Обява

Свий
Няма добавени обяви.

В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъците

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

    Първоначално публикуван от Embolado Преглед на мнение
    Здравейте!
    Имам едно ЕС 175/2. Направена му е центровка обаче на манивела не иска и не иска да запали.С бутане пали много лесно, но на манивела само 1 път е палело до сега.
    Свеща е каквато е по каталог - изолатор 260 (и с други съм пробвал, пак е същото)
    Нивото на карбуратора е добре.Какво друго да гледам?Иначе моторчето като вървене е супер, само на манивела не иска да пали
    А с акомулатор ли е или с магнет ако с акомулатор смени го.А като цяло през манивелата рита ли,ако рита значитогава е от центровка(предварение закъснение)
    [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

    Коментар


    • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

      Колеги помагайте да се намери някоя предница от мз 251 втора ръка да е
      [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

      Коментар


      • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

        А аз да попитам - в Стара Загора, къде има майстор за предници, че моята протече и най вероятно семирингите ще са за смяна. Мерси Предварително.
        Ако е машина, нека бъде немска!
        XJR 1200
        ETZ 150
        Kawasaki Ninja ZX10R

        Коментар


        • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

          Сериозно питам бе, никой ли не знае за Майстор в Стара Загора в тази област?
          Ако е машина, нека бъде немска!
          XJR 1200
          ETZ 150
          Kawasaki Ninja ZX10R

          Коментар


          • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

            Пробвай да си ги смениш сами нее трудно значи:
            1-сваляш предната гума
            2-във ботуша отдолу има гаика отвиваш ги(внимаваш да не те опръска маслото)
            3-маша ботуша(като изтече маслото и го измиваш до блясък с нафта)
            4-отвиваш горе тапите на троиника и си готов.
            След това следва смяна на семерингите(махаш ги от ботуша и отиваш в магазина за нови Ако има от зелените)слегаш ги след това има дни гумички на кавалите на шпилка една 6мм сменяш и тях зглабяш пак по посечиния по горе път наливаш 100г завиваш на ръка тапите,ако нее както искаш още 50г и така до твоите предпочитания.
            Надявам се бях полезен.Поздрави!!!
            [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

            Коментар


            • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

              Абе то може и да е лесно, ама когато, не си правил нещо, колкото и да е лесно като не знаеш от къде да го започнеш... Всичко добре, нещата, които разбеах са - в коловете има пружини, знам как се свалят, ама нали има нещо, което да ги държи в ботушите, защото иначе ако го изправиш на задна гума и ще ти замине предницата - До колкото разбрах тези колове ги държи болт, или гайка, които са от доло под ботуша - в дъното, но могат да се развият, когато се извади оста, която държи предната капла. До колкото разбрах това трябва да е. А да попитам семерингите как се вадят, значи нали на ботуша отгоре има една капачка, която ги затваря тези семеринги, тя как се сваля?
              Ако е машина, нека бъде немска!
              XJR 1200
              ETZ 150
              Kawasaki Ninja ZX10R

              Коментар


              • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                Първоначално публикуван от ivodianov1992 Преглед на мнение
                Абе то може и да е лесно, ама когато, не си правил нещо, колкото и да е лесно като не знаеш от къде да го започнеш... Всичко добре, нещата, които разбеах са - в коловете има пружини, знам как се свалят, ама нали има нещо, което да ги държи в ботушите, защото иначе ако го изправиш на задна гума и ще ти замине предницата - До колкото разбрах тези колове ги държи болт, или гайка, които са от доло под ботуша - в дъното, но могат да се развият, когато се извади оста, която държи предната капла. До колкото разбрах това трябва да е. А да попитам семерингите как се вадят, значи нали на ботуша отгоре има една капачка, която ги затваря тези семеринги, тя как се сваля?
                С отвертката а после ги набиваш с дръвце и чук.
                [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                Коментар


                • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                  Здравейте колеги. А да попитам може ли да се направи да вади по - силен звук, като ЧЗ например. На ЧЗто се развива ауспуха отзаде и се махат заглушителите и патка яко. На МЗто не се ли разглобява някак. Или има друг чалъм.
                  Ако е машина, нека бъде немска!
                  XJR 1200
                  ETZ 150
                  Kawasaki Ninja ZX10R

                  Коментар


                  • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                    Първоначално публикуван от ivodianov1992 Преглед на мнение
                    Здравейте колеги. А да попитам може ли да се направи да вади по - силен звук, като ЧЗ например. На ЧЗто се развива ауспуха отзаде и се махат заглушителите и патка яко. На МЗто не се ли разглобява някак. Или има друг чалъм.
                    Внака номера е един да ти го кажа да си направиш нов резонатор(да го изчислиш)или да си купиш готов от магазина за около 70-80лв и да го отвориш още малко така ще вади добър звук ,а и ще вдигнеш мощноста.В предишните страници сме го обсъждали.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                    Коментар


                    • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                      Здравейте!
                      Колеги, да ви се намира някой ауспух за ЕТЗ 150 втора ръка?

