където е филтъра за купето, както и всичко по централната конзола.
 
 4-те странични болта от картинката може да държат гредата, а не кората. Не съм махал много табла - само 3 вида и все японски, но на всичките кората се маха отделно от гредата.
 
 Процедура се така:
 1. Козирка на табло с уреди, после самите уреди, жабка, кори под волана, странични кори
 2. Лайсни/пластмаса на централна конзола
 3. Всичко по централната конзола (пепелник, радио, управление на парно/климатик, мини-жабки и прочие). Управлението на въздуха и парното само се отвърта, не се маха напълно, акок има жила.
 4. Ербеци, ако има такива и могат да се махнат на място (понякога се махат с таблото), или ако не могат, често са хванати и към таблото и към гредата едновременно - махат им се болтовете към гредата.
 5. Волана се сваля съвсем надолу, ако е регулируем, може да се откачи и от гредата за да слезе още по-надолу.
 6. Таблото има поне 2 странични и ниско долу болтове/гайки и поне още 2 високо горе, накъде около обдухвателите - отвиват се.
 7. Таблото обикновено има и няколко захвата покрай железата на централната конзола
 8. Горе в средата понякога е щипка или щифт и просто трябва да се дръпне по-силно, а понякога и там е болт.
 
 Понякога е малко проблематично да изкараш всичките там духалки и прочие, но по-често не е. Проблема е после да ги онодиш обратно, докато слагаш таблото.Последно редактирано от sparkybg; 06-08-20, 22:35.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Както се казва - благодаря на отзовалите се (кафе) Таблото се сваля като цял детаил заедно с кормилото, но с устопцувни матерни мръснословия (кафе) Таблото се сваля като цял детаил заедно с кормилото, но с устопцувни матерни мръснословия освен указаните има и два болта над кормилния прът високо горе ( пада се някъде зад приборите, но те не се свалят), свалят се и два болта на кормилното каре и/или този на кормилния вал + безкраен брой изключително нефункционално наредени куплунги (тук малките жълти пишчици ужасно ме разочароваха)махат се и декоративните кори на колонките отпред и когато е извадено средното барче (подлакътника със всичко), се маха и въздуховода към задните пътници, на финала кутията с радиатора на климатика и тази с радиатора на парното се оказаха два отделни детаила........абе нетехнологично от всякъде
							
						0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка освен указаните има и два болта над кормилния прът високо горе ( пада се някъде зад приборите, но те не се свалят), свалят се и два болта на кормилното каре и/или този на кормилния вал + безкраен брой изключително нефункционално наредени куплунги (тук малките жълти пишчици ужасно ме разочароваха)махат се и декоративните кори на колонките отпред и когато е извадено средното барче (подлакътника със всичко), се маха и въздуховода към задните пътници, на финала кутията с радиатора на климатика и тази с радиатора на парното се оказаха два отделни детаила........абе нетехнологично от всякъде
							
						0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
 Коментар- 
	
	
	
 Кутиите за климатика и за парното на всичките, дето съм разглеждал на картинка даже, все са били отделни модули. На тераното отделен модул е и вентилатора с неговия си корпус. Но пък моторът му може да се сменя с отвиване на 3 болтчета без да сваляш нищо друго.
 
- 
	
	
	
 Моя климатичен модул е в една обща за парното и климатика кутия.
 Абе Дядо,мойто табло май беше песен в сравнение с тази мъка.
 
- 
	
	
	
 Така е, "крайслерските" са по-приятни нищо че са японско "денсо", обаче кавото е, това е ☕
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Абе Деди, ти с тоя Сизифовски труд, който тук си описал ще получиш току виж и званието "Герой на Социалистическия труд". Дето се вика и Стаханов ще ти завиди. В началото на Септември ще се отбия при теб, като си дойдо до София. Успех със сглобяването.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
 Тел: +359 887 847261
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





 Даже и на Гагич пасата от блатото извади
 Даже и на Гагич пасата от блатото извади 
 
 






Коментар