Обява

Свий
Няма добавени обяви.

В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъците

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

    Утре ще ти кажа но миля че на свеща пишеше вмз7

    Коментар


    • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

      Сменете си въздушния филтър и решавате проблема радикално

      Коментар


      • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

        Първоначално публикуван от ivodianov1992 Преглед на мнение
        Колеги, понеже от скоро имам мотора, и не ги разбирам много много нещата, за това ще питам. Според мен не е срамно да се пита, срамно е да се правиш на "разбирач" и "майстор". Та така, въпросите ми са малко глупави, но ще се радвам ако ми отговорите. Значи, когато взех мотора, той беше със запална свещ BRISK, карам си карам си аз и след известно време, започна да не върви и да "цувка и да пука" такова в ауспуха, дойде ми на ума, че е зацапана свещ, свалих я почистих я, и реших да си купя нова, а тази да стои за резервна. купих една на BOSCH, сложих я и всичко беше ОК, но след 100, 120 километра /вчера/ започна да прави същото, мотора минели 2800, 3000 оборота и все едно не му достига гориво, такова пак гърми в ауспуха и прекъсва, гасне, на ниски обороти върви, ама мине ли 3000 и прави по - горе описаните проблеми. Слизам аз, викам си - пак е свещта, свалих я почистих я, ритам запали някакси, обаче пак същото. Както и да е прибрах се някакси. После сложих и БРИСКа - същата работа, викам си, не е от свещ, и започнах - лулата смених - същото, кабела - пак същото.Мотора пали, във ниските върви, ама във високите въобще го няма, и на място като го форсирам в максималните обороти глъхне такова и прекъсва /също като Симсон с лоша центровка/.Викам си аз - е сега си Е.@ м@м@т@. Вече силно отегчен, защото нищо повече не мога да направя, изкарах кучето на разходка и след час като го прибирах ми дойде на акъла, че още като купувах Симсона беше с една свещ, ама някаква много китайска, пишеше на нея "N7YC" или нещо такова, бях я сменил и нея с БРИСК... и така де викам си дай пък да я сложа и нея - сложих я, ритнах, запали от раз - пробвах го - абе и работата на двигателя по - друга, преди беше едно такова по - мудно каточили /не знам може и да си втълпявам/, ама с тази свещ си върви много добре. Ако може да ми кажете каква точно трябва да е свещта за този мотор, и ако предишните две свещи са избили, могат ли да правят такива проблеми.

        ПП - На Боша и на Бриска пишеше N17YC - викам си - сигурно нещо не са с такова топлинно число и след време "избиват" или нз и аз, я дайте идеи от какво може да е, според мен е от свещите, ама какви трябва да са?

        Мерси за отделеното внимание, колеги, живи и здрави всички!
        Колега и аз имам същия проблем аман начи ще взема и аз да си купя една свещ и да се реши всичко.
        [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

        Коментар


        • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

          Първоначално публикуван от Марин Илчев Преглед на мнение
          Колега и аз имам същия проблем аман начи ще взема и аз да си купя една свещ и да се реши всичко.
          Ами доколкото намерих информация в интернет за ЕТЗ 251 по книга дават свещта "NGK B7HS" - Предполагам 251 също е с електронно, и би трябвало тази свещ да стане и за ЕТЗ 150. Ама филтъра ще го сменя де, и една нова свещ, и ако пак прави същите проблеми - на вторични суровини.

          Поздрави. доколкото разбрах свещта трябва да е с топлинно число 7 или 8, аз го карам със 17 .Ама ще оправя грешките навреме.
          Последно редактирано от ivodianov1992; 25-04-10, 22:59.
          Ако е машина, нека бъде немска!
          XJR 1200
          ETZ 150
          Kawasaki Ninja ZX10R

          Коментар


          • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

            Първоначално публикуван от ivodianov1992 Преглед на мнение
            Ама филтъра ще го сменя де, и една нова свещ, и ако пак прави същите проблеми - на вторични суровини.

            Поздрави. доколкото разбрах свещта трябва да е с топлинно число 7 или 8, аз го карам със 17 .Ама ще оправя грешките навреме.
            Мисля, че проблема ще се оправи и само със смяна на свещ - слагай една ВМЗ (Винаги Може да Закъса) 7 и си готов .
            Ако не се оправи, кажи къде ще го хвърляш, да се позавъртя по това време там
            Hristo Draganov
            http://htftp.domainbg.com/HD/

            И аз искам България чиста ! ! !

