До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци
Да и после заради същото въображение вала ще се опита да излезе от картерите при запалването
или най-малкото ще разбие основните лагери , а после и новия биелен за нула време.. за това на майстор , с нова биела , лагер и чоп , а той си знае работата..
За колегата с преправките по Мз-та , не е лошо като временна идея...обаче точно тия Мз-ти с тия рамки от пресована ламарина са много ...ама много слаби и познай какво става след като решиш да пробваш хода на амортисьорите на някой скок
...Аз знам и белезите по краката ми също знаят
. Да не говорим за амортисьорите които добри за асфалта , но безполезни в гората с тия меки пружини . Ще е като на кашкавалено окачване както си го повдигнал
. Но най-вече ако си решил да развиваш идеята ,търси рамка от някой по старо ендуро или от ЧЗ 125 например...
и ще стане добра комбинация.. Поне двигателите са ги измислили що годе и ще върви добре.
Да и после заради същото въображение вала ще се опита да излезе от картерите при запалването
или най-малкото ще разбие основните лагери , а после и новия биелен за нула време.. за това на майстор , с нова биела , лагер и чоп , а той си знае работата.. За колегата с преправките по Мз-та , не е лошо като временна идея...обаче точно тия Мз-ти с тия рамки от пресована ламарина са много ...ама много слаби и познай какво става след като решиш да пробваш хода на амортисьорите на някой скок
...Аз знам и белезите по краката ми също знаят
и ще стане добра комбинация.. Поне двигателите са ги измислили що годе и ще върви добре.
. Не знам колко е нормално, но за мен това е много, със Симсона с 2 литра бензин щях да обиколя половината област 


Коментар