Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по джипа днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сигурно докато работи ще е комфортно за возещите се, до колкото има такива отзад. Но точно тази "екстра" е една от най-проблемните при марката, а и не само тук. С времето, от деформирането при сядане, тези нагревателни проводници се прекъсват, а последващото възстановявне е свързано с разправии по свалянето на тапицерията на седалката.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • Ето го моето решение на проблема с маркуча за високо налягане на хидравликата . Мисля не изглежда зле ?


      Коментар


      • Отворих за пръв път след 74.000 км мястото,където сондата на ЕГР клапанът влиза в горивната камера и изчистих страшно много гадост от сонадата. Тъй като беше за 1 път се беше натрупало много и заради това смятам преди всяка смяна на маслото на 15.000 км да го изчиствам чисто механично с кърпа и флуид за чистене на спирачни апарати. Сложих на Бардаал присадка за чистене на ЕГР клапан и изпълних процедурата описана на опаковката: 20 литра дизел се смесват с добавката и се кара 30 мин на 2500-3000 оборота, след което се минава на обикновен режим на каране. Ако някой иска мога да дам снимки и видео.
        JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
        Тел: +359 887 847261

        Коментар


        • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
          Ето го моето решение на проблема с маркуча за високо налягане на хидравликата . Мисля не изглежда зле ?


          И понеже всичко е ок джипката рече да протече и от към перката . Същата тръба .
          . Явно прекалено бурно съм я местил онзи ден , та от долу на какъв принцип е захващането ? С о-пръстен , конус или ?

          Коментар


          • Да попитам собствениците на WJ и като цяло тези с 2.7 crd . Имате ли на таблото точно под дневния/общия километраж едни леко осветени A/S 1 2 3 4 5 символи и работят ли ви ? Моите прозират вечер и се забелязват лесно , но не работят . Чудя се - това би трябвало да показва на коя скорост си и т.н. ?

            Коментар


            • Последните няколко седмици - 4 кормилни накрайника , предна лява лагер-главина , остава заден десен лагер и продължавам да боря шими

              Коментар


              • Смених на Черока (XJ) кормилни шанги, накрайници, оправих разни дреболии по електро частта и днес минах ГТП, с една камара забележки (корозия, ръжда, износени колани и такива дреболии).

                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • Износени колани ? За човеците ли ? В ЮК ли гледат тва ? Интересно ми е и какво имат в пред вид , под износени , а тоже и факта , че ги гледат при ГТП .
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ето какво гледат, мноооого неща - https://assets.publishing.service.go...klist-vt29.pdf

                    И да коланите за хората, износени, мързи ме да снимам, тук е мега студено и колата е на 100 метра от нас на другата улица.

                • Свалих предната броня, разни железарии за да ми се отвори "път" към рамата очаквайки доста корозия и ръжда, но бях приятно изненадан, това горе във високата част, не знам долу как ще е в ниската част където водата бие нон стоп при дръжд.

                  Чакам си една приставка към пароструйката за отпушване на канали, която да вкарам вътре в рамата с цел измиване и махане на калта и пясъка преди подсушаване, антикорозия и обмазване с разни препарати и последна фаза сглобяване на новото окачване и компоненти.

                  Преди да почна всичко това, мисля да сваля калниците и страничните степенки защото и на двете места има много корозия и леш.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-04-29 19.11.334.jpg
Прегледи:365
Размер:394.2 КБ
ID:6737704
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • Juiced
                    Juiced коментира
                    Редактиране на коментар
                    В лидъл имат такава приставка за канали, ама е 50 кинта наши пари и все много ми се струват. Та и аз мисля като излезе другият път да взема.

                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Внимавай с накрайниците, аз взех и се оказа, че не ми пасва на водоструйката, а налягането е голямо да правя ТНТМ с тел и лента, за това с градинския маркуч квото измих това е, чесно казано не излезе много гняз от рамата.

                • Обезмасли яко ,преди туй с черното шише .Иначе , с мазньоци и силикони не сработва . Колко струва ,оттатък Ламанша ,литъра му?
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    £25 на литър

                    Мерси засъвета

                • Свалих калниците, измих с водоструйката, обезмаслих с ацетонов спрей където имаше силно омазнени места и изпръсках литър Фертан по предницата на джипа докато беше все още мокър.