                      Поздрави!

                      Коментар


                      • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                        Първоначално публикуван от Embolado Преглед на мнение
                        Здравейте!
                        Колеги, да ви се намира някой ауспух за ЕТЗ 150 втора ръка?

                        Поздрави!
                        Колега, в темата има няколко програмки за изчисление на резонатори, може да си изчислиш и да си го направиш, не е голяма философия!
                        Последно редактирано от Chinela; 29-06-10, 14:28.
                        [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                        Коментар


                        • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                          Здравейте имам симсон с51б и искам да го направа по кросов.(знам че темата е за мз ама симсона е близко до тях)
                          като за начало смених предната зъбчадка от 15 на 12 зъба махнах излишните за мен мигачи стоп багажник и тн.
                          Имам въпрос как да вдигна задницата с около 5см. и какъв преден калник да сложа.
                          Четох темата и някаде се споменаваше на китаиски кросови гуми-някои може ли да ми каже от каде ги е купил
                          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                          Коментар


                          • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                            Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
                            Здравейте имам симсон с51б и искам да го направа по кросов.(знам че темата е за мз ама симсона е близко до тях)
                            като за начало смених предната зъбчадка от 15 на 12 зъба махнах излишните за мен мигачи стоп багажник и тн.
                            Имам въпрос как да вдигна задницата с около 5см. и какъв преден калник да сложа.
                            Четох темата и някаде се споменаваше на китаиски кросови гуми-някои може ли да ми каже от каде ги е купил
                            Може да изместиш хода на задните амортесьоринапред по рамата.Но проблема ти е 1 и той е веригата плазгача(можеш да ползваш оптегач от ангренажна верига на москвич или лада)и 2 рото най зле е предницата трябва да видя на някой и мога да ти кажа дали ще може да се удалжи иначе ако имаш интерес се разрови из темата и погледни моето мз.
                            Поздрави!!!!!!!!!!
                            [SIGPIC][/SIGPIC]Марин Илчев

                            Коментар


                            • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                              Първоначално публикуван от Марин Илчев Преглед на мнение
                              Може да изместиш хода на задните амортесьоринапред по рамата.Но проблема ти е 1 и той е веригата плазгача(можеш да ползваш оптегач от ангренажна верига на москвич или лада)и 2 рото най зле е предницата трябва да видя на някой и мога да ти кажа дали ще може да се удалжи иначе ако имаш интерес се разрови из темата и погледни моето мз.
                              Поздрави!!!!!!!!!!
                              благодаря ще погледна
                              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                              Коментар


                              • От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                                Здравейте колеги, имам два въпроса, на които искам да получа отговор. Та така де, ще се радвам да ми отговорите и на двата. Значи на МЗто, когато му е пуснат фара няма мигачи, смисъл има ама не мигат, защото не идва ток до тях, защото фара „гълта” тока и до тях не достига. Мине ли 4, 5 хиляди оборота и започват да премигват леко – според мен тогава динамото, при тези високи обороти зарежда повече и тогава заработват. Също така, когато мотора е запален и е на място и е със включен фар, фарът премигва и мотора гасне, поради това че не достига достатъчно ток според мен. Та така може ли тези „проблеми” да са от изтощен акумулатор, и да попитам акумулатора е 12 волта 5 ампера, може ли да му сложа по – мощен смисъл с повече ампери, с 6, 8 колкото е там следващият?
                                И другият ми въпрос е малко странен, ама айде да попитам, пък ако отговорите – добре. Значи... не мога да го нарека проблем, но, когато включвам от първа на втора 2ра влиза с повечко „зор”, така де „по – трудно влиза”.Само при тази скорост се явява това. Обаче това е понякога, независимо при студен или топъл двигател понякога включва по – трудно, друг път почти без усилие. Примерно студен двигател паля, тръгвам влиза без усилие втора, понякога доста трудно, при загрял двигател също, понякога леко, понякога по – трудно. От маслото едвали ще е/понеже ту се явява проблема ту не/, колко вилки има, не са ли две, една за включване и една за изключване, мисля си ако има крива вилка то това няма да е само при втора скорост. Дори не мога да го нарека проблем, но просто понякога по – трудно влиза тази предавка. Чудно ми е на какво се дължи това? Ако някой знае нека каже. Мерси за отделеното внимание. Живи и здрави всички!
                                Ако е машина, нека бъде немска!
                                XJR 1200
                                ETZ 150
                                Kawasaki Ninja ZX10R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X