Здравейте, 
След ненужна ревизия на двигателя заради блокирал обтегач на лявата верига..
Шлайф на глави, нови клапани, гарнитури, семеринги, сегменти (бяха, като нови)..
Лагери на мотовилки и колянов вал също нямат следи от износване ( купил съм нови, но не съм ги сменял).
Та...
След запалване звучи така.
Странно чукане, като от лагер, но винаги е различно. Понякога все едно влиза в резонанс.
Някаква идея?
То, че събота- неделя ще свалям картера и капаците на клапаните-ясно.
Но поне насока преди това.
Клип съм качил тук.
Благодаря и поздрави.
https://www.youtube.com/watch?v=U3qqaIHiYCM
							
						
					След ненужна ревизия на двигателя заради блокирал обтегач на лявата верига..
Шлайф на глави, нови клапани, гарнитури, семеринги, сегменти (бяха, като нови)..
Лагери на мотовилки и колянов вал също нямат следи от износване ( купил съм нови, но не съм ги сменял).
Та...
След запалване звучи така.
Странно чукане, като от лагер, но винаги е различно. Понякога все едно влиза в резонанс.
Някаква идея?
То, че събота- неделя ще свалям картера и капаците на клапаните-ясно.
Но поне насока преди това.
Клип съм качил тук.
Благодаря и поздрави.
https://www.youtube.com/watch?v=U3qqaIHiYCM




 имам много хиляди КМ с багажник и без багажник, с ремарке и без ремарке, силно и слабо натоварен и за това съм убеден, че няма шанс мощен дизел като твоя да даде кило и половина разлика заради едни пръчици на покрива.
 имам много хиляди КМ с багажник и без багажник, с ремарке и без ремарке, силно и слабо натоварен и за това съм убеден, че няма шанс мощен дизел като твоя да даде кило и половина разлика заради едни пръчици на покрива.





 
							
						
Коментар