Покрива на XJ- то пак се бе понавдигнал тук-там от корозия . Втори път за 14 г. при мен. Оправих го , но не мога да разбера защо се случва и то само на покрива. Все профи бояджии се занимават. Тапицерията отдолу пък се бе отлепила тотално до степен да ми гали главата като карам. Та я излекувах с един такер . Стана много арт.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво направих по джипа днес?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Обработих цялото дъно на моя WK2 с битум, а всички врати, подкалници и двата капака (преден и заден) понапълних с горещ парафин. Е, малко сега докле е лято понамирисва вътре в колата на химийка,но се надявам се следващите 5-6 години да не се занимавам с корозии по дъното на колата си. Разполагам и с видеа,който иска мога да му ги пратя по вайбър,защото така ми ги прати майсторът.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
- 1 like
Коментар
-
Някой сменял ли е виско на KJ (2.8 CRD) и с какво?Последно редактирано от Чавдар (V93); 31-07-22, 14:33.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
С Hayden 2905 Severe Duty.Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
Око за око, паста за зъби!
Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!
Коментар
-
Попаднах на много добра оферта от eBay от щатите.( сдобих се и с K80767 щатско производство) Но оригинално би трябвало да е с Heavy Duty. Какъв е проблема?Последно редактирано от murfito; 31-07-22, 23:36.Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
Око за око, паста за зъби!
Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от murfito Преглед на мнение... оригинално би трябвало да е с Heavy Duty. Какъв е проблема?
При по-стръмно изкачване с ниска скорост и ниски обороти (под 2000) започна да ходи нагоре.
Досега решавах въпроса като гледах да държа оборотите над 2000 и стрелката си стоеше в средата.
Обаче онзи ден едно говедо с цистерна беше навързало стадо овце и половин час се влачих по изкачване при 30 33 градуса. Стрелката не само прехвърли средата, ами и тръгна към червеното. Та, преди да успея да изпреваря, се наложи в жегата да пускам парното на макс...
Като пристигнах, се опитах да пробвам да спра перката с навита на руло брошура, но тестът не се получи поради теснотията. Въздушният поток обаче беше доста слаб, а след спиране на двигателя перката ми се въртеше доста хлабава
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
След като смених моето виско, установих, че старото е било зацепило постоянно, но не се знае на колко процента. Реално свободен ход нямах. Виското за най-голямо натоварване (Severe Duty) трябва да зацепва на 80-90%, а на свободен ход 20-30%. Виското за голямо натоварване (Heavy Duty) трябва да зацепва на 70-90%, а на празен ход 25-35%.
Термостата ок ли е? Аз катеря с 2т. и гледам да поддържам 2500об. при изкачване. Мога да ти дам старото виско за тестване.Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
Око за око, паста за зъби!
Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!
- 1 like
Коментар
-
При стрелка вдясно от средата би трябвало да е зацепило, обаче се въртеше съвсем леко на ръка.
От Патрол-а съм свикнал при зацепило виско перката да прави ураган и да фучи яко. В този случай - нищо такова ...
Термостат е сменян от предишния собственик. Досега не съм имал повод да се съмнявам в него.
Температурата си е съвсем наред като изключим на стръмно изкачване с ниска скорост.
Не виждам смисъл да правя експерименти. Така или иначе в списъка със задачки стои лагер на ролката на перката. Може да ги съчетая.
Така или иначе на 230К по километраж виското сигурно е заминало
За виското се чудя, защото по OEN номер за 2003 нищо не ми излиза в онлайн магазините, в т.ч. и в Рокауто. То в последния 2.8 изобщо липсва като опция. Hayden heavy duty го показва за 3.7 бензинПоследно редактирано от Чавдар (V93); 01-08-22, 11:07.
-
Вземи си Hayden 2905 Severe Duty от Рокауто. Търси от 2005г.
Лагера защо не пробваш да го гресираш ако не е разшляпан много? При мен се получи много добре. Иначе лагер съм намерил, трябва ти само стругар.Последно редактирано от murfito; 01-08-22, 13:46.Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
Око за око, паста за зъби!
Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!
- 1 like
Коментар
-
Ето виско
https://www.moparpartsmasters.com/oe...RpZXNlbA%3D%3D
https://www.mopar-discounts.com/oem-...wtbDQtZGllc2Vs
Правилно ти е писал Мърфи да търсиш от 2005г.
Сайтовете изглеждат еднакви, но не са, даже втория си на далавера с 4$ 😄, не знам марката
Сега гледах в рока-39.90$ е на HAYDEN и 40.87$ на US MOTOR WORKS-HEAVY DUTY
Тия от моите линкове ги прескочи, че са златни.Последно редактирано от Dilyan Zagorchev; 01-08-22, 14:08."Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
Коментар
-
Хайден е марка на 4 сезона, така, че може и нея. И двете се произвеждат в щатите. Цените са около 40$. Но аз бих препоръчал Severe Duty.Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
Око за око, паста за зъби!
Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!
- 1 like
Коментар
-
М/у другото лагера на виското е много сериозен и няма да се разпадне така лесно. От страната на виското е ролков, от другата е сачмен в общ корпус.Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
Око за око, паста за зъби!
Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от murfito Преглед на мнениеХайден е марка на 4 сезона, така, че може и нея. И двете се произвеждат в щатите. Цените са около 40$. Но аз бих препоръчал Severe Duty.
Е, шипингът (DHL) и разходите по вноса са повече от цената на виското ама това е положението. Тук се предлагат на половин цена някакви марки, които не ми говорят нищоНие не сме неутрални!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар