Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по джипа днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Надбягвах се с дъжда, втори ден се опитвам да работя по джипа и не ми се отдава, няма пролуки във времето, вали почти постоянно и тъкмо пекне слънце и докато започна работа пак завалява

    Днес свалих задните пружини, задните амортесьори и с маркуча опитах да измия рамата от вътре, не е перфектно но поне започнах.

    Следва да измия хубаво отдолу и вътре в рамата, после Фертан ръждопреобразувател после изплакване, изсъхване и след това голямото мазане с Динитроли и кво ли не преди поставянето на новото подсилено окачване.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-18 149.21.48.jpg
Прегледи:676
Размер:472.1 КБ
ID:6742206

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-18 19.251.26.jpg
Прегледи:678
Размер:392.5 КБ
ID:6742205

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-18 19.20.469.jpg
Прегледи:682
Размер:280.5 КБ
ID:6742204
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • Рамата ти изглежда в прилично здраве. След хубаво миене гарнирано с удари с чука по рамата и подсушаване, ако я напълниш с някоя парафинова Cavity wax, ще и удължиш живота с доста.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        На това се надявам, за това искам да измия и почистя, после пасиватор на Фертан и после мазните на Динитрол като мисля дифове и разни други места където водата ще ги бие редовно да ги мина много обилно с масло за верига на дърворезачки взех 5 литрова туба. Истинските препарати са доста скъпички.

        Аз когато мия колите, отгоре и отстрани ги мия за 5-6 минутки останалите половин час се вра под колите, спирачки, кардани, прагове, калници и т.н. просто доста голям стаж натрупах в борба с корозирали болтове и гайки за да съм немърлив с миенето точно там където най-много има нужда.

        Тук на острова излезе нов продукт с доброто старо изпитано средство Ланолин, Ланогард се казва, но изисква горещо време за да се пръска а тук жегите още не са дошли

    • Кво ще кажеш , за следната тактика към ръждата (питам теб , Бат' , щото гледам ползваш същите химии , като мен ) : на пролет , след като приключат с осоляването на шосетата , да вдигам играчката на подемника , измивам яко и напръсквам обилно и навсякъде с Фертана (вкл.кухини) . И това е . И карам ,до точно след година , когато повтарям операцията . На Фертана му дават 6 месеца , преди да предприемеш следващото , квото си решил (аз ползвам вакси) , прави си един тънък филм-някаква химична реакция с ръждата .
      Щото сегашната ми разправия е : миене , Фератан , каране месец , после пак вдигане за миене на Фертана , съхнене , пак вдигане и клепане с вакси ....и това си го правя пак всяка година , или две ..
      Пък и съм с повече джипки , щото си трябват
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Дидо, точно това мисля и аз, не само а джиповете ами и за камиона, но с малки уточнения ще опиша по-долу. Аз също подържам няколко возила, разбирам болката ти .

        Аз мисля след Фертана да омазня много внимателно и много обилно с Динитрол, с масло за верига за дърворезачки + имам останало парафин и разни други химии.

        Аз така или иначе, редовно мия след окалване и след каране по път пръскан с луга, но това, което мисля е основно почистване с водоструйка преди сезона примерно есента и после обилно омазняване и миене през зимния сезон и след зимата и ранна пролет, когато се затопли отново основно миене третиране с Фертан или подобни и пак хубаво омазняване но този път с нещо бързо за нанасяне, примерно Ланогард.

        Надявам се кухините и рамата да се наслоят с мазни хубаво и там да не се налага често третиране, а когато останат за третиране само лесните места то тогава става бързо и не е проблем да се прави два пъти годишно.

        В Америка в северните щати казват, че трък над 10години няма, всичко изгнива като опел кадет и там процедират освен с редовно миене и с два пъти в годината ваксиране и така нещата си удвояват и утрояват живота, ред нековете ползват "изгоряло двигателно масло" и пак карат машини по над 30години, което за тия региони си е постижение.

        П.П. Ти имаш подемник и хале сигурно, което си е благина, аз втори месец не мога да довърша Вранглера защото времето си е таковало онаковата. На моменти ми идва да вдигна един навес огромен като хале и да си взема един подемник, защото вече и годините ми пречат да ремонтирам като сгърчена какавида. Вчера обяснявах на архитектката ми защо ми е нужна светла височина от 4 метра в гаража ) ти сигурно ще се сетиш )

      • didooo
        didooo коментира
        Редактиране на коментар
        Нямам мой подемник , но имам сгодна автомивка с подемник , дето ми ходят по акъла .
        Тва с омасляването , даже и с отработено масло , съм го слушал , но не ме влече , щото лепи много прашоляка . По някои краища твърдят , че маслото с прашоляка е най-доброто Ваксата не задържа праха , а и даже кал някакси не залепва . Ваксата , обаче се изстъргва от треви и сняг , а маслото---ще се стече пак Все пак , аз даже обезмаслявам , ако видя някъде петно масло , преди Фертана . А по-старите ми джипки ,винаги си намират от някъде си масълце отдолу -някои казват , че е притеснително , ако не капе -начи е свършило
        Нищо не каза , дали ще стане , само веднъж годишно , преди лугата по пътя , с мивка и ръждопреобразувател , с надеждата да си направи защитен слой за 6 месеца ?