            Коментар


            • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

              Колега не се чуди и слагаи вмз 7 тук в Чепеларе всички 251 и 150 ги караме с вмз

              Коментар


              • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                Първоначално публикуван от Асен Симеонов Преглед на мнение
                Колега не се чуди и слагаи вмз 7 тук в Чепеларе всички 251 и 150 ги караме с вмз
                Може и да я пробвам. Сега взех една Изолатор Специал М14 - 260 - уж за такъв мАтор ми я дадоха. Ама като я гледам вижда ми се по - китайска и от боша, ама айеде ще я пробваме и нея.
                Ако е машина, нека бъде немска!
                XJR 1200
                ETZ 150
                Kawasaki Ninja ZX10R

                Коментар


                • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                  Какво стана колега оправи ли се мотора.

                  Коментар


                  • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                    Оф, колега, не питай... Слагам Изолатора - мина има няма 5 километра и изби, после една Шампионка и тя не изкара много, към 10км и тя изби, а уж за ЕТЗ 150 е точната свещ, Изолатора също ми го дадоха за ЕТЗ. Така искам да ви попитам КАКВО ОЗНАЧАВА ТОПЛИННО ЧИСЛО ясно че 7, 8, 15, 17 - са топлинни числа на свещите, но каква е разликата между такава свещ със топлинно число 7 и такава с топлинно число 17. Прави ми впечатление, че каквато и свещ да сложа, с всички върви добре, но по асфалт, с боша над 100 километра минах, но щом го вкарах по черен път и изби свещта, със всички свещи, които пробвах с всички върви по асфалт, но вкарам ли го по черните пътища и избиват . Странна работа, защо така, аз си мисля, че като го карам из баирите и се движи по - бавно и не може да се охлажда добре и загрява повече и избиват ли дедазнам и аз, кажете вие, според вас защо е така? Един познат, караме заедно, със същата свещ Шампион, заедно си ги купихме, със едни и същи мотори сме и заедно караме неговата не е мръднала вече 500 километра аз през 10 километра ги сменям нещо в тоците ли има проблем незнам. Моля за съвет. Четох от тук от там, че от въздушен филтър може да е, отворих да го погледна, то още си е оригиналния, чисто здрав, рекох да го изтупам, то даже и прах няма - на колите на по 40, 50 хиляди километра се сменят, то мотора и 16 хиляди няма. Карбуратора отворих, прашинка няма вътре, всичко чистичко. Днес купих една ВМЗ 8 и за сега върви добре, но почивните дни ще я пробвам и нея. Свещта като я сваля не е зацапана, пък избила, защо така? Какъв зор виждат тея свещи, че да избиват? Ето и няколко снимки на свещите, които "изяде". а иначе от кондензатор, от бобина от какво може да е?
                    Поздрави!
                    Прикачени файлове
                    Ако е машина, нека бъде немска!
                    XJR 1200
                    ETZ 150
                    Kawasaki Ninja ZX10R

                    Коментар


                    • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                      Стоя и си мисля, че нещо му има на ЕТЗто, щом ги избива тези свещи, или пък аз все да не случвам на свещи... Ако е електронно, ако се е скапало би трябвало въобще да не дава искра, ако е кондензатор, ме съмнява, че би трябвало изобщо да не пали, ако е повреден, та ме съмнява бобина или някакво съпротивление имали... незнам и аз, за сега ще сменям всякакви свещи, каквито намеря, дано се оправи, защото иначе...
                      Ако е машина, нека бъде немска!
                      XJR 1200
                      ETZ 150
                      Kawasaki Ninja ZX10R

                      Коментар


                      • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                        Колега диодите на изправителната група проверил ли си?

                        Коментар


                        • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                          Първоначално публикуван от iv75 Преглед на мнение
                          Колега диодите на изправителната група проверил ли си?
                          Я сега го обясни това същото нещо като на прост човек, по подробничко така ,и в какво се състои проверяването им.
                          Ако е машина, нека бъде немска!
                          XJR 1200
                          ETZ 150
                          Kawasaki Ninja ZX10R

                          Коментар


                          • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                            Сложи си свещ от резачка или за най сигурно магнет
                            [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                            Коментар


                            • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                              Под седалката има на две метални плочки 9 диода.С мултицета ги проверяваш един по един ,включваш на омметър обхват да кажем 20к и в едната посока диода ти дава проводимост ,а в другата не .Ако и в двете посоки имаш проводимост значи диода е избил .Ако и в двете посоки нямаш проводимост значи диода пак не става

                              Коментар


                              • До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                                Първоначално публикуван от iv75 Преглед на мнение
                                Под седалката има на две метални плочки 9 диода.С мултицета ги проверяваш един по един ,включваш на омметър обхват да кажем 20к и в едната посока диода ти дава проводимост ,а в другата не .Ако и в двете посоки имаш проводимост значи диода е избил .Ако и в двете посоки нямаш проводимост значи диода пак не става
                                Аха, мерси колега, ще ги проверя тези диоди, като се прибера в сряда ,а иначе от какво друго може да е?
                                Ако е машина, нека бъде немска!
                                XJR 1200
                                ETZ 150
                                Kawasaki Ninja ZX10R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X