От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци
1-во на десният капак има гумена тапа.Сваляш я.Вътре има гайка която я разхлабваш малко и разхлабваш шпилката с отверка.2-ро слагаш мотора да легне на дясно,така,че двигателят да бъде хоризонтално може да подложиш нещо от долу(това за да не източваш маслото) 3-то сваляш скор лост иманивелата и капака.4-то на съединителя има 3 болта за 10 ключ разконтряш и отвиваш.болтовете не ги изваждаш а ги махаш заедно те са с общи шайби.Вадиш дисковете(няма страшно само най-вътрешния огледален е по-различен)вътре в центъра има гайка която трябва да развиеш мисля,че 16 ключ при това е с лева резба.5-то развиваш болта на пиньончето и внимателно го избиваш на конус е.Поздрави и успех.
1-во на десният капак има гумена тапа.Сваляш я.Вътре има гайка която я разхлабваш малко и разхлабваш шпилката с отверка.2-ро слагаш мотора да легне на дясно,така,че двигателят да бъде хоризонтално може да подложиш нещо от долу(това за да не източваш маслото) 3-то сваляш скор лост иманивелата и капака.4-то на съединителя има 3 болта за 10 ключ разконтряш и отвиваш.болтовете не ги изваждаш а ги махаш заедно те са с общи шайби.Вадиш дисковете(няма страшно само най-вътрешния огледален е по-различен)вътре в центъра има гайка която трябва да развиеш мисля,че 16 ключ при това е с лева резба.5-то развиваш болта на пиньончето и внимателно го избиваш на конус е.Поздрави и успех.
ако някой има схеми или снимков материал или някаква литература за събирането на двигателя ще съм му много благодарен да ми ги покаже благодаря предварително
Коментар