Сигурно докато работи ще е комфортно за возещите се, до колкото има такива отзад. Но точно тази "екстра" е една от най-проблемните при марката, а и не само тук. С времето, от деформирането при сядане, тези нагревателни проводници се прекъсват, а последващото възстановявне е свързано с разправии по свалянето на тапицерията на седалката.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво направих по джипа днес?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Отворих за пръв път след 74.000 км мястото,където сондата на ЕГР клапанът влиза в горивната камера и изчистих страшно много гадост от сонадата. Тъй като беше за 1 път се беше натрупало много и заради това смятам преди всяка смяна на маслото на 15.000 км да го изчиствам чисто механично с кърпа и флуид за чистене на спирачни апарати. Сложих на Бардаал присадка за чистене на ЕГР клапан и изпълних процедурата описана на опаковката: 20 литра дизел се смесват с добавката и се кара 30 мин на 2500-3000 оборота, след което се минава на обикновен режим на каране. Ако някой иска мога да дам снимки и видео.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
. Явно прекалено бурно съм я местил онзи ден , та от долу на какъв принцип е захващането ? С о-пръстен , конус или ?
- 1 like
Коментар
-
Да попитам собствениците на WJ и като цяло тези с 2.7 crd . Имате ли на таблото точно под дневния/общия километраж едни леко осветени A/S 1 2 3 4 5 символи и работят ли ви ? Моите прозират вечер и се забелязват лесно , но не работят . Чудя се - това би трябвало да показва на коя скорост си и т.н. ?
Коментар
-
Износени колани ? За човеците ли ? В ЮК ли гледат тва ? Интересно ми е и какво имат в пред вид , под износени , а тоже и факта , че ги гледат при ГТП .TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Ето какво гледат, мноооого неща - https://assets.publishing.service.go...klist-vt29.pdf
И да коланите за хората, износени, мързи ме да снимам, тук е мега студено и колата е на 100 метра от нас на другата улица.
-
-
Свалих предната броня, разни железарии за да ми се отвори "път" към рамата очаквайки доста корозия и ръжда, но бях приятно изненадан, това горе във високата част, не знам долу как ще е в ниската част където водата бие нон стоп при дръжд.
Чакам си една приставка към пароструйката за отпушване на канали, която да вкарам вътре в рамата с цел измиване и махане на калта и пясъка преди подсушаване, антикорозия и обмазване с разни препарати и последна фаза сглобяване на новото окачване и компоненти.
Преди да почна всичко това, мисля да сваля калниците и страничните степенки защото и на двете места има много корозия и леш.
Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Обезмасли яко ,преди туй с черното шише .Иначе , с мазньоци и силикони не сработва . Колко струва ,оттатък Ламанша ,литъра му?TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
- 1 like
Коментар
-
Свалих калниците, измих с водоструйката, обезмаслих с ацетонов спрей където имаше силно омазнени места и изпръсках литър Фертан по предницата на джипа докато беше все още мокър.
Забелязах, че при моите температури и влажност хубавия цвят след триране с Фертан се получава след около седмица, явно е хладничко за химичната реакция.
След ден два като поизсъхне да не ми капе в очите, ще легна от долу и ще донапръскам докъдето ми стигне Фертана, имам още една литрова бутилка.
После, след хубаво изсъхване мисля да почна вътре в рамата да пръскам с Динитрол МЛ и после дебело на местата където има тежка корозия.
Динитрол нещо си черно, е предвиден за след МЛа.
Тествах на камиона и не мисля, че в МЛа има ръждопреобразувател защото ръждата не се промени като цвят и след седмица, докато когато намажа с Марийн Грес една синя американска, след часове, метала под греста блясва като неръждавейка, тоест има силни ръждопреобразуватели, тъпото е, че се отмива с водоструйка, това за греста.
Бъдете живи и здрави!
- 1 like
Коментар
-
Трябва му и влага на Фертана . Пръсни му малко вода с пулверизатор да го овлажниш и ще заработи пак . Преди Динитрола се измива Фертана ,нали си зачел ,изсъхва от водата и тогава ваксата .
На Вюрт ръждопреобразувателя ,мн мяза на Фертанския и по цвят след третиране , но той не се отмива , а се работи върху муTLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
- 1 like
Коментар
-
Работя служебни задачи до късно и викам да стана да се разтъпча и отивам до джипката, клякам да видя как действа антикорозийната химия, и нещо ме накара да си навра главата, и да огледам маркучи, и карантиите по двигателя.
Случайно забелязах как единия маркуч за антифриза е нещо много близо до едни ръбове.
Огледах, и не изглежда като да е станал голям проблем за сега, което ме учуди.
Почнах да намествам с ръка маркуча обмисляйки къде и как да го фиксирам с някаква допълнителна планка и скоби, и случайно напипах нещо тревожно в долната част на маркуча в края скрит зад рамата.
Тази щета се чудя от какво може да се е получила и кога, единственото, което ми идва на ум е когато съм претоварвал джипа, носача който е закачен за дифа да е опирал и да е съдрал гумата, друго не мисля, че може да причини такова дълбоко и широко протриване.
И така като гледам ще се наложи да се ходи до дилъра за нов маркуч подозирам, че ще едни поне 2-300 кинта, по стари спомени от интеркулерския почти 200 кинта
Добре, че поне го забелязах докато съм във планови ремонти.
Сега ще се наложи да хвана огледалцата, светлинките и да огледам основно всички маркучи, кабели т.н. за други поражения през годините.Последно редактирано от BatGeorgeone; 10-05-21, 21:29.Бъдете живи и здрави!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар