От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
Същите ъгли ги имаш и при цял мост. Тампоните с изместен център са точно за корекция на Castor-а, за да докараш пътното поведение. Просто там почти нищо освен сходимостта (е, на някои мостове има начин за корекция на някои ъгли) не се регулира. Каквото е излязло от завода, такова си остава до край.
ПП: А има и още - разстояние между носачите, отношение между дължините на носачите, надлъжен наклон на носачите, къде точно да се разположат кормилните щанги, каква точно да е дължината им, и още куп неща. И цялото това се смята с ред компромиси между понякога взаимно изключващи се неща. И чак после стигаме до твърдост на амортисьорите, пружините, торсионите, напасване на едното спрямо другото, заедно с твърдостта и размера на гумите, твърдостта на стабилизиращата щанга, ъгъла на каретата и още куп неща. За добро или за лошо в завода са ни оставили сравнително малко неща за реглаж.
Първоначално публикуван от lubashki777
Преглед на мнение
ПП: А има и още - разстояние между носачите, отношение между дължините на носачите, надлъжен наклон на носачите, къде точно да се разположат кормилните щанги, каква точно да е дължината им, и още куп неща. И цялото това се смята с ред компромиси между понякога взаимно изключващи се неща. И чак после стигаме до твърдост на амортисьорите, пружините, торсионите, напасване на едното спрямо другото, заедно с твърдостта и размера на гумите, твърдостта на стабилизиращата щанга, ъгъла на каретата и още куп неща. За добро или за лошо в завода са ни оставили сравнително малко неща за реглаж.
Коментар