Никаква епоксидна смола нямаш по накладките. След 100-ина градуса никаква я няма.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво направих по джипа днес?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Сменен десен горен носач и двете втулки на вилицата под предната пружина, предполагам на Clevis бracket-а.
Утре ще сменям спирачната течност.
Имам един маншон за смяна, на предния кардан, задния край, към раздатката. Това дали е качествено?
http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimi...liberty-jp-022
Коментар
-
Поръчах и маншона....смених спирачната течност, че вероятно си беше оригиналната..от преди 15 години Забележително подобрение на спирането
Имам някакъв теч на двигателно масло от дясната страна на двигателя, като застана пред него. Чудя се дали ако го измия на пароструйка, ще си покаже точно откъде иде?
- 1 like
Коментар
-
Преди 6 месеца като слагах подложките на черокито 2,8 црд забелязах , че тампона на макферсона се беше леко закъсал, а гумените подложки между пружината и макферсона бяха се вдървили и деформирали.
Скоро ми изпаднаха двата макферсона с гумените подложки на супер символична цена (чисто нови) и си ги взех, като онзи ден ги смених и двата за 4ч.
Чакаме сега откриването на ловния сезон
Коментар
-
- 1 like
Коментар
-
Корекция:
Маншона на задния CV joint (предния кардан) ми се беше закъсал.
Свалих кардана, разглобих, почистих, смазах и затворих.
Маншона го смених с комплект ME807BK от driveshaft.
Отворих и предното каре за обслужване - отворих, почистих, гресирах и затворих.Последно редактирано от sttekata; 13-08-20, 10:39.
-
- 1 like
Коментар
-
Това е един от двата стандартни размери за KJ 235/70/16 или 235/65/17. Има и с двата размера фабрично монтирани.
-
А какви и откъде да взема секретни гайки? Размера 1/2-20 ли е, като за Гранд Чероки?
-
На жена ми Чероки е с Нокиан АТ някакво си, сделани в Русия, няколко години без грижи, единствен кусур на мокър асфалт не са в топ групата по постижения.
-
За пръв път си смених сам маслото и 3те филтъра (1 маслен и 2 горивни). Ресетването на "oil life" става само със задържане на бутона ОК, не са нужни никакви натискания на педала 3 пъти в разстояние от 10 секунди. 200 км преди смяната на маслото сложих добавка на Liqui Moly за изчистване на маслената система, отделно сложих и такава подходяща за горивната система. След 20.000 км освен маслото, което сложих (Амсойл 5W-40) ще сменям и маслото на раздатката и на двата диференциала.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Първоначално публикуван от Pavkata_svt Преглед на мнениеКапачката на един от вентилите ми остана в ръката, заедно с игличката и парче от щуцера 😂. Свалям джантата и при гумиста, да сложи гумен вентил, докато си купя нов датчик.
Явно гният и се късат. Оказа се че може да се смени само щуцера с нов,което ме зарадва, незнаех."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
Ако говорим за TPMS системата - да, на старите датчици стъблата на вентилите са алуминиеви, играят ролята на Wi-Fi антени. На новите са им намерили чалъма и ги правят (да изглеждат поне) гумени. Но не знам от новите дали има за по-старите модели. Алуминиеви стъбла се продават масово из olx и други подобни сайтове.
Коментар
-
Вчера лицето, дето му викат дедо Владо, направи така, че да НЕ се пребия някъде по пътищата. Оглеждаме по друг повод джипа отдолу и в един момент Владо вика Опааа. Кормилната щанга откъм десния накрайник се мандахерца като дедовия. Последно там пипаха юнаците от Радиал под моста Чавдар (да им строши ръчичките някой) при реглаж да предницата. Стегнали те болта, ама скобата поставена не където трябва и, съответно, накрайникът си мърда спрямо щангата...
И аз се чудя що нещо тази кола ми се сее насам-натам!
А иначе сервизът "бял", и касови бележки дава. Демек, от тези, които трябвало да останат, Щото другите били опасни, че не били лицензирани, сертифицирани и т.н ...Ние не сме неутрални!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеВчера лицето, дето му викат дедо Владо, направи така, че да НЕ се пребия някъде по пътищата. Оглеждаме по друг повод джипа отдолу и в един момент Владо вика Опааа. Кормилната щанга откъм десния накрайник се мандахерца като дедовия. Последно там пипаха юнаците от Радиал под моста Чавдар (да им строши ръчичките някой) при реглаж да предницата. Стегнали те болта, ама скобата поставена не където трябва и, съответно, накрайникът си мърда спрямо щангата...
И аз се чудя що нещо тази кола ми се сее насам-натам!
А иначе сервизът "бял", и касови бележки дава. Демек, от тези, които трябвало да останат, Щото другите били опасни, че не били лицензирани, сертифицирани и т.н ...JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар