Колеги,
Това не ми е първа кола с компютри. Работя програмист повече от 20 години. Другата ми кола е Ауди, за която имам софтуер и си правя с нея каквото поискам. Не съм малоумен. Имам EVIC, в който менюто за автоматично заключване липсва, няма го, Еди може да потвърди, щото той си игра да го търси из неговата програма. Ако бях намерил читав софтуер за Джип на смислена цена, щях да пиша какво съм направил аз, а не Еди. За Ауди е 80 кинта, за Джип още търся, опитното свинче вече е пред гаража.
Това с ключа го пробвах и не сработи. Казвам ви, при мен нещата не се случват по лесния начин, особен вид късметлия съм. И Дядо Владо не знаеше, че има Джип кат юоя, без куадра драйв, ама ей на има и му минах полигона
П. С.
Благодарности и на Еди и на Дядо Владо, че ми отделиха време и внимание.
това е само obd адаптер. почти всички афтърмаркет софтуери работят с тези адаптери без проблеми, софтуерите за джип съм написал по нагоре - obd jscan и appcar diagfca които могат много неща на и над дилърско ниво, но не могат други неща, които witech може, особено в диагностиката.
реално са перфектни за смяна размери на гуми (примерно при mk49 с witech имаш само 2 избора за гуми, с афтърмаркет софтуер можеш да впишеш всякакви), управление на tpms, промяна/активиране на функции при отключване/заключване, сигнализация за колани, отваряне на прозорците със задържане на бутон, one touch lane и разни други, доста сериозно са засегнати вранглерите и покрива автомобили до 2019-2020г. аз лично съм много доволен особено за цената - 50$ апп + 70+80$ адаптер.
все пак трябва да се има впредвид че е непрофесионален инструмент за диагностика и настройка.
Ти знаеш ли jscan може ли да изключва TPMS.
Искат 90лв на кола!
Ако не може да изключи TPMS остават функции които са ненужни.
може. тествано. имам го и за мен функциите не са не нужни. тъй като съм си препрограмирал размера на гумите по новия размер и километража ми е точен. нагласил съм си one touch lane, пуснал съм си дневни светлини, нагласил съм налягането на тпмс да е на по ниско налягане, защото оригиналното е на 2.4 и ми пищеше под тези стойности, а с по големите гуми карам на 2 до 2.2 атм...
Аз разполагам със закупен софтуер и OBDLink МX+ и мога да кажа, че съм влизал в него до едно място, откъдето нататък пише,че производителят на софтуера не носи отговорност за използването му. Става думи за промяна дори и на предавателни числа на ск. кутия. Сложил съм си пробно задната камера за ДОДЖ РАМ, но те са два броя и при превключването от една към друга, просто екранът на едната е син само. Има много неща вътре, които човек може да бъзика, но недай се боже да се опетлае....Не знам дали има възможност да се инсталира тепърва нова версия, но това може да се свали от форумите или от разни сайтове.
JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Днес имах време и седнах да сменя региона на Канада.
Наистина се появиха няколко неща в менюто на дисплея - звуков сигнал при закл., откл. при спиране....
Странното е , че при заключване нямам звуков сигнал, а е включено .
Четох , че на експорт версията го няма ... вероятно го няма кабела към клаксона.
Корекция - клаксона се управлява по кабел от BCM пин1, като по този сигнал (маса) се пуска релето на клаксона при аларма. Аларма с клаксон имам, т. е. проблема е в софтуера на BCM, няма какво друго да е.
Последните мнения са интересни и полезни по свой различен начин.
Ако няма отделна тема за "диагностика" на JEEP, може да се създаде и закачи. Ако има, то не съм я срещал.
Смених чисто новите зимни гуми със стари зимни гуми, които смятам да ползвам за идните месеци.
И докато сменях гумите естествено преглеждах какво се случва по спирачки, маркучи, шарнири и т.н.
Днес преглеждах основно колата и открих същия проблем с боята/покритието на другата пружина, тоест и тя ще се строши някъде/някога чудя се как така и на двете точно на това място се прецаква покритието, оффроуд не съм карал от години нещо да ги е надрало като клони и дървета, загадка.
Но факт е, че вече се налага смяна на другата пружина и мисля да сменя и всички амортесьори едновременно.
Диагностицирах днес и горен шарнир с луфт и цената на комплекта е зверска при дилъра но ако не е дилърски или реномирана марка май не ми се рискува защото има сума работа по смяната на двата шарнира.
Сега довършвам смяна на масло на ДВГ + маслен филтър, следва раздатка и мостове евентуално и трябва да се прежаля и да поръчам комплект шарнири и там ибаторията ще е голяма.
Пружини принципно се сменят заедно. Покритието няма отношение към трошенето, освен ако видимо не са изтъняли от гнилоч. Или по някаква причина там се съсредоточават деформации, или става въпрос за един и същ производствен дефект на партидата пружини. Покритието ти според мен е заминало в следствие на дефекта, а не го е предизвикало.
Коментар