Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Мда. C200.

    Ма не лепилото...
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      Добе де аз само не мога да разбера закакво им е да произвеждата 2 вида дифофе за моя модел? Спарки казваш, че е по кекав защо им е да създават дифф по кекав варянт? Не мога да схвана идеята за ползата и вредата да слагат това нещо(дифф).Той джипа не е от първите произведени явно са имали някъква идея за нещо но за какво? За сега мен ме устройва докато не се счупи.
      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
        Добе де аз само не мога да разбера закакво им е да произвеждата 2 вида дифофе за моя модел? Спарки казваш, че е по кекав защо им е да създават дифф по кекав варянт? Не мога да схвана идеята за ползата и вредата да слагат това нещо(дифф).Той джипа не е от първите произведени явно са имали някъква идея за нещо но за какво? За сега мен ме устройва докато не се счупи.
        Типични причини:
        - това имали, това сложили
        - 2.4 не е с такъв въртящ момент като 2.7TDI, и са сметнали че ще издържи

        За информация, на терано 1 3.0V6 предния е такъв - същата касета, но в друг кожух. На терано 2 предния е 180мм, на всичките, даже и на трилитровия дизел. Изобщо, с напредването на годините, намаляват размера на дифовете. Явно практиката показва какво може и какво - не.

        За сметка на това пък имаш с една идея по-голям клирънс.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

          Днес окончателно си реших проблема с хидравличните повдигачи.Ето малко предистория.
          Когато ходих по бензиностанции винаги следях кой шланг хващат работниците, защото се притеснявах да не ми сипят дизел.Можете да си представите, какво чаткане беше.Вчера отворих капака за пореден път и свалих пръта с кобилиците.Видимо единия повдигач въобще не работеше а още един беше мек и като го натисна потъваше.Втория го разглобих и почистих(тук е момента да споделя че такива батаци и калища не бях виждал.), защото маслените магистрали буквално бяха задръстени и резултата е положителен.Но първия така и не стана.Нестана, защото от толкова много чаткане буталцата са се впили едно в друго и няма мърдане.Още вчера звъннах на една морга в Стара Загора и за мое щастие човека имаше втора ръка повдигачи на прилична цена и ми изпрати точно тоя който ми е проблемен.Както и да е вече всичко е наредено и повдигачи не се чуват.Жалко само, че неможах да направя снимки за да видите за какво става въпрос.
          Ако някой го интересува как се разглобява мога да обяся подробно.
          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

          Коментар


          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

            Имам един въпрос. Чета тука из форума стари теми, както и новата Емине-Ком и си мисля Моето терано може ли да мине подобен или същия пробег???Също така загледах и старата тема на варненци "от Варна до връх Ботев".Имам мерак за в бъдеще да направя и аз нещо подобно,но гледам само PATROL и TLC-та на тези походи.Въобще питам по-вещите да се пъна ли да си подготвям малко по-малко джипката или няма да я бъде тая моя мечта "до Ботев с ТЕРАНО 2"???
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

              няма невъзможни неща
              мойто също си е заводско без никъкви подобрения и преди 3 седмици с приятели бяхме да качим връх персенк(пловдивчани го знаят със сигурност)като до с.Орехово си карахме по асвалт а от там 12км. черен път по който и с кола се стига,няма да описвам защо чак сега и как се решихме да го катерим.понеже бяхме два джипа ама другия се наложи да се върне по обратния път за по на бързо поради семейни причини на единия от групата,а останалите тъй като имахме предостатъчно свободно време решихме да се пре берем през гората.времето прекрасно земята почти суха а аз с гуми за асвалт наподобяващи всезонни(гудиар вранглер).както си караме и пътя постепено взе да си става кален ама прично докато в един момент не се натъкнахме на коловози от около половин метър от триоси дето вадят трупите от гората.първото препятствие ми се видя лесно и изобщо не се поколебах като си викам то в това слънце едва ли ще има други такива,да ама не следващите ставаха все по хубави и рядки.тъй като до преди това не бях го тествал в кал викам си това ще му е бойното кръщене няма връщане ако закъсам ще ползвам жокер обади се на приятел понеже другия джип беше обурудван с всичко както си му е реда.накрая влизах в такива коловози че неможеха да се отварят вратите и което беше полошото нямаше как да излезе човек да снима.а машинката си ни пребра без проблем е имаше моменти в които работата беше на косъм да си останем в коловозите ама се разминахме
              така че това не е критерий че с твойто терано няма да можеш да минеш по следите на патула и тойотата,само трябва да си готов в по сериозен етап от трасето да си прежалиш джипата и ако не си подготвен за всички изненади задължително поне още една джипка с теб

              Коментар


              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                То хубаво, ама това не са коловози. Коловози е когато средната част на пътя е с някакви сантиметри по-висока от 2-та канала(коловозите), в които са стъпили гумите.