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Според мен ще стане, обаче ако има механични въздействия ще падне скоро, все пак е някакъв тънък микронен окис или както се нарична по научному.

        На камиона имам такива елементи третирани с Фертан от предишния собственик и точно около половин до година изкарват но не са на места където ги бие водата.

        Lanoguard разгледай го, тънък филм, лесно се пръска и е сравнително евтино с доказан ефект, мисля си за пистолет метален с вграден нагревател за по-лесно нанасяне в студени дни, защото в прохладно време никакви мазни и вакси не стават да се пулверизират, пробвах с какво ли не и само разреждане с нафта почти 50/50 помага за пулверизиране но и се отмива от първия силен дъжд

    • Местния представител на тия химии , ми намеква , за такъв вариант . Ама то търговец , може ли да му вярва човек
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • Изпръсках още два-три литра Фертан и останаха само няколко пропуснати местенца, после мисля да почакам няколко дни преди да изплакна.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-22 14.07.455.jpg
Прегледи:617
Размер:501.9 КБ
ID:6742991

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-22 14.07.546.jpg
Прегледи:616
Размер:515.9 КБ
ID:6742990

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-22 14.08.154.jpg
Прегледи:636
Размер:655.8 КБ
ID:6742989

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-22 14.08.557.jpg
Прегледи:620
Размер:525.5 КБ
ID:6742988
        ​​​​​​​Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-22 14.09.145.jpg
Прегледи:616
Размер:392.9 КБ
ID:6742987
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • Както се казва на испански - Спустя один день

          И Фертана е може би е повече от 50-60% готов, но ще почакам още малко защото имам да допръсквам няколко местенца отдолу, които пропуснах вчера.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-23 08.05.039.jpg
Прегледи:603
Размер:542.1 КБ
ID:6743063
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • Направо ми омекнаха ръцете да пръскам с ръчна пръскалка този гъст Фертан, но поне приключих с този етап.

            За камиона и за следващи подобни процедури по другите возила мисля да нароча една 5 литрова градинска помпа защото с ръчната спрей бутилка освен, че е изморително не може да се пръска под ъгъл е и почти невъзможно да се достигнат тесни места, а помпата има удобен маркуч и дълъг накрайник, което би трябвало да улесни и ускори процеса.

            Мисля да поръчам още по две бутилки от Динитрол МЛ и Динитрол 4941 защото щом изхарчих 3-4 литра Фертан не мисля, че с 4 бутилки Динитрол ще успея да покрия отдолу Вранглера.

            Много ми липсва канал или подемник, мисля да сделам/закупя по-големи и по-високи метални рампи за джипа и следващите процедури да са по-лесни, удобни и по-бързи.

            Сега се сещам, че ще трябва да сложа нещо около джипа когато пръскам с Динитрол за да не омажа с мазнотии бялата мазилка на гаража.
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Спрейове взех, но все още съм силно раздвоен дали да пръскам с 4941 защото това е битумно покритие и под него какво става е силно божа работа.

              Не ми се иска да мажа с нещо, което ще ми създаде илюзия за сигирност, имам един джип, който е пред саморазпад именно защото е покрит с битумно или полиуретаново покритие и на вид е супер но под покритието е леш.

            • didooo
              didooo коментира
              Редактиране на коментар
              От спрейовете ,поне 6бр за отдолу , ако ще пръскаш кухините , от тия спрейове с маркучлетата башка , там ти трябва нещо по-течливо от нещата на Динитрол ( напр.Cavity wax и primer преди нея ).
              А ако си с литровите бутилки и компресор - две ще ти стигнат , без кухините .
              За предпочитане са литровите бутилки , а не спрейовете , щото и са в по-голям литраж , и можеш да си настроиш и налягане ,и дюза , а и накраниците дето са за кухини на пистолетите , са по-лесни за работа ,от тия в комплектите към спрейовете

            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Разбирам го това добре, но за сега действам само с готови спрейове, не ми се омазва с пистолети защото нито имам горещото време под ръка нито съм на защитено място да не направя мазало.

              Вече осрах снежно белия гараж с Фертана, тази химия няма махане от балата мазилка


              Преди малко изпръсках един спрей Динитрол МЛ половин кило, не ми харесва много но каквото такова. Мисля да напръскам корозиралите места с МЛ и после ще омазвам щедро върху МЛа.