                  Забелязах, че при моите температури и влажност хубавия цвят след триране с Фертан се получава след около седмица, явно е хладничко за химичната реакция.

                  След ден два като поизсъхне да не ми капе в очите, ще легна от долу и ще донапръскам докъдето ми стигне Фертана, имам още една литрова бутилка.

                  После, след хубаво изсъхване мисля да почна вътре в рамата да пръскам с Динитрол МЛ и после дебело на местата където има тежка корозия.

                  Динитрол нещо си черно, е предвиден за след МЛа.

                  Тествах на камиона и не мисля, че в МЛа има ръждопреобразувател защото ръждата не се промени като цвят и след седмица, докато когато намажа с Марийн Грес една синя американска, след часове, метала под греста блясва като неръждавейка, тоест има силни ръждопреобразуватели, тъпото е, че се отмива с водоструйка, това за греста.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-07 19.137.04.jpg
Прегледи:332
Размер:529.3 КБ
ID:6739359
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • MoridinBG
                    MoridinBG коментира
                    Редактиране на коментар
                    Инхибитори са, не са преобразуватели - тоест ако залее ръжда ще я забави и ще ѝ пречи уж да се разпространява. Динитрол, разбира се, с готовност ще ти продадат и ръждопреобразувател, който препоръчват да се приложи преди МЛ-а (:

                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ясно, мерси много Моридин, купих още две кила Фертан и ще напръскам обилно(надявам се да остане малко и за камиона) преди да почна да пръскам с мазните на Динитрол.

                • Трябва му и влага на Фертана . Пръсни му малко вода с пулверизатор да го овлажниш и ще заработи пак . Преди Динитрола се измива Фертана ,нали си зачел ,изсъхва от водата и тогава ваксата .
                  На Вюрт ръждопреобразувателя ,мн мяза на Фертанския и по цвят след третиране , но той не се отмива , а се работи върху му
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мерси много за съвета!

                • Много добре ще ти се получи . Супер ти се е открил Вранглера
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар


                  • Взех му на Вранглера четири нови обувки 275/80/18 Йокохама, сделани в Япония пише.

                    С около 2-3см стърчат над сегашните, което ми беше и целта, да ида на инч, инч и половина увеличение.

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:275-70-18-Yocohama.jpg Прегледи:0 Размер:548.4 КБ ID:6739947
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • Работя служебни задачи до късно и викам да стана да се разтъпча и отивам до джипката, клякам да видя как действа антикорозийната химия, и нещо ме накара да си навра главата, и да огледам маркучи, и карантиите по двигателя.

                      Случайно забелязах как единия маркуч за антифриза е нещо много близо до едни ръбове.

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-05-10 149.56.37.jpg Прегледи:0 Размер:428.1 КБ ID:6740075

                      Огледах, и не изглежда като да е станал голям проблем за сега, което ме учуди.

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-05-10 129.56.49.jpg Прегледи:0 Размер:289.4 КБ ID:6740077

                      Почнах да намествам с ръка маркуча обмисляйки къде и как да го фиксирам с някаква допълнителна планка и скоби, и случайно напипах нещо тревожно в долната част на маркуча в края скрит зад рамата.

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-05-10 19.57.221.jpg Прегледи:0 Размер:287.6 КБ ID:6740076

                      Тази щета се чудя от какво може да се е получила и кога, единственото, което ми идва на ум е когато съм претоварвал джипа, носача който е закачен за дифа да е опирал и да е съдрал гумата, друго не мисля, че може да причини такова дълбоко и широко протриване.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2021-05-10 20.25.236.jpg
Прегледи:267
Размер:416.2 КБ
ID:6740078
                      И така като гледам ще се наложи да се ходи до дилъра за нов маркуч подозирам, че ще едни поне 2-300 кинта, по стари спомени от интеркулерския почти 200 кинта

                      Добре, че поне го забелязах докато съм във планови ремонти.

                      Сега ще се наложи да хвана огледалцата, светлинките и да огледам основно всички маркучи, кабели т.н. за други поражения през годините.
                      Последно редактирано от BatGeorgeone; 10-05-21, 21:29.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • BatGeorgeone
                        BatGeorgeone коментира
                        Редактиране на коментар
                        Поръчах при дилъра на ФИАТ, £79, обеща утре сутринта да пристигне, ще видим.

                        Лower Radiator Hose Lower Outlet P.N. 55057200AE 55057200AC 55057200AD

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X