                Реално, тераното с оригиналните гуми може да копа в 20-23см коловози. Толкова му е клиренса. С 31-ци - 2-3 сантиметра отгоре. Иначе започва да оре с диференциала, а от 27-28см нагоре вече със сигурност си във въздуха със задните колела, а предните ще са твърде немощни за да издърпат котвата, наречена заден диференциал. При 30 сантиметра, и 4-те ти колела ще са във въздуха, а за да увиснеш на 50 сантиметрови коловози, трябва да си ентусиаст с наистина проветриво място между ушите, и НАИСТИНА добра засилка.

                Това, че не сте могли да отворите вратите значи че целия път (средната част + каналите/коловозите) е вкопана надолу. Нормално положение за дърварски просеки.

                Извинението че никой не е могъл да снима не се приема. Вратата на багажника сте могли да отворите и ентусиаста-фотограф е могъл да се изсули от там навън при добро желание. Правил съм го, ама не от ентусиазъм, а от зор.

                И друг път, видите ли дърварски пътища в комбинация с кал, и особено локви - имайте едно на ум че на места коловозите може да се окажат твърде дълбоки за почти всякаква джипка.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Питам защото ей това е най-голямата кал в която съм се набивал. Бях сам с един авер и нямаше кой да помогне ако не бях излязъл.Малко смела постъпка от моя страна но пътя си беше прекрасен до момента в който не ме изхвърли в коловоз и се набих в нивата.
                  http://www.youtube.com/watch?v=r2tJw_RvbsE
                  Последно редактирано от damyan82; 12-06-11, 07:44.
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Днес реших да си сваля салона на 2-те задни седалки за да го изпера.Откакто съм го взел забелязвам някакви гнусотии по салона.Господин англичанина е бил голям писюр.Та ето как става всичко
                    Първо демонтаж на седалката от колата.




                    Ето мизерията

                    Тук сваляме болта и зегера за жилото

                    От едната страна отделена




                    Още мизерия


                    От цялата работа и забогатях
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                      гледам че си си изкарал бакшиша за почистването
                      твоя е направо китка,моя докато го изчиста от кучешките косми на предишния собственик направо ми се тока,иначе и аз изкарах 1,82паунда при почистването
                      сори за спама ама само да вметна това което каза спарки
                      горе съм писъл около 50см и да си кажа честно определено беше над клиренса който имам щото на места предната ми броня се явяваше като греблои само се молех да не излезе някой камък че до там с нея.а що се отнася до фотографа явно му беше за първи път такова преживяване и бая се беше притеснил и като видя тая рядка кал направо забрави че има фотоапарат

                      Коментар


                      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Във връзка с клипчето да задам един въпрос, някакви допълнителни защити, разбира се в границите на разумните килограми, слагали ли сте под двигателя и изобщо под колата. В едно предаване на Дискавъри, гледах реставрация на на някакво 4х4 и ми направи впечатление, че имаше като екстра продавана в магазините им щитове за скоростите, за двигателя, че даже и за диференциалите. Наскоро докопах един лист неръждаема стомана 600х1200мм мислех да изрежа нещо за под двигателя, но после ми изпадна оригиналната стоманена плоча и я монтирах, сега се озъртам за идея за допълнителна защита, ако имате снимки, клипчета, чертежи пуснете моля.

                        Коментар


                        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Отпред си има защита на дифа. Задния няма нужда. Има някакъв смисъл единствено за защита на картера, и евентуално скоростите и раздатката. За раздатката впрочем си има фабрична ламарина на някои по-стари образци, предимно терано 1. Твърде много работа не може да свърши, но поне може леко да помогне каквото се удря там, вместо в алуминий, да се удря в желязо. Имам я, чисто нова (внесе ми я Patrol fen), обаче още не съм я сложил.

                          Иначе може да защитиш всичко с един лист ламарина от отпред, та до раздатката. И така хубаво ще се залепиш в първата сериозна кал, в която легнеш по корем, че ще трябва сериозен труд и техника, та да те отлепят. Отделно дето слагаш едни килограми там.

                          Аз кроя планове единствено за защита на картера. Още не съм го взел на сериозно, обаче.
                          Последно редактирано от sparkybg; 19-06-11, 23:26.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Не си падам много по калта, а килограмчетата на описания лист са точно 20, но ще преосмисля идеята. Може ли да качиш снимки на тази ламарина на раздатката, че може да ми изпадне нещо и на мен пък аз и да не го разпозная

                            Коментар


                            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                              На село е. Ако не забравя уикенда...
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Тея дни си правя багажник за джипа в стил експедиционен.Снимки накрая до няколко дена.Почти съм превършил с освежаването на салона и покрай него си монтирах отзад в багжника куплонг 12 волта за хладилна чанта и др.Куплонга го взех от примера П11 комби.Ще има подробни снимки.
                                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X