              Нещо взе да ме стяга шапката, втори месец джипа на трупчета и взе да ми писва, искам да го карам не само да лежа под и около него

              Истината е, че козата си сака пръч, трябва си подемник, достатъчно разглобяване, бластиране, след това пасивиране, обезмасляване, праймери, защитни покрития и накрая консервационни мазила, които после да се освежават всяка година по възможност преди зимната луга.

              Аз нямам нито подемник, нито песъкоструй, нито хубава рампа или канал поне, приел съм, че каквото постигна такова, все е много по-добре отколкото да не пипам нищо както 99% от водачите около мен.

          • Доста работа по джипа свърших днес, снимки и подробности ТУК,
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • Търся бутало за 4.7.
              На 7 цилиндър е с 1 десета по-малък диаметъра.
              То можеше и да не се разглобява, но.. 2 различни събития в един и същи момент.
              Та така и така съм го разглобил...
              Ще пусна тема, само да го направя.
              WJ 4.7 Limited
              0889 70 70 42

              Коментар


              • Днес монтирах бели предни мигачи и LED крушки с двойна светлина - бяла за дневни (DRL) и жълта за мигач, на моето Cherokee KJ:

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_изображение_2021-08-07_14-07-12-799.jpg Прегледи:0 Размер:229.7 КБ ID:6762375
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_изображение_2021-08-07_14-07-13-087.jpg Прегледи:0 Размер:204.2 КБ ID:6762373
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_изображение_2021-08-07_14-07-13-292.jpg Прегледи:0 Размер:212.5 КБ ID:6762374
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_изображение_2021-08-07_14-07-12-729.jpg Прегледи:0 Размер:161.7 КБ ID:6762371
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:s-l1600.jpg Прегледи:0 Размер:252.4 КБ ID:6762372



                Последно редактирано от murfito; 07-08-21, 14:01.
                Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
                Око за око, паста за зъби!
                Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

                Коментар


                • Добавям видео с кратка демонстрация:
                   
                  Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
                  Око за око, паста за зъби!
                  Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

                  Коментар


                  • Dilyan Zagorchev
                    Dilyan Zagorchev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Поздравления, много добре изглежда, направо като заводско

                  • large
                    large коментира
                    Редактиране на коментар
                    Самите мигачи сменяни ли са?
                    В смисъл, на новите "тела" пише ли Е4?
                    Или само си вкарал нов тип крушка, с два цвята диоди, в стария корпус?

                  • murfito
                    murfito коментира
                    Редактиране на коментар
                    Сменени са нови, прозрачни тела и крушки с две светлини - жълта и бяла. Ако се смени само крушката, няма как да свети бяло за дневни. Мисля, че добре съм описал интервенцията още в началото.

                • Да питам , крушките на късите при WJ със все фасонката ли се сменят . Ако да , намират ли се по магазините , специално за Варна питам . Снощи ми изгоря , свалих я , гледах , чудих се и пак я качих .

                  Коментар


                • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                  Да питам , крушките на късите при WJ със все фасонката ли се сменят . Ако да , намират ли се по магазините , специално за Варна питам . Снощи ми изгоря , свалих я , гледах , чудих се и пак я качих .
                  Здарвейте,

                  Ето крушките...
                  https://pages.mtu.edu/~cralpers/jeep...mps/lamps.html
                  9006XS
                  Веднъж ми изгоря в Монтана през weekend-a и намяше от къде да взема нова.
                  Отидох в кауфланд и взех халогенна крушка за луничка. 50W.
                  Счупих изгорялата крушка и с устер клема свързах новата за оригиналната фасунга.
                  Така изкара докато се прибера и си купя 9006XS.
                  Само трябва да гледаш разстоянието от фасунгата до жичките да е еднакво, че да не пречиш на отсрещните.

                  Поздрави
                  Последно редактирано от Dany_iv; 06-10-21, 16:00.
                  WJ 4.7 Limited
                  0889 70 70 42

                  Коментар


                  • Здравейте,
                    Търся картер за скоростна кутия на WJ 4.7
                    става от скорости 45RFE и 545RFE ( то те са една и съща де )

                    Поздрави
                    WJ 4.7 Limited
                    0889 70 70 42

                    Коментар


                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не бяха скъпи при дилъра на марката, ако не намериш друг вариант и сега е момента да сложиш гарнитура има такива китове да не се занимаваш повече с мазане със силикони.

                    • murfito
                      murfito коментира
                      Редактиране на коментар
                      Какъв е проблема с картера?


                  • Удрян е и е ръждясал.
                    Тръгнах да го почиствам с телената четка, за да го боядисам и протече.....
                    Добре, че не беше на път.
                    WJ 4.7 Limited
                    0889 70 70 42

                    Коментар


                    • дядо владо
                      дядо владо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Вчера сменях блъскан, но здрав картер за 45, ела да ти го подаря да си се самозадоволяваш......

                    • Dany_iv
                      Dany_iv коментира
                      Редактиране на коментар
                      Супер. Много благодаря

